هدایت شده از اخبار رهبر انقلاب
🏴رسانه بیهمتا
✍رهبر انقلاب: امروز در دنیای پیچیدهی پُرتبلیغات و پُرهیاهویی که بر بشریّت حاکم است، این حرکت اربعین، یک فریاد رسا و یک رسانهی بیهمتا است. چنین چیزی وجود ندارد دیگر در دنیا: اینکه میلیونها انسان راه میافتند، نه فقط از یک شهر یا یک کشور [بلکه] از کشورهای مختلف، و نه فقط از یک فرقهی اسلامی [بلکه] فِرَق مختلف اسلامی و حتّی بعضی ادیان غیر اسلامی. این وحدت حسینی [است].
۹۸/۷/۲۱
💠 @akhbar_rahbar
هدایت شده از در محضر آیتالله میرباقری
در زیارت سیدالشهدا، همه چیز آماده است که به عزمهای بزرگ برسيم.
ما يك عهدی با امام داشتهايم و تا به زيارت نرویم، عهدمان ناقص است. زيارت، اتمام عهد است؛ ما میرویم که عهدمان را با امام، كامل كنيم.
در اين اتمام عهد، باید تصميمهای بزرگ بگيريم. راه باز است؛ حالا وقت حُرّ شدن و زُهیر شدن است.
#اربعین
#استاد_میرباقری
☑️ @mirbaqeri_ir
هدایت شده از اخبار رهبر انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این عمار
🔹رهبر انقلاب: من در سال ۸۸، مسئلهى بصیرت را مطرح کردم؛ عدّهاى این را مسخره کردند، «بصیرت» را مسخره کردند؛ مسخره نداشت، واقعیّت بود؛ الان هم واقعیّت است.
🔹ایام سالگرد شهادت جناب عمار یاسر صحابهی راستین پیامبر اعظم و امیرالمومنین علیهمالسلام
💠 @akhbar_rahbar
هدایت شده از اخبار رهبر انقلاب
با توجه به تخریب رهبر انقلاب و دولت سید ابراهیم رئیسی در روزهای اخیر توسط رسانههای ضدانقلاب و جریان اصلاحطلب، کانال رسمی «انقلابی» جهت روشنگری و پاسخ به شبهات سیاسی تاسیس شد.
جهت عضویت کلیک کنید👇
https://eitaa.com/joinchat/3861118976C7d082fd2da
هدایت شده از آیت الله العظمی جوادی آملی
امام صادق سلام الله علیه فرمودند:
مَنْ مَنَعَ حَقّاً لِلَّهِ عَزَّ وَجَلَّ اَنْفَقَ فِی بَاطِلٍ مِثْلَیْهِ.
کسی که از انفاق حقی در راه خدا مانع شود، دو چندان آن را در راه باطل هزینه خواهد کرد.
کافی جلد٣ ص۵٠۶
مفاتیح الحیاة ص ۵٠٢
🆔 @daftar_ayatollah_javadi_amoli
هدایت شده از اخبار رهبر انقلاب
✍رهبر انقلاب:
هر کسی که به سمت زندگی و فرهنگ و سبک زندگی غربی برود، او مرتجع است. نگذارید کشورتان به سمت ارتجاع برود؛ نگذارید ارتجاع در بدنهی کشور جاگیر بشود و نفوذ کند.
۱۴۰۱/۳/۱۴
💠 @akhbar_rahbar
هدایت شده از اخبار رهبر انقلاب
❤️ زنده نگه داشتن حادثه عاشورا با آمدن زینب کبری به کربلا
✏️ رهبر انقلاب: حادثهى عاشوراى حسینى را ستمگران و ظالمان میخواستند نگذارند باقى بماند، زینب کبرا (سلاماللهعلیها) نگذاشت. دو حرکت عمّهى ما - زینب کبرا (علیهاالسّلام) - انجام داد: یک حرکت، حرکت اسارت بود به کوفه و شام و آن روشنگرىها و آن بیانات که مایهى افشاى حقایق شد؛ یک حرکت دیگر، آمدن به زیارت کربلا در اربعین بود؛ حالا اربعین اوّل یا دوّم یا هرچه. این حرکت به معناى این است که نباید اجازه داد که انگیزههاى خباثتآلودى که قصد دارند مقاطع عزیز و اثرگذار و مهم را از یادها ببرند، موفّق بشوند؛ البتّه موفّق هم نخواهند شد. 1393/10/17
🖼 #اربعین1445 | #از_تبیین_تا_قیام
💠 @akhbar_rahbar
هدایت شده از اخبار رهبر انقلاب
🖼 اطلاعنگاشت | مروری بر ۱۵ توصیه اقتصادی برای حل مشکلات زندگی مردم
✍ رهبر انقلاب: انشاءالله با یک حرکت جهادی همهی اینها را انجام بدهید و خلاصه اگر این حرکتهایی که عرض شد انجام بگیرد، ثابت خواهد شد که دولت سیزدهم، یک دولت کاملاً کارآمد و فعّال و برطرفکنندهی مشکلات زندگی مردم خواهد بود. ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
💠 @akhbar_rahbar
هدایت شده از صالحین مخابرات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعوذبالله من الشیطان الرجیم.
