راهبرد ایرانی | مصطفی غنی زاده در مطلبی با عنوان «آخر این جنگ چه میشود؟»:
پاسخ راهبردی به سوال بالا این میشود که یا ما پیروز میشویم و برای سی سال موازنه قدرت به نفع ایران شکل خواهد گرفت یا ما شکست میخوریم و برای بیست سال، توسریخور تمام کشورهای منطقه خواهیم بود و حتی بخشهایی از کشورمان جدا خواهد شد.
مسئله اول این جنگ، حکومت مستقر در تهران نیست بلکه قدرت و بزرگی کشوری به نام ایران است.
ایران پس از شکست احتمالی در این جنگ، جمهوری اسلامی بر سرش باشد یا حکومت دستنشانده آمریکا، باید از امارات و آذربایجان هم بترسد و حتی خاک و جزیره به آنها بدهد.
ایران اگر در این جنگ شکست بخورد، از تمام نظامات بینالمللی و منطقهای بیرون خواهد افتاد و حتی اقتصادی هم نخواهد داشت.
اما اگر ایران پیروز شود، برای بیست سال، بازدارندگی بزرگی برای ایران تضمین خواهد شد؛ مانند آنچه پس از جنگ عراق اتفاق افتاد و تا سی سال کسی جرات حمله به ما را نداشت.
در عرصه اقتصادی هم ایران دوباره خواهد توانست برتری خود به ویژه بر اعراب را نشان بدهد و حتی اعمال کند. در جهان هم خواهند فهمید که بدون تایید ایران، هیچ چیزی در منطقه قابل حل و فصل نیست.
#فتح_خیبر
#نبرد_آخر✌️
┄┅═✧☫✧●زاغ سیاه●✧☫✧═┅┄
┄┅═🐦⬛@zaghsiah🐦⬛═┅┄
🤕دیگه واقعا نمیفهمم
😐صدای در قابلمهس،
😐اگزوز موتوره،
😐کمد دیواری همسایه بالاییه
😐در حیاط همسایه س
😐موشکه یا جنگندهس
😅 فقط میدونم دارم خل میشم دیگه.
برای همین ترجیح دادم فکرم را متمرکز کنم رو این پیام سپاه:
🔴هوا فضای سپاه اعلام کرد:
بانوان گرامی تنها دغدغتون این باشه
که تو جشن نابودی اسرائیل چی
بپوشید؛ بقیهش با ما
😎
🔷پیام یکی از مدافعان امنیت از ایست بازرسی در کرج
🔹️«در مکانی که برای ایست بازرسی هستیم، این میخ را در دیوار دیدم و برایم عجیب بود. وقتی درش آوردم دیدم جی.پی.اس است. لطفا به مردم بگویید آگاه باشند اینها دارند از داخل کشور جی.پی.اس کار میگذارند.»
خیلی حساس باشید
#دقیق_ترین و #موثق_ترین اخبار جنگ در کانال #اخبار_ویژه👇
https://eitaa.com/joinchat/4073259207Ce587f9582c
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
🔹نفرین مهمی که علامه مجلسی در زاد المعاد نقل کرده...
و فرموده ۷ مرتبه این نفرین را با طهارت برای هلاکت دشمنان بخوان که از مجربات است
وفرموده : خیلی زود موجب هلاکت دشمن میشود:
اَللَّهُمَّ شَتِّتْ شَمْلَهُمْ وَ فَرِّقْ جَمْعَهُمْ وَ قَلِّبْ تَدْبِيرَهُمْ وَ خَرِّبْ بُنْيَانَهُمْ وَ قَرِّبْ آجَالَهُمْ وَ قَصِّرْ أَعْمَارَهُمْ وَ بَدِّلْ أَحْوَالَهُمْ وَ اشْغَلْهُمْ بِأَبْدَانِهِمْ وَ خُذْهُمْ أَخْذَ عَزِيزٍ مُقْتَدِرٍ
(يَا قَهَّارُ يَا جَبَّارُ)چهار مرتبه
زاد المعاد ج ۱، ص ۵۵۰
در حالی که فرماندهان در میدان نبرد در حال جنگ با دشمن هستند، عدهای بچهی سربازی نرفته و جنگ ندیده شروع کرده به دریوری گفتن و توهم بافتن... یکی نیست به اینها بگه شما سر پیازید تا تهِ پیاز هستید؟ آخه شما چه از دنیای نظامیگری میدانید؟ اصلا شما میدانید مین دریایی چیست؟ جزیره خارک کجاست؟ چقدر نیرو آنجاست؟ خط دفاعی کجاست؟ ما چه در پیش داریم...
