eitaa logo
Khodam
27 دنبال‌کننده
415 عکس
636 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله القاصم الجبارین وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ 🔹️ملت غیور و تاریخ ساز ایران اسلامی؛ حضور خالصانه و حیرت برانگیز ۴۰ شبانه روزی شما در خیابان های میهن اسلامی ایران حماسه‌ای تاریخی و بی مثال را آفرید و افتخاری بی‌نظیر را در تاریخ این سرزمین کهن و جهان جدید خلق کردید. 🔹️اخلاص، جهاد، فداکاری، بصیرت، بینش عالی و فهم عالمانه همراه با وحدت، وفاداری و عشق‌بازی با ولایت را توأمان به نمایش گذاشتید. فرزندان و خادمان مجاهد شما در سپاه و بسیج شب گذشته با فضل الهی و مدد پشتیبانی های شما ملت عزیز، در پاسخ به گستاخی های روز گذشته دشمن، فداکارانه در شب گذشته حق مطلب را بجا آوردند و در یکصدمین موج عملیات وعده صادق ۴ با رمز یا فاطمه الزهرا با تهاجم به بیش از ۲۵ هدف راهبردی دشمنان خبیث و متجاوز، شامل ۱۳ مجتمع انرژی و خطوط انتقال نفتی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونی و ۱۰ هدف نظامی، امنیتی و لجستیکی و چندین هدف فناوری و زیرساختهای راه دشمنان، ضربات دندان شکنی وارد ساختند. 🔹️در این موج عملیاتی در تقدیم به رهبر شهیدمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رزمندگان نیروی پرافتخار هوافضای سپاه پاسداران اهداف دشمنان آمریکایی و صهیونیستی از سواحل مدیترانه تا شرق شبه جزیره حجاز را زیر اتش پرحجم وارد ساختند تا دشمن احمق بفهمد حمله به زیرساخت‌های مردم ایران مجازات سنگینی خواهد داشت. 🔹️اهدافی که با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپادهای تهاجمی در شب گذشته مورد اصابت قرار گرفت، عبارتند از: ۱. پالایشگاه و تأسیسات نفتی متعلق به شرکت آمریکایی شورون در رأس الجوعیه عربستان به عنوان بزرگترین تأسیسات تجزیه NLG و تأمین کننده انرژی آمریکا. ۲. تأسیسات نفتی و پتروشیمی شرکت آکسون موبیل و کمیکال داو در جبیل عربستان. ۳. تأسیسات نفتی شرکت‌های آمریکایی در ینبع در سواحل دریای سرخ با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار بشکه در روز. ۴. تأسیسات آمریکایی نفتی حبشان - خط انتقال نفت دبی به فجیره جهت دور زدن تنگه هرمز. ۵. تأسیسات مهم نفتی شرکت آکسون موبیل در رأس لفان قطر با ظرفیت تولید ۱۴۶ هزار بشکه در روز. ۶. تأسیسات مهم نفتی شرکت آمریکایی باپکو بحرین با تولید روزانه ۲۶۷ هزار بشکه در روز. ۷. پالایشگاه آمریکایی داس در امارات با ظرفیت فراوری نفت خام ۶۰ هزار بشکه در روز. ۸. تأسیسات شرکت‌های نفتی آمریکایی در فوجیره با مخزن ذخیره یک میلیون مترمکعب. ۹. پالایشگاه الاحمدی کویت با ظرفیت تولید ۳۴۶ هزار بشکه در روز. ۱۰. شرکت آمریکایی گاز دلفین مستقر در قطر با ظرفیت صادراتی ۲ میلیارد فوت مکعب در روز. ۱۱. جزیره نفتی زیر کوه با ظرفیت تولید ۷۵۰ هزار بشکه نفت خام در روز. ۱۲. شرکت آمریکایی ساتروپ - پالایشگاهی