اعوذباالله. من شرنفسی، ان النفس لأمارةباالسوء، الا من رحم ربی.
امروز هر کس با جمهوری اسلامی سرسنگین باشد، کافر به نعمت الله است. البته کافر به نعمت الله، به معنای کافر بالله نیست.
کافر نعمت و کفر نعمت در مقابل ذات مقدّس باریتعالی، یکی از گناهان بزرگ است. خدا کند که ما دچار چنین گناهی نشویم.
مقاممعظم رهبری حفظه الله.
بیانات امام جامعه اسلامی، مقام عظمای ولایت، در جمع علما و روحانیون «تبریز»
5مراداد1372.
قسمت ششم وآخرین قسمت...
ما باید خدا را شکر کنیم که در یک برههی حساس، خدا روحانیتِ شیعه را از یک امتحانِ سخت، سربلند بیرون آورد؛ بسیار سربلند!
آن امتحان سخت، همین امتحانِ نهضتِ ملتِ ایران بود.
خیلیها توی این نهضت رفوزه شدند. خیلیها بودند که مدّعی بودند برای مردم حرف میزنند یا قلم میزنند یا فکر میکنند؛
اما از راهِ مردم کناره گرفتند.
در تاریخ ما، در تاریخ انقلاب و در آینده نیز همینگونه است.
قضاوتِ خوبی دربارهشان نخواهد شد. روحانیت، به فضل الهی، از روز اوّل با دل و جان واردِ این میدان شد.
همین شهرِ تبریزِ شما، شاهد قضایای بسیاری بوده است:
چه در اوّل انقلاب؛ چه در قضایای ۱۵ خرداد؛ چه در طول این چندین سال و چه در قضایای قبل از پیروزی انقلاب که از آن چهلم پرشکوه و پرسطوت که تبریزیها برای شهدای قم گرفتند شروع شد،
در همهی این مراحل، روحانیت، به فضل الهی دارای قدم صدق بود و این چیزِ بسیار باارزشی است.
البته، بحمدالله، آن کسانی از مسؤولین کشور که از جملهی روحانیون هستند هم، خوب امتحان دادند.
روحانیت، البته وظیفهاش قبول مسؤولیتِ ادارهی کشور نیست.
روحانیت، وظیفهی مشخّصی دارد.
اما اگر شغلی از مشاغل و مسؤولیتی بزرگ و کوچک از مسؤولیتها متوجّه به روحانی شد و او خود را اهل دید، وظیفهی اوست که قبول کند.
آنهایی که قبول کردند، بحمدالله امتحان خوبی دادند و خوب عمل کردند.
دشمن، البته تبلیغات میکند.
دشمن سعی میکند همهی کمبودها و کسریها را به گردن روحانیون بشکند و بگوید «اینها موجب هستند.» بالاخره وقتی کسی کاری به این عظمت را میخواهد انجام دهد، این چیزها هم در آن هست.
ما که نباید تعجّب کنیم!
یادمان بیاید که شخصیتی مثل امیرالمؤمنین، در زمان خودش متّهم شد به اینکه نماز نمیخواند!
ما چه توقّعی داریم!؟
البته زمان ما، از زمان امیرالمؤمنین خیلی بهتر است.
ایمان مردمِ ما، از ایمانِ سربازان امیرالمؤمنین به مراتب بالاتر است.