حرف نزنید میگویند لال هستید؟ میگویند نوشتن بلد نیستید؟ هر چه مزخرف به ذهنتان میآید بلغور میکنید و به خورد ملت بیچارهی از همهجا بیخبر میدهید... جزیره خارک همین الان مال ترامپ... مال خودش. هیچ ارزشی ندارد اما شماها چون مثل خود ترامپ کودن هستید، نمیدانید که چرا ارزش ندارد و نمیدانید چرا این دامی است که ترامپ خودش را داخل آن بیندازد.....
#جنگ_رمضان
#مرگ_بر_آمریکا
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ببینید
این زن عجب صحنهای را ثبت کرد!
زن ایرانی در حال توضیح معنای «الله اکبر» به زبان انگلیسی برای مخاطب بینالمللی است که در همان زمان پرتابههای دشمن متجاوز، همانجا پشت سر او در محل راهپیمایی روز قدس برخورد میکند و سپس او و سایر مردم بلند فریاد میزنند «الله اکبر» بیآنکه پناه بگیرند یا فرار کنند؛ این صحنۀ عجیب صدق گفتار و عمق اعتقاد مردم ایران و عمق معنای الله اکبر را در جان آنها نشان میدهد.
✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا بدون سانسور 👇
http://eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794
هدایت شده از محرمانه
✅گفته آمد در زبان دیگران 👇
مکس بلومنتال (Max Blumenthal) - سردبیر وبسایت تحلیلی The Grayzone
* او که به افشایِ پشتپردههای سیاست خارجی آمریکا مشهور است، در یک مستندِ گزارشی گفت:
🔸 «آنچه در اسفند ۱۴۰۴ رخ داد، بزرگترین قمارِ شکستخوردهی تاریخِ واشنگتن بود. آنها فکر میکردند با یک "ضربه سر بریدن" (Decapitation Strike)، ایران را به هرجومرج میکشانند، اما با یک "سیستمِ خودترمیمشونده" روبرو شدند. ستایشِ من برای ذکاوتِ اطلاعاتی ایران است که اجازه نداد دشمن حتی یک قدم در خاکش پیشروی کند. ایران، هیمنهی پوشالیِ پنتاگون را در خلیج فارس در هم شکست.»
🔴 *کنستانتین سیوکوف (Konstantin Sivkov) - ژنرال و تحلیلگرِ برجستهی ژئوپلیتیکِ روس*
او در مقالهای در نشریاتِ نظامی مسکو نوشت:
🔸«نبردِ اسفند ۱۴۰۴ ثابت کرد که ایران، "قدرتِ برترِ تکنولوژیک در غربِ آسیا" است. آنها نه تنها در زمین، بلکه در "جنگِ الکترونیک" هم آمریکا را کیش و مات کردند. ستایشِ من برای آن است که ایران اجازه نداد هیچیک از اهدافِ استراتژیکش آسیب ببیند، در حالی که ضرباتِ مهلکی به پایگاههای متجاوز وارد کرد.»
🔴 *نخبگانِ سیاسی و نظامیِ پاکستان (مانند ژنرال زید حامد)*
او در برنامههای تلویزیونی پاکستان با شور و حرارت گفت:
🔸 «ایران، "قلبِ تپندهی اسلام" است. در اسفند ۱۴۰۴، وقتی دشمن فکر میکرد ایران ضعیف شده، آنها با انتخابِ سریعِ رهبری جدید و پاسخِ دندانشکن، به همهی ما درسِ "غیرت" دادند. ایران ثابت کرد که قدرتِ اتمی لازم نیست، وقتی "ارادهی اتمی" داشته باشی. ما به همسایگی با چنین ملتی افتخار میکنیم.»
