eitaa logo
Khodam
26 دنبال‌کننده
407 عکس
634 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبرگزاری بسیج تهران
♦️ اگر وطن را دوست دارید بگویید نمیدانم! «لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ» 🌐 خبرگزاری بسیج استان تهران 🆔 @Basij_ostantehran
✍ حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در اولین پیام: تکیه بر نیروی مردم، هنر رهبران انقلاب 🔹️از جمله هنرهای رهبر شهید و سَلف کبیر ایشان، وارد کردن مردم در همه عرصه‌ها و بصیرت و آگاهی دادن مستمر به ایشان و در مقام عمل تکیه بر نیروی آنان بود. ایشان اینطور معنای حقیقی جمهور و جمهوریت را فعلیت بخشیدند و از عمق جان هم به آن معتقد بودند. اثر واضح این مطلب در این چند روزی که کشور بدون رهبر و بدون فرمانده کل قوا بود دیده شد. 🗓 ۱۴۰۴/۱۲/۲۱ | 📱 @rahbar_enghelab_ir
🔴 تیتر خبرگزاری رویترز: پایان عصر ناوهای هواپیمابر ‌ 🔹 رویترز با انتشار تصاویر ماهواره‌ای از عرشه‌ی سوخته و درهم‌شکسته‌ی ناو یو اس اس لینکلن نوشت: این تصویر، نماد شکستِ دکترین امنیت دریایی آمریکا در قرن ۲۱ است. موشک‌های کروز و پهپادهای انتحاری سپاه نشان دادند که ناوهای هواپیمابر دیگر «قلعه‌های نفوذناپذیر» نیستند، بلکه "اهدافِ بزرگ و گران‌قیمتی" هستند که در برابر نبوغِ نامتقارنِ ایران، هیچ دفاعی ندارند. ‌ 👊👊👊
‌ 🎴 السترکروک دیپلمات انگلیسی: موشک‌های ایران وحشتناک است شهرهای اسرائیل واقعا نابود شده است. من فیلم هایش را دیده‌ام. اجازه انتشار نمی‌دهند. بعد از زدن ناو دنا، ایران اصلا کوتاه نمی‌آید. فقط منتظر گیر اوردن ناوهای امریکایی است. قطعا دلار از این جنگ ایران تحت تاثیر قرار میگیرد، بازارهای که همیشه میگفتن این تحولات ژئوپوتیک تمام میشود، این بار نمیتوانند جنگ ایران را نادیده بگیرند. تریلیون دلار سرمایه گذاری در پایگاه های امریکا در خلیج فارس از بین رفته ، پنتاگون نمیتواند تا ابد بر ان سرپوش بگذارد و بزودی جامعه امریکا حقایق را می‌فهمد. ✌️ ┄┅═✧☫✧●زاغ سیاه●✧☫✧═┅┄ ┄┅═🐦‍⬛@zaghsiah🐦‍⬛═┅┄
اینکه ترامپ می‌خواهد یک ائتلاف چند ملیتی برای باز کردن تنگه هرمز تشکیل دهد و دارد فشارهایش را به کشورهای اروپایی بیشتر وارد می‌کند، یک شکست بزرگ برای ابرقدرتی مانند آمریکا است که روی زمین هم توان دریایی خیلی مشخص و قابل توجهی ندارد. بعید به نظر می‌رسد کشوری بخواهد ناوها یا عناصرش را آماج حملات موشکی ایران قرار دهد و شانس خودش برای بهره‌مندی از لطف ایران در صورت بازگشایی مشروط تنگه هرمز از دست بدهد.. این باعث دست و پا زدن ترامپ شده است و از طرف دیگر نتانیاهو و تشکیلات یهودی او را وارد عمق دره تاریکی کردند که راه خروج از آن را بلد نیست. آنچه کارشناسان غربی و رسانه‌های آمریکایی هم می‌نویسند دقیقاً این است که ترامپ آتشی را روشن کرده که نه می‌تواند از آن ه این سادگی خارج شود و نه می‌تواند آن را خاموش کند و هر لحظه این آتش در حال گسترش در سطح منطقه و جهان است. کسی حاضر نیست خودش را به خاطر مطامع ترامپ و نتانیاهو آماج حملات و موشک‌ها و پهپادهای ایران و محور مقاومت کند....‌ ✌️ ┄┅═✧☫✧●زاغ سیاه●✧☫✧═┅┄ ┄┅═🐦‍⬛@zaghsiah🐦‍⬛═┅┄
