ومثلهمیشه
مدیوندعاهایشماییمحضرتمادر
کیغیرشماواسطهاینعشقبود ؟!
پروندهاشکوعزاداریمونوآوردن
شما امضاشوبزنخانمجان :))
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به وداع ِمنوتوخیرهشدهچشمرباب . .
چهارپایهخوانیحرممطهر ۱۴۰۴ ؛
با اجازهی مادر سادات
رخت عزا را درمیاوریم...
و یاداور میشویم عشق
و داغ او تا ابد بر روی قلب ما خواهد ماند ..
حلول ماه ربیع الاول و تبریك عرض میکنم 🤍🌱