eitaa logo
Khodam
26 دنبال‌کننده
407 عکس
634 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
جنگنده‌های f35 به گونه‌ای طراحی شده که بازتاب الکترومغناطیسی یک هیولای ۳۰ تنی را به اندازه یک توپ گلف تقلیل می‌دهد. در واقع شما در پهنه ی آسمان به دنبال یک توپ گلف می گردی. این برای عزیزانی که به پدافند ایراد می گیرند ! در قسمت دوم اینکه سیستم جنگ الکترونیک این جنگنده، امواج راداری مقابل را می‌بلعد، تحلیل می‌کند و در کسری از ثانیه، سیگنال‌های فریبنده‌ای را به سمت رادار دشمن می‌فرستد. در واقع F-35 پیش از آنکه دیده شود، سیستم عصبی پدافند دشمن را هک می‌کند ، این پرنده نیازی به روشن کردن رادار خود (که باعث افشای موقعیتش می‌شود) ندارد اطلاعاتش را از طریق شبکه‌های دیتالینک (مانند MADL) از ماهواره‌ها، پهپادها و ناوهای دوردست دریافت می‌کند. شاید روشن شده باشد که چرا امروز راحت تر رهگیری شد! چون تقریبا این شبکه معیوب شده است. در جنگنده f35 خلبان یک انسان سایبورگ است یعنی مغزش با سیستم جنگنده تلفیق و یکی شده . کلاهخود پروازی خلبان که قیمتی معادل یک خودروی لوکس را دارد وظیفه ی این ادغام را بر عهده دارد. به لطف دوربین‌های فروسرخ توزیع‌شده در سراسر بدنه جنگنده، زمانی که خلبان به پایین و به سمت زانوهای خود نگاه می‌کند، کف هواپیما را نمی‌بیند بلکه مستقیماً زمین زیر پای خود را در تاریکی مطلق تماشا می‌کند و بر آن مسلط است در کنار آن دارای دید ایکس ری واضحیست. این کلاهخود تمام اطلاعات را تحلیل می کند و فقط تصویر بازسازی شده و استراتژیک از میدان نبرد را به خلبان نشان می دهد. این مطلب را گفتم که اشاره ای بکنم که وقتی می گویند جنگنده f35 مورد هدف قرار گرفته چه مفهومی دارد. این شاهکار رهگیری ، یکی از بی نظیر ترین موقعیت های این جنگ می باشد که به اندازه زدن ناو اهمیت دارد ! فقط از یک طریق پیچیده پدافندی می شود آن ها را به دام انداخت که به دلیل مسائل خاص امنیتی نحوه ی شکار شدنش را می گذاریم برای بعداز پیروزی به این بسنده کنم که روح شهید والامقام حاجی زاده در ملکوت اعلی می درخشد. 🌷 .
آمادگی‌های قبل از وقوع حملات/تبیان ‌ @tehran_alarm
آمادگی‌های قبل از وقوع حملات/تبیان ‌ @tehran_alarm
آمادگی‌های قبل از وقوع حملات/تبیان ‌ @tehran_alarm
♦️آنجلو جولیانو، روزنامه‌ نگار و تحلیلگر ایتالیایی با انتشار تصویری از شهرک‌ نشینان غیر قانونی که روی تپه‌های مشرف به غزه با تنقلات و نوشیدنی‌ها جمع می‌شدند تا نسل‌کشی فلسطینی‌ها در غزه را تماشا کنند، نوشت: این روزها تل‌آویو زیر ضربات سنگینی قرار دارد. هرگز فراموش نکنید که آنها چه کسانی هستند و چه کردند ؟! 😐🙄
یکم دیگه بجنگیم امریکا باهامون متحد میشه به اسرائیل حمله میکنه 😂👌
هدایت شده از محرمانه
🔺سیستم برق ایران نابود شدنی نیست 🔹یک کاربر در ایکس نوشت: ایران شبکه‌ی برق و گاز فوق‌العاده‌ای داره، عملاً غیرقابل تخریبه. شبکه‌ی انتقال گاز ایران از کانادا هم بهتره. 🔹ایران ۸.۸ ترا وات‌ساعت برق صادر کرده و حدود ۳.۳ ترا وات‌ساعت وارد کرده، عمدتاً به پاکستان، افغانستان و عراق. 🔹مصرف برق سالانه‌ی هر نفر در ایران ۴.۳ مگاوات‌ساعته که تقریباً هم‌سطح با بریتانیاست (۴.۶ مگاوات‌ساعت) و حدود ۲۵٪ بالاتر از کشورهایی مثل برزیل و آفریقای جنوبی. 🔹حمله به یه سیستم این‌قدر مقاوم، و در عین حال باز کردن خلیج فارس برای حمله به دارایی‌هایی که تنها یه نقطه‌ی ضعف دارن، واقعاً، واقعاً احمقانه به نظر می‌رسه 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
هدایت شده از بیداری ملت
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مادری در کشمیر گوشواره‌های دخترش را در می‌آورد و می‌گوید برای ساختن مدرسه میناب که امریکا در آنجا دخترھا را به شهادت رساند! 🔴 👇 @bidariymelat
