چقدر آقا دیشب «پدر» بود. در موعد سالانه دیدار با بچهها که هم را ندیدند، پیام جداگانه برایشان فرستاد.
سلام بچهها؛ همیشه پشت هم باشید. کسی جدایتان نکند ها. مراقب باشید زیاده اسراف نکنید. از دولتتان خوب حمایت کنید. بچهها عبادت و یاد خدا جزو برنامههایتان باشد ها. آسیب و موفقیت را باهم ببینید. اگر کسی زیر گوشتان خواند که آسیبهای مادی که در جنگ دیدیم از آسیبهای صهیونیستها بیشتر بود، باور نکنید. من مطلعتر از دیگرانم. فکت ناگفته استفاده آمریکا از زیردریایی درجنگ را که کسی تاامروز نگفته بود، میگویم که باور کنید از سر اطلاع با شما حرف میزنم. چاقوکشها آمدند بزنند، کتک خوردند. راستی بچهها، گفتم که برای باران و امنیت هم حسابی دعا کنید؟
✍مهدی مولایی
-بَند ِاُو🌼؛
_
درمیانِشهرگرکسی ز ِاویادنکند . .
توفریادبزنناماورا ؛
چهعیبداردکهاگرگویند :
اودیوانهاست . .
دیوانهیمهدیبودن ،
کهکارهرکسنیست! : ))
-بَند ِاُو🌼؛
_
- وماكنّـاندريأنـهلنيتكـرّر ؛
ومآنمیدانستيـماوديگـرتكـرارنمیشود ...
یامَنیَسمَعُأَنینَالوَاهِنِینَ . . .
ایآنکهنالهخستهدلانرامیشنود!':) —
-بَند ِاُو🌼؛
اللّهمّ لک الحمد عدد کلّ قطرة
نزلت من السّماء منذ کانت
و عدد کلّ قطرة تنزل منها ما دامت
خداوندا، سپاس تو را به تعداد هر قطره باران که از ابتدا تا کنون نازل شده و به تعداد هر قطره که در آینده از آسمان نازل خواهد شد :)))
باتوامآیحضرتباران !
ظهرروزدهمکجابودی؟
تواگردرمیانمانبودیشاید
الآنعمویماینجابود . .
هدایت شده از بَچِّههِیئَتي
یکی از سختترین اتفاقا واسه یه مشدی اینه
که دلش واسه امامرضا تنگ بشه. آه ثم آه واقعا.
روز قیامت از آن دو نفر
نزد خدا شکایت میکنم
چون عمری را که باید
صرف نوشتن فضائل امیرالمومنین (ع)
میکردم تا مردم با آن آشنا گردند
صرف اثبات حقانیت مولا کردم...
علامه امینی رحمة الله علیه .