هدایت شده از پیچك`
کاش کاهو بودم. سبز، خوشمزه و خوردنی. امّا انسان هستم، رنجور، احساسی و شکننده.
آهنگایی که الان گوش میدم دقیقا همونایی هست که وقتی بچه بودم بابامو بخاطر گوش کردن بهشون مسخره میکردم.
به نظر منم تو زندگیـ همه چی «پول» نیست، طلا و دلار اینا هم خیلی مهمه.