eitaa logo
Khodam
27 دنبال‌کننده
415 عکس
636 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ شعام یعنی همان دولت پزشکیان 🔻 در شورای عالی امنیت ملی ۱۰ نفر حق رای دارند: شامل رئیس‌جمهور و ۴ وزیر و دبیر شورا که با نظر مثبت رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود. ● وقتی دولت می‌گوید بدون مجوز «شعام» کاری نمی‌کند؛ انگار می‌گوید دولت بدون مجوز «دولت» کاری نمی‌کند! ● همین‌ شورای عالی امنیت ملی بود که برجام را جلو برد. 🔰رسانه مستقل 👇 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh |
قالیباف: پس از ۳ نقض کلیدی چارچوب مورد تواقق، آتش‌بس و مذاکره بی‌معناست/ تهاجم به لبنان، تجاوز به آسمان ایران و انکار حق غنی‌سازی، نقض سه بند کلیدی چارچوب مورد توافق است 🔹رئیس مجلس در بیانیه‌ای درباره نقض سه بند کلیدی از طرح ده‌بندی ایران (چارچوب مورد توافق) پیش از آغاز مذاکرات نوشت: از همان ابتدا، ما روند جاری را با بی‌اعتمادی دنبال می‌کردیم و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، ایالات متحده آمریکا این بار نیز پیش از آغاز مذاکرات، تعهدات خود را نقض کرد. 🔹همان‌گونه که رئیس‌جمهور ایالات متحده صراحتاً اعلام کرده است، طرح ده‌بندی جمهوری اسلامی ایران، پایه و چارچوب مبنای قابل کار و چارچوب پایه‌ای برای این گفتگوها محسوب می‌شود. با این حال، تا این لحظه سه بند از این پیشنهاد نقض شده است: ۱- عدم پایبندی به بند اول طرح ده‌بندی در خصوص آتش‌بس لبنان — تعهدی که نخست‌وزیر شهباز شریف نیز صراحتاً به آن اشاره کرده و آن را «آتش‌بس فوری در همه‌جا از جمله لبنان و سایر مناطق، مؤثر بلافاصله» اعلام نموده است؛ ۲- ورود پهپاد متجاوز به آسمان ایران که در شهر لار در استان فارس منهدم شد و نقض آشکار بند ممنوعیت هرگونه تجاوز مجدد به حریم هوایی ایران است؛ ۳- انکار پذیرش حق غنی‌سازی ایران، که بند ششم این چارچوب بود. 🔹اکنون همان «چارچوب پایه‌ای برای مذاکره» نیز حتی پیش از آغاز مذاکرات، سه بند کلیدی آن به صورت علنی و آشکار نقض شده است. 🔹در چنین شرایطی، نه آتش‌بس دوطرفه معنایی دارد و نه مذاکرات. 🆔 @YjcNewsChannel
دَم سفارت ایران در تاجیکستان بابت این طرح گویا، گرم 😂😂😂 @vorojaksiyasi
‌⭕️ ظاهرا ناوگروه تهاجمی آبی خاکی باکسر با ۲۵۰۰ تفنگدار دریایی و تیپ واکنش سریع داره میاد، از هاوایی راه افتاده و دو هفته دیگه میرسه. ‌ناوگروه ضربت و هواپیمابر بوش هم در اقیانوس اطلسه داره میاد. ۱۰ روز دیگه میرسه. ✍🏼 ولی خب در عوضش آتش بس و مذاکرات خیلی خوب داره پیش میره☺️ ‌‌‌ 🔰رسانه مستقل 👇 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh |
ترامپ چیزی را «قبول» نکرده. دروغ به خوردتان ندهند. گفته باش حالا بیاید سر اون ده موردی که گفتید «مذاکره» کنیم. آیا لازمه یادآوری کنیم دفعات قبلی مذاکره با ترامپ چه اتفاقی افتاد؟ جمله ترامپ را فراموش نکنید : ما سلاح ارسال کردیم اما ار سلاحهای ما استفاده نکردند باید پاسخگو باشند آقای ترامپ چه سلاحی (پول و ...) برای چه افرادی فرستادی که استفاده نکردند و نزد خود نگه داشتند لطفا نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بررسی کنند آیا با ترور سردار خادمی و افرادی که آتش بس را پذیرفتند و ارسال سلاح(پول و ...) و... ارتباطی وجود دارد. جریان خیلی مشکوک شده آتش بس شد که پاسخگو‌ نباشید کانال رسمی شورای هماهنگی حزب الله کشور را در ایتا دنبال کنید ⬇️ https://eitaa.com/hezboallahark
«خودکشی با طعم کوکا!» 💵میدانید پول جنگنده‌ها و بمب‌افکن‌ها و پهپادها و موشک‌هایی که به ما حمله میکنند را خودمان میپردازیم؟! 🥤حواستان هست که نسکافه عصرانه با شکلات کیت‌کت و ساندویچ با پپسی و کوکا و بعد هم یک دوش آب گرم با صابون لوکس و شامپوی داو، دارد ما را می‌کشد؟! در جریانید پرفروش‌ترین محصول در ایران، نوشابه کوکاکولای صهیونیستی-آمریکایی و قاتل کودکان شهید مینابی است؟! 