-بَند ِاُو🌼؛
-وسلامبراوکهجایش ، همیشهوهمهجاخالیست:)
-منازجُستوجویزمینخَستهام . .
کُجایآسمانببینَمَت ؟!
اَ اَقطَعُ رَجائی مِنکَ وَ قَد اَولَیتَنی
ما لَم اَسالهُ مِن فضلِکَ..
آیا امیدم را از تو ببرم ؟!
در حالی که از روی احسان آنچه که از
تو نخواستم به من عطا فرمودی..
گر بخواهی که مرا مجنون و حیران بینی . .
تو بخوان مدح عـلی ،من خود جان می دهم!؛)
-بَند ِاُو🌼؛
_
_ یا ایُهَا العَزیز !
ایواسمهمهچیز ،
منتاتورونبینمازتدستبرنمیدارم :)