eitaa logo
Khodam
27 دنبال‌کننده
415 عکس
636 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توی گروه ها و کانالهاتون به اشتراک بزارید
خواهش میکنم حتما تحلیل بسیار دقیق این جوان نخبه رو ببینید و بشنوید...که تهدیدهای دیروز ترامپ هیچ ارزشی ندارد و در حقیقت تیرخلاص به اقتصاد و حیات امریکا و شروع فروپاشی قطعی ایالات نامتحده را کلید میزند ...ان شاالله..بمنه و کرمه
هدایت شده از کانال حسین دارابی
23.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این کلیپ رو حتما ببینید جنگ در لایه‌ای داره میره جلو که خیلی کم بهش توجه میشه تحلیل خیلی جالبی از توییت‌های ترامپ که گفته بود اگه ایران نیاد توافق کنه(تسلیم بشه) و تنگه رو باز نکنه، ایران رو منفجر میکنم بمباران در خشکی گشایشی رو در دریا بوجود نمیاره چه اتفاقی در ادامه خواهد افتاد حتما ببینید | عضوشوید 👇 @hosein_darabi
هدایت شده از مالک
13.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷جناب عباسی ابوذر زمان است🇮🇷 صد مرحبا به این نفس . زبان ابوذر و شمشیر مالک اشتر است. خواهشاً در نشر کلیپ جهت آگاهی در ماموریت جهاد تبین کم کاری نکنیم بفرست در گروههای مذهبی و دیندار و ولایی 🌻❤️🌻 إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَيْئًا أَن يَقُولَ لَهُ كُن فَيَكُونُ
war report No20 mohammadi 17011405.mp3
زمان: حجم: 23M
حتما این صوت از وضعیت جنگ رو گوش بدید خیلی دیدتون رو باز میکنه 🔻وضعیت ما در جنگ چجوریه؟ 🔻وضعیت آمریکا و منطقه چجوریه؟ 🔻وضعیت بعد جنگ چی میشه؟ 🔻اهمیت تنگه هرمز الان و بعد از جنگ 🔻چقدراحتمال داره تهدید رو عملی کنه و به زیرساختها حمله کنه؟ 🔻اگه حمله کرد چی میشه؟ و نکات دیگه. حتما گوش بدید از زبان مهدی محمدی مشاور دکتر قالیباف https://eitaa.com/mrranjbar3/6239
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🔴 نقل قول منتشر نشده از امام شهید چند هفته پیش از شهادت: فتنه بعدی فتنه مسئولین است، اگر مقاومت کنید تا ۲۰-۳۰ سال پیروز هستیم. 🕊 ↙️ ‌ 🕋👉@Sedrah👈🇮🇷
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
🔺 خبرنگار آمریکایی: آمریکا تنها در ۳۶ روز جنگ، ۳۵ هواپیمای خود را از دست داده است؛ چطور چنین چیزی ممکن است؟ 🔻 @setadresane 🔻
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
🔰 *بیش از ۱۰۰ نظامی آمریکایی به سازمان «بنیاد آزادی مذهبی نظامی» (MRFF) شکایت کرده‌اند که فرماندهانشان، جنگ با ایران را بخشی از «نقشه الهی» برای تحقق پیش‌گویی‌های کتاب مکاشفه معرفی می‌کنند.* براساس این گزارش که برپایه مصاحبه با تعداد زیادی از نظامیان آمریکایی تهیه شده، برخی فرماندهان، سربازان را به جلسات مطالعه کتاب مقدس در منزل خود دعوت کرده‌اند تا درباره «تحقق پیش‌گویی‌های مکاشفه» در جنگ ایران گفتگو کنند. نظامیان شکایت‌کننده به دلیل ترس از تلافی و تبدیل شدن به «هدف»، نمی‌توانند به راحتی شکایت رسمی کنند. گزینه‌های قانونی موجود نیز اغلب منجر به افشای هویت و انتقام‌گیری می‌شود. 🔻 @setadresane 🔻
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شکارچیان غیور ایرانی! انیمه جدید ژاپنی از گورستانی که مردم لرستان برای امریکایی‌ها درست کردند. 🔻 @setadresane 🔻
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