🛍باور کنید حتی اگر این حجم از محصولات باکیفیت تولید ملی برای جایگزینی این محصولات کثیف آمریکایی- صهیونیستی نبود باز هم حجتی برای مصرفشان نداشتیم.. ‼️هیچکس از نخوردن نوشابه نمرده است اما نوشابه از اصلی‌ترین دلایل بیماری و مرگ انسان‌هاست چه آنکه خودش مستقیم ما را میکشد و چه آنکه پولش موشک شده و جان انسان‌های بیگناه را می‌گیرد و هیچکس با ننوشیدن نسکافه مصنوعیِ مضر، از میان هزاران دمنوش مفید اتفاقی برایش نیافتاده است و سازمان بهداشت جهانی هیچ بیماری را ثبت نکرده که از نرسیدن صابون لوکس به بدنش کثیف بماند و موهایش از فقدان کف شامپوی داو، چرب مانده باشد.. ⛔️در مراسم ترحیم شهدای موشکهای آمریکایی با کوکای آمریکایی پذیرایی میکنیم و بسته پذیرایی سر خاک با آب معدنی نستله است.. ⁉️دیروز در راهپیمایی خانمی را دیدم که با دستی شعار مرگ بر آمریکا میداد و با دست دیگر نوشابه کوکا میخورد و من مستاصل بودم که چگونه این پدیده را تحلیل نمایم.. ⚠️راستی این فتوای امام شهیدمان است که «خرید و فروش هرگونه محصول رژیم غاصب صهیونیستی یا تولیدات شرکت‌های صهیونیستی یا شرکت‌هایی که رژیم صهیونیستی از سود آنها بهره می­‌برد، حرام است» و وصیت همیشگی ایشان «حمایت متعصبانه از تولید ملی» بوده است. ⚖مسئولین محترم لطفا درب این برندهای قاتل را ببندید، کسبه گرامی لطفا این محصولات را نفروشید و هموطنان عزیزم لطفا این محصولات را نخرید. خدا شاهد است ما در این چند سال هیچ لطمه‌ای از مصرف نکردن این محصولات ندیدیم.. 🗡هموطنان لطفا ما را نکشید!🔪 ✍سیدامیرحسین حسینی🇮🇷 ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco
39.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ مرگ مشکوک پرفسور عسگرخانی ، منتقد ظریف ❕ لطفا تا آخر با دقت ببینید. ❗️ از خیانت آشکار ظریف به تمام نسل‌های ایران تا مرگ مشکوک پدر اتمی ایران و بزرگترین استاد نخبه ایرانی پروفسور ابومحمد عسگرخانی ❗️ هر وطن پرستی با دیدن این فیلم شاکی و شوکه میشود ، ولو مخالف جمهوری اسلامی باشید.
❌ دعا برای نابودی دشمن علامه مجلسی رضوان الله تعالی علیه در کتاب شریف زاد المعاد فرموده اند: در روایتی وارد شده است : هر کس این دعا را هر روز یک مرتبه قرایت کند ، اگر تمام عالم هم با او دشمنی کند به قدرت کامله ی خداوند نمی‌تواند ضرری به او برساند و دعا این است : بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ اللَّهُمَّ شَتِّتْ شَمْلَهُمْ وَ فَرِّقْ جَمْعَهُمْ وَ قَلِّبْ تَدْبِيرَهُمْ وَ بَدِّلْ أَحْوَالَهُمْ وَ قَرِّبْ آجَالَهُمْ وَ اشْغَلْهُمْ بِأَبْدَانِهِمْ وَ خَرِّبْ بُنْيَانَهُمْ وَ سَوِّدْ وُجُوهَهُمْ وَ بَيِّضْ عُيُونَهُمْ وَ نَكِّسْ أَعْلاَمَهُمْ وَ أَغْرِقْهُمْ كَإِغْرَاقِ فِرْعَوْنَ وَ أَهْلِكْهُمْ كَإِهْلاَكِ شَدَّادٍ وَ خُذْهُمْ بِأَفْوَاهِهِمْ أَخْذَ عَزِيزٍ مُقْتَدِرٍ يَا جَبَّارُ جَبِّرْ عَلَيْهِمْ يَخَافُونَ فِي عَهْدِي يَخَافُونَ كُلَّ كَلاَمِكَ وَ عَقَدْتُكُمْ وَ قَيَّدْتُكُمْ وَ بِكُلِّ كِتَابٍ أَنْزَلَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ عَلَى الْأَنْبِيَاءِ وَ الْمُرْسَلِينَ بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ 🔸 نکته : این دعا و نفرین بسیار بسیار موثر و مجرب است، آن را بقصد نابودی لشکریان کفر ، آمریکا و اسراییل و سران ظالم و طاغوت آن بخوانیم
هدایت شده از گنجینه دفاع
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زور ندارم مشت که دارم🥹 کانال رسمی سازمان فضای مجازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مقاومت 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2730360836Ca7524696e8
✍چند سؤال راجع به مفاد آتش‌بس اینها سوالات من هست یه نفر پاسخ قانع کننده بدهد اول: تنگه هرمز را با جنگ به دست آوردیم. چرا باید راجع بهش مذاکره کنیم؟🤔 دوم: تحریم‌ها رو با بستن تنگه هرمز بر می‌داریم و تقریبا برداشتیم، چرا باید مذاکره کنیم؟🤔 سوم: غنی‌سازی حق مسلم ماست و دیگه دشمن امیدی به نابودی این صنعت نداره، چرا باید مذاکره کنیم؟🤔 چهارم: دشمن صهیونی ضعیف شده و در صورت ادامه نبرد، اینقدر تضعیف میشه که جرأت حمله به لبنان و عراق رو نخواهد داشت، چرا باید مذاکره کنیم؟🤔 و در آخر: تا به حال ترامپ به کدام تعهد بین‌المللی پایبند بوده که این‌بار باشد؟! 🤔
11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅️ صحبت های طوفانی سال های پیش سردار سعید قاسمی در خصوص ظریف 🔻رفع سایه جنگ به روش سرسره بازان قاجاری 🇮🇷 @saeedghasemi_ir