🔴 *تحلیلگرانِ نظامیِ ترکیه (مانند متین گورجان - Metin Gurcan)*
در آنکارا، تحلیلگران با دقتِ وسواسگونهای عملکردِ پهپادی و موشکی ایران را رصد کردند:
🔸ایران در اسفند ۱۴۰۴، پارادایمِ "جنگِ نامتقارن" را به سطحِ جدیدی برد. آنها نشان دادند که با هزینهای اندک، میتوانند پیشرفتهترین سیستمهای پدافندیِ میلیاردیِ غرب را فلج کنند. ستایشِ ما نثارِ مهندسانِ نظامیِ ایران است که در محاصرهی کامل، سلاحهایی ساختند که توازنِ قدرت در خاورمیانه را برای همیشه به نفعِ شرق تغییر داد.»
🔴 *سرهنگ داگلاس مکگریگور (Douglas Macgregor) - استراتژیست ارشد و مشاور سابق پنتاگون*
او که به تحلیلهای بیپروا و واقعگرایانهاش مشهور است، در یک پادکستِ پربیننده در اسفند ۱۴۰۴ گفت:
🔸«من به عنوان یک سرباز، باید به ژنرالهای ایرانی کلاه از سر بردارم. آنها در اسفند ۱۴۰۴ ثابت کردند که "دفاعِ متحرک" را بهتر از هر کسی در جهان بلدند. وقتی آمریکا فکر میکرد تمامِ اهداف را شناسایی کرده، موشکهای ایران از نقاطی شلیک شدند که در هیچ نقشهی اطلاعاتی وجود نداشت. ایران نشان داد که نمیتوان با ملتی که برایِ وجب به وجبِ خاکش طرحِ نبرد دارد، جنگید. این یک شکستِ اطلاعاتیِ تمامعیار برای واشنگتن بود.»
🔴 *مهدی حسن (Mehdi Hasan) - روزنامهنگار و مجری برجسته (الجزیره/MSNBC)*
او با وجودِ تمامِ انتقاداتِ گذشتهاش، در برنامهای زنده گفت:
🔸«نمیتوان منصف بود و قدرتِ ایران در عبور از این بحرانِ عظیم را نستود. هر کشور دیگری اگر رهبرش ترور میشد، ماهها درگیر جنگ داخلی بود، اما ایران در کمتر از ده روز، یک انتقال قدرتِ بینقص انجام داد و همزمان به بزرگترین قدرتِ نظامی جهان پاسخِ مستقیم داد. این سطح از "تابآوریِ سازمانی" در جهان بینظیر است.»
🔴 *سرگئی کاراگانوف (Sergey Karaganov) - نظریهپردازِ "دکترینِ اتمی" روسیه*
او که از نزدیکترین مشاورانِ پوتین است، در نشستِ عالیِ امنیتی گفت:
🔸«ایران در این جنگ نشان داد که "ارادهی شلیک" دارد. در نظامِ بینالملل، قدرت فقط داشتن سلاح نیست، بلکه "جرئتِ استفاده" از آن علیه یک ابرقدرت است. ایران در اسفند ۱۴۰۴، قفسِ نظمِ تکقطبی را شکست. ما در روسیه، ایران را به عنوانِ "سپرِ فولادینِ شرق" میستاییم.»
🔴 *پیتر فورد (Peter Ford) - سفیر سابق بریتانیا در سوریه و بحرین*
او که دیپلماتی باسابقه و واقعبین است، در مصاحبهای با شبکههای مستقل گفت:
🔸«من در تمام دوران خدمتم، کشوری را ندیدهام که با چنین "وقارِ استراتژیکی" با فاجعه روبرو شود. ترور رهبری ایران، یک جنایتِ جنگی بود که هدفش ایجادِ آنارشی بود؛ اما ایران با "آرامشی پولادین"، نه تنها نظم داخلیاش را حفظ کرد، بلکه با پاسخِ نظامیاش نشان داد که قواعد بازی در خلیج فارس را تهران مینویسد، نه واشنگتن. من به این "بلوغِ سیاسی" تعظیم میکنم.»
