کال اف دیوتی موبایل | کالاف دیوتی☫
گلس خیلی بدبینی
من کارم درست تر از ایناس
کال اف دیوتی موبایل | کالاف دیوتی☫
🤣🤣
بنده خدا آفلاین بود امروز وگرنه مث سری قبل ۲۰دقیقه ای ازاد میشد
درست قبل روم ۸۰ سیپی مون 🔥
عضو شید ۲۰ دقیقه دیگه روم ۸۰ سیپی داریم❤️
روم #جایزه دار 80 سیپی به اسپانسری داداشمون @Hagh_ba_mane 🎁
ساعت 9 شب✅
قوانین :
تیم آپ ممنوع ❌
استریمر مود کیک میشه❌
استفاده از وسایل نقلیه در سه زون آخر ممنوع ❌
استفاده از گان های : وارماشین - پوریفایر - اکو - جک 12 - اچ اس 2126 - استرایکر - ام 21 - اس وی دی - ایکس پی آر - آرکتیک میتیک - فنک - مک 10 ممنوع❌
هرگونه عمل کردن خلاف قوانین = جایزه بهتون تعلق نمیگیره❌
لینک روم راس ساعت 9 داخل گپمون گذاشته میشه پس حتما عضو بشید👇🏻👇🏻👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/628162576C6a6a66bc16
https://eitaa.com/joinchat/628162576C6a6a66bc16
منتظرتونیم 💣
https://eitaa.com/joinchat/628162576C6a6a66bc16
لینک رومو گذاشتم😳☝🏻
دوبستان عزیزی که میدونن که بازی خوبی دارن گیم پلی هاشونو بفرستن پیوی از خوباشون حمایت میشه و داخل چنل میزاریم
گیمپلی خوب هم باید ادیتش خوب باشه هم بازیش
@hadi_1400
دارای موزیک رپ یا تت لو و ... نباشه❌