eitaa logo
Khodam
27 دنبال‌کننده
415 عکس
636 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شکارچیان غیور ایرانی! انیمه جدید ژاپنی از گورستانی که مردم لرستان برای امریکایی‌ها درست کردند. 🔻 @setadresane 🔻
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
💣بمب با ما سخن می‌گوید! ✍🏼عماد پاینده؛ پژوهشگر حکمرانی هشت شهید. نود و پنج مجروح. پل B1 کرج که کمتر کسی پیشتر نامش را شنیده بود، حالا در تاریخ ثبت شده است؛ نه به عنوان یک سازه، که به عنوان سند جنایت. من برای بتن و آهن غصه نمی‌خورم. می‌دانم چه کسی می‌سازد: هزاران مهندس و کارگر ایرانی که مثل همیشه با دانش و خلاقیت و صد البته از جیب ما، از مالیات ما، از نفتی که به زحمت از اعماق زمین کشیده می‌شود، کشور را می‌سازند. ساختن را بلدیم. آنچه را که ساختنش این روزها در شرف ناممکن شدن است، ذهن‌های ویران‌شده‌ای هستند که باید بازسازی شوند. 🔹روانشناسی اجتماعی پدیده‌ای را به نام «مقاومت در برابر تغییر باور» توضیح می‌دهد؛ همان مکانیزمی که طی آن، انسان به باوری که رسیده محکم‌تر می‌چسبد، هرچه شواهد مخالف بیشتری ببیند. این را بارها شاهد بودیم: کسانی که سال‌ها گفتند آمریکا و اسرائیل برای کمک به ما می‌آیند، حالا که بمب روی سرمان افتاده، باز هم باور نمی‌کنند. زمانی که فریاد زدیم هدفشان «غزه‌سازی ایران» است، گفتند «تئوری توطئه». بمب که افتاد، فهمیدیم نه، واقعیت بود. اما عده‌ای همچنان در همان موقعیت سابق ایستاده‌اند. گویی تمایل دارند نبینند، نشنوند و نفهمند. 🔹در روزهای اخیر مردی را در بیمارستان دیدم که همسر باردارش را آورده بود؛ زنی که در حمله جنگنده آمریکایی به یک پمپ بنزین در غرب تهران آسیب دیده بود. او که یک سال بود ترامپ را «عمو» صدا می‌زد و منتظر کمک‌های ویژه او برای «برادرزاده‌های ایرانی‌اش» بود، حالا در بیمارستان بود. اما به جای محکوم کردن آمریکا، به همسرش می‌گفت: «چرا یهویی از ماشین پیاده شدی؟ اونا نمی‌خواستند ما رو بزنن. هدفشون مرکز نظامی بود. این عوضی‌ها پمپ بنزین رو بدجایی ساختند.» آنجا دریافتم این است آنچه بمب هم نتوانست، اما تفکر معیوب توانست: انسان در لحظه حمله به خانه‌اش، مقصر خودش را مقصر بداند. این تصویر، این ذهنیت، این بیماری است. 🔹دشمن — به ضم دال و فتح میم — قبل از آنکه ایران را بمباران کند، ذهن‌های ما را بمباران کرد. تا جایی که به راحتی بتواند دهان پر از نجاست کند و با طیب خاطر بگوید «ایران را به عصر حجر باز می‌گردانم!» و آب هم از آب تکان نخورد. آری، ما را بمباران کرد پیش از آنکه جنگ‌افزاری در کار باشد، هم در چشم دنیا و هم در چشم خودمان. و عده‌ای همکاری کردند؛ نه با اسلحه، بلکه با باور. با «رویای نقطه‌زنی». با تکرار دروغ‌هایی که به یکباره باورپذیر شدند. اگر ذهن‌ها را بازسازی نکنیم، چند پل دیگر باید بسازیم؟ چند دانشگاه و شرکت داروسازی دیگر باید هدف قرار بگیرد؟ اگر تفکر را یاد نگیریم، تاریخ نخوانیم، تحلیل نکنیم، چند بار دیگر باید بمباران شویم تا بیدار شویم؟ آیا حاضریم بپذیریم که مشکل ما فقط «دشمن» نیست، بلکه «خوابی» است که خودمان انتخاب کرده‌ایم؟ 🔹گویی پنداشتیم می‌توان در خواب خوش زمستانی به سر برد و ناگاه در بهار آزادی بیدار شد. تو گویی حتی زحمت پرسیدن چند سؤال از پدربزرگ و مادربزرگ را به خود ندادیم. چه مبارزاتی، چه مبارزینی، چه زندانیانی، چه شهدا و جان‌فدایانی رفتند تا به اتفاقی در زمستان پنجاه و هفت منجر شد. پنداشتیم در حالی که حتی لحظه‌ای حاضر نیستیم از یارانه، کالابرگ، لاتاری خودرو و حتی حقوق اضافه‌کاری اداره دولتی بگذریم، می‌شود زیر پتو مبارزه کرد. تو گویی می‌توان نظام سیاسی تغییر داد بدون آنکه خط و خشی بر شیشه مغازه‌مان بیافتد. پنداشتیم تا چشم بر هم بزنیم، آمریکا — همان آمریکای ویتنام،عراق، افغانستان و بیشمار جنگ‌های آزادی‌بخش دیگر — ما را آزاد می‌کند و می‌گوید بفرمایید رژیم جدید، هر طور مایلید تصمیم بگیرید. 🔹 مهم‌تر از همه: می‌خواهیم چه کسانی باشیم؟ کسانی که با افتادن بمب از خواب بیدار می‌شوند، یا کسانی که حتی با ریختن خون می‌توانند آسوده بخوابند؟ آیا جایی که ایستاده‌ایم، جایگاه افتخار است یا شرم؟ انتخاب با ماست. 🔻 @setadresane 🔻
