eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
831 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
-بَند ِاُو🌼؛
-کجایابم‌نشانت‌را من‌ِشیدا ، من‌ِحیران؟
-درزمین‌که‌ندیدمت‌... شایدبایددرهفت‌آسمان‌به‌دنبالت‌باشم:)
-بَند ِاُو🌼؛
_
_اما‌هرکسی‌یه‌ [بابا‌ اسماعیل‌] تو‌زندگیش‌‌نیاز‌داره :)
نگهیکنبهدلم،حالِدلمخوببشود، حالفرزندِتوبابا،بخداجالبنیست . .
چقدر قشنگ میگه : لاتَحزَن ، اِنَّ اللهَ مَعَنا . . تا‌وقتی من هستم، تو حق‌ نداری غصه بخوری :) _ توبه آیه⁴⁰‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اگر اهل حرکت بودیم و به مقصد رسیدیم برای ما عید است. عمرمان وقتی کامل است که از جایی شروع بکنیم و به جایی برسیم،نه اینکه زمین از جایی حرکت بکند و به دور شمس بگردد آنوقت عمر ما زیاد شود..! •آیتﷲجوادی‌آملی•
هدایت شده از محبین
مدرسه رفتن امسالت رو متفاوت کن؛ الان نیت کن که تمام سال تحصیلی رو فقط برا رضای خدا میخونی! حتما دعای عهد رو پلی کن بزار صداش به گوشت برسه همراه با آماده شدنت یه فرصت ویژه است برا تغییر روال زندگیت مسیر خونه تا مدرسه رو با گفتن ۲۱ بار ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بگذرون... تو مدرسه انرژی مثبت بقیه باش بزار بدونند که شیعه مرتضی علی چه روحیه ای داره تو فقط برای خدا باش خدا به بنده ای که واسه مسیر حق تلاش کنه رزق و روزی زیادی میده! @ir_mohebin
-بَند ِاُو🌼؛
_
مِهر‌امسال‌‌جای‌چه‌بچه‌هایی‌خالیه . . .:) _روز‌آخر‌تابستون ، مدرسه .
تو برگِ اولِ پاییزی ³³³ 💔 .