💥 اخبار فوری و #محرمانه جنگ
http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea
محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
877.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 حضرت آیتالله فاطمی نیا میفرمودند: خیلی گرفتار شدید این ذکر را بگویید "المستغاث بک یا صاحب الزمان بعمک العباس ابالغوث"
#🤲🤲🤲🤲🤲🤲😢🌺
⭕️ کالبد شکافی یک نبرد هیبریدی در قلب تهران: از شایعه «جنگنده» تا واقعیت «پهپاد»
👤 حشمتاله کاظمی راد
🔹جمعه، ۲۲ اسفند ۱۴۰۴؛ تهران در وضعیتی قرار دارد که من آن را «تعادل شکننده» مینامم. در حالی که شهر در سوگ فقدان رهبر شهید خود به سر میبرد، بررسیهای میدانی ، نشاندهنده لایههای عمیقتری از یک طراحی امنیتی پیچیده در کافهها و پاتوقهای جوانان است. به عنوان کسی که سالها الگوهای شورش شهری را رصد کردهام، معتقدم ما با یک «جنگ روانیِ مهندسیشده» روبرو هستیم که هدف آن شکستن ستون فقرات بازدارندگی است
1⃣ فانتزیهای نظامی و واقعیتهای میدانی
🔹امروز در جمع آوری خبر در محورهایی نظیر تهرانپارس (رشید)، ونک و صادقیه، با شایعات عجیبی مواجه شدم که با دقتی وسواسگونه میان بدنه جوان تزریق میشود؛ از ادعای ورود «۴ فروند جنگنده راه بازکن» تا نفوذ عناصر ارتش آمریکا
🔹من به عنوان یک تحلیلگر نظامی، این را یک «تکنیک ناجی خارجی» میبینم. دشمن که میداند بدنه معترض قدرت رویارویی با لایههای سخت امنیتی ما را ندارد، با ساختن افسانه پشتیبانی هوایی، سعی در ایجاد شجاعت کاذب دارد. این شایعات، سوخت موتور آشوبی است که قرار است از سطح برخی نقاط شهر تغذیه شود
2⃣ نقد استراتژیک؛ حفرهای به نام «ایست بازرسی ثابت»
🔹نکتهای که در بررسیهایم بر آن پای میفشارم، ضرورت بازنگری در آرایشهای ایستا است. مشاهدات من نشان میدهد که محل ایستهای بازرسی از روز اول تغییر نکرده است. در نبرد شهری، «ثبات» مساوی است با «مرگ عملیاتی». دشمن اکنون نقشه مسیرهای دور زدن این واحدها را ترسیم کرده است. به عنوان یک تجربه میدانی پیشنهاد می کنم، گذار فوری از ایستهای بازرسی استاتیک به سیستم « ایستگاههای بازرسی متغیر و سیار» است. ما نباید اجازه دهیم محل حضورمان برای لیدرهای آشوب پیشبینیپذیر باشد
3⃣ تهدید از بالا؛ پارادایم نوین پهپادهای شهری؛
🔹اما خطرناکترین فاز این نبرد که کمتر به آن پرداخته شده، تغییر سطح درگیری از زمین به آسمان است. من معتقدم در صورت شروع آشوب، صفوف فشرده نیروهای ضد شورش با تهدیدی نوین روبرو خواهند شد: پهپادهای FPV انتحاری
🔹تجمع نیروها که روزگاری نماد قدرت ما بود، در برابر یک کوادکوپتر ۵۰۰ دلاری که از پشتبام یک ساختمان مسکونی به پرواز درآمده، به یک هدف بیدفاع تبدیل میشود. ما باید بپذیریم که عصر «دیوارهای انسانی» در حال پایان است