راهبرد ایرانی | مصطفی غنی زاده در مطلبی با عنوان «آخر این جنگ چه می‌شود؟»: پاسخ راهبردی به سوال بالا این می‌شود که یا ما پیروز می‌شویم و برای سی سال موازنه قدرت به نفع ایران شکل خواهد گرفت یا ما شکست می‌خوریم و برای بیست سال، توسری‌خور تمام کشورهای منطقه خواهیم بود و حتی بخش‌هایی از کشورمان جدا خواهد شد. مسئله اول این جنگ، حکومت مستقر در تهران نیست بلکه قدرت و بزرگی کشوری به نام ایران است. ایران پس از شکست احتمالی در این جنگ، جمهوری اسلامی بر سرش باشد یا حکومت دست‌نشانده آمریکا، باید از امارات و آذربایجان هم بترسد و حتی خاک و جزیره به آنها بدهد. ایران اگر در این جنگ شکست بخورد، از تمام نظامات بین‌المللی و منطقه‌ای بیرون خواهد افتاد و حتی اقتصادی هم نخواهد داشت. اما اگر ایران پیروز شود، برای بیست سال، بازدارندگی بزرگی برای ایران تضمین خواهد شد؛ مانند آنچه پس از جنگ عراق اتفاق افتاد و تا سی سال کسی جرات حمله به ما را نداشت. در عرصه اقتصادی هم ایران دوباره خواهد توانست برتری خود به ویژه بر اعراب را نشان بدهد و حتی اعمال کند. در جهان هم خواهند فهمید که بدون تایید ایران، هیچ چیزی در منطقه قابل حل و فصل نیست. ✌️ ┄┅═✧☫✧●زاغ سیاه●✧☫✧═┅┄ ┄┅═🐦‍⬛@zaghsiah🐦‍⬛═┅┄
🤕دیگه واقعا نمیفهمم 😐صدای در قابلمه‌س، 😐اگزوز موتوره، 😐کمد دیواری همسایه بالاییه 😐در حیاط همسایه س 😐موشکه یا جنگنده‌س 😅 فقط میدونم دارم خل میشم دیگه. برای همین ترجیح دادم فکرم را متمرکز کنم رو این پیام سپاه: 🔴هوا فضای سپاه اعلام کرد: بانوان گرامی تنها دغدغتون این باشه که تو جشن نابودی اسرائیل چی بپوشید؛ بقیه‌ش با ما 😎
🔷پیام یکی از مدافعان امنیت از ایست بازرسی در کرج 🔹️«در مکانی که برای ایست بازرسی هستیم، این میخ را در دیوار دیدم و برایم عجیب بود. وقتی درش آوردم دیدم جی.پی.اس است. لطفا به مردم بگویید آگاه باشند این‌ها دارند از داخل کشور جی.پی.اس کار می‌گذارند.» خیلی حساس باشید و اخبار جنگ در کانال 👇 https://eitaa.com/joinchat/4073259207Ce587f9582c
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 🔹نفرین مهمی که علامه مجلسی در زاد المعاد نقل کرده... و فرموده ۷ مرتبه این نفرین را با طهارت برای هلاکت دشمنان بخوان که از مجربات است وفرموده : خیلی زود موجب هلاکت دشمن میشود: اَللَّهُمَّ شَتِّتْ شَمْلَهُمْ وَ فَرِّقْ جَمْعَهُمْ وَ قَلِّبْ تَدْبِيرَهُمْ وَ خَرِّبْ بُنْيَانَهُمْ وَ قَرِّبْ آجَالَهُمْ وَ قَصِّرْ أَعْمَارَهُمْ وَ بَدِّلْ أَحْوَالَهُمْ وَ اشْغَلْهُمْ بِأَبْدَانِهِمْ وَ خُذْهُمْ أَخْذَ عَزِيزٍ مُقْتَدِرٍ (يَا قَهَّارُ يَا جَبَّارُ)چهار مرتبه زاد المعاد ج ۱، ص ۵۵۰
در حالی که فرماندهان در میدان نبرد در حال جنگ با دشمن هستند، عده‌ای بچه‌ی سربازی نرفته و جنگ ندیده شروع کرده به دری‌وری گفتن و توهم بافتن... یکی نیست به این‌ها بگه شما سر پیازید تا ته‌ِ پیاز هستید؟ آخه شما چه از دنیای نظامی‌گری می‌دانید؟ اصلا شما می‌دانید مین دریایی چیست؟ جزیره خارک کجاست؟ چقدر نیرو آنجاست؟ خط دفاعی کجاست؟ ما چه در پیش داریم... حرف نزنید می‌گویند لال هستید؟ می‌گویند نوشتن بلد نیستید؟ هر چه مزخرف به ذهن‌تان می‌آید بلغور می‌کنید و به خورد ملت بیچاره‌ی از همه‌جا بی‌خبر می‌دهید... جزیره خارک همین الان مال ترامپ... مال خودش. هیچ ارزشی ندارد اما شماها چون مثل خود ترامپ کودن هستید، نمی‌دانید که چرا ارزش ندارد و نمی‌دانید چرا این دامی است که ترامپ خودش را داخل آن بیندازد.....