مردم ما، امیرالمؤمنین را ندیدند و صدای او را نشنیدند؛ اما به ندای او پاسخ دادند. آنها علی را از نزدیک میدیدند، درعینحال آنطور او را آزار میکردند.
امیدوارم که خداوند متعال به ما توفیق دهد.
من آنچه که میخواهم در پایان سخن عرض کنم، راجع به حوزهی علمیهی تبریز، و آن طور که جناب آقای «ملکوتی» ذکر کردند، تعداد مدارس و طلّاب و فضلا در سرتاسر آذربایجان و آن دو استان دیگر است.
آنچه که مهم است، این است که هر کدام از آقایان معمّمین حفظهمالله و اعلیاللهذکرهم، هر جا که هستند، آن کار را در آنجا خوب و درست انجام دهند.
کسی که طلبه است، دُرست درس بخواند، سعی کند باسواد و ملّا شود.
کسی که مدرّس است، سعی کند با دل و جان تدریس کند.
کسی که شغلی از مشاغل روحانی دارد، سعی کند بیغرضی و بینظری و بیاعتنایی خود به زخارف دنیا را عملاً نشان دهد.
همه سعی کنند وحدت کلمه را حفظ کنند. اختلاف و دودستگی و در پوستین یکدیگر افتادن و این چیزها، مناسب شأن اهل علم نیست و مسؤولیتها را سنگین میکند.
زیرا در روحیهی مردم، اثر میگذارد. البته، متأسفانه، در گذشته هم، من در تبریز از این چیزها دیده بودم. امروز، بحمدالله به هیچوجه آن طور نیست.
من در سالهای پیش دیده بودم در تبریز، بعضی از آقایان علمای محترم و خوب و بزرگ از دو، سه جهت با یکدیگر برخوردهای خشن داشتند.
امروز، بحمدالله آن طور نیست.
امروز خیلی خوب است؛ ولی باید سعی و تلاش کرد. باید شأن و اهمیت موضعِ روحانیت را هر لحظه مدّنظر قرار داد.
ما بنای تطویل صحبت نداشتیم؛ اما سخن، قدری به درازا کشید. امیدواریم که خداوند، وجود شریف آقایان را موفّق و مؤیّد بدارد و همهی ما را توفیق دهد که بتوانیم به وظایفمان دقیقاً عمل کنیم.
والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته
هدایت شده از مهدان۳۳۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😍خبر خوش های ۲۴ ماه خدمت😍،
روی دور تند در ۹ دقیقه😉✌️
#اسلام_زن_زندگی_آزادی
#ایران_قوی
❤️ انتشار حداکثری خبر های خوش باشما✌️
#ایران_قوی
#اغتشاشات
#ایران_مقتدر
•┈┈••••✾•✨•✾•••┈┈•
🆔@mahdan332
•┈┈••••✾•✨•✾•••┈┈•
هدایت شده از صالحین مخابرات
20.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📲توصیه رهبری به کسانی که رسانه دست آنها هست
┄┅═✧☫ گونی نیوز ☫✧═┅┄
#گونی_نیوز
🇮🇷@gooninews
هدایت شده از اخبار رهبر انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 #کلیپ | تنها نگذارم در میدان ولی را❤️
💠 @akhbar_rahbar
هدایت شده از رساله امام خامنهای
🏴 جواب سلام در گفتگو های مجازی
🔷 س ۶۷۷۹: اگر کسی در نامه یا پیام رسان، سلام کرد، آیا جواب دادن به سلام او واجب است؟
✅ ج: به طور کلی جوابِ سلام، جز در ملاقات حضوری، مکالمه تلفنی و مانند آن، واجب نیست.
#جواب_سلام #ردّ_سلام
🆔 @resale_ahkam
هدایت شده از رساله امام خامنهای
🏴 منظور از وهن دین و مذهب
🔷 س ۶۷۸۰: منظور از وهن دین و مذهب که در برخی از احکام مثل قمهزنی بکار میرود، چیست؟
✅ ج: وهن دین و یا مذهب به معنای سبک جلوه دادن دین و مذهب در انظار عمومی دیگر ادیان و مذاهب است. بنابراین، اگر عمل مباح یا مستحبی به گونهای انجام شود که باعث بدبینی جامعه و مردم دیگر ادیان نسبت به دین و یا مذهب شود، حرام است و باید از آن اجتناب شود.
