eitaa logo
Khodam
27 دنبال‌کننده
415 عکس
636 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ هنر رهبری و نیروهای مسلح این بود که کشور را با حداقل خسارات و بدون اینکه مردم کمتری فشاری را تحمل کنند، کشور را در مقابل یک هیولای وحشی به مرز پیروزی رساندند. این را باید خوب فهم کنیم! این یک موفقیت بزرگ است.. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
✅📝چند نکته از بیانیه شعام درباره آتش بس ⭕️ محسن مهدیان ✏️ترامپ با خفت و همان‌طور که پیش بینی میشد مجدد عقب نشینی کرد. ✏️اولتیماتوم 24 ساعته و 5 روز و 10 روز و مجدد دو روز و یک روز و حالا دوهفته همراه با پذیرفتن شروط ایران برای مذاکره. خفت ازین بیشتر؟ ✏️اما در بیانیه شعام و متن عراقچی چند نکته اهمیت دارد. ✏️یکم. درخواست آتش بس چندبار ازسوی آمریکا صورت گرفته که ایران اهمیت نداده است. ✏️دوم. تمامی اهداف ایران در این جنگ تا این لحظه محقق شده است. دقیقا آمریکا در نقطه مقابل به هیچ یک از اهدافش نرسید. ✏️سوم. تصمیم اینست که نبرد تا هر زمان دیگری که این توفیقات تثبیت شود ادامه پیدا کند ✏️چهارم. این تصمیم مطابق تدبیر مقام معظم رهبری و تصویب شعام انجام شده است. مذاکره جهت تثبیت سیاسی موفقیت های میدان ✏️پنجم. شروط ایران: عدم تجاوز استمرار کنترل ایران بر تنگه هرمز پذیرش غنی‌سازی رفع همه تحریم‌های اولیه و ثانویه خاتمه تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت و شورای حکام پرداخت خسارت ایران خروج نیروهای رزمی آمریکا از منطقه توقف جنگ در همه جبهه‌ها از جمله لبنان ✏️ششم. مذاکرات کنونی یک مذاکرات ملی و ادامه میدان است ✏️هفتم. بنابر گفته عراقچی تنگه در این دو هفته با هماهنگی نیروهای مسلح باز است ✏️هشتم. ترامپ حتی در رسانه و روایت هم نتوانست اراده اش را مسلط کند. به شکل اعجاب برانگیزی شکست خورد؛ آنهم در تمام ابعاد. ✏️نهم. طبیعی است که این شروط تثبیت توفیقات این جنگ بین ما و آمریکا است. نبرد ما و اسرائیل ادامه دارد ✏️دهم. تمام این پیروزی ثمره انسجام است. مردم با مردم و مردم با مسوولین. توفیق گام نهایی موکول به استمرار همین انسجام است 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
هدایت شده از محرمانه
📷بزرگترین تحقیر در تاریخ آمریکا 🔹 «آدام کینزینگر» نماینده سابق کنگره و سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا: خدای من! اگر کنترل تنگه را به ایران واگذار و با جبران خسارت موافقت کردیم، اين بزرگترين تحقير در تاريخ آمريکا خواهد بود. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
🔴 ۱۵ بند آمریکا رخ نداد، اما ۱۵ واقعیت رخ داده است 🔻 مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"خبرفوری جنگ" 👇 https://eitaa.com/joinchat/2972123219C5b728b290b