4⃣ چارهجویی استراتژیک؛ نبرد در لایههای نامرئی
🔹به عنوان راهکار نهایی، من فراتر از حضور فیزیکی، بر مدیریت «فضای فرکانسی» و «امنیت ارتفاع پست» تاکید دارم. تجهیز هر واحد عملیاتی تجهیزات ضد پهباد FPV به سازماندهی تیمهای «شکار اپراتور» در کوچههای موازی، تنها راه خنثی کردن این بنبست تاکتیکی است
🔹البته تحرکات اخیر پهبادهای دشمن در هدف قرار دادن پستهای ایست و بازرسی هشداری زود هنگام برای تدبیر در سازماندهی پستهای ایست و بازرسی است
☑️ سخن پایانی:
ما در تهران اسفند ۱۴۰۴، نه با یک اعتراض خیابانی ساده، بلکه با یک «نبرد ترکیبی» مواجهیم که در آن کافه، شبکه اجتماعی و آسمان شهر به یکدیگر متصل شدهاند. هوشیاری نیروهای امنیتی و بسیج در شناسایی این الگوها، اولین گام برای فروپاشی این سناریوی خطرناک است نبرد اصلی، بر سر تصاحب «ادراک» جامعه است؛ اگر ما شایعه جنگندههای خیالی را در ذهنها ابطال کنیم و تهدید پهپادهای واقعی را در آسمان خنثی نماییم، آشوب پیش از تولد، دفن خواهد شد
✍ چند بندی را هم ما اضافه کنیم؛
1⃣ حرکت زمینی به سمت دشمن
2⃣ قطع اتصال شبکه مخابراتی انسانی (مغز انسان ها) با دشمن از طریق؛
☑️ درمان افراد، خصوصا نیروهای مسلح
☑️ جمینگ سیگنال های مخابراتی انسانی در باند تراهرتز
☑️ از کار اندازی تمام آنتن های 5G در کشور و از بین بردن تمام ایستگاه های زمینی ماهوره های دشمن در منطقه و ماهوره ها در آسمان
☑️ حمله به قلب آمریکا (کاخ سفید و ...) و اروپا (انگلیس و ...)
و ...
✨ وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّكُمْ وَ آخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَ أَنْتُمْ لا تُظْلَمُونَ (انفال_۶۰)
✨و براى (آمادگى مقابله با) دشمنان، هرچه مىتوانيد از نيرو و از اسبان سوارى فراهم كنيد تا دشمن خدا و دشمن خودتان و نيز (دشمنانى) غير از اينان را كه شما آنان را نمىشناسيد، ولى خداوند آنها را مىشناسد، به وسيله آن بترسانيد، و در راه خدا (و تقويت بنيهى دفاعى اسلام) هرچه انفاق كنيد، پاداش كامل آن به شما مىرسد و به شما ستم نخواهد شد
#نبرد_آخر #فتح_خیبر #نبرد_آخر
☀️ اللهم عَجِل لِوَلیکَ الفَرج بِحَقِّ فاطِمَة الزَهراء و بِحَقِّ زِیْنَـبِ الکُبْریٰ
هدایت شده از محسن مجتهدزاده « شیخ قمی »
شیخ قمی33 استراتژی جنگ رابرت گرین .mp3
زمان:
حجم:
52.2M
🎙🔴 33 استراتژی جنگی رابرت گرین #شیخ_قمی
➖استراتژی های جنگ
➖استراتژی های پیروزی
▪️استراتژی های جنگ کثیف
➖استراتژی اسرائیل در جنگ اخیر
🎙فایل صوتی
🎥 ویدئو در آپارات
📕 پاور پوینت
➖➖➖➖
✅حمایت از تولید محتوا
🆔 استراتژیهای جنگی دشمن
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥شما هیچی از ایران نمیدونید!
👈🏻حقیقت رو از زبان این خانم آمریکایی بشنوید
🎬 #بیداری_مدیا برای بیداری وجدانها
@Bidari_Media