🆔 @resale_ahkam
مبشر
باعرض سلام وعرض تبریک میلاد باسعادت باب الحوائج امام موسی ابن جعفر علیه السلام وعذرخواهی ازوقفه ای
مبشر:
باعرض سلام وعرض تسلیت ایام حزن واندوه اهل البیت علیهم السلام و اسارت آل الله توسط ایادی شیطان علیه اللعنه
وعذرخواهی ازوقفه ای که درنشرادامه ترجمه وتفسیر قرآن کریم ایجادگردید،
به اتفاق پی میگیریم قسمت هشتاد ویکم این سلسله ازتدبردرآیات وحی را،
به امید اینکه باارده و تفضل خداوند متعال،
مرور وتدبر براین آیات نورانی وعمل به دستورات حیاتبخش آن،
پرتوی نورانی وچراغی درخشان باشد درمسیر حیات دنوی واخروی ما،
تاراه را ازبیراهه وسره را ازناسره تشخیص داده ودرصراط مستقیم مورد رضای خداوند عزیز وحکیم،طی طریق نموده وتازمان ملاقات خالق بخشنده و توانا باقی بمانیم.
ان شاالله.
این قسمت آیه117 ازسوره مبارکه بقره.
اعوذ باالله، من الشیطان الرجیم.
بسم االله الرحمن الرحیم.
بَدِیعُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۖ وَإِذَا قَضَیٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا یَقُولُ لَهُ كُن فَیَكُونُ (۱۱۷)
[ترجمه]
اختراع كننده است آسمانها در زمین را، و هنگامی كه اراده كند عملی را بآن میگوید: باش و سپس آن میباشد. (۱۱۷)
شرح لغات:
بدیع ...- مخترع.
قضی ...- حكم كرد.
تفسیر:
پس از آنكه خداوند تنزیه كرد خود را از اتخاذ ولد و استدلال نمود به اینكه آنچه در آسمانها و زمین است ملك او است- و ملكیت با فرزند بودن سازش ندارد-
تأكید نمود این معنی را و فرمود:
بَدِیعُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ ...- اختراع كننده است آسمانها و زمین را.
و ایجاد نمود آن دو را از روی ابتكار بدون اینكه از ساخته شده دیگری اقتباس كرده و فرا گرفته باشد.
وَ إِذا قَضی أَمْراً ...- و هنگامی كه اراده كند عملی را.
برخی گفتهاند: معنای آن این است: هنگامی كه امری را بجا آورد یعنی اراده نماید كه امری را احداث نماید مانند آیه شریفه: «فَإِذا قَرَأْتَ الْقُرْآنَ فَاسْتَعِذْ بِاللَّهِ» «۱» كه معنای آن این است: هنگامی كه اراده قرائت قرآن نمودی استعاذه بخدا بنما- و اعوذ باللَّه بگو-.
پارهای گفتهاند: معنای آن: هنگامی كه استوار كند امری را میباشد.
(۱)- سوره ۱۶ آیه ۹۸ هنگامی كه اراده قرائت قرآن نمودی پناه بخدا ببر.
بعضی گفتهاند منظور از آن: هنگامی كه حكم كند و حتم نماید كه عملی را انجام دهد است، و گفتار اوّل بهتر است.
فَإِنَّما یَقُولُ لَهُ كُنْ فَیَكُونُ ...- بآن میگوید: باش و سپس آن میباشد.
و در آن چند وجه است:
۱- ابو علی و ابو القاسم و گروهی از مفسرین میگویند: این تعبیر بمنزله تمثیل است زیرا كه معدوم نمیتواند مخاطب و مأمور واقع شود و در حقیقت معنای آن این است: كه انجام دادن هر عملی از نظر سهولت و آسانی و مشكل نبودن برای خداوند مانند این است كه بآن گفته شود: باش و آن هم بشود همانطور كه در مورد حركت دادن سر و یا اشاره بدست كلمه «گفتن» بكار میرود و گفته میشود: فلان كس با سر خود و یا با دست خود فلان مطلب را گفت در حالی كه هیچ سخن نگفته و حرفی نزده است و همانطور كه ابو النجم گفته:
قد قالت الأنساع للبطن الحق قدماً فاضت كالفنیق المحنق «۱»
و عجاج در مقام توصیف گاوی میگوید:
و فیه كالاعراض للعكور فكر ثم قال فی التفكیر انّ الحیاة الیوم فی الكرور «۲»
عمرو بن قمیئه سدوسی میگوید:
فاصبحت مثل النّسر طارت فراخه اذا رام تطیاراً یقال له قع «۳»
دیگری میگوید:
(۱)- فرمان داد به شكم طنابها كه اقدام به لحوق و اتصال بكمر بنما پس دستور را عملی كرد بنحوی كه مانند حیوان یا بزی كه در اثر كثرت جماع و لاغری شكمش بكمر اتصال پیدا كرده گردید.