💣بمب با ما سخن می‌گوید! ✍🏼عماد پاینده؛ پژوهشگر حکمرانی هشت شهید. نود و پنج مجروح. پل B1 کرج که کمتر کسی پیشتر نامش را شنیده بود، حالا در تاریخ ثبت شده است؛ نه به عنوان یک سازه، که به عنوان سند جنایت. من برای بتن و آهن غصه نمی‌خورم. می‌دانم چه کسی می‌سازد: هزاران مهندس و کارگر ایرانی که مثل همیشه با دانش و خلاقیت و صد البته از جیب ما، از مالیات ما، از نفتی که به زحمت از اعماق زمین کشیده می‌شود، کشور را می‌سازند. ساختن را بلدیم. آنچه را که ساختنش این روزها در شرف ناممکن شدن است، ذهن‌های ویران‌شده‌ای هستند که باید بازسازی شوند. 🔹روانشناسی اجتماعی پدیده‌ای را به نام «مقاومت در برابر تغییر باور» توضیح می‌دهد؛ همان مکانیزمی که طی آن، انسان به باوری که رسیده محکم‌تر می‌چسبد، هرچه شواهد مخالف بیشتری ببیند. این را بارها شاهد بودیم: کسانی که سال‌ها گفتند آمریکا و اسرائیل برای کمک به ما می‌آیند، حالا که بمب روی سرمان افتاده، باز هم باور نمی‌کنند. زمانی که فریاد زدیم هدفشان «غزه‌سازی ایران» است، گفتند «تئوری توطئه». بمب که افتاد، فهمیدیم نه، واقعیت بود. اما عده‌ای همچنان در همان موقعیت سابق ایستاده‌اند. گویی تمایل دارند نبینند، نشنوند و نفهمند. 🔹در روزهای اخیر مردی را در بیمارستان دیدم که همسر باردارش را آورده بود؛ زنی که در حمله جنگنده آمریکایی به یک پمپ بنزین در غرب تهران آسیب دیده بود. او که یک سال بود ترامپ را «عمو» صدا می‌زد و منتظر کمک‌های ویژه او برای «برادرزاده‌های ایرانی‌اش» بود، حالا در بیمارستان بود. اما به جای محکوم کردن آمریکا، به همسرش می‌گفت: «چرا یهویی از ماشین پیاده شدی؟ اونا نمی‌خواستند ما رو بزنن. هدفشون مرکز نظامی بود. این عوضی‌ها پمپ بنزین رو بدجایی ساختند.» آنجا دریافتم این است آنچه بمب هم نتوانست، اما تفکر معیوب توانست: انسان در لحظه حمله به خانه‌اش، مقصر خودش را مقصر بداند. این تصویر، این ذهنیت، این بیماری است. 🔹دشمن — به ضم دال و فتح میم — قبل از آنکه ایران را بمباران کند، ذهن‌های ما را بمباران کرد. تا جایی که به راحتی بتواند دهان پر از نجاست کند و با طیب خاطر بگوید «ایران را به عصر حجر باز می‌گردانم!» و آب هم از آب تکان نخورد. آری، ما را بمباران کرد پیش از آنکه جنگ‌افزاری در کار باشد، هم در چشم دنیا و هم در چشم خودمان. و عده‌ای همکاری کردند؛ نه با اسلحه، بلکه با باور. با «رویای نقطه‌زنی». با تکرار دروغ‌هایی که به یکباره باورپذیر شدند. اگر ذهن‌ها را بازسازی نکنیم، چند پل دیگر باید بسازیم؟ چند دانشگاه و شرکت داروسازی دیگر باید هدف قرار بگیرد؟ اگر تفکر را یاد نگیریم، تاریخ نخوانیم، تحلیل نکنیم، چند بار دیگر باید بمباران شویم تا بیدار شویم؟ آیا حاضریم بپذیریم که مشکل ما فقط «دشمن» نیست، بلکه «خوابی» است که خودمان انتخاب کرده‌ایم؟ 🔹گویی پنداشتیم می‌توان در خواب خوش زمستانی به سر برد و ناگاه در بهار آزادی بیدار شد. تو گویی حتی زحمت پرسیدن چند سؤال از پدربزرگ و مادربزرگ را به خود ندادیم. چه مبارزاتی، چه مبارزینی، چه زندانیانی، چه شهدا و جان‌فدایانی رفتند تا به اتفاقی در زمستان پنجاه و هفت منجر شد. پنداشتیم در حالی که حتی لحظه‌ای حاضر نیستیم از یارانه، کالابرگ، لاتاری خودرو و حتی حقوق اضافه‌کاری اداره دولتی بگذریم، می‌شود زیر پتو مبارزه کرد. تو گویی می‌توان نظام سیاسی تغییر داد بدون آنکه خط و خشی بر شیشه مغازه‌مان بیافتد. پنداشتیم تا چشم بر هم بزنیم، آمریکا — همان آمریکای ویتنام،عراق، افغانستان و بیشمار جنگ‌های آزادی‌بخش دیگر — ما را آزاد می‌کند و می‌گوید بفرمایید رژیم جدید، هر طور مایلید تصمیم بگیرید. 🔹 مهم‌تر از همه: می‌خواهیم چه کسانی باشیم؟ کسانی که با افتادن بمب از خواب بیدار می‌شوند، یا کسانی که حتی با ریختن خون می‌توانند آسوده بخوابند؟ آیا جایی که ایستاده‌ایم، جایگاه افتخار است یا شرم؟ انتخاب با ماست. 🔻 @setadresane 🔻
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
دلیران تنگستان 🔹در پی رشادت‌های دلیران ایران در مقابله با ارتش تروریستی صهیونی_آمریکایی، از جدیدترین دیوارنگاره میدان جهاد با یاد سردار شهید تنگسیری رونمایی شد. 🔻 @setadresane 🔻