الان همه تحلیلگران و نخبگان انقلابی تنها نگرانیشون این که دشمن داره فریبکاری میکنه زمان بخره تجدید قوا کنه دوباره برگرده و محکمتر ضربه بزنه ... این گمانه و تحلیل درستی هست اما کامل نیست دشمن اینبار تنها برنمیگرده بنظر میرسه دوباره شبکه کودتا و فتنه را فعال خواهند کرد . همین به خط کردن سلبریتی ها و بلاگرها و فوتبالیست ها در ساعات آخر قبل از آتش بس رو نگاه کنید. اینها پیاده نظام دشمن و آتش بیار معرکه در کودتای دیماه بودند. در آخرین ساعات قبل از توافق همه باهم شروع کردن به وطن وطن گفتن . ۴۰ روز مقابل جنایات دشمن خفه بودند و اتفاقی چند ساعت قبل از توافق همه مدافع وطن شدند. بصورت هدفمند در ساعات آخر دستور دادند با وطن وطن نوشتن همه رو سفید سازی کنند‌. این نشان از وجود یک سازمان برنامه ریزی پشت این قضایا هست . احتمالا دشمن ازین فرصت دو هفته ای برای تجدید قوای شبکه کودتا نهایت استفاده را خواهد کرد. پس ما مردم هوشیار باشیم و مصمم تر از قبل در خیابان ها بمانیم
سلام علیکم و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم با دلی داغدار از فراق آن پیر فرزانه و رهبر حکیم و چشمی اشکبار از شهادت مظلومانه ی سرداران و فرماندهان شجاع و مردم مقاوم خصوصا کودکان معصوم، خدای منان را حمد و سپاس میگوییم و چون همیشه در تبعیت از امر ولایت و رهبری مانند کوهی استوار پشت سر امام المسلمین، جان بر کف نی ایستیم و به آن عزیز عرض میکنیم: حکم آنچه تو فرمایی توییت جدید ترامپ: تبریک به جهان، زمان صلح فرا رسیده است! مولا على علیه السلام: و از دشمنت بعد از آن کـــه از در صلح و آشتى درآمد سخت بترس! زیرا او چه بسا بـــــوسیلـــــــه صلح نزدیک مى‌شود تا از شیوه غافلگیرى استفــاده کند ، پس احتیاط و دقت را پیشه کن و در چنین مواردى زود باور و خوش گمان مباش نهج البلاغه, نامه ۵۳ 👌مفاد ده ماده ای که مورد موافقت ترامپ واقع شد یک پیروزی موقتی و زودگذر برای جمهوری اسلامی ایران است و این دوهفته کاملا باید مراقب رفتار آمریکا و هم پیمانانش باشیم بیاد داشته باشید نابودی رژیم کودک کش که بزرگترین پایگاه نظامی آمریکاست هدف اصلی است و ما هنوز به آن هدف نرسیده‌ایم دو هفته فرصتی است که اولا : پول‌های بلوکه شده خود را در این دو هفته پس بگیریم تا هزینه های ناشی از خرابی جنگ ترمیم و تقویت بنیه اقتصادی مردم و نیروهای نظامی بپردازیم اخذ غرامت در این دو هفته وصول آن، منوط به شناسایی است و در عمل به بعد از دوهفته موکول خواهد شد ثانیا : رژیم قانونی و حقوقی در شرف تصویب مجلس را که تایید شورای نگهبان و امام و رهبر سید مجتبی خامنه ای را دارد را در تنگه هرمز اعمال کنیم ثالثا : امام شهیدمان را بعد از چهل روز که زحمات زیادی برای این پیروزی کشیدند و سرمنشأ اصلی این اتحاد بودند را تشییع نماییم تا روح او آرامش یابد گو اینکه آرامش واقعی روح او با هدایت امام و رهبر خامنه‌ای جوان بعد از نابودی بزرگترین پایگاه آمریکا ، یعنی رژیم کودک کش تحقق می یابد در طی دوهفته نیز مردم بی اعتمادی به پذیرش واقعی بر اجرای ده ماده ای پذیرفته شده از طرف ترامپ را به رخ مسئولان مذاکره و جهانیان بکشانند ترامپ و استکبار جهانی و سازمانهای بین‌المللی باید بدانند مردم ایران به ترامپ بی اعتماد است و به احتمال زیاد این نیز فریب دیگر اوست و هشدارهای لازم را به مذاکره کنندگان میدهند خود را آماده برای نبردی قوی‌تر بعد از دوهفته ، را اعلان کنید مهمترین دستاورد ما در نبرد چهل روزه ، شکست هیمنه آمریکا در جهان بود که تمامی جهانیان دیدند که نیروهای نظامی و مردم ایران چه خوش درخشیدند مردم عزیز ایران و نیروهای نظامی این پیروزی موقت و زود گذر گوارای وجودتان باشد اما اطمینان داشته باشید که نبردهای آتی در راه است و خود را برای نبردهای دیگر آخر الزمانی آماده کنید چون شیطان از سر خواری و ذلت ،این شرایط ده ماده ای را پذیرفته و آنرا اعلان کرده و احتمالا به ظاهر پذیرفته و معلوم نیست در عمل به آن تن دهد و اطمینان داشته باشید او بدنبال فرصت است گرفتن فرصت‌های آتی از او مستلزم هشیاری و دقت نظر همه مردم را دارد نبرد تمام نشده است خود را آماده نگه دارید
