eitaa logo
بیّنات
1.3هزار دنبال‌کننده
64.8هزار عکس
50هزار ویدیو
440 فایل
این کانال بر اساس اعتقاد به توحید و تحول بدون مرز کمال گرا، تحت لوای ولایت، تعقل و تدین ایجاد شده است. (کپی و انتشار، فقط با ذکر یک صلوات) (با عرض پوزش تبادل و تبلیغات نداریم)
مشاهده در ایتا
دانلود
بیّنات
خطری به نام حسن آقامیری! @ansoyesiasat ❌برای غلبه غرب مبتنی بر اومانیسم بر اسلام مبتنی بر وحی،بعد ا
[خطری به نام حسن آقامیری! ❌برای غلبه غرب مبتنی بر اومانیسم بر اسلام مبتنی بر وحی،بعد از کش و قوس های فراوان در اتاق فکر های پنتاگون و سیا به این پلت‌فرم رسیدند که انقلاب اسلامی جز با انقلابیون اسلام نما سقوط نخواهد کرد! به زبان عامیانه فقط آخوند است که میتواند حکومت آخوند ها را سرنگون کند! برای نیل به این اهداف ابتدا باید مبانی فکری و نظری در تئوریسین های مسلمان مورد هدف قرار میگرفت تا پروژه ذائقه سازی و تغییر ارزش ها در توده ها رقم بخورد! اما این چیزی نبود که از دیدگان همیشه بیدار پیر فرزانه انقلاب پنهان بماند! رهبری در آبان 89 در دیدار با مردم قم اشاره کردند که همانطور که تز انقلاب اسلامی از قم شکل گرفت، آنتی تز انقلاب هم از قم رقم خواهد خورد! این استراتژی اصلی و عملیاتی سازمان سیا بود،آنها فهمیده اند که برای زدن شاخ و برگ انقلاب که تا سوریه و لبنان و یمن و نیجریه کشیده شده است،باید تریلیون ها دلار خرج کنند،و هر شاخه ای که میزنند دو شاخه دیگر سر بر میآورد! ❌آنها مجبورند به سراغ ریشه روند! برای زدن دشمن اومانیسم و هیومنیته و الحاد،یعنی اسلام باید سراغ ریشه اسلام بروند! همانطور که اسلام با شعار الله اکبر و از سرزمین حجاز منتشر شد، آنتی تز اسلام باید از همان سرزمین حجاز و با همان شعار الله اکبر رقم می خورد، اما این بار در ریل صهیونیزم! داعش شکل گرفت! با شعار اسلام، با ظاهر اسلام اما در عمل بر ضد اسلام! به فجیع ترین حالت ممکن انسان میکشتند،با بالاترین کیفیت فیلم میگرفتند و منتشر میکردند، اما حتی یک گلوله سمت یهود شلیک نکردند! ❌به موازات شکل گیری داعش مبتنی بر تحجر و افراط، باید تفکری تفریطی و واداده در لباس روحانیت در ایران نیز تربیت میشد! تفکری که در اندیشه امام به اسلام آمریکایی معروف شد! حسن آقامیری ها شکل گرفتند! تئوری خاتمی این بود: اگر دین و منادیان آن در مقابل آزادی قرار بگیرند،این دین و منادیان آن است که به زاویه رانده میشوند! در قیاسی تطبیقی با قرآن،مثلاً زمانی که حضرت لوط به عنوان نبی و یک منادی دین در مقابل عمل شنیع لواط و همجنسگرای قوم سدوم قرار گرفت، آیا باید به خواسته مردم مبتنی بر هوس احترام میگذاشت؟یا بر حسب وظیفه الهی باید مبارزه میکرد؟ آیا این لوط بود که به زاویه رانده شد؟یا قوم سدوم بود که نابود شد؟ این همان خواسته سازمان سیا است! که بی بندوباری و اباحه در تفکر روحانیت تئوریزه شده، تا نرمالایز و تغییر رفتار رقم بخورد! اسلام رحمانی پیچیده شده در زرورق و امثال حسن آقامیری اگر از تحجر داعش و ابوبکر بغدادی خطرناک تر نباشد،کم خطر تر نیست! https://eitaa.com/Bayynat
آقای روحانی نما راحت بگو غلط کردم خلاص!!! https://eitaa.com/Bayynat
صدای_شما / دو سال پیش من 1.700.000تومان حقوق میگرفتم و این یخچال رو خریدم 5میلیون تومان... الآن من 2.200.000تومان حقوق می گیرم و این یخچال شده 19.300.000تومان! به عبارتی در طی دو سال حدود 30% به حقوق من افزوده شده و 286% به قیمت این یخچال!!! https://eitaa.com/Bayynat
