eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
827 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
باتوام‌آی‌حضرت‌باران ! ظهرروزدهم‌کجابودی؟ تواگردرمیانمان‌بودی‌شاید الآن‌عمویم‌اینجابود . .
هدایت شده از ‌بَچِّه‌هِیئَتي
یکی از سخت‌ترین اتفاقا واسه یه مشدی اینه‌ که دلش واسه امام‌رضا تنگ بشه. آه ثم آه واقعا.
روز قیامت از آن دو نفر نزد خدا شکایت میکنم چون عمری را که باید صرف نوشتن فضائل امیرالمومنین (ع) میکردم تا مردم با آن آشنا گردند صرف اثبات حقانیت مولا کردم... علامه امینی رحمة الله علیه .
15.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من‌زینبم‌صبر‌کردم و‌گرنه‌هر‌خواهری‌بود‌صد‌بار‌جون‌داده‌بود . . ! حال‌مناسب ِ
-بَند ِاُو🌼؛
_
آوینی‌چه‌قشنگ‌گفت‌: قرنهاست زمین انتظار مردانی اینچنین را میکشد تا بیایند وکربلای ایران را عاشقانه بسازند و زمینه ‌ساز ظهور باشند آن مردان آمدند و رفتند .. فقط من و تو ماندیم و از جریان چیزی نفهمیدیم ! _در‌جوار‌عزیز‌دوردانه‌های‌مادر ، در‌بهشت‌مادر :)
یاد‌ِآقا‌سیداونجا‌‌هم‌بود :))
-بَند ِاُو🌼؛
_
بعضی‌شبا‌دلم‌یهو‌‌‌هواتو‌میکنه‌:)) همه‌ی‌زندگی‌من ؛ کی‌میشه‌برای‌همیشه‌بیام‌پیش‌خودت ؟!