*❗️سه نشانه از یک سقوط آرام؛ اسرائیل زیر فشار ترس، رکود و بیم نابودی* سه خبر ظاهراً جداگانه، این روزها یک عدد تصویر واحد و نگران‌کننده از وضعیت اسرائیل ساخته‌اند؛ تصویری که بیش از هر زمان دیگری بوی اضمحلال تدریجی می‌دهد. 1️⃣ اولین خبر از روزنامه صهیونیستی هاآرتصمی‌آید: اسرائیل از بیم نابودی، اسناد مهم و حساس خود را به آمریکا منتقل کرده و اکنون آنها را در مکانی محرمانه در خاک ایالات متحده نگه می‌دارد. اقدامی که پشت ظاهر آرامش، یک حقیقت تلخ را فریاد می‌زند: ترس عمیق از روزی که شاید دیگر دولتی به نام اسرائیل باقی نماند. 2️⃣ خبر دوم را نشریه اقتصادی کالکالیست منتشر کرده است: حملات موشکی ایران چنان ضربه‌ای به تل‌آویو زده که بازار مسکنِ لوکسِ این شهر فرو ریخته؛ آپارتمان‌هایی که زمانی نماد ثبات و سرمایه‌گذاری امن بودند، حالا با کمتر از نصف قیمت برای فروش گذاشته می‌شوند. این یعنی لرزش امنیتی، مستقیم به ستون‌های اقتصاد رسیده و اعتماد عمومی را متلاشی کرده است. 3️⃣ اما سومین خبر بار دیگر از هاآرتص است و شاید از همه معنادارتر: دانشگاه هاروارد در حال جمع‌آوری آرشیوی محرمانه شامل حدود یک میلیون سند درباره اسرائیل است؛ مجموعه‌ای از کتاب‌ها، نشریات، فایل‌های صوتی، برنامه‌های تلویزیونی و حتی اسناد فرهنگی شهرک‌نشینان. هدف؟ حفظ «میراث» اسرائیل در روزی که این رژیم شاید دیگر وجود نداشته باشد. وقتی این سه نقطه کنار هم قرار می‌گیرند، یک خط روشن شکل می‌گیرد: رژیمی که زمانی خود را شکست‌ناپذیر می‌دانست، اکنون در سه سطح امنیت، اقتصاد و هویت دچار لرزش‌های بنیادین شده است. از انتقال اسناد به خاک بیگانه، تا فروریختن برج‌های لوکس تل‌آویو، و از همه مهم‌تر، تدارک جهانِ دانشگاهی غرب برای «فصل پس از اسرائیل». این‌ها دیگر خبرهای پراکنده نیستند؛ این‌ها پژواک یک حقیقت واحدند: اسرائیل در آستانه دورانی است که حتی متحدانش نیز به بقای آن اعتماد ندارند. •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈ *_💌 تعجیل درفرج صلوات 💌_*
✍ از نبرد با گفته بودیم. این و اسرائیلی است که در برابر ما صف‌آرایی کرده... 🔥 انور قرقاش مقام ارشد اماراتی که مشاور رئیس دولت است گفته: امارات می‌تواند در ائتلاف به رهبری آمریکا علیه ایران شرکت کند! ✍ منهای در اختیار قرار دادن خاک خود به و اسرائیل برای ایجاد پایگاه و حمله به ایران اسلامی در تمام سالها و دهه‌های گذشته، در روزهای اخیر نیز رسما بنادر و اسکله‌های خود را برای حمله موشکی به جزایر و بنادر ایرانی، در اختیار دشمن قرار داده‌اند. 🔥 پرواز میراژ ۲۰۰۰ امارات در آسمان شیراز ✍ سگ‌های دست‌آموز و طوله‌های خاندان زاید و در راس آنها صهیونیست، رسما وارد جنگ با ایران شده‌اند. ارتش آمریکا و ارتش اسرائیل، جنگنده‌ی فرانسوی میراژ ندارند! این جنگنده بمب‌افکن در آسمان جنوب کشور و شهر شیراز چه میکند؟! ✍ به انتقام خون کودکان عزیزمان، طوری را، از دبی تا شارجه و ابوظبی و دیگر نقاط آن شخم بزنید که درس عبرت تاریخی برای و خبیث بشود. ✍ در هفته‌های قبل از نوشتیم که طبق اطلاعات به دست آمده، شخص بن زاید ملعون در کنار بن سلمان آدمکش و نتانیاهو کودک‌کش، دست به دامن جرد کوشنر و استیو ویتکاف شده‌اند که هرطور شده، را متقاعد به کنند. در سالهای گذشته گفته بودیم که دیر یا زود با وارد خواهیم شد. 🔥 ❤️ اللهم عجل لولیک الفرج 🇮🇷🇵🇸🇾🇪 @sedaye_zohoor313 🏴🚩
هدایت شده از محرمانه
وقتی سال ۲۰۰۴ شیخ زاید بن‌سلطان آل‌نهیان یکی از بنیان‌گذاران امارات جدید فوت کرد روی بنرها نوشته بودند: «از صحرا شروع کردیم و الان به فضا رسیدیم!» ✍️ حالا باید به آن‌ها گفت: شما به فضا نرسیده بودید، در فضا سیر می‌کردید ... لازمه پیشرفت، روی پای خود ایستادن است وگرنه با باج دادن به آمریکا و اسرائیل، کسی به پیشرفت نرسیده، صرفا آینده را فروخته است!/حمید کثیری 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
دست نوشته‌ای زیبا از مردم اهواز در تجمع دیشب عضو شوید Eitaa.Com/khakriz01