آن پاسخهای بیرحمانه را فراموش نکن؛ به یادشان بیاور تا دلتنگ نشوی.
_محمود درویش
گفتند دلگیریچرا؟ گفتمنمیدانم
آه،اینمیدانمترینم؛ دوستتدارم!
منشعرهایم وابسته به چشمهای توست
چشمببندی ورقی خالی میان دفتر کاهی ام