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این زن عجب صحنه‌ای را ثبت کرد! ‌ زن ایرانی در حال توضیح معنای «الله اکبر» به زبان انگلیسی برای مخاطب بین‌المللی است که در همان زمان پرتابه‌های دشمن متجاوز، همانجا پشت سر او در محل راهپیمایی روز قدس برخورد می‌کند و سپس او و سایر مردم بلند فریاد می‌زنند «الله اکبر» بی‌آنکه پناه بگیرند یا فرار کنند؛ این صحنۀ عجیب صدق گفتار و عمق اعتقاد مردم ایران و عمق معنای الله اکبر را در جان آن‌ها نشان می‌دهد. ✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا بدون سانسور 👇 http://eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794
هدایت شده از محرمانه
گفته آمد در زبان دیگران 👇 مکس بلومنتال (Max Blumenthal) - سردبیر وب‌سایت تحلیلی The Grayzone * او که به افشایِ پشت‌پرده‌های سیاست خارجی آمریکا مشهور است، در یک مستندِ گزارشی گفت: 🔸 «آنچه در اسفند ۱۴۰۴ رخ داد، بزرگترین قمارِ شکست‌خورده‌ی تاریخِ واشنگتن بود. آن‌ها فکر می‌کردند با یک "ضربه سر بریدن" (Decapitation Strike)، ایران را به هرج‌ومرج می‌کشانند، اما با یک "سیستمِ خودترمیم‌شونده" روبرو شدند. ستایشِ من برای ذکاوتِ اطلاعاتی ایران است که اجازه نداد دشمن حتی یک قدم در خاکش پیشروی کند. ایران، هیمنه‌ی پوشالیِ پنتاگون را در خلیج فارس در هم شکست.» 🔴 *کنستانتین سیوکوف (Konstantin Sivkov) - ژنرال و تحلیلگرِ برجسته‌ی ژئوپلیتیکِ روس* او در مقاله‌ای در نشریاتِ نظامی مسکو نوشت: 🔸«نبردِ اسفند ۱۴۰۴ ثابت کرد که ایران، "قدرتِ برترِ تکنولوژیک در غربِ آسیا" است. آن‌ها نه تنها در زمین، بلکه در "جنگِ الکترونیک" هم آمریکا را کیش و مات کردند. ستایشِ من برای آن است که ایران اجازه نداد هیچ‌یک از اهدافِ استراتژیکش آسیب ببیند، در حالی که ضرباتِ مهلکی به پایگاه‌های متجاوز وارد کرد.» 🔴 *نخبگانِ سیاسی و نظامیِ پاکستان (مانند ژنرال زید حامد)* او در برنامه‌های تلویزیونی پاکستان با شور و حرارت گفت: 🔸 «ایران، "قلبِ تپنده‌ی اسلام" است. در اسفند ۱۴۰۴، وقتی دشمن فکر می‌کرد ایران ضعیف شده، آن‌ها با انتخابِ سریعِ رهبری جدید و پاسخِ دندان‌شکن، به همه‌ی ما درسِ "غیرت" دادند. ایران ثابت کرد که قدرتِ اتمی لازم نیست، وقتی "اراده‌ی اتمی" داشته باشی. ما به همسایگی با چنین ملتی افتخار می‌کنیم.» 