https://eitaa.com/Bayynat
https://eitaa.com/Bayynat
انتقاد شدید آیت‌الله سبحانی به اجرای تئاتر بازیگران زن با کلاه گیس 🔹مرجع تقلید شیعیان: مطلع شدیم در تهران تئاتری برگزار شده که دختران با کلاه گیس در آن بازی می‌کنند، این حرکت در جمهوری اسلامی چه معنایی دارد که به معاون وزیر ارشاد تذکر دادیم تا هرچه سریع تر به این مسئله رسیدگی کند. https://eitaa.com/Bayynat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیروز استاد رائفی پور رفته بوده دانشگاه خواجه نصیر سخنرانی ، ۷-۸ نفر اومده بودن مراسم رو بهم بریزن و شروع کردن به شعار دادن برای کارگران هفت‌تپه رائفی پور هم یک جوری جوابشونو داد که توی افق محو شدن 😂👍 https://eitaa.com/Bayynat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅پاسخ آیت الله کاشانی به درخواست پهلوی برای کشف حجاب همسرش: آن‌ها فلان خوردند! https://eitaa.com/Bayynat
هویدا هزینه‌ی درمان شاملو را پرداخت! آقای رضا مختاری اصفهانی در شماره ۵۵ اندیشه پویا دو سند از اسناد نخست‌وزیری منتشر کرده که نشان می‌دهد احمد شاملو وقتی در "آذرماه سال ۱۳۵۲" ٬برای عمل جراحی نخاع٬ در بیمارستانی در پاریس بستری بوده، با سفارت ایران تماس گرفت و گفت «حسب‌الامر» نخست‌وزیر هویدا برای درمان به پاریس آمده است. شاملو تقاضا کرد که هزینه درمانش را سفارت ایران بپردازد. امیرعباس هویدا هم دستور داد «هزینه‌ی معالجه‌ی آقای شاملو را سفارت بپردازد... برای مشارالیه از طرف این‌جانب یک دسته‌گل ارسال نمایید و احوال‌پرسی نمایید و از حالش مرا مطلع کنید». خانم آیدا سرکیسیان درپاسخ به این سٰؤال ‌که «شایع شد که فرح [پهلوی] مخارج درمانی‌ شاملو را پرداخته است»، چنین گفته است: «نخیر. هزینه‌های درمانی را دوستان شاملو پرداختند و مسئولیت این کار به عهده‌ی ساعدی بود. پنج هزارتومان جمع شد و یک مقدار هم پدرم کمک کرد. کاری که بدون غیرت و انسانیت ساعدی و مجابی و دوستان دیگر میسر نمی‌شد. آن پنج‌هزارتومان فقط هزینه‌ی سفرمان شد. هزینه‌ی جراحی را پدرم و خواهرم و بعضی دوستان پرداختند. البته چون به کادر درمانی و پزشکان گفته بودند بیمار یکی از شاعران سرشناس ایرانی است و وضع مالی خوبی ندارد، خیلی تخفیف دادند». (بام بلند هم‌چراغی٬ سعید پورعظیمی، هرمس،۱۳۹۶،ص۲۳۴). ایشان شبیه این عبارات را به اندیشه پویا هم گفته است. به نظر من هیچ ایرادی ندارد که شاملو برای درمان از دولت وقت کمک خواسته باشد؛ این عیب زمانه‌ است که بر مداری گردیده که هنرمند بزرگی چون شاملو توان پرداخت هزینه مداوای خود را نداشته باشد. سایه می‌گفت شاملو از همه‌ی ما با استعدادتر بود و از همه‌ی ما بدتر زندگی کرد... رفتار بزرگوارانه‌ی هویدا هم نشانه‌ی شعور و هوشمندی و وسعت نظر او بود. از دولتمردان همین‌ها می‌ماند. اصل سخن و سخن اصلی اما در جای دیگری است. شاملو بخش بزرگی ازحیثیت هنری خود را وامدار مخالف‌خوانی با حکومت‌های مستقر بوده است. همواره طوری عمل کرده که نشان بدهد «بر» حکومت است نه «با» حکومت. همواره و از جمله در همین ایامی که برای معالجه به پاریس می‌رفت و از دولت شاه کمک می‌خواست، در شعرش از «مبارزه» با حکومت شاه می‌گفت. پیش از انقلاب٬ پیام شعر شاملو ٬ «مبارزه» همه‌جانبه