تا آینه رفتم که بگیرم خبر از خویش؛
دیدم که در آن آینه هم جز تو کسی نیست.
تنهایی چیزهای زیادی را به انسان میآموزد.
اما تو نرو، بگذار من نادان بمانم.
هنوز شب نگذشته است ای شکیب بزرگ؛
بمان که بی تو مرا تابِ زنده ماندن نیست.