هدایت شده از آنتی بیوتروریسم
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 قیصر (خواننده) بدجور زد تو دهن مجری های منوتو
توی برنامه دارن میگن: بذار به عصر حجر برگردیم بهتره این وضعه قیصر میگه من که اومدم لندن که، زندگی شما و انگلیسی هارو دیدم، میدونم تو چه کثافتی زندگی میکنین
ملت ایران خیلی بهتر از شما زندگی میکنن چرا با پروپاگاندا میگید یه ملت از تو سطل آشغال غذا برمیدارن؟
🍎آنتی بیوتروریسم
@antibioterorism
✅ فیلم اول برای ۱۵ سال پیش است. ندیده بودم تازه منتشر شده است!
شهید طهرانی مقدم میگوید رهبری از ما خواسته به توانمندیای برسیم که اگر آمریکا به ایران تعرض کرد در همان لحظه اول پاسخ مبهوت کننده بدهیم و شوکهشان کنیم!
هیچ کشوری نمیتواند چنین رفتاری با یک ابرقدرت بکند.
🔷فیلم دوم مصاحبه چند روز پیش ترامپ است. میگوید رفتار ایران و حمله همان ساعات اولیه به تمام پایگاهها در کشورهای اطراف ما را شوکه کرد و اعترافات عجیبی از توانمندی ایران میکند.
دیدنش با هم خالی از لطف نیست!
━━🌷🕊🌼🕊🌷━━╯
هدایت شده از علی عبدی/ دیده بان تحرکات کریا
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌اینجا آخرالزمانه.
❗️یک طرف آتئیستی که فهمیده ایران با وجود جمهوری اسلامی عاقبت میتونه ابرقدرت بشه.
یک طرف شیعههای دوازده امامی که تو همین کشور به دنیا اومدن و رشد کردن اما معتقدند با جمهوری اسلامی نمیشه پیشرفت کرد و باید دین از سیاست جدا باشه!!
✊🏻 #مرگ_بر_آمریکا ؛ #مرگ_بر_اسرائیل
🇮🇷 رسانه مهدیاران | @Mahdiaran
سلام، لطفأ تا پایان بخوانید.
🔴 پاسخ به ۱۶ شبهه درباره این روزها
🔸️۱.چرا مذاکره؟
چون اینبار ایران به مذاکره نیاز دارد، نه آمریکا
برای اینکه پیروزیهای میدانی را به دستاوردهای سیاسی و حقوقی تثبیتشده تبدیل کند.
🔸️۲.کدام پیروزی؟ شعاری نیست؟ همین الان چند چندین؟
دشمن به هیچ هدفش نیست. نه براندازی نه آشوب و نه برچیدن هسته ای و نه موشکی
همین؟ خیر بسیار هزینه داد
هم اختلاف داخلی. هم اختلاف با اروپا و همپیمان ها. هم ضعف شدید در روایت و رسانه. هم محکومیت نزد افکار عمومی دنیا و حتی خود آمریکا. بی آبرویی در میدان نظامی و شکست ادوات افسانهایاش. بسته شدن تنگه هرمز. افزایش درآمد برای ایران. و....
🔸️۳. چرا آمریکا سراغ مذاکره آمد؟
چون عملاً گزینه مؤثری در میدان نداشت؛
نه تهدیدها اثر گذاشت، نه فشارها به هدف رسید.
از سویی معادله داشت از کنترل خارج میشد؛
ایران وارد زدن زیرساختهای نفتی شده بود
و اگر گره تنگه هم باز میشد،
اصلاً نفتی برای عبور باقی نمیمان
🔸️۴. رهبرانقلاب از مذاکره خبر داشت؟
بله؛
چون جنگ و صلح در حوزه مسئولیت ایشان است،
در بیانیه شعام به آن تصریح شده،
منطق مذاکره هم روشن و قابل دفاع است،
و اساساً عقلاً و قانوناً چنین تصمیمی بدون اطلاع ایشان ممکن نیست.
🔸️۵. آیا این خواست اصلاحطلبان است؟
خیر؛
این موضوع اصلاً میدان رقابت جریانهای سیاسی نیست،
تصمیم در سطح کلان حاکمیت و نهادهای عالی با تأیید رهبری اتخاذ میشود،
و این مذاکره از موضع قدرت است، نه از جنس مذاکرهای که از سر انفعال مطرح میشد.
🔸️۶. چرا جنگ را ادامه ندهیم؟
جنگ فقط نظامی نیست،
گام بعدی هر جنگ، مذاکره است،
وقتی از موضع قدرت باشیم، مذاکره مؤثرتر است،
و جنگِ دائمی هم هزینهزاست و به ضرر مردم و زیرساختهاست.
🔸️۷. ما قبلاً هم مذاکره کردیم و نتیجه نگرفتیم
بله؛ اما اینبار فرق دارد.
دشمن دو خطای محاسباتیاش را اصلاح کرده:
قدرت نظامی ایران را فهمیده،
و پشتوانه مردمی آن را—با همه سلیقهها—دیده است.
بنابراین دیگر از موضع قلدری مذاکره نمیکند.
🔸۸. چرا میگوییم مذاکره بر سر شروط پیروزی است؟
چون همین شروط قبلاً ارائه شد و نپذیرفتند،
اما حالا بهدلیل ضعف در میدان، ناچار به پذیرش نزدیک شدهاند.
