5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مذاکره یعنی روش مبارزه!
من یه رزمندم ! با فرهنگ رزمندگی
کار دیپلماسیُ دنبال میکنم . .
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
بعید میدانم هیچ کسی از امضاکنندگان توافق نامه ، اعتماد کامل به آمریکا داشته باشد
صحبتهای دیشب دکتر قالیباف هم یک کلمه در این باره نبود و بارها فرمود تضمین این توافق ، قدرت ماست.
ما هم از لحظه امضای توافق گفتیم یک راستی آزمایی هست، اگر چیزی دیگر خلاف این مورد گفتیم خواهشا کسی به ما نشان دهد.
گفتیم و نوشتیم منتظر اجرای شروط هستیم ، محقق شد که هیچ ، محقق نشد ادامه مسیر جنگ.
حاج مهدی رسولی[SARALLAH-ZN.COM] 040407 10.mp3
زمان:
حجم:
9.8M
ما از کدوماشونیم رفیق..؟!
-بَند ِاُو🌼؛
ما از کدوماشونیم رفیق..؟!
اون که با دنیا باشه با امامش میجنگه!
به اینجاش که میرسه یه لحظه یه نگاه به خودم ميندازم و میپرسم با دنیا که نیستی دیگه نه ؟! نکنه درحال جنگ با امامت باشی و نفهمی ! به قول زین العابدین تو دعای ابوحمزه : سیدی اِخرج حب الدنیا من قلبی ..
_ امان از این دنیا .
خوابش برده ، بابا تخت خوابیده ..
-بَند ِاُو🌼؛
نورِ عزیز خدا... من نمیدانم اینها که خانهٔ شما را نمیشناسند و دنبال خدا میگردند، خدایشان کیست؛
نورِ عزیز خدا...
چهقدر بیراهه میروند افسردگانی که برای چشیدن شادیِ گمشده، منّت ناز طبیبان را میکشند! خدا دلهای گرفته و غمدیده را تنها به شما باز میکند.
شب پنجم؛ برداشتی از:
زیارت مطلقهٔ امام حسین علیهالسلام.
48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اونی که با شمر باشه بیچارس
اونی که حسین داره خوشبخته !
چه سربلند میشه اونی که برای حسینش فدا میشه : )