با ظرفیت ۴۶۰ هزار بشکه در روز که یکی از منابع سوخت نیروگاه‌ها است. ۱۳. پالایشگاه آمریکایی گاز مانیفا / با ظرفیت تفکیک نفت و گاز ۹۰۰ هزار بشکه در روز. ۱۴. مراکز فناوری اطلاعات و صنایع پیشرفته دناعر رژیم در بئرالسبع در جنوب فلسطین اشغالی. ۱۵. مراکز اطلاعاتی و شنود ارتش و دستگاه‌های امنیتی رژیم در برج‌های عزرائیل و الماس در پایتخت فلسطین اشغالی. ۱۶. فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه در الازرق اردن و نابودی اهداف مهم در آن مرکز. ۱۷. فرودگاه بن گورین در شهر یافای فلسطین اشغالی ۱۸. پالایشگاه نفتی حیفا در فلسطین اشغالی با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار بشکه در روز ۱۹. پردیس حکومتی اشغالگران فلسطین در پایتخت اشغالی، محل استقرار مراکز فرماندهی و کنترل رژیم صهیونی همزمان نیروی دریایی قهرمان سپاه ضمن استمرار مدیریت کنترل هوشمند معابر دریایی تنگه هرمز، اهداف زیر را مورد اصابت قرار دادند: ۱. ناو بالگردبر LHA7 مورد اصابت موشک‌های کروز قرار گرفت و پس از خسارت و آتش‌سوزی در عرشه به عمق اقیانوس هند عقب‌نشینی کرد. ۲. ناو هواپیمابر CVN 74 نیز مورد اصابت چند فروند پهپاد قرار گرفت و پس از خسارت در بدنه به عمق اقیانوس هند عقب‌نشینی کرد. ۳. کارخانه پهپادسازی رژیم صهیونیستی مستقر در امارات. ۴. تأسیسات نفتی سرمایه‌گذاری شرکت‌های آمریکایی در LSB مستقر در کویت ۵. پایگاه متجاوزان آمریکایی در (علی السلام) کویت 🔹️اکنون پاسداران فدایی ملت ایران گوش به فرامین فرماندهی معظم کل قوا، حضرت ایت الله سید مجتبی خامنه ای داشته و دستشان روی ماشه است و با اندوخته‌های بزرگ از تجارب دو جنگ تحمیلی با جبهه مشترک آمریکایی صهیونی آماده‌اند در صورت خطای مجدد محاسباتی دشمن و حماسه‌ای بزرگتر را بیافرینند. شرکای آمریکایی در منطقه ناتوانی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به چشم خود دیدند؛ جا دارد که عبرت بگیرند و به همکاری با دشمنان اسلام پایان دهند. دشمن همیشه نیرنگ زده است و هیچ اعتمادی به وعده‌های او نداریم و هر تجاوز را با سطحی بالاتر پاسخ خواهیم داد. و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم
🔴 آیا دشمن در دو هفته میتواند تجدید قوا کند؟! ✍یاشار عبدالحسین زاده یک‌بار برای همیشه درباره این حرف که «آتش بس فرصتیه برای اینکه دشمن تجدید قوا کنه» بگیم و تمام: 🔸اونایی که این حرف رو می‌زنن، ارتش‌های مدرن رو با دعوای خیابانی اشتباه گرفتن. ماشین جنگی غرب، یه گروه شبه‌نظامی نیست که بعد ۴۰ روز جنگ پرفشار، خشابش خالی بشه و بره پشت خاکریز دو قلپ اب بخوره و نفس تازه کنه. ما با ارتشی طرفیم که بودجه سالانه‌ش ۸۵۰ میلیارد دلاره و شبکه لجستیک جهانی‌ش واسه جنگ‌های مداوم چندساله طراحی شده. 🔸تو ادبیات نیروی دریایی، چیزی به نام اورهال دو هفته‌ای برای یک گروه ضربت ناو هواپیمابر وجود نداره.