حتی اگر در نهایت هم کامل نپذیرند،
باز هم این مسیر برای ما آورده و دستاورد دارد.
🔸۹.اگر شروط را نپذیرند چه آوردهای دارد؟
با توجه به دست برتر ایران در میدان،
اینبار دشمن دچار بحران مشروعیت میشود،
و ایران میتواند اهدافش را بدون توافق پیش ببرد.
یعنی بازگشت به قبل،
اما بدون اثرگذاری اهرم تهدید و سایه جنگ
🔸۱۰. از کجا معلوم مذاکرهکنندهگان خیانت نکنند؟
اولاً مذاکرهکنندهگان تصمیمگیر نهایی نیستند،
ثانیاً بیاعتمادی در جنگ به مسئولان آنهم در این شرایط و پاکاری تمام عیار مسوولین نهایت بی انصافی است.
البته جای نقد باقی است
🔸۱۱.وقتی لبنان را میزنند چرا آتشبس کردیم؟
موضع ایران روشن است: مذاکره بعد از آتشبس کامل در کل جبهه، بهویژه لبنان.
🔸۱۲.پس چرا پاسخ نظامی نمیدهیم؟
در گام اول، تلاش بر فشار سیاسی برای تثبیت آتشبس کامل است؛
چون همین حالا همراهی اروپا و برخی کشورها شکل گرفته و اقدام نظامی زودهنگام میتواند این اجماع را از بین ببرد.
اما این یک تصمیم موقت است؛
در صورت لزوم، مرحله بعدی میتواند اقدام نظامی باشد.
🔸۱۳. پس تقاص خون رهبرمان چه؟
اولا ترامپ را هم بزنیم تقاص تار عبای رهبرمان نیست
بعد هم مگر قرار است نبرد ما با استکبار تمام شود؟ در این مرحله فقط دنبال این هستیم که پیروزی میدان را تثبیت حقوقی کنیم
برای تقاص گرفتن حالا حالا با دشمن کار داریم
فقط توجه کنیم که جنگ ما نامتقارن و نرم است
🔸۱۴. پس حذف اسرائیل چی؟
این جنگ، کوتاهمدت و یکمرحلهای نیست؛
همه اهداف هم قرار نیست در یک مقطع محقق شود.
این یک نزاع بلندمدت است که زمان و استمرار میخواهد؛
یک روز آقای شهیدمان فرمودند آمریکا باید از منطقه برود. این مهم بعد سالها و الان در حال تحقق است
مقاومت یعنی:
حماسه، صبوری، استمرار و پایداری تا رسیدن به اهداف نهایی.
🔸۱۵. وظیفه ما چیست؟ خیابان چه میشود؟
اولا پیروزی را ببینیم و حتما روایت کنیم
دوم ماندن در میدان
توجه کنیم آنچه همه محاسبات دشمن را بهم ریخته است حضور میدانی مردم
سوم فقط انسجام. وحدت مردم با مردم و مردم با مسوولین
🔸۱۶. مقابل وحدت شکنان چه کنیم؟
اطلاع رسانی
کسانی که اتهام سازشکار به برخی مسوولین می زنند عمدتا نگرانند و محق. تنها شبهه دارند. باید کمک کرد مطلع شوند تا نگرانی شان رفع شود
🔸️لطفأ برای دیگران حتماً ارسال کنید.
هدایت شده از " جان ایران "
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این آقا میگه من خودم معترضم. خانمم میگه باعث ننگ منی. چرا میری توی تجمعات مردم و پرچم ایران دستت میگیری...
اما اومدم پای وطن ایستادم...
حتما تا آخر ببینید
🔻🔻🔻
#گلچین_اخبار_جنگ
@sin_sadd
با عرض سلام و ادب
عزیزان حواستون باشه ۲۹ فروردین روز ارتش و دوم اردیبهشت روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هست.
گرچه متاسفانه در حسابهای بانکی سپه اکثر قریب باتفاق این عزیزان شناسایی شده اند
لکن بر حسب وظیفه میگویم:
لطفاً به هیچ عنوان به فامیل، دوستان و آشنایان ارتشی و پاسدار تبریک نگید.❗️
برای حفظ جان این عزیزان و خانواده هاشون؛ حتی اگر بازنشسته هستند از ارسال پیامک، پیام در فضای مجازی، تماس و ... اکیداااا خودداری کنید. نرم افزارهای داخلی هم توسط دشمن رصد میشن.
از الان پیام رو دست به دست کنید به همه برسه تا آگاه باشند.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بینظیرترین خندهی مجری افق در پخش زنده به شعر معنادار شاعر😁
موشک به #دهان همسرت ... 😊😂
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ هدف: «آببس»!
👈 برای عوض شدن
حال و هوامون
تا دو هفتهٔ دیگه!
✅ «آیکیوداران»
گرفتن مطلبو!
@najmmaa❤️
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خود اینترنشنال داره میگه
همه حرفامون دروغه!
بفرس برا هرکی میشناسی ک پا این شبکه ها میشینه
هدایت شده از خبرگزاری بسیج تهران
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر شهیدم! شیطان این صحنه را دید و برایش عقده شد و شهادت شما را همراه با شهادت کودکان معصوم مدرسه میناب قرار داد. 🥀
«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»
🌐 خبرگزاری بسیج استان تهران
🆔 @Basij_ostantehran