هدایت شده از ستاد رسانه جنگ
دلیران تنگستان 🔹در پی رشادت‌های دلیران ایران در مقابله با ارتش تروریستی صهیونی_آمریکایی، از جدیدترین دیوارنگاره میدان جهاد با یاد سردار شهید تنگسیری رونمایی شد. 🔻 @setadresane 🔻
سلام و ارادت محضر استاد ارجمند سردار بزرگوار سید جلیل القدر تسلیت تسلیت تسلیت تبریک امید که بزودی خبر شکست و اضمحلال جبهه شیطان و پیروزی جبهه حق دلهای داغدارمون رو کمی تسلا دهد ایمان امروز امت مبعوث از برکت خون امام شهیدمان بارها و بارها بیشتر و بیشتر از ۵۷ و۵۸ است با دست خالی و با همسرو مادر و بچه خردسال و.... زیر تهدید موشک و بمب جهاد میکنند فشار شدید اقتصادی...امنیتی و.... مانع نیست از جنگ نه از سازش و تسلیم و خیانت بیم دارند خدایا دست خائنین و فتنه گران را کوتاه کرده ای قطع کن بحق حضرت زهرا سلام الله علیها
مهم هنوز داده هایی که دارم در مورد حوادث جنوب اصفهان و فرود سخت هرکولس های آمریکایی در فرودگاه متروکه قدیمی سم پاشی که سبب شکست عملیات، فرار و انفجار و بمباران تجهیزات شون شده ؛ کامل نشده که به تحلیل برسه. ۱. اینکه هدف عملیات اصلی دزدیدن اورانیوم بوده که برام قطعی داره میشه. ۲. اینکه از نیروی ویژه استفاده شده هم قطعی هست. ۳. اینکه محیطی که انتخاب کردند عالی بوده هم قطعی هست. ۴. اینکه اگر دزدیدن اورانیوم توسط تیم اول موفق باشه ؛ حمله با شهر موشکی اصفهان توسط تیم دوم صورت بگیره هم قطعی هست. ۵. اینکه آمریکا از فرصت نجات خلبان بعنوان فریب استفاده کرده هم برام قطعی شده ۶. اینکه راههای مواصلاتی به محل فرودگاه متروکه‌ بمباران شده هم یک پلن از برنامه بوده. ۷. اینکه این قسمت از عملیات ؛ کدوم مرحله از پروسه عملیات بوده رو هم میشه حدس زد ، از دید من ؛ این ورود برای تیم های پیش قراول بوده. ۸. اینکه ترامپ برنامه هاش رو برای اون ۲ روز عملیات لغو کرد که خودش در اتاق عملیات شاهد پروسه عملیات بشه هم که تایید هست. ۹. ولی اما مهمترین نکته این همه نوشت ؛ این جمله هست (( در اون عملیات و یا در آنجا چه رخ داد که آمریکا با فرار و انفجار تجهیزاتش فرار کرد؟)). هر چقدر تحلیل رو نوشتم؛ به جمله آخر که رسیدم موندم چی بنویسم. شاید سال ها بعد فرمانده و یا نیروهای این عملیات شکست خورده کتابی بنویسند و یا خبری درز کنه ولی من جواب این نوشته رو میدونم. من این موضوع رو اگر دقت کنید "تحلیل نکردم" که از نتیجه ش پیش بینی کنم ؛ عزیزان من دارم بهتون "خبر" میدم و صریح میگم: در این شکست امریکا ؛ "معجزه" خداوندی رخ داده است. و اهل کفر فهمیدند که "خدای شن های طبس؛ همان خدای تیرهای آتشین ناشناس با مبدا ناشناس اصفهان" زنده هست. "رحمت خدایی را عزوجل که همتایی مثل او نیست" با توجه به این نوشته ؛ ان شاءالله به لطف و عظمت خداوند، بهتون اطمینان میدم که از دیروز شکست های دومینووار امریکا شروع شده است و هر حمله ایی به شکستی برای آمریکا تبدیل خواهد شد و پیروزی وعده داده شده به عزت و کرم خداوند؛ نزدیک هست.
هدایت شده از خاکریز۱
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥یه فیلم تازه منتشر شده از شهید طهرانی مقدم نمیدونم بعد این همه سال چجوری این فیلم ها برای اولین بار منتشر میشه - موشک های فوق برد اروپا ‌ عضو شوید Eitaa.Com/khakriz01
احتمالا این تحلیل و گمانه زنی میتونه صحیح تر باشه
هدایت شده از خبر۲۰۳۰
🔷برابر بررسی های صورت گرفته و اطلاعات منتشره دو فروند C-130 که در عملیات نجات خلبان آمریکایی منهدم شدند، با فاصله و ترازی مشخص فرود آمدند، اما به دلیل خطای انسانی در هدایت یا سوء محاسبه در فاصله‌یابی، با یکدیگر برخورد کردند. این برخورد عمدی نبوده، بلکه حاصل یک اشتباه تاکتیکی یا اختلال در ارتباط و هماهنگی بین دو خلبان هنگام عملیات شبانه در باند شنی کشاورزی و احتمالا متأثر از حجم گسترده آتش از جانب نیروهای مستقر در منطقه بوده است. ┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ 🇮🇷 اخبار لحظه ای جنگ رمضان @khabarrr2030
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وضعیتی که ایران برای ترامپ درست کرده😂