ناوهایی که تو منطقه مستقر هستن، چهل روزه تو بالاترین سطح تنش درگیر بودن. استهلاک لوله‌های شلیک، رادارها و سیستم‌های پیشران با یه توقف دو هفته‌ای تجدید قوا نمی‌شه. ارتقای توان رزمی یا بازگشت قوی‌تر، نیاز داره که ناوها برگردن به حوضچه‌های تعمیراتی که خودش ماه‌ها زمان می‌بره. 🔸ناوگروه‌های ضربت، زیردریایی‌های اتمی و اسکادران‌های هوایی‌شون همین الان با ظرفیت ۱۰۰ درصدی تو منطقه مستقرن. تو علم نظامی، وقتی شما همه دارایی استراتژیکتون رو اوردین وسط میدان، ۱۴ روز توقف هیچی به قدرتتون اضافه نمی‌کنه! تو این دو هفته قراره چه اتفاقی بیفته؟ مگه قراره ناو هواپیمابر جدید از آسمون بیفته؟ یا تکنولوژی جدیدی تو ۱۴ روز اختراع بشه؟ از طرفی ارتقای توان رزمی یا بازگشت محکم‌تر، نیاز داره که ناوها برگردن به حوضچه‌های تعمیراتی که خودش ماه‌ها زمان می‌بره. 🔸این تصور هم که سیستم‌های پدافندی مثل پاتریوت یا گنبد اهنین با یه توقف دو هفته‌ای یهویی ارتقا پیدا می‌کنن، اشتباهه. دکترین نظامی غرب بر اساس پاسخ در لحظه طراحی شده. زرادخانه‌ها و پایگاه‌هاشون تو کل منطقه به صورت آنلاین و لحظه‌ای پشتیبانی می‌شن. اونا اصلا نیازی به استراحت واسه پر کردن خشاب ندارن؛ 🔸سیستم لجستیکشون‌ پیوسته داره کار می‌کنه. پس اگه اتش بس رو پذیرفتن، واسه این نبود که برن تجهیزات بیارن، واسه این بود که فهمیدن جلوی قدرت ایران نمی‌تونن ایستادگی کنن. از طرفی آتش بس کوتاه واسه ارتشی مثل رژیم اسرائیل که بر پایه نیروی ذخیره بنا شده، یه کابوس عملیاتیه. تو این دو هفته، با ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره چیکار می‌خوان بکنن؟ اگه تو پادگان نگهشون دارن، اقتصادشون همچنان ضربه می‌خوره و روحیه نیروها هم به خاطر بی‌عملی و این انتظار کشنده، بدجوری افت می‌کنه. 🔸دشمن تو طول این ۴۰ روز نبرد مستقیم، هر چی تو چنته داشت رو کرد. هیچ سلاح مخفی یا نیروی ذخیره‌ای وجود نداره که منتظر این دو هفته اتش بس بوده باشه تا وارد میدان بشه. رژیم و امریکا به ته خط استراتژی خودشون رسیدند 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
...فرزندان انقلابی ام، ای کسانی که لحظه ای حاضر نیستید که از غرور مقدستان دست‌‌ ‌‌بردارید، شما بدانید که لحظه لحظۀ عمر من در راه عشق مقدس خدمت به شما می گذرد.‌‌ ‌‌می دانم که به شما سخت می گذرد؛ ولی مگر به پدر پیر شما سخت نمی گذرد؟ می دانم که‌ ‌شهادت شیرینتر از عسل در پیش شماست؛ مگر برای این خادمتان اینگونه نیست؟ ولی‌‌ ‌‌تحمل کنید که خدا با صابران است. بغض و کینۀ انقلابی تان را در سینه ها نگه دارید؛ با‌‌ ‌‌غضب و خشم بر دشمنانتان بنگرید؛ و بدانید که پیروزی از آن شماست. و تأکید می کنم‌‌ ‌‌که گمان نکنید که من در جریان کار جنگ و مسئولان آن نیستم. مسئولین مورد اعتماد من‌‌ ‌‌می باشند. آنها را از این تصمیمی که گرفته اند شماتت نکنید، که برای آنان نیز چنین‌‌ ‌‌پیشنهادی سخت و ناگوار بوده است. که ان شاءالله خداوند