eitaa logo
Khodam
26 دنبال‌کننده
407 عکس
634 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هشدار...هشدار بسیار مهم سلام علیکم شاید بخاطر آماده باش نیروها در شب چهارشنبه امشب آشوبهای خیابانی خودشون رو اجرا کنند
هدایت شده از  اخبار تهران
نقشه گلوگاه‌های حیاتی انرژی جهان؛ ۸ شاهراه‌ عبور نفت کجاست؟ 🔹هم‌زمان با افزایش تنش‌های نظامی در خاورمیانه و اختلال در تردد از تنگه هرمز ـ یکی از حیاتی‌ترین گذرگاه‌های انتقال انرژی در جهان ـ توجه‌ها بار دیگر به نقش این مسیرهای استراتژیک در بازار جهانی نفت جلب شده است. ✅اخبار تهران 👇 https://eitaa.com/joinchat/2367422697Ccde4d4f394
هدایت شده از ویراستی توییت
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ بامزه از ضایع‌شدن ترامپ برای درخواست باز شدن تنگه هرمز 📱تحلیل ها و توییت‌های داغ سیاسی در https://eitaa.com/Virasty_Twit سریع، خلاصه، دقیق
هدایت شده از خبرگزاری بسیج تهران
♦️ اگر وطن را دوست دارید بگویید نمیدانم! «لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ» 🌐 خبرگزاری بسیج استان تهران 🆔 @Basij_ostantehran
✍ حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در اولین پیام: تکیه بر نیروی مردم، هنر رهبران انقلاب 🔹️از جمله هنرهای رهبر شهید و سَلف کبیر ایشان، وارد کردن مردم در همه عرصه‌ها و بصیرت و آگاهی دادن مستمر به ایشان و در مقام عمل تکیه بر نیروی آنان بود. ایشان اینطور معنای حقیقی جمهور و جمهوریت را فعلیت بخشیدند و از عمق جان هم به آن معتقد بودند. اثر واضح این مطلب در این چند روزی که کشور بدون رهبر و بدون فرمانده کل قوا بود دیده شد. 🗓 ۱۴۰۴/۱۲/۲۱ | 📱 @rahbar_enghelab_ir
🔴 تیتر خبرگزاری رویترز: پایان عصر ناوهای هواپیمابر ‌ 🔹 رویترز با انتشار تصاویر ماهواره‌ای از عرشه‌ی سوخته و درهم‌شکسته‌ی ناو یو اس اس لینکلن نوشت: این تصویر، نماد شکستِ دکترین امنیت دریایی آمریکا در قرن ۲۱ است. موشک‌های کروز و پهپادهای انتحاری سپاه نشان دادند که ناوهای هواپیمابر دیگر «قلعه‌های نفوذناپذیر» نیستند، بلکه "اهدافِ بزرگ و گران‌قیمتی" هستند که در برابر نبوغِ نامتقارنِ ایران، هیچ دفاعی ندارند. ‌ 👊👊👊
‌ 🎴 السترکروک دیپلمات انگلیسی: موشک‌های ایران وحشتناک است شهرهای اسرائیل واقعا نابود شده است. من فیلم هایش را دیده‌ام. اجازه انتشار نمی‌دهند. بعد از زدن ناو دنا، ایران اصلا کوتاه نمی‌آید. فقط منتظر گیر اوردن ناوهای امریکایی است. قطعا دلار از این جنگ ایران تحت تاثیر قرار میگیرد، بازارهای که همیشه میگفتن این تحولات ژئوپوتیک تمام میشود، این بار نمیتوانند جنگ ایران را نادیده بگیرند. تریلیون دلار سرمایه گذاری در پایگاه های امریکا در خلیج فارس از بین رفته ، پنتاگون نمیتواند تا ابد بر ان سرپوش بگذارد و بزودی جامعه امریکا حقایق را می‌فهمد. ✌️ ┄┅═✧☫✧●زاغ سیاه●✧☫✧═┅┄ ┄┅═🐦‍⬛@zaghsiah🐦‍⬛═┅┄