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
وقتی قیصر انقلابی میشود 😊 💢 اخبار و تحلیل جنگ / عضویت 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/1246560365Ca5e65155c1
سلام برادر و خواهر عزیز در بهار پیروزی جای امام شهید و شهیدان مظلوممون خالیست اگه تصمیمی گرفته شده توسط رهبری و ولایت فقیه حتما تدبیری است نه تحمیلی لطفا جلوتر از ولایت حرکت نکنیم ما هم نگرانیم ولی بهیچوجه قدمی جلوتر از رهبری امت برنمیداریم دشمنی که گرای امام و سرداران و مسئولین و نقاط مهم رو میداد الان ممکنه وا کشورا و چرا سازش و ....سر بده... ما بچه حزب اللهی پیرو ولایت میگوییم اگه نایب امام زمان بفرماید بنشین می نشینیم بایست می ایستیم بمیر میمیریم ما قطعا در هر حال تا اینجا هم پیروزیم و حتما ملاحظات و منفعتی بوده دست روی ماشه و اینبار با سلاحهایی مرگبارتر آماده ایم اگه دشمن غلطی کنه دیگه قطعا گور خودشو برای همیشه کنده است
در دایره‌ی قسمت ما نقطه‌ی تسلیمیم لطف آنچه‌ تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی @ABO_JAHHAD
پیروزی یا افتادن به دام فریب مذاکره؟ ✍️ بیژن عبدالکریمی، ۱۹ فروردین ۱۴۰۵، ساعت ۴ بامداد بعد از چهل روز مقاومت ملت بسیار بزرگ و احترام‌برانگیز ایران و فرزندان راستینش در میادین جهاد و شهادت در برابر دو تن از ‌شقی‌ترین رهبران تاریخ بشری و در مقابل جنایات و ترورهای نظام امپریالیسم-صهیونیسم جهانی با حمایت بسیاری از کشورهای اروپایی و منطقه، سرانجام دشمنان این سرزمین پاک در برابر منطق ما تسلیم شده آمادگی‌شان را برای مذاکرات در چارچوب مفاد دهگانه پیشنهادی ایران پذیرفتند. اما در خصوص این رویداد عظیم تاریخی، یعنی تسلیم شدن قدرتمندترین ارتش‌های جهان و اعوان و انصار پلیدشان به اراده ملی ما ایرانیان توجه به نکات زیر را جلب می‌نمایم: ۱. بی‌تردید ما ایرانیان تا همینجا پیروز این میدان بزرگ بوده‌ایم و برخلاف اراده دشمنانمان، حاکمیت و استقلالی ملی و تمامیت ارضی‌مان کماکان و با تمامی اقتدار باقی است. ۲. بی‌تردید دستان پرقدرت نیروهای دفاعی ما کماکان بر ماشه خواهد بود زیرا هنوز از مذاکرات تا انجام عملی خواسته‌های ما راهی طولانی در پیش است. ۳. افراط و تفریط همواره دو خطری است که یک جامعه را در هر میدانی تهدید می‌کند. لذا از همه نیروهای اصیل ملی و انقلابی می‌خواهم که با تمام قوا از تصمیمات استراتریست‌های سپاه و ارتش و شورای عالی امنیت ملی حمایت نموده و از هرگونه اظهار ضعف یا مطالبات غیرمنطقی اجتناب نمایند. ۴. این انتظار که عنان اختیار دولت و وزارت امورخارجه از جریانات غرب‌زده و سازشکار خارج شده و به دست نیروهای انقلابی‌ای سپرده شود که همراستا با استراتژی‌های دفاعی درست سپاه و ارتش حرکت نمایند یک خواست بحق و ملی بوده و به مسئولین محترم دولت و وزارت امور خارجه توصیه می‌نمایم که خود را با سیاست‌ها و خطی مشی‌های