eitaa logo
Khodam
26 دنبال‌کننده
407 عکس
634 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 متن بلند اما بسیار زیبا و خواندنی «عبده فاید» تحلیلگر مصری:😍😍😍 معجزه ایرانی را درک کنید که جهان را تغییر خواهد داد… امشب در جنوب اسرائیل ۱۱۹ نفر مجروح شدند… که حال ۳۰ نفر از آن‌ها شدیدا وخیم است… امروز نیروهای مسلح ایران به طور کامل ده ساختمان را نابود کردند… امروز ایران به خط قرمز خاورمیانه رسید! فقط چند متر فاصله تا تأسیسات اتمی دیمونا به سرعت برق، موشکی با ۹۰۰ کیلوگرم مهمات شلیک کرد ۲۰۰۰ کیلومتر را طی کرد؛ مستقیم به یک محله فرود آمد… از گنبد آهنی دشمن و آمریکا عبور کرد که بیش از ۵۰ میلیارد دلار برای آن هزینه شده بود و تمامی ساختمان‌های منطقه را نابود کرد… این بریتانیا یا روسیه نیست… این ایران است… کشوری که حدود پنجاه سال در محاصره است… از صادرات نفت به ۱۹۵ کشور منع شده؛ پولش فروپاشیده تا دلار به یک و نیم میلیون ریال برسد… دشمن میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کرده بود تا عوامل نفوذی بسازد و برنامه هسته‌ای ایران را نابود کند و با این حال ایران یک ساختار علمی عظیم ساخته است دانش موشک‌ی که زیرشاخه‌های فیزیک، شیمی و مهندسی را شامل می‌شوند… صدها دانشمند را ایران پرورش داده… و می‌داند آسمانش با هزاران ماهواره تحت نظارت است… اما به طور معجزه‌آسا توانسته شهرهای عظیم متصل به هم بسازد که هزاران موشک را حمل می‌کنند… شهرهایی که در کوه‌های سخت زاگرس ساخته شده‌اند… سه هفته بمباران دیوانه‌وار! رئیس امپراتوری آمریکا با تمسخر ظاهر شد، پس از ترور یک رهبر دینی و سیاسی که مهم‌ترین فرد در ایران بود؛ اما جمهوری اسلامی سقوط نکرد ده‌ها فرمانده نظامی به شهادت رسیدند‌ و ده‌ها هزار تُن مواد منفجره بر سر هر وجب از مساحت یک میلیون و پانصد هزار کیلومتری آنجا ریخته شد! اما ایران تسلیم نشد… ترامپ می‌خواست ایران را هدف تفریح خود قرار دهد و نیروهایش را در هفت کشور کامل مستقر کرد و کل جهان فکر می‌کرد جمهوری اسلامی به تاریخ پیوسته است اما معجزه رخ داد… ایران است که جهان را شوکه می‌کند… تنگه‌ها را می‌بندد، قیمت نفت را بالا می‌برد و یک‌پنجم نفت جهان را قطع می‌کند، تا جایی که آمریکا برای مقابله با سپاه پاسداران از جهان التماس کمک می‌کند و قدرت‌های بزرگ از دخالت و سرشاخه شدن با ایران ترس دارند ایران به همین‌جا اکتفا نمی‌کند… بلکه برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم یک ناو هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار می‌دهد، سپس یک هواپیمای F35، پیشرفته‌ترین در جهان را می‌زند و پس از آنکه نخست‌وزیر دشمن ادعا کرد توانایی‌های ایران به پایان رسیده، جمهوری اسلامی ضربه‌ای می‌زند که از زمان دستاوردهای قهرمانان فلسطینی، بی‌سابقه است… دیمونا و عراد آن‌ها می‌خواستند آسمان ایران بی‌دفاع باشد، اما ایران آسمان آن‌ها را بی‌دفاع کرد و این، به‌راستی، فقط از یک کشور بزرگ بر می آید نه یک کشور محاصره‌شدهاین معجزه استاین دست خداست… و اراده او جاری می‌شود؛ این تنها جنگ را تغییر نمی‌دهد… نه… ایران خاورمیانه را تغییر می‌دهد مستضعف می‌تواند برخیزد و کسی که در محاصره است اگر کرامت داشته باشد، می‌تواند مقابله کند و ضربه بزند! آیا حالا فهمیدی چرا آن‌ها از ایران می‌ترسند و وحشت دارند؟ علم و فناوری که خودشان انحصار کرده بودند ناگهان از دستشان خارج شد و به جهان سوم منتقل شد به ایران که ذخیره هسته‌ای دارد و می‌تواند ظرف یک ماه بمب هسته‌ای بسازد و موشک‌هایی که امروز دیدیم می‌توانند اروپا را هدف قرار دهند نه فقط رژیم صهیونیستی را تصور کن شوک آمریکایی‌ها را تصور کن توهم آن‌ها را که می‌بینند نظامی از قلب محاصره با آن‌ها مقابله می‌کند و فقط تصور کن چه فرصتی را کشورهای خیانتکار نفتی عربی از دست دادند در حالی که تریلیون‌ها دلار صرف رقص و سرگرمی و هدایا به ترامپ می‌کردند آیا امروز فهمیدی مستضعف چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ آیا مطمئن شدی که ذلت ما نتیجه تصمیم ما برای تسلیم شدن تحت نام عقلانیت و سرسپردگی تحت پوشش نجات است؟ آیا حالا آیه خداوند را فهمیدی: «ولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم الأعلون إن كنتم مؤمنين»؟ آن‌ها برنامه داشتند نفت ایران را تصرف کنند؛ آرزو داشتند نظام را حذف کنند؛ ایران باقی است و این یک وعده است. ✅ برای ظهور دنبال کنید ➖👇👇 @baraye_zohor
با سلام و عرض ارادت 🌹🌹🌹🌹 و قبولی طاعات و عبادات در ماه مهمانی خدا که امسال این ضیافت الهی رنگین شد به خون امام و رهبر شهیدمان و دیگر شهدای والامقام که یقینا خداوند که جابر و حکیم هست برای این ملت این داغ جانسوز را بر اساس حکمت خود جبران خواهد کرد و اولین جبران این مصیبت بزرگ انتخاب رهبر معظم انقلاب که در واقع صالح بعد صالح بود و دومین جبران الهی شکست پی در پی دشمنان این نظام الهی و ملت سرافراز و مسلمانان جهان بوده و هست سومین جبران الهی اجتماع حیرت آور مردم شجاع و بصیر ایران اسلامی در صحنه های مختلف و بیعت با فرمانده کل قوا رهبر عظیم و الشٱن حضرت آیت‌الله العظمی امام سیدمجتبی خامنه‌ای حفظه الله تعالی وخون خواهی امام شهید امت 🌹🌹🌹🌹🌹 و امیدوارم خداوند متعال عیدی این ملت مومن را با فرج امام زمان عج ، و شکست و نابودی جبهه باطل آمریکا و اسرائیل جنایتکار قراردهد آمین یارب العالمین ایران اسلامی پیروز است 🇮🇷 سروران گرامی فرارسیدن بهار طبیعت عید نوروز و جشن بندگی خدا عیدسعیدفطر را خدمت شما بزرگواران تبریک عرض میکنم امیدوارم سال جدید برای شما و خانواده محترم سالی سرشار از موفقیت و پیروزی جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 ، و نابودی کامل آمریکای جنایتکار و صهیونیسم پلید کودکش قراردهد آمین یارب العالمین ارادت
هدایت شده از محرمانه
⭕️ تریتا پارسی: من شاهد اظهارات بسیاری از تحلیلگران جنگ‌طلب هستم که ادعا می‌کنند پاسخ تلافی‌جویانه و مؤثر ایران علیه اسرائیل و همچنین موشک‌های ۴۰۰۰ کیلومتری این کشور، «ثابت می‌کند» که ایران یک «تهدید قریب‌الوقوع» بوده است. این ادعا البته بی‌اساس است، چرا که ایران تا زمانی که ابتدا مورد حمله قرار نگرفت، دست به حمله نزد. اما این موضوع نشان‌دهنده میزان پذیرش منطق نظامی اسرائیل توسط این تحلیلگران جنگ‌طلب برای ساختن چنین استدلال‌هایی است. یک «تهدید» معمولاً به عنوان «توانایی + نیت» تعریف می‌شود. صرفِ داشتن توانایی حمله به شما برای تلقی شدن به عنوان یک تهدید کافی نیست؛ بلکه باید «نیت خصمانه» نیز وجود داشته باشد. در غیر این صورت، ایالات متحده مجبور بود به تمام نقاط جهان برود و تمام توانمندی‌های نظامی کشورهای دیگر را نابود کند، چرا که آن توانمندی‌ها به خودی خود یک تهدید محسوب می‌شدند. این رویکردی پوچ و ناپایدار نسبت به امنیت است. اما این دقیقاً همان روشی است که اسرائیل تهدیدات را تعریف می‌کند. همان‌طور که ژنرال افسانه‌ای نیروی هوایی اسرائیل، دیوید ایوری، برای من توضیح داد، اسرائیل «نیت» را از معادله حذف می‌کند؛ زیرا فرض را بر این می‌گذارد که تمام کشورهای منطقه در نهایت اگر توانایی داشته باشند، به دنبال نابودی آن خواهند بود. بنابراین، اسرائیل باید اطمینان حاصل کند که هیچ کشوری - یا ترکیبی از کشورها - توانایی نظامی و سیاسی لازم برای به چالش کشیدن اسرائیل را ندارد. زمانی که چنین توانایی‌هایی ایجاد شود، باید از بین بروند. (این هدف اسرائیل در جنگ با ایران است.) در نتیجه، اسرائیل امنیت خود را نه از طریق ایجاد توازن یا مدیریت تهدیدها، بلکه از طریق تسلط بر تمامی همسایگانش به دست می‌آورد. دستیابی به سلطه اسرائیل اتفاقاً در قوانین ایالات متحده نیز گنجانده شده است که بر اساس آن، آمریکا باید «برتری استراتژیک نظامی» اسرائیل را تضمین کند. این همان منطقی است که تحلیلگران جنگ‌طلب اکنون از آن استفاده می‌کنند؛ یعنی زمانی که ادعا می‌کنند عملکرد نظامی غافلگیرکننده ایران «ثابت می‌کند» که این کشور یک تهدید قریب‌الوقوع بوده است. بسیاری از این تحلیلگران نه تنها اهداف و توجیهات اسرائیل برای این جنگ را پذیرفته‌اند، بلکه منطق امنیتی عمیقاً ناقص آن را نیز اتخاذ کرده‌اند. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
هدایت شده از محرمانه
🔻 ایران سازمان رزم خود را برای ‘راهبرد جنگ فرسایشی بلند مدت’ مناسب سازی کرده است. 🔸 در صورت تشدید اقدامات دشمن در هر سطح، سخت گیری در تنگه هرمز بسیار شدیدتر خواهد شد. 🔹 در صورت هر نوع تجاوز به زیرساخت های ایران، زیرساخت های حیاتی -و نه فقط انرژی- رژیم اسراییل و کشورهای منطقه بی درنگ و به طور گسترده منهدم خواهد شد. 🔸 در صورت هر نوع حمله جدید زمینی یا هوایی به جزایر ایرانی نیز، عملیات آبی خاکی در سواحل امارات، بحرین و سعودی و انسداد باب المندب و ناامن سازی دریای سرخ در دستور کار است. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
هدایت شده از محرمانه
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کُرنش بی‌بی‌سی در برابر ساختار پیچیده و قدرتمند سپاه پاسداران! 🔸 سوال مجری: علیرغم حذف فرماندهان سپاه، چرا ما هنوز هم شاهد پیشبرد استراتژی‌های ایران و دستاوردهای نظامی آن هستیم؟ 🔸️ پاسخ بابک دربیکی، تحلیلگر سیاسی: هیچ گِرِهی برای سپاه نقطه شکست نیست؛ چراکه سپاه یک ساختار نظامی چندلایه و پیچیده دارد و همواره دارای سناریوهای از پیش تعیین‌شده است. 🔸️ بنابراین شما با یک سپاهی روبرو هستید که حتی اگر فرمانده‌های مختلف آن هم حذف بشوند، توان ضربه مجدد و همیشگی را داراست. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
🔴 *مکس بلومنتال (Max Blumenthal) - سردبیر وب‌سایت تحلیلی The Grayzone * او که به افشایِ پشت‌پرده‌های سیاست خارجی آمریکا مشهور است، در یک مستندِ گزارشی گفت: 🔸 «آنچه در اسفند ۱۴۰۴ رخ داد، بزرگترین قمارِ شکست‌خورده‌ی تاریخِ واشنگتن بود. آن‌ها فکر می‌کردند با یک "ضربه سر بریدن" (Decapitation Strike)، ایران را به هرج‌ومرج می‌کشانند، اما با یک "سیستمِ خودترمیم‌شونده" روبرو شدند. ستایشِ من برای ذکاوتِ اطلاعاتی ایران است که اجازه نداد دشمن حتی یک قدم در خاکش پیشروی کند. ایران، هیمنه‌ی پوشالیِ پنتاگون را در خلیج فارس در هم شکست.» 🔴 *کنستانتین سیوکوف (Konstantin Sivkov) - ژنرال و تحلیلگرِ برجسته‌ی ژئوپلیتیکِ روس* او در مقاله‌ای در نشریاتِ نظامی مسکو نوشت: 🔸«نبردِ اسفند ۱۴۰۴ ثابت کرد که ایران، "قدرتِ برترِ تکنولوژیک در غربِ آسیا" است. آن‌ها نه تنها در زمین، بلکه در "جنگِ الکترونیک" هم آمریکا را کیش و مات کردند. ستایشِ من برای آن است که ایران اجازه نداد هیچ‌یک از اهدافِ استراتژیکش آسیب ببیند، در حالی که ضرباتِ مهلکی به پایگاه‌های متجاوز وارد کرد.» 🔴 *نخبگانِ سیاسی و نظامیِ پاکستان (مانند ژنرال زید حامد)* او در برنامه‌های تلویزیونی پاکستان با شور و حرارت گفت: 🔸 «ایران، "قلبِ تپنده‌ی اسلام" است. در اسفند ۱۴۰۴، وقتی دشمن فکر می‌کرد ایران ضعیف شده، آن‌ها با انتخابِ سریعِ رهبری جدید و پاسخِ دندان‌شکن، به همه‌ی ما درسِ "غیرت" دادند. ایران ثابت کرد که قدرتِ اتمی لازم نیست، وقتی "اراده‌ی اتمی" داشته باشی. ما به همسایگی با چنین ملتی افتخار می‌کنیم.» 🔴 *تحلیلگرانِ نظامیِ ترکیه (مانند متین گورجان - Metin Gurcan)* در آنکارا، تحلیلگران با دقتِ وسواس‌گونه‌ای عملکردِ پهپادی و موشکی ایران را رصد کردند: 🔸ایران در اسفند ۱۴۰۴، پارادایمِ "جنگِ نامتقارن" را به سطحِ جدیدی برد. آن‌ها نشان دادند که با هزینه‌ای اندک، می‌توانند پیشرفته‌ترین سیستم‌های پدافندیِ میلیاردیِ غرب را فلج کنند. ستایشِ ما نثارِ مهندسانِ نظامیِ ایران است که در محاصره‌ی کامل، سلاح‌هایی ساختند که توازنِ قدرت در خاورمیانه را برای همیشه به نفعِ شرق تغییر داد.» 🔴 *سرهنگ داگلاس مک‌گریگور (Douglas Macgregor) - استراتژیست ارشد و مشاور سابق پنتاگون* او که به تحلیل‌های بی‌پروا و واقع‌گرایانه‌اش مشهور است، در یک پادکستِ پربیننده در اسفند ۱۴۰۴ گفت: 🔸«من به عنوان یک سرباز، باید به ژنرال‌های ایرانی کلاه از سر بردارم. آن‌ها در اسفند ۱۴۰۴ ثابت کردند که "دفاعِ متحرک" را بهتر از هر کسی در جهان بلدند. وقتی آمریکا فکر می‌کرد تمامِ اهداف را شناسایی کرده، موشک‌های ایران از نقاطی شلیک شدند که در هیچ نقشه‌ی اطلاعاتی وجود نداشت. ایران نشان داد که نمی‌توان با ملتی که برایِ وجب به وجبِ خاکش طرحِ نبرد دارد، جنگید. این یک شکستِ اطلاعاتیِ تمام‌عیار برای واشنگتن بود.» 🔴 *مهدی حسن (Mehdi Hasan) - روزنامه‌نگار و مجری برجسته (الجزیره/MSNBC)* او با وجودِ تمامِ انتقاداتِ گذشته‌اش، در برنامه‌ای زنده گفت: 🔸«نمی‌توان منصف بود و قدرتِ ایران در عبور از این بحرانِ عظیم را نستود. هر کشور دیگری اگر رهبرش ترور می‌شد، ماه‌ها درگیر جنگ داخلی بود، اما ایران در کمتر از ده روز، یک انتقال قدرتِ بی‌نقص انجام داد و همزمان به بزرگترین قدرتِ نظامی جهان پاسخِ مستقیم داد. این سطح از "تاب‌آوریِ سازمانی" در جهان بی‌نظیر است.» 🔴 *سرگئی کاراگانوف (Sergey Karaganov) - نظریه‌پردازِ "دکترینِ اتمی" روسیه* او که از نزدیک‌ترین مشاورانِ پوتین است، در نشستِ عالیِ امنیتی گفت: 🔸«ایران در این جنگ نشان داد که "اراده‌ی شلیک" دارد. در نظامِ بین‌الملل، قدرت فقط داشتن سلاح نیست، بلکه "جرئتِ استفاده" از آن علیه یک ابرقدرت است. ایران در اسفند ۱۴۰۴، قفسِ نظمِ تک‌قطبی را شکست. ما در روسیه، ایران را به عنوانِ "سپرِ فولادینِ شرق" می‌ستاییم.» 🔴 *پیتر فورد (Peter Ford) - سفیر سابق بریتانیا در سوریه و بحرین* او که دیپلماتی باسابقه و واقع‌بین است، در مصاحبه‌ای با شبکه‌های مستقل گفت: 🔸«من در تمام دوران خدمتم، کشوری را ندیده‌ام که با چنین "وقارِ استراتژیکی" با فاجعه روبرو شود. ترور رهبری ایران، یک جنایتِ جنگی بود که هدفش ایجادِ آنارشی بود؛ اما ایران با "آرامشی پولادین"، نه تنها نظم داخلی‌اش را حفظ کرد، بلکه با پاسخِ نظامی‌اش نشان داد که قواعد بازی در خلیج فارس را تهران می‌نویسد، نه واشنگتن. من به این "بلوغِ سیاسی" تعظیم می‌کنم.» 🔴 *یوان پنگ (Yuan Peng) - رئیس مؤسسه روابط بین‌الملل معاصر چین (CICIR)* 📎 @masjed_moftakhar
جنگنده‌های f35 به گونه‌ای طراحی شده که بازتاب الکترومغناطیسی یک هیولای ۳۰ تنی را به اندازه یک توپ گلف تقلیل می‌دهد. در واقع شما در پهنه ی آسمان به دنبال یک توپ گلف می گردی. این برای عزیزانی که به پدافند ایراد می گیرند ! در قسمت دوم اینکه سیستم جنگ الکترونیک این جنگنده، امواج راداری مقابل را می‌بلعد، تحلیل می‌کند و در کسری از ثانیه، سیگنال‌های فریبنده‌ای را به سمت رادار دشمن می‌فرستد. در واقع F-35 پیش از آنکه دیده شود، سیستم عصبی پدافند دشمن را هک می‌کند ، این پرنده نیازی به روشن کردن رادار خود (که باعث افشای موقعیتش می‌شود) ندارد اطلاعاتش را از طریق شبکه‌های دیتالینک (مانند MADL) از ماهواره‌ها، پهپادها و ناوهای دوردست دریافت می‌کند. شاید روشن شده باشد که چرا امروز راحت تر رهگیری شد! چون تقریبا این شبکه معیوب شده است. در جنگنده f35 خلبان یک انسان سایبورگ است یعنی مغزش با سیستم جنگنده تلفیق و یکی شده . کلاهخود پروازی خلبان که قیمتی معادل یک خودروی لوکس را دارد وظیفه ی این ادغام را بر عهده دارد. به لطف دوربین‌های فروسرخ توزیع‌شده در سراسر بدنه جنگنده، زمانی که خلبان به پایین و به سمت زانوهای خود نگاه می‌کند، کف هواپیما را نمی‌بیند بلکه مستقیماً زمین زیر پای خود را در تاریکی مطلق تماشا می‌کند و بر آن مسلط است در کنار آن دارای دید ایکس ری واضحیست. این کلاهخود تمام اطلاعات را تحلیل می کند و فقط تصویر بازسازی شده و استراتژیک از میدان نبرد را به خلبان نشان می دهد. این مطلب را گفتم که اشاره ای بکنم که وقتی می گویند جنگنده f35 مورد هدف قرار گرفته چه مفهومی دارد. این شاهکار رهگیری ، یکی از بی نظیر ترین موقعیت های این جنگ می باشد که به اندازه زدن ناو اهمیت دارد ! فقط از یک طریق پیچیده پدافندی می شود آن ها را به دام انداخت که به دلیل مسائل خاص امنیتی نحوه ی شکار شدنش را می گذاریم برای بعداز پیروزی به این بسنده کنم که روح شهید والامقام حاجی زاده در ملکوت اعلی می درخشد. 🌷 .
آمادگی‌های قبل از وقوع حملات/تبیان ‌ @tehran_alarm
آمادگی‌های قبل از وقوع حملات/تبیان ‌ @tehran_alarm
آمادگی‌های قبل از وقوع حملات/تبیان ‌ @tehran_alarm
♦️آنجلو جولیانو، روزنامه‌ نگار و تحلیلگر ایتالیایی با انتشار تصویری از شهرک‌ نشینان غیر قانونی که روی تپه‌های مشرف به غزه با تنقلات و نوشیدنی‌ها جمع می‌شدند تا نسل‌کشی فلسطینی‌ها در غزه را تماشا کنند، نوشت: این روزها تل‌آویو زیر ضربات سنگینی قرار دارد. هرگز فراموش نکنید که آنها چه کسانی هستند و چه کردند ؟! 😐🙄
یکم دیگه بجنگیم امریکا باهامون متحد میشه به اسرائیل حمله میکنه 😂👌