(۲)- و در باره آن فكر كرد مانند حیوانی كه بقصد فرار پشت كرده و سپس در حال اندیشه گفت: زندگی امروز در گذر است.
(۳)- پس صبح كردم مانند كركسی كه جوجههای آن پرواز میكند كه هنگامی كه پرندهای را قصد میكند بآن گفته میشود: جستن كن.
و قالت له العینان سمعاً و طاعةً و حدّ كالدر لمّا یثقب «۱»
و مشهور در این باره گفتار شاعر است:
امتلا الحوض و قال قطنی مهلًا رویداً قد ملأت بطنی «۲»
۲- از ابو الهذیل حكایت شده: كه این تعبیر نشانهای بود كه خداوند برای ملائكه قرار داده بود و هر هنگام آن را میشنیدند پی میبردند كه خداوند امری را احداث كرده است.
۳- برخی گفتهاند: چیزهای معدوم چون نزد خدا معلوم است از این جهت مانند موجود قابلیّت تخاطب دارد و ممكن است هنگام اراده ایجاد بآنها كلمه «كن» گفته شود.
و بهترین گفتارها همان قول اوّل است و با كلام عرب نزدیكتر و شبیهتر میباشد و تأیید میكند آن را آیه شریفه: «فَقالَ لَها وَ لِلْأَرْضِ ائْتِیا طَوْعاً أَوْ كَرْهاً قالَتا أَتَیْنا طائِعِینَ» «۳».
و اگر حمل بر معنای دوّم شود منظور این است: كه خداوند بملائكه بعنوان اعلام و با خبر ساختن آنها از غیب میگوید: «كن» یعنی میگوید: «اكون» هستی میدهم و در این صورت فاعل «كن» خداوند و لفظ اگر چه بصورت امر- و انشاء- است لیكن منظور: اخبار و خبر دادن میباشد، و بنا بر این احتمال- معنای دوّم- ممكن است فاعل «كن» همان امر معدومی باشد كه منظور ایجاد آن است، و
مبشر
باعرض سلام وعرض تبریک میلاد باسعادت باب الحوائج امام موسی ابن جعفر علیه السلام وعذرخواهی ازوقفه ای
در
حقیقت منظور این است: خداوند بملائكه- پس از گفتن «كن»- خبر میدهد كه
(۱)- و دو چشم باو گفتند ما مطیع و فرمانبرداریم و مانند درّ هنگام سوراخ شدن اشگ با سرعت از آنها بیرون آمد.
(۲)- حوض پر شد بنحوی كه گفت مرا كافی است مهلت دهید شكم من پر گشت و سیراب شد.
(۳)- سوره ۴۱ آیه ۱۱ پس گفت بآن- آسمان- و بزمین بیائید با رغبت و یا كراهت گفتند: آمدیم در حالی كه راغب هستیم
فلان چیز موجود خواهد شد و بهمان كیفیّتی كه خبر داده موجود میشود و خلاف و تغییری در آن واقع نخواهد شد.
و احتمال سوّم دور است زیرا كه معدوم صلاحیت خطاب و امر ندارد و امر آن اگر چه بوجود و هستی تعلق گرفته شده و پس از آن موجود شود لیكن این مقدار كافی نیست زیرا كه موجود شدن آن فرمانبرداری دستور و پذیرفتن امر است و این در صورتی است كه مأمور موجود باشد نه معدوم و چنانچه این معنی درست باشد باید مأمور معدوم در خود فعلی انجام داده و فاعل خویشتن باشد همانطوری كه در سائر موارد مأموری كه فرمانبردار است فاعل مأمور به و بجا آورنده آن شمرده میشود، و این معنا فاسد و بطلان آن آشكار است.