مقاومت ملی، و مشخصا با استراتژیست‌های سپاه و ارتش هماهنگ نمایند. ۵. بی‌تردید آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها با بازی با عنصر زمان و به تعویق انداختن تحقق عملی مطالبات ما دام فریبی برای ما خواهند گستراند. لذا همه ما به خصوص همه نیروهای دفاعی ما باید کاملا هوشیار باشند. ۶. از همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در همه سطوح و لایه‌ها خواهانم همه پروتکل‌های امنیتی در بالاترین سطح، به خصوص در مورد حفظ جان رهبری رعایت گشته، به هیچ وجه اندک خوش‌بینی‌ای به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در دل خود راه ندهند. ۷. از مردم عزیز کشورم استدعا دادم تا تحقق عملی مطالباتشان کماکان در صحنه حاضر بوده، صحنه را به هیچ وجه ترک ننمایند. ۸. از مسئولین می‌خواهم که مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر پاک رهبر شهید و معمار ایران نوین، خامنه‌ای بزرگ را هر چه زودتر در همین دو هفته آتش‌بس انجام داده و از یکایک آحاد ملت خواهانم که با حضور میلیونی خود تضمینی برای استقلال، حاکمیت ملی و صلح پایدار ما باشند. ۹. در پایان یادآور می شوم پیروزی و شکست دو مفهوم مطلق و قطعی نبوده. بلکه اموری فرآیندی هستند که گاه در مدت زمانی هایی نه چندان کوتاه متحقق شده، بستگی تام به هوشیاری ها و مجاهدت های مستمر و پیگیر ما دارند. با آرزوی رسیدن به صلحی حقیقی و پایدار و پیروزی قطعی ملت بزرگ ایران 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
بسم الله القاصم الجبارین وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ 🔹️ملت غیور و تاریخ ساز ایران اسلامی؛ حضور خالصانه و حیرت برانگیز ۴۰ شبانه روزی شما در خیابان های میهن اسلامی ایران حماسه‌ای تاریخی و بی مثال را آفرید و افتخاری بی‌نظیر را در تاریخ این سرزمین کهن و جهان جدید خلق کردید. 🔹️اخلاص، جهاد، فداکاری، بصیرت، بینش عالی و فهم عالمانه همراه با وحدت، وفاداری و عشق‌بازی با ولایت را توأمان به نمایش گذاشتید. فرزندان و خادمان مجاهد شما در سپاه و بسیج شب گذشته با فضل الهی و مدد پشتیبانی های شما ملت عزیز، در پاسخ به گستاخی های روز گذشته دشمن، فداکارانه در شب گذشته حق مطلب را بجا آوردند و در یکصدمین موج عملیات وعده صادق ۴ با رمز یا فاطمه الزهرا با تهاجم به بیش از ۲۵ هدف راهبردی دشمنان خبیث و متجاوز، شامل ۱۳ مجتمع انرژی و خطوط انتقال نفتی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونی و ۱۰ هدف نظامی، امنیتی و لجستیکی و چندین هدف فناوری و زیرساختهای راه دشمنان، ضربات دندان شکنی وارد ساختند. 🔹️در این موج عملیاتی در تقدیم به رهبر شهیدمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رزمندگان نیروی پرافتخار هوافضای سپاه پاسداران اهداف دشمنان آمریکایی و صهیونیستی از سواحل مدیترانه تا شرق شبه جزیره حجاز را زیر اتش پرحجم وارد ساختند تا دشمن احمق بفهمد حمله به زیرساخت‌های مردم ایران مجازات سنگینی خواهد داشت. 