اینکه ترامپ می‌خواهد یک ائتلاف چند ملیتی برای باز کردن تنگه هرمز تشکیل دهد و دارد فشارهایش را به کشورهای اروپایی بیشتر وارد می‌کند، یک شکست بزرگ برای ابرقدرتی مانند آمریکا است که روی زمین هم توان دریایی خیلی مشخص و قابل توجهی ندارد. بعید به نظر می‌رسد کشوری بخواهد ناوها یا عناصرش را آماج حملات موشکی ایران قرار دهد و شانس خودش برای بهره‌مندی از لطف ایران در صورت بازگشایی مشروط تنگه هرمز از دست بدهد.. این باعث دست و پا زدن ترامپ شده است و از طرف دیگر نتانیاهو و تشکیلات یهودی او را وارد عمق دره تاریکی کردند که راه خروج از آن را بلد نیست. آنچه کارشناسان غربی و رسانه‌های آمریکایی هم می‌نویسند دقیقاً این است که ترامپ آتشی را روشن کرده که نه می‌تواند از آن ه این سادگی خارج شود و نه می‌تواند آن را خاموش کند و هر لحظه این آتش در حال گسترش در سطح منطقه و جهان است. کسی حاضر نیست خودش را به خاطر مطامع ترامپ و نتانیاهو آماج حملات و موشک‌ها و پهپادهای ایران و محور مقاومت کند....‌ ✌️ ┄┅═✧☫✧●زاغ سیاه●✧☫✧═┅┄ ┄┅═🐦‍⬛@zaghsiah🐦‍⬛═┅┄
راهبرد ایرانی | مصطفی غنی زاده در مطلبی با عنوان «آخر این جنگ چه می‌شود؟»: پاسخ راهبردی به سوال بالا این می‌شود که یا ما پیروز می‌شویم و برای سی سال موازنه قدرت به نفع ایران شکل خواهد گرفت یا ما شکست می‌خوریم و برای بیست سال، توسری‌خور تمام کشورهای منطقه خواهیم بود و حتی بخش‌هایی از کشورمان جدا خواهد شد. مسئله اول این جنگ، حکومت مستقر در تهران نیست بلکه قدرت و بزرگی کشوری به نام ایران است. ایران پس از شکست احتمالی در این جنگ، جمهوری اسلامی بر سرش باشد یا حکومت دست‌نشانده آمریکا، باید از امارات و آذربایجان هم بترسد و حتی خاک و جزیره به آنها بدهد. ایران اگر در این جنگ شکست بخورد، از تمام نظامات بین‌المللی و منطقه‌ای بیرون خواهد افتاد و حتی اقتصادی هم نخواهد داشت. اما اگر ایران پیروز شود، برای بیست سال، بازدارندگی بزرگی برای ایران تضمین خواهد شد؛ مانند آنچه پس از جنگ عراق اتفاق افتاد و تا سی سال کسی جرات حمله به ما را نداشت. در عرصه اقتصادی هم ایران دوباره خواهد توانست برتری خود به ویژه بر اعراب را نشان بدهد و حتی اعمال کند. در جهان هم خواهند فهمید که بدون تایید ایران، هیچ چیزی در منطقه قابل حل و فصل نیست. ✌️ ┄┅═✧☫✧●زاغ سیاه●✧☫✧═┅┄ ┄┅═🐦‍⬛@zaghsiah🐦‍⬛═┅┄
🤕دیگه واقعا نمیفهمم 😐صدای در قابلمه‌س، 😐اگزوز موتوره، 😐کمد دیواری همسایه بالاییه 😐در حیاط همسایه س 😐موشکه یا جنگنده‌س 😅 فقط میدونم دارم خل میشم دیگه. برای همین ترجیح دادم فکرم را متمرکز کنم رو این پیام سپاه: 🔴هوا فضای سپاه اعلام کرد: بانوان گرامی تنها دغدغتون این باشه که تو جشن نابودی اسرائیل چی بپوشید؛ بقیه‌ش با ما 😎
🔷پیام یکی از مدافعان امنیت از ایست بازرسی در کرج 🔹️«در مکانی که برای ایست بازرسی هستیم، این میخ را در دیوار دیدم و برایم عجیب بود. وقتی درش آوردم دیدم جی.پی.اس است. لطفا به مردم بگویید آگاه باشند این‌ها دارند از داخل کشور جی.پی.اس کار می‌گذارند.» خیلی حساس باشید و اخبار جنگ در کانال 👇 https://eitaa.com/joinchat/4073259207Ce587f9582c
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 🔹نفرین مهمی که علامه مجلسی در زاد المعاد نقل کرده... و فرموده ۷ مرتبه این نفرین را با طهارت برای هلاکت دشمنان بخوان که از مجربات است وفرموده : خیلی زود موجب هلاکت دشمن میشود: اَللَّهُمَّ شَتِّتْ شَمْلَهُمْ وَ فَرِّقْ جَمْعَهُمْ وَ قَلِّبْ تَدْبِيرَهُمْ وَ خَرِّبْ بُنْيَانَهُمْ وَ قَرِّبْ آجَالَهُمْ وَ قَصِّرْ أَعْمَارَهُمْ وَ بَدِّلْ أَحْوَالَهُمْ وَ اشْغَلْهُمْ بِأَبْدَانِهِمْ وَ خُذْهُمْ أَخْذَ عَزِيزٍ مُقْتَدِرٍ (يَا قَهَّارُ يَا جَبَّارُ)چهار مرتبه زاد المعاد ج ۱، ص ۵۵۰