ممنونیمازتابیعبدالله!
ممنونیمکهامسالمبهموناجازهدادیبیایم
زیرعلمتنفسبزنیم ، گریهکنیم ، سینهبزنیم
اجازهدادیامساللباسمشکیبپوشیم
شبسومو
ظهرعاشوراتو
روضههایخانگیپیرغلاماتو
شورعشقنوکرارو
سکوتشبپنجصفرو
فراقاربعینو
شهادتغریبمدینهورسولاللهُ
ببینیم !
حلالمونکن..
اگرگریههامونناخالصیداشت
اگربهنیتتونیومدیمروضه
کمبراتسینهزدیموگریهکردیم
ماروازدمخونتدورنکن ...
بهبزرگیخودتکمماروقبولکن
#تَقَبَلهذَاالقَلیل .
ومثلهمیشه
مدیوندعاهایشماییمحضرتمادر
کیغیرشماواسطهاینعشقبود ؟!
پروندهاشکوعزاداریمونوآوردن
شما امضاشوبزنخانمجان :))
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به وداع ِمنوتوخیرهشدهچشمرباب . .
چهارپایهخوانیحرممطهر ۱۴۰۴ ؛