🔹️اهدافی که با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپادهای تهاجمی در شب گذشته مورد اصابت قرار گرفت، عبارتند از: ۱. پالایشگاه و تأسیسات نفتی متعلق به شرکت آمریکایی شورون در رأس الجوعیه عربستان به عنوان بزرگترین تأسیسات تجزیه NLG و تأمین کننده انرژی آمریکا. ۲. تأسیسات نفتی و پتروشیمی شرکت آکسون موبیل و کمیکال داو در جبیل عربستان. ۳. تأسیسات نفتی شرکت‌های آمریکایی در ینبع در سواحل دریای سرخ با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار بشکه در روز. ۴. تأسیسات آمریکایی نفتی حبشان - خط انتقال نفت دبی به فجیره جهت دور زدن تنگه هرمز. ۵. تأسیسات مهم نفتی شرکت آکسون موبیل در رأس لفان قطر با ظرفیت تولید ۱۴۶ هزار بشکه در روز. ۶. تأسیسات مهم نفتی شرکت آمریکایی باپکو بحرین با تولید روزانه ۲۶۷ هزار بشکه در روز. ۷. پالایشگاه آمریکایی داس در امارات با ظرفیت فراوری نفت خام ۶۰ هزار بشکه در روز. ۸. تأسیسات شرکت‌های نفتی آمریکایی در فوجیره با مخزن ذخیره یک میلیون مترمکعب. ۹. پالایشگاه الاحمدی کویت با ظرفیت تولید ۳۴۶ هزار بشکه در روز. ۱۰. شرکت آمریکایی گاز دلفین مستقر در قطر با ظرفیت صادراتی ۲ میلیارد فوت مکعب در روز. ۱۱. جزیره نفتی زیر کوه با ظرفیت تولید ۷۵۰ هزار بشکه نفت خام در روز. ۱۲. شرکت آمریکایی ساتروپ - پالایشگاهی با ظرفیت ۴۶۰ هزار بشکه در روز که یکی از منابع سوخت نیروگاه‌ها است. ۱۳. پالایشگاه آمریکایی گاز مانیفا / با ظرفیت تفکیک نفت و گاز ۹۰۰ هزار بشکه در روز. ۱۴. مراکز فناوری اطلاعات و صنایع پیشرفته دناعر رژیم در بئرالسبع در جنوب فلسطین اشغالی. ۱۵. مراکز اطلاعاتی و شنود ارتش و دستگاه‌های امنیتی رژیم در برج‌های عزرائیل و الماس در پایتخت فلسطین اشغالی. ۱۶. فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه در الازرق اردن و نابودی اهداف مهم در آن مرکز. ۱۷. فرودگاه بن گورین در شهر یافای فلسطین اشغالی ۱۸. پالایشگاه نفتی حیفا در فلسطین اشغالی با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار بشکه در روز ۱۹. پردیس حکومتی اشغالگران فلسطین در پایتخت اشغالی، محل استقرار مراکز فرماندهی و کنترل رژیم صهیونی همزمان نیروی دریایی قهرمان سپاه ضمن استمرار مدیریت کنترل هوشمند معابر دریایی تنگه هرمز، اهداف زیر را مورد اصابت قرار دادند: ۱. ناو بالگردبر LHA7 مورد اصابت موشک‌های کروز قرار گرفت و پس از خسارت و آتش‌سوزی در عرشه به عمق اقیانوس هند عقب‌نشینی کرد. ۲. ناو هواپیمابر CVN 74 نیز مورد اصابت چند فروند پهپاد قرار گرفت و پس از خسارت در بدنه به عمق اقیانوس هند عقب‌نشینی کرد. ۳. کارخانه پهپادسازی رژیم صهیونیستی مستقر در امارات. ۴. تأسیسات نفتی سرمایه‌گذاری شرکت‌های آمریکایی در LSB مستقر در کویت ۵. پایگاه متجاوزان آمریکایی در (علی السلام) کویت 🔹️اکنون پاسداران فدایی ملت ایران گوش به فرامین فرماندهی معظم کل قوا، حضرت ایت الله سید مجتبی خامنه ای داشته و دستشان روی ماشه است و با اندوخته‌های بزرگ از تجارب دو جنگ تحمیلی با جبهه مشترک آمریکایی صهیونی آماده‌اند در صورت خطای مجدد محاسباتی دشمن و حماسه‌ای بزرگتر را بیافرینند. شرکای آمریکایی در منطقه ناتوانی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به چشم خود دیدند؛ جا دارد که عبرت بگیرند و به همکاری با دشمنان اسلام پایان دهند. دشمن همیشه نیرنگ زده است و هیچ اعتمادی به وعده‌های او نداریم و هر تجاوز را با سطحی بالاتر پاسخ خواهیم داد. و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم