هدایت شده از محرمانه
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ویدئوی جالب هندیها در حمایت از آیتالله سید مجتبی خامنهای
🔹عبارت " خامنهای کوثر است، دشمن او ابتر است" را با اجرای جالب هندیها ببینید.
💥 اخبار فوری و #محرمانه جنگ
http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea
محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
هدایت شده از خبر خاص🇮🇷
🔴 «لَنْ يَضُرُّوكُمْ إِلَّا أَذًى وَإِنْ يُقَاتِلُوكُمْ يُوَلُّوكُمُ الْأَدْبَارَ»
یهودیان هرگز نمیتوانند به شما آسیبِ سخت برسانند. فقط شما را اندکی میآزارند و اگر با شما بجنگند، شکست میخورند و فرار میکنند.
آلعمران، آیه۱۱۱
🇮🇷به کانال خبر خاص بپیوندید☫
https://eitaa.com/kahabarkhas
هدایت شده از عصای موسی 168🎒
🔺 ذات غرب با کشتار گره خورده
🔹 لئوپولد بلژیکی به مدت ۲۳ سال بر کنگو به عنوان ملک خصوصی خود حکومت کرد.
🔹 او اعضای بدن کنگوییهایی را که سهمیه روزانه خود را در مزرعه رعایت نمیکردند، قطع میکرد.
🔹در پایان حکومتش، ۱۵ میلیون کنگویی را کشته بود. اما ما فقط در مورد هیتلر چیزهایی یاد گرفتهایم.
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇
Ⓜ️ @mosesom ایتا
Ⓜ️ @moseesom بله
هدایت شده از گنجینه دفاع
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما بیش از آنکه به کالبد اماممون وصل باشیم به اندیشه اون وصل بودیم.
کانال رسمی سازمان فضای مجازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مقاومت 👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2730360836Ca7524696e8
عزیزان بدانید ما از مرحله موازنه جنگ عبور کردیم و در حال حاضر برتری با ماست...
آمریکا و اسرائیل همه ی داشته های خودشو وارد جنگ کرده:
🔻بیش از ۱۰۰۰ جنگنده
🔻بیش از ۱۰۰ بمب افکن(B2,B52,B1)
🔻بیش از ۳۰ پایگاه هوایی در غرب آسیا
🔸العدید قطر
🔸الظفره امارات
🔸علی السالم کویت
🔸اریجان کویت
🔸پرنسس سلطان عربستان
🔸خمس مشیط عربستان
🔸الخرج
🔸الارزق اردن
🔸برج ۲۲ اردن
🔸تنف سوریه
🔸الفجیر بحرین
🔸ویکتوریا بغداد
🔸اربیل
🔸اینجرلیک ترکیه
🔸اکتروی قبرس
🔸نخجوان اذربایجان
🔸دیگو گارسیا اقیانوس هند
🔸و...
🔻استعداد یک ناوگان کامل دریایی(ناوگان پنجم)
🔻بزرگترین ناو هواپیما بر دنیا(ابراهام لینکن و جرالد فورد)
🔻استفاده از ظرفیت ناتو در منطقه(۲۶ کشور)
🔻استفاده از ماهواره های نظامی و سنجشی و جاسوسی(بیش از ۲۵۰ ماهواره)
🔻استفاده از ۲۵ سازمان اطلاعاتی(سیا،موساد،امان،ام ای سیکس و...)
🔻استفاده مستقیم بیش از ۲۰۰ هزار نیروی نظامی
و...
⭕️اما در مقابل ما هنوز ۵۰ درصد داشته های خودمون را بکار نگرفتیم!
چرا؟
چون جنگ منطق داره!
ما ابتدا فقط از موشک های قدر که تولید دهه ی هشتاد هست و تا الان انبارداری میشده استفاده کردیم!
بعد موشک های عماد که برای دهه ی نود هست،به همراه موشک های خیبر شکن
به تازگی موشک های خرمشهر و حاج قاسم!
🔹هنوز موشک های ذوالفقار،دزفول،هرمز و موشک های راهبردی قاره پیما استفاده نشده!!
🔹هنوز ازسیلو های زیرزمینی موشک شلیک نشده!
🔹هنوز از مزرعه های موشکی،موشکی شلیک نشده!
🔹تا کنون فقط از پهپاد شاهد ۱۳۶ استفاده شده،پهپاد شاهد ۱۲۹,غزه،شاهد ۱۰۶,شاهد ۱۹۱ و.... استفاده نشده...
🔹نیروی دریایی با ظرفیت حداقلی در حد بستن تنگه هرمز وارد شده یعنی بیش از ۸۰ درصد ظرفیت این نیرو هنوز وارد جنگ نشده!
🔹نیروی مقتدر زمینی صرفا آماده باش هست و وارد عرصه نشده!
🔹خیلی از دستاورد های راهبردی که نامی از آنها در رسانه ها نیست هنوز وار عرصه نشده اند!
🔹یک درصد کمی از مردم وارد خیابان ها شده اند که اینگونه دنیا رو بهت زده کرده،هنوز ۲۰ درصد جامعه نیومدن که اگر بیایند در تاریخ بشر بی سابقه خواهد بود و این حضور صرفا حماسی و حمایتی است،اگر خیل عظیم مردم مثل ۸ سال دفاع مقدس وارد عرصه نظامی شوند،چیزی از دشمن تا الابد باقی نخواهد ماند!
قطعا فتح و ظفر در این جنگ برای مردم ایران مقدر شده است.
نا امید نباشید که روزهای ظفر و پیروزی نزدیک است،روزهای ابرقدرتی ایران عزیر در دنیا
ولا تهنوا و لا تحزنوا انتمم الاعلون
📝 م.الیاسی
🇮🇷 https://eitaa.com/ahlghalaam
🍃بِسْـمِ ٱللهِ ٱلْرَّحْمٰـنِ الْرَّحیـمْ🍃
❤️ الهـی بـه امیـد تــو ❤️
📌سلام خدای مهربونم
أَنِّى أُحِبُّكَ .
🕋 امروز: پنچشنبه ۱۴٠۴/۱۲/۲۸
🌷السلام علیک یا رسول الله ص
🌷السلام_علیک_ یا امیرالمؤمنین ع
🌷السلام علیک یافاطمةالزهرا س
🌷السلام علی الحسن و الحسین ع🌹و علی، علی، ابن الحسین ع
🌷و علی اولاد الحُسیْن ع
🌷و علی اصحاب الحُسیْن ع
🌷و علی، علی ابن موسی الرضا ع
🌷 السلام علیک یا صاحب الزَّمان عج
🌺"لاٰ حَولَ وَلاٰ قُوَّةَ اِلّاٰ بِاللّٰهِ الْعَلیٌِ الْعَظیم"
اللهمَّ اجْعَل قائدنا و سَیدنا السَیّد مجتبی الخامنهای فی دِرعِکَ الحَصینَةِ الَّتی تَجْعَلُ فیها مَن تُرید
🇮🇷 روزتان پر از نگاه خدای مهربان 💐
لااِلهَ اِلَّااللهُ المَلکُ الحقُّ المُبین
افزایش رزق و روزی می شود
شاخه گلی بفرستيم برای
تموم اونهايی كه در بين ما نيستند
و جاشون بين ما خالیه
شاخه گلی به زيبايی يك فاتحه و صلوات....
🥀روز ۲۰ جنگ رمضان
🕋 آرامش در کلام نور .....
پیامبر مهربانی ص میفرماید
برای تو به ناچار همنشینی خواهد بود که هرگز از تو جدا نمیگردد؛ با تو دفن میگردد در حالی که تو مردهای و او زنده است.
همنشین تو اگر شریف باشد تو را گرامی خواهد داشت و اگر نابکار باشد تو را به دامان حوادث میسپارد.
📌میدانستید.... در ادامه
آنگاه آن همنشین با تو محشور میگردد و در رستاخیز با تو برانگیخته میشود و تو مسؤول آن خواهی بود.
✅بدانیم....در اددامه
پس دقت کن که همنشینی که انتخاب میکنی نیک باشد زیرا اگر او نیک باشد مایه انس تو خواهد بود و در غیر این صورت موجب وحشت تو میگردد.
«آن همنشین، کردار تو است».
خصال، ج١، ص١١۵
🌺چه زیبا میگوید...
بارِ دیگر دل و جان گشته گرفتار بلا
سوگوار است و غمین در غم مردان خدا
خونِ مردانِ خدا ، مایه ی احیا شده است
همه جا موکبِ حق یکسره بر پا شده است
ربانی
🌷 زندگیتون سرشار از موفقیت 🌷
اَلْحَمْدُ لِلَّهِ کَمَا هُوَ أَهْلُهُ
🌻 خدایا شکرت🌻
هدایت شده از آیت الله العظمی جوادی آملی
فرازی از دعای وداع با ماه مبارک رمضان (صحيفه سجاديه)
«السّلام عليْك من مجاورٍ رقّت فيه القُلوب وقلّت فيه الذنوب». سلام بر تو ای همسايهی عزيز كه ما در جوار رحمت تو بوديم. تو همسايه ای بودی كه در اين مدّت در اثر حُسن همجواری با تو دلها رقيق و گناهان كم شد.
«السّلام عليك مِن ناصرٍ أعان علي الشّيطان و صاحبٍ سهّل سُبُل الإحسان» سلام بر تو ای رفيقی كه كمك كردی تا ما بر شيطان مسلّط شديم. به راستی انسان در اين ماه بر شيطان مسلّط می شود و به خاطرات شيطانی گوش فرا نمی دهد...
حکمت عبادات ص ۱۷۳،١٧۴
👈🏻کانال رسمی دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی
هدایت شده از آیت الله العظمی جوادی آملی
فرازی از دعای وداع با ماه مبارک رمضان (صحيفه سجاديه)
«السّلام عليك غيْر المصاحبة ولا ذميم الملابسة»
سلام بر تو، در اين مدّتی كه مهمان ما بودی، يا ما در خدمت تو بوديم، هيچ رنجی نديديم. از مصاحبت با شما خسته نشديم. در حضور تو لذّت برديم و تو مهمان خوبی برای ما بودی.
«السّلام عليك كما وفدْتَ علينا بالبركات وغسلْت عنّا دنس الخطيئات»
سلام بر تو، ای ماه گرامی رمضان كه بركت آوردی، ما را شستشو دادی و رفتی. اگر بعدها آلوده شديم، به دست خود آلوده شده ايم وگرنه تو ما را تطهير كردی و اكنون احساس سبكی می كنيم.
«السّلام عليك غير مودّع برَماً ولا متروك صيامه سئماً»
سلام بر تو كه پس از يك ماه مهمانی در هنگام توديع، ما احساس خستگی نكرديم. انسان وقتی مهمان را برای مدّتی مديد و با تشريفات پذيرايی می كند خود در اين مدّت خسته می شود؛ امّا حضرت می فرمايد: از پذيرايی طولانی و روزه گرفتن، هرگز خسته نشديم و رنجی احساس نكرديم؛ بلكه برای ما گوارا بود.
حکمت عبادات ص ١۷۷
👈🏻کانال رسمی دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی
هدایت شده از 🇮🇷ایـــرانِبیــــدار
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای رسولی
با دل ما اینجوری نکن مرد مومن …😭
┄┅═✧☫ایرانِبیدار☫✧═┅┄
「➜• @irane_bidar」
هدایت شده از کیهان آنلاین
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 شهید لاریجانی خطاب به نتانیاهو: آخه ملت ایران امام حسین(ع) ول میکنن تورو میچسبن! خاک تو اون سرت واقعا ...
@kayhan_online
*◼️ رمضان ۱۴۴۷ ماهی به وسعت یک دنیا*
✍شیخ اسماعیل رمضانی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده نوشته مرا بخواند؛
▪️راستش را بخواهید احساس میکنم نورانی ترین ماه مبارک عمرم را گذراندم...
من آسمانی ترین روزهای زمین را تجربه کردم؛
گویا درخشان ترین و نورانی ترین انسان های تاریخ را زیارت کردم...
▪️نمیدانم ملائکهای که به خداوند گفتند ما که تسبیح تو را میگوییم و تقدیست می کنیم پس این کیست که جانشینت در زمین قرار میدهی با دیدن این مردم پاسخ خود را گرفته اند یا هنوز هم چیزی را که خدا میدانست نمیدانند؟
▪️من از زمین جدا شده ترین ، یک دل ترین ، ایثارگرترین ، پاک قلب ترین و مجاهدترین ملت را تجربه کردم واقعا نمیدانم آیا دیگر عمر ما قد بدهد چنین روزهایی را تجربه کنیم یا خیر اما در دلتنگی این روزها حسرت زده ترینم.
▪️مردمی که این همه شب خانوادگی در زمین شهرشان مراقب آسمانی ترین حکومت زمین بودند.
▪️مردمی را دیدم که صدای بمب و پدافند و مناجاتشان و هق هق گریه شان در هم پیچیده شده بود؛
متضرع ترین و منقطع ترین انسان ها را دیدم.
▪️مردمی را دیدم که پرقدرت ترین ارتش و اقتصاد دنیا را با زن و بچه ای در خیابان متوقف کردند.
▪️من پدری را دیدم که می گفت پسر شهیدی که تمام بدنش سوخته بود را در زیباترین چهره دیده است و مادری که از دیر خبر دار شدن از شهادت فرزندش گله کرده که چرا مرا دیرتر خوشحال کردید؟
▪️دنیا بعد از این باید به احترام ایران ابرقدرت کلاه از سر بردارد اما ما نوکر به دنیا آمده ایم و جز نوکری شانی نداریم و آقایی و ابرقدرتی فقط سزاوار آن یار غایب است.
▪️ انسان هایی را دیدم که ولی امری را که تا به حال نه صدایی از او شنیده اند و نه تصویری از او دیده اند را مثل جان دوست دارند؛
گویا تربیت شده اند برای پذیرفتن آن ولی الله اعظم غایبی که نه تصویری از او دیده اند و نه صدایی از او شنیده اند اما او را از پدر و مادرشان آشناتر میشناسند.
▪️اگر جمهوری اسلامی آمده بود که سقف قامت انسان را بلندتر کند نه اینکه آخوری بزرگتر از آخور دنیاطلبان برای آنها بسازد در موفق ترین دوران خود به سر می برد
هر چند *به زودی نشان خواهد داد که تامین دنیایی مرفه که با مرگ تقاطع درست نکند هم راهی جز اسلام ندارد.*
◼️@Rajanews_com
توحیدی ترین جمله ی قرن👇
رهبر جنبش انصارالله یمن، خطاب به ولیعهد رژیم آل سعود، اظهار داشت:
وقتی دریا با توست، خشکی با توست، نفت با توست، پول با توست، مزدوران با تو هستند، امریکا و اسرائیل و ... با تو هستند، اما پیروز نمی شوی، یقین بدان که خدا با تو نیست.
____🍃🌸🍃____
🆔 @M_Amini40