همۀ ما را موفق به خدمت و‌‌ ‌‌رضایت خود فرماید. "بخشی از پیام امام خمینی ره به مناسبت پذیرش قطعنامه۵۹۸ از سوی ایران" دوستان عزیز سلام. از اولین دقایق و ساعاتی که خبر پذیرش شروط ایران از سوی رئیس جمهور متوهم و مغلوب آمریکا اعلام شد، با اظهارات متفاوتی از سوی دوستان مواجه هستیم. قطعآ همگی این اظهار نظرها، برخاسته از دغدغه مندی و احساس تکلیف گرامیان محترم است که شایسته تقدیر می باشد. اما فراز مهمی از پیام حضرت امام خمینی به مناسبت پذیرش قطعنامه ۵۹۸ که در ابتدای این مطلب آورده ام، می تواند بهترین ملاک ما برای قضاوت در این لحظات حساس و سرنوشت ساز باشد. اینکه تصمیم برای پذیرش قطعنامه ۵۹۸ در آن مقطع به رغم تمامی پیامدهای روحی و روانی برای رزمندگان به واسطه عدم دستیابی به هدف غایی در جنگ؛ یعنی عدم تحقق شعار "جنگ جنگ تا رفع کل فتنه" انجام گرفت، در کل با توجه به شرایط ما در میدان جنگ و صحنه سیاسی- اجتماعی کشور، تصمیمی بسیار به جا و عاقلانه بود. ضمن آن که جنگ در آن مقطع عمدتآ در نقاط مرزی جریان داشت و به مردم پشت جبهه و زیر ساخت های حیاتی و اقتصادی کشور آسیب چندانی وارد نمی شد. اما اکنون وضعیت بسیار پیچیده و حساس است. هر روز و هر شب تعداد زیادی از مردم بی گناه در سراسر کشور به شهادت می رسند. علاوه بر آن طی هفته های جاری بسیاری از مراکز مهم اقتصادی و زیر ساختی ما؛ به ویژه در صنایع مادر و راهبردی متحمل ضربات قابل توجهی شدند. همچنین طی روزهای اخیر بسیاری پل ها، ریلها و آزاد راههای کشور ضربه دیدند. لذا دوستان برای اظهار نظر حتمآ تمامی جوانب را در نظر بگیرند و اسیر احساسات نشوند. بله. قطعآ رزمندگان ما هم، طی این مدت چهل روزه توانستند ضربات اساسی به آمریکا، رژیم جعلی اسرائیل و هم پیمانان منطقه ای آنها وارد کنند که جای شکر دارد. اصلا اثر همان ضربات بود که دشمن را وادار به پذیرش شرایط ایران کرد. علی ایحال عاجزانه از عزیزان می خواهم که ضمن پیگیری اخبار از مبادی رسمی، از اظهار نظرهای احساسی پرهیز کنند تا انشاالله خود رهبر عزیزمان؛ حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه ای تکلیف مردم را روشن کنند. مردمی که به تعبیر رهبر شهیدمان مبعوث شده بودند تا پوزه دشمنان این نظام را به خاک بمالند. "گل علي بابایی"
🔴آلون میرزاحی: آقای علی خامنه‌ای یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های قرن ۲۱ و یک رهبر معنوی و سیاسی ‌بی‌همتاست آلون میزراحی، تحلیلگر سیاسی و فعال رسانه‌ای اسرائیلی-آمریکایی: 🔸ما هرگز ندیده‌ایم و در طول عمرمان نیز دیگر نخواهیم دید که رهبری معنوی و سیاسی همچون علی خامنه‌ای ظهور کند. او شخصیتی بزرگ برای نسل‌هاست؛ پاسدار ایران و اسلام و رهایی‌بخش بشریت. 🔸او بی‌تردید یکی از تأثیرگذارترین چهره‌ها در شکل‌دهی قرن بیست‌ویکم خواهد بود. آموزگاری بزرگ، بسیار بزرگ و فوق‌العاده خردمند. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ شعام یعنی همان دولت پزشکیان 🔻 در شورای عالی امنیت ملی ۱۰ نفر حق رای دارند: شامل رئیس‌جمهور و ۴ وزیر و دبیر شورا که با نظر مثبت رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود. ● وقتی دولت می‌گوید بدون مجوز «شعام» کاری نمی‌کند؛ انگار می‌گوید دولت بدون مجوز «دولت» کاری نمی‌کند! ● همین‌ شورای عالی امنیت ملی بود که برجام را جلو برد. 🔰رسانه مستقل 👇 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh |
قالیباف: پس از ۳ نقض کلیدی چارچوب مورد تواقق، آتش‌بس و مذاکره بی‌معناست/ تهاجم به لبنان، تجاوز به آسمان ایران و انکار حق غنی‌سازی، نقض سه بند کلیدی چارچوب مورد توافق است 🔹رئیس مجلس در بیانیه‌ای درباره نقض سه بند کلیدی از طرح ده‌بندی ایران (چارچوب مورد توافق) پیش از آغاز مذاکرات نوشت: از همان ابتدا، ما روند جاری را با بی‌اعتمادی دنبال می‌کردیم و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، ایالات متحده آمریکا این بار نیز پیش از آغاز مذاکرات، تعهدات خود را نقض کرد. 🔹همان‌گونه که رئیس‌جمهور ایالات متحده صراحتاً اعلام کرده است، طرح ده‌بندی جمهوری اسلامی ایران، پایه و چارچوب مبنای قابل کار و چارچوب پایه‌ای برای این گفتگوها محسوب می‌شود. با این حال، تا این لحظه سه بند از این پیشنهاد نقض شده است: ۱- عدم پایبندی به بند اول طرح ده‌بندی در خصوص آتش‌بس لبنان — تعهدی که نخست‌وزیر شهباز شریف نیز صراحتاً به آن اشاره کرده و آن را «آتش‌بس فوری در همه‌جا از جمله لبنان و سایر مناطق، مؤثر بلافاصله» اعلام نموده است؛ ۲- ورود پهپاد متجاوز به آسمان ایران که در شهر لار در استان فارس منهدم شد و نقض آشکار بند ممنوعیت هرگونه تجاوز مجدد به حریم هوایی ایران است؛ ۳- انکار پذیرش حق غنی‌سازی ایران، که بند ششم این چارچوب بود. 🔹اکنون همان «چارچوب پایه‌ای برای مذاکره» نیز حتی پیش از آغاز مذاکرات، سه بند کلیدی آن به صورت علنی و آشکار نقض شده است. 🔹در چنین شرایطی، نه آتش‌بس دوطرفه معنایی دارد و نه مذاکرات. 🆔 @YjcNewsChannel
دَم سفارت ایران در تاجیکستان بابت این طرح گویا، گرم 😂😂😂 @vorojaksiyasi
‌⭕️ ظاهرا ناوگروه تهاجمی آبی خاکی باکسر با ۲۵۰۰ تفنگدار دریایی و تیپ واکنش سریع داره میاد، از هاوایی راه افتاده و دو هفته دیگه میرسه. ‌ناوگروه ضربت و هواپیمابر بوش هم در اقیانوس اطلسه داره میاد. ۱۰ روز دیگه میرسه. ✍🏼 ولی خب در عوضش آتش بس و مذاکرات خیلی خوب داره پیش میره☺️ ‌‌‌ 🔰رسانه مستقل 👇 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh |
ترامپ چیزی را «قبول» نکرده. دروغ به خوردتان ندهند. گفته باش حالا بیاید سر اون ده موردی که گفتید «مذاکره» کنیم. آیا لازمه یادآوری کنیم دفعات قبلی مذاکره با ترامپ چه اتفاقی افتاد؟ جمله ترامپ را فراموش نکنید : ما سلاح ارسال کردیم اما ار سلاحهای ما استفاده نکردند باید پاسخگو باشند آقای ترامپ چه سلاحی (پول و ...) برای چه افرادی فرستادی که استفاده نکردند و نزد خود نگه داشتند لطفا نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بررسی کنند آیا با ترور سردار خادمی و افرادی که آتش بس را پذیرفتند و ارسال سلاح(پول و ...) و... ارتباطی وجود دارد. جریان خیلی مشکوک شده آتش بس شد که پاسخگو‌ نباشید کانال رسمی شورای هماهنگی حزب الله کشور را در ایتا دنبال کنید ⬇️ https://eitaa.com/hezboallahark
«خودکشی با طعم کوکا!» 💵میدانید پول جنگنده‌ها و بمب‌افکن‌ها و پهپادها و موشک‌هایی که به ما حمله میکنند را خودمان میپردازیم؟! 🥤حواستان هست که نسکافه عصرانه با شکلات کیت‌کت و ساندویچ با پپسی و کوکا و بعد هم یک دوش آب گرم با صابون لوکس و شامپوی داو، دارد ما را می‌کشد؟! در جریانید پرفروش‌ترین محصول در ایران، نوشابه کوکاکولای صهیونیستی-آمریکایی و قاتل کودکان شهید مینابی است؟! 🛍باور کنید حتی اگر این حجم از محصولات باکیفیت تولید ملی برای جایگزینی این محصولات کثیف آمریکایی- صهیونیستی نبود باز هم حجتی برای مصرفشان نداشتیم.. ‼️هیچکس از نخوردن نوشابه نمرده است اما نوشابه از اصلی‌ترین دلایل بیماری و مرگ انسان‌هاست چه آنکه خودش مستقیم ما را میکشد و چه آنکه پولش موشک شده و جان انسان‌های بیگناه را می‌گیرد و هیچکس با ننوشیدن نسکافه مصنوعیِ مضر، از میان هزاران دمنوش مفید اتفاقی برایش نیافتاده است و سازمان بهداشت جهانی هیچ بیماری را ثبت نکرده که از نرسیدن صابون لوکس به بدنش کثیف بماند و موهایش از فقدان کف شامپوی داو، چرب مانده باشد.. ⛔️در مراسم ترحیم شهدای موشکهای آمریکایی با کوکای آمریکایی پذیرایی میکنیم و بسته پذیرایی سر خاک با آب معدنی نستله است.. ⁉️دیروز در راهپیمایی خانمی را دیدم که با دستی شعار مرگ بر آمریکا میداد و با دست دیگر نوشابه کوکا میخورد و من مستاصل بودم که چگونه این پدیده را تحلیل نمایم.. ⚠️راستی این فتوای امام شهیدمان است که «خرید و فروش هرگونه محصول رژیم غاصب صهیونیستی یا تولیدات شرکت‌های صهیونیستی یا شرکت‌هایی که رژیم صهیونیستی از سود آنها بهره می­‌برد، حرام است» و وصیت همیشگی ایشان «حمایت متعصبانه از تولید ملی» بوده است. ⚖مسئولین محترم لطفا درب این برندهای قاتل را ببندید، کسبه گرامی لطفا این محصولات را نفروشید و هموطنان عزیزم لطفا این محصولات را نخرید. خدا شاهد است ما در این چند سال هیچ لطمه‌ای از مصرف نکردن این محصولات ندیدیم.. 🗡هموطنان لطفا ما را نکشید!🔪 ✍سیدامیرحسین حسینی🇮🇷 ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco
39.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ مرگ مشکوک پرفسور عسگرخانی ، منتقد ظریف ❕ لطفا تا آخر با دقت ببینید. ❗️ از خیانت آشکار ظریف به تمام نسل‌های ایران تا مرگ مشکوک پدر اتمی ایران و بزرگترین استاد نخبه ایرانی پروفسور ابومحمد عسگرخانی ❗️ هر وطن پرستی با دیدن این فیلم شاکی و شوکه میشود ، ولو مخالف جمهوری اسلامی باشید.