با سلطنت مردی بود که درباره‌اش چنین سرود: «تو را چه سود از باغ و درخت که با یاسها به داس سخن گفتهای. آنجا که قدم بر نهاده باشی گیاه از رُستن تن میزند...». اکنون معلوم شده شاملوی مبارز از نخست‌وزیر آن شاه بد و تباه و سیاه، کمک خواسته است. سال ۱۳۵۲ یعنی همین سالی که شاملو از نخست‌وزیر شاه درخواست کرد که هزینه‌ی معالجه‌اش را بپردازد، سال نشر دفتر "ابراهیم در آتش" است. در سال ۱۳۵۲، «تعهد جوشان» شاعر بزرگ ما هی می‌جوشید و مدام از «عاشقانی» می‌گفت که شمشیر از نیام برآوردند و در کنار خویش گذاشتند و چنگ در آسمان افکندند و به تنها تن خود فریاد زدند :«نه» و از فرورفتن تن زدند... در "ابراهیم در آتش"٬ ذکر جمیل چریک‌هایی آمده که تا سرحد مرگ؛ تا کشتن و کشته‌شدن٬ با حکومت مردی که «هر غبارِ راهِ لعنت شده نفرینش می‌کرد»٬ مبارزه می‌کردند. شاعر ما در این کتاب٬ اعدام‌شده‌های اسفند ۱۳۵۰را ‌ستود (شعر «شبانه»). در مدیح مهدی رضایی که در سال ۱۳۵۱اعدام شد٬ ‌سرود («سرود ابراهیم در آتش») و شعر «میلاد آنکه عاشقانه بر خاک مرد» را راجع به چریک معروف احمد زیبرم٬ ‌نوشت. زیبرم و رضایی وقتی که کشته شدند ۲۸ ساله و ۲۱ ساله بودند. جوان افتادند. شاملو اما زمانی‌که از نخست‌وزیر شاه٬ برای درمان خود٬ تقاضای کمک می‌کرد و از سوی دیگر مرگ‌های سرخ این جوانان خام را می‌ستود و در تنور خشونت و خون و نفرت بی‌مهار می‌دمید ، ۴۸ سال داشت. شاعر بزرگ چرا به مقتضای پیام شعر خود و به مانند آن جوانان٬ عاشقانه مرگ را پذیره نشد؟ در همین سال ۱۳۵۲ شاعر ما٬ مانند افسون‌دمندگان٬ به گوش جوانان از هاویه وهن می‌خواند و از عفونت صبر کسانی که نمی‌خواستندچریک باشند، می‌گفت. می‌سرود: آن کو به یک «آری» می‌میرد نه به زخم صد خنجر، و مرگش درنمی‌رسد مگر آن‌که از تبِ وهن دق کند. کمک‌خواستن از نخست‌وزیر شاه آیا «آری»گفتن نبود؟ آیا فروافتادن به هاویه وهن نبود؟ شاعر بزرگ و زیرک و منفعت‌شناس اما هرگز از تب وهن دق نکرد. فرصت‌جویانه با جوانان بی‌تجربه‌ی آرمان‌خواه؛ این زیباترین فرزندان آفتاب و باد، همنوا ‌شد و دل از آنها برد. خلاف راه خرد و مصالح ملی٬ عملاً آنها را به کشتن و کشته‌شدن تشویق ‌کرد و در پس پرده به‌رغم آن‌همه ادعاهای گُنده‌گُنده و تعهد جوشان، از همان رژیمی که قاتل آن جوانان بود٬ تقاضای کمک مالی کرد. ای یاوه، یاوه، یاوه!... بر آسمان سرودی «حقیر» می‌گذرد... https://eitaa.com/Bayynat
6.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهیدآیت الله دستغیب: عذاب گناهانم به جهنم! ازحالا مانده ام با خجالتشان چه کنم؟! وقتی که مرا روبه رو میکنند با تو، ای فرزند فاطمه!؟ به خدا چه جوابی دهم، وقتی گلایه میکند؟! https://eitaa.com/Bayynat
سید ابن طاووس(عالم شیعی قرن هفتم) در کتاب الملاحم و الفتن (ص۳۵۹ - ۳۵۸) می‌گوید: در روایت است که روزی موسی و هارون به خدا گفتند: چرا به فرعون عمر دراز دادی و تا مدت‌ها نفرین ما را در حق او اجابت نکردی؟ خدا گفت: فرعون، یک عیب داشت و یک حُسن. عیب او این بود که دعوی خدایی می‌کرد، و حُسن او این بود که شهرها را آباد و راه‌ها را امن و سفره‌ها را رنگین کرده بود. از دعوی خدایی او زیانی به من نمی‌رسید اما فرمانروایی او به سود مردم بود. پس من از حق خویش گذشتم تا مردم آسوده باشند. https://eitaa.com/Bayynat
https://eitaa.com/Bayynat