و برخی گفتهاند: كلمه «كن» همزمان با وجود اشیاء گفته میشود نه پیش از آن و نه بعد از آن مانند آیه شریفه: «ثُمَّ إِذا دَعاكُمْ دَعْوَةً مِنَ الْأَرْضِ إِذا أَنْتُمْ تَخْرُجُونَ» «۱» كه منظور این است: در حال بیرون آمدن میخواند آنان را نه قبل از آن و نه بعد از آن. و این احتمال نیز نادرست است زیرا كه از جمله شرائط نیكو بودن امر و دستور این است كه قبل از تحقّق مأمور به باشد- نه همزمان با آن- و همین طور دعا و خواستن
آنچه از آیه استفاده میشود:
این است كه خداوند نمیتواند فرزندی برای خود اتخاذ نماید زیرا بعد از آنكه ثابت شد او مخترع آسمانها و زمین است از این راه ثابت میشود كه او اوصاف اجسام و جواهر را دارا نیست زیرا كه جسم نمیتواند فاعل جسم باشد و كسی كه دارای اوصاف جسم نباشد نمیتواند فرزندی اتخاذ نماید، و از طرفی خداوند عیسی را بدون پدر هستی داد از لحاظ اینكه او مخترع و مبتكر اشیاء است پس او بزرگتر است از اینكه فرزندی اتخاذ نموده و منزّه است از مانند این امور.
(۱)- سوره ۳۰ آیه ۲۵ پس هنگامی كه خواند شما را در حالی كه از زمین بیرون میآمدید.
آمنا باالله، صدق الله العلی العظیم.
ادامه دارد.....
هدایت شده از صالحین مخابرات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺از کودکی خادم این تبار محترمم
@GANDO_ZE
هدایت شده از صالحین مخابرات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا آقای احمدی نژاد ضد ولایت فقیه است و دوست اسراییل و آمریکا است.
کانال ضدصهیونیستی مشتاقان شهادت
ایتا
https://eitaa.com/joinchat/3712811153Cc17969aedd
سروش
https://splus.ir/mostagansahadat
#اَللّهُــمَّ_عَجـِّـل_لِوَلیِّــکَ_الفَــــرَج
هدایت شده از صالحین مخابرات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جای استاد دانشگاه غربزده که ذهن دانشجوها رو شست و شو میده زبالهدان تاریخه
دیر شروع شده و ضرر رو از هر جا بگیری منفعته
┄┅═✧☫ گونی نیوز ☫✧═┅┄
#گونی_نیوز
🇮🇷@gooninews
هدایت شده از صالحین مخابرات
📌 ثبت در تاریخ:)))
🔻در توییتر دنبال کنید 👇
twitter.com/farhad_fathi_ir
💢کانال شیخ فرهاد فتحی👇❌
http://eitaa.com/joinchat/1246560365Ca5e65155c1
🏷️ عضو شوید☝️💢
هدایت شده از امامی_فکت🇵🇸بدونسانسور
❌️دردناک ترین جلوه کودتای ۲۸ مرداد، مصرف تنها ۶۰ هزار دلار از بودجه ۱ میلیون دلاری است.
🔻حتی سیا و امآی۶ هم باورشان نمیشد مزدوران ایرانی تا این حد ارزان قیمت باشند.
معالاسف بعد از ۷۰ سال هنوز در بر همان پاشنه میچرخد و با چندرغاز بودجه دهها ایرانی وطنفروش استخدام میکنند.
🌏 خارج بدون سانسور👇
@kharejbs
هدایت شده از صالحین مخابرات
نظام کارشناسی کشور به روش آب پز کردن قورباغه در طول سی سال دچار استحاله شده!
اولین بار که دولت پنجم به بهانه بازسازی خرابی های جنگ دست به دامان سازمان های جهانی شد و دستور کار ۲۱ (Agenda21) رو امضا کرد، فقط قبول کرد بعضی مسائل داخلی رو با آژانس های سازمان ملل هماهنگ کنه.
دولت بعدی در سال ۲۰۰۰ سند توسعه هزاره (MDGs) رو با ۸ هدف امضا کرد تا به افق ۲۰۱۵ برسه.
دولت امید هم در ۲۰۱۵ سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ رو امضا کرد.
الان اینقدر وابسته به آژانس های سازمان ملل شدیم که از هر چند خبری که در اخبار صدا سیما میشنویم یکیش مربوط به توسعه پایدار هست!!!