🔴 *تحلیلگرانِ نظامیِ ترکیه (مانند متین گورجان - Metin Gurcan)* در آنکارا، تحلیلگران با دقتِ وسواس‌گونه‌ای عملکردِ پهپادی و موشکی ایران را رصد کردند: 🔸ایران در اسفند ۱۴۰۴، پارادایمِ "جنگِ نامتقارن" را به سطحِ جدیدی برد. آن‌ها نشان دادند که با هزینه‌ای اندک، می‌توانند پیشرفته‌ترین سیستم‌های پدافندیِ میلیاردیِ غرب را فلج کنند. ستایشِ ما نثارِ مهندسانِ نظامیِ ایران است که در محاصره‌ی کامل، سلاح‌هایی ساختند که توازنِ قدرت در خاورمیانه را برای همیشه به نفعِ شرق تغییر داد.» 🔴 *سرهنگ داگلاس مک‌گریگور (Douglas Macgregor) - استراتژیست ارشد و مشاور سابق پنتاگون* او که به تحلیل‌های بی‌پروا و واقع‌گرایانه‌اش مشهور است، در یک پادکستِ پربیننده در اسفند ۱۴۰۴ گفت: 🔸«من به عنوان یک سرباز، باید به ژنرال‌های ایرانی کلاه از سر بردارم. آن‌ها در اسفند ۱۴۰۴ ثابت کردند که "دفاعِ متحرک" را بهتر از هر کسی در جهان بلدند. وقتی آمریکا فکر می‌کرد تمامِ اهداف را شناسایی کرده، موشک‌های ایران از نقاطی شلیک شدند که در هیچ نقشه‌ی اطلاعاتی وجود نداشت. ایران نشان داد که نمی‌توان با ملتی که برایِ وجب به وجبِ خاکش طرحِ نبرد دارد، جنگید. این یک شکستِ اطلاعاتیِ تمام‌عیار برای واشنگتن بود.» 🔴 *مهدی حسن (Mehdi Hasan) - روزنامه‌نگار و مجری برجسته (الجزیره/MSNBC)* او با وجودِ تمامِ انتقاداتِ گذشته‌اش، در برنامه‌ای زنده گفت: 🔸«نمی‌توان منصف بود و قدرتِ ایران در عبور از این بحرانِ عظیم را نستود. هر کشور دیگری اگر رهبرش ترور می‌شد، ماه‌ها درگیر جنگ داخلی بود، اما ایران در کمتر از ده روز، یک انتقال قدرتِ بی‌نقص انجام داد و همزمان به بزرگترین قدرتِ نظامی جهان پاسخِ مستقیم داد. این سطح از "تاب‌آوریِ سازمانی" در جهان بی‌نظیر است.» 🔴 *سرگئی کاراگانوف (Sergey Karaganov) - نظریه‌پردازِ "دکترینِ اتمی" روسیه* او که از نزدیک‌ترین مشاورانِ پوتین است، در نشستِ عالیِ امنیتی گفت: 🔸«ایران در این جنگ نشان داد که "اراده‌ی شلیک" دارد. در نظامِ بین‌الملل، قدرت فقط داشتن سلاح نیست، بلکه "جرئتِ استفاده" از آن علیه یک ابرقدرت است. ایران در اسفند ۱۴۰۴، قفسِ نظمِ تک‌قطبی را شکست. ما در روسیه، ایران را به عنوانِ "سپرِ فولادینِ شرق" می‌ستاییم.» 🔴 *پیتر فورد (Peter Ford) - سفیر سابق بریتانیا در سوریه و بحرین* او که دیپلماتی باسابقه و واقع‌بین است، در مصاحبه‌ای با شبکه‌های مستقل گفت: 🔸«من در تمام دوران خدمتم، کشوری را ندیده‌ام که با چنین "وقارِ استراتژیکی" با فاجعه روبرو شود. ترور رهبری ایران، یک جنایتِ جنگی بود که هدفش ایجادِ آنارشی بود؛ اما ایران با "آرامشی پولادین"، نه تنها نظم داخلی‌اش را حفظ کرد، بلکه با پاسخِ نظامی‌اش نشان داد که قواعد بازی در خلیج فارس را تهران می‌نویسد، نه واشنگتن. من به این "بلوغِ سیاسی" تعظیم می‌کنم.» 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید