یاران یه " بسمالله " گفتن
رد شدند از آب ؛
من ختمِ قرآن کردم و
درگیر جزء 14 هنوز ...! 😅
بلند بخوان ؛
درشت بنویس ،
آویزهی گوش کن ..
تقوا آن نیست که با یک تق وا برود .
هیچ ذلتی را بالاتر از این ندیدم که دلم ،
مشغول کسی باشد که دلش با من نیست .
#مولاعلیع