eitaa logo
Khodam
26 دنبال‌کننده
407 عکس
634 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
*❗️سه نشانه از یک سقوط آرام؛ اسرائیل زیر فشار ترس، رکود و بیم نابودی* سه خبر ظاهراً جداگانه، این روزها یک عدد تصویر واحد و نگران‌کننده از وضعیت اسرائیل ساخته‌اند؛ تصویری که بیش از هر زمان دیگری بوی اضمحلال تدریجی می‌دهد. 1️⃣ اولین خبر از روزنامه صهیونیستی هاآرتصمی‌آید: اسرائیل از بیم نابودی، اسناد مهم و حساس خود را به آمریکا منتقل کرده و اکنون آنها را در مکانی محرمانه در خاک ایالات متحده نگه می‌دارد. اقدامی که پشت ظاهر آرامش، یک حقیقت تلخ را فریاد می‌زند: ترس عمیق از روزی که شاید دیگر دولتی به نام اسرائیل باقی نماند. 2️⃣ خبر دوم را نشریه اقتصادی کالکالیست منتشر کرده است: حملات موشکی ایران چنان ضربه‌ای به تل‌آویو زده که بازار مسکنِ لوکسِ این شهر فرو ریخته؛ آپارتمان‌هایی که زمانی نماد ثبات و سرمایه‌گذاری امن بودند، حالا با کمتر از نصف قیمت برای فروش گذاشته می‌شوند. این یعنی لرزش امنیتی، مستقیم به ستون‌های اقتصاد رسیده و اعتماد عمومی را متلاشی کرده است. 3️⃣ اما سومین خبر بار دیگر از هاآرتص است و شاید از همه معنادارتر: دانشگاه هاروارد در حال جمع‌آوری آرشیوی محرمانه شامل حدود یک میلیون سند درباره اسرائیل است؛ مجموعه‌ای از کتاب‌ها، نشریات، فایل‌های صوتی، برنامه‌های تلویزیونی و حتی اسناد فرهنگی شهرک‌نشینان. هدف؟ حفظ «میراث» اسرائیل در روزی که این رژیم شاید دیگر وجود نداشته باشد. وقتی این سه نقطه کنار هم قرار می‌گیرند، یک خط روشن شکل می‌گیرد: رژیمی که زمانی خود را شکست‌ناپذیر می‌دانست، اکنون در سه سطح امنیت، اقتصاد و هویت دچار لرزش‌های بنیادین شده است. از انتقال اسناد به خاک بیگانه، تا فروریختن برج‌های لوکس تل‌آویو، و از همه مهم‌تر، تدارک جهانِ دانشگاهی غرب برای «فصل پس از اسرائیل». این‌ها دیگر خبرهای پراکنده نیستند؛ این‌ها پژواک یک حقیقت واحدند: اسرائیل در آستانه دورانی است که حتی متحدانش نیز به بقای آن اعتماد ندارند. •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈ *_💌 تعجیل درفرج صلوات 💌_*
✍ از نبرد با گفته بودیم. این و اسرائیلی است که در برابر ما صف‌آرایی کرده... 🔥 انور قرقاش مقام ارشد اماراتی که مشاور رئیس دولت است گفته: امارات می‌تواند در ائتلاف به رهبری آمریکا علیه ایران شرکت کند! ✍ منهای در اختیار قرار دادن خاک خود به و اسرائیل برای ایجاد پایگاه و حمله به ایران اسلامی در تمام سالها و دهه‌های گذشته، در روزهای اخیر نیز رسما بنادر و اسکله‌های خود را برای حمله موشکی به جزایر و بنادر ایرانی، در اختیار دشمن قرار داده‌اند. 🔥 پرواز میراژ ۲۰۰۰ امارات در آسمان شیراز ✍ سگ‌های دست‌آموز و طوله‌های خاندان زاید و در راس آنها صهیونیست، رسما وارد جنگ با ایران شده‌اند. ارتش آمریکا و ارتش اسرائیل، جنگنده‌ی فرانسوی میراژ ندارند! این جنگنده بمب‌افکن در آسمان جنوب کشور و شهر شیراز چه میکند؟! ✍ به انتقام خون کودکان عزیزمان، طوری را، از دبی تا شارجه و ابوظبی و دیگر نقاط آن شخم بزنید که درس عبرت تاریخی برای و خبیث بشود. ✍ در هفته‌های قبل از نوشتیم که طبق اطلاعات به دست آمده، شخص بن زاید ملعون در کنار بن سلمان آدمکش و نتانیاهو کودک‌کش، دست به دامن جرد کوشنر و استیو ویتکاف شده‌اند که هرطور شده، را متقاعد به کنند. در سالهای گذشته گفته بودیم که دیر یا زود با وارد خواهیم شد. 🔥 ❤️ اللهم عجل لولیک الفرج 🇮🇷🇵🇸🇾🇪 @sedaye_zohoor313 🏴🚩
هدایت شده از محرمانه
وقتی سال ۲۰۰۴ شیخ زاید بن‌سلطان آل‌نهیان یکی از بنیان‌گذاران امارات جدید فوت کرد روی بنرها نوشته بودند: «از صحرا شروع کردیم و الان به فضا رسیدیم!» ✍️ حالا باید به آن‌ها گفت: شما به فضا نرسیده بودید، در فضا سیر می‌کردید ... لازمه پیشرفت، روی پای خود ایستادن است وگرنه با باج دادن به آمریکا و اسرائیل، کسی به پیشرفت نرسیده، صرفا آینده را فروخته است!/حمید کثیری 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
دست نوشته‌ای زیبا از مردم اهواز در تجمع دیشب عضو شوید Eitaa.Com/khakriz01
♻️ اگر تنها همین یک صدا از مظلوم بلند می‌شد شیعیان اميرالمؤمنين(ع) و ایرانیان پر افتخار در تاریخ را کفایت می‌کرد.👇 🔻شب عید فطر حیفا و تل‌آویو و دوبی زیر بمباران ایران و غزه در آرامش پیام فوق العاده عبده فاید پژوهشگر فلسطینی شب عید فطر، ایران به مدت دو ساعت پیوسته رژیم [صهیونیستی] را موشک‌باران کرد... موشک‌ها همه جا را از حیفا تا قدس و تل‌آویو درنوردید... این فقط یک بمباران نبود، بلکه رژه‌ای پرزرق‌وبرق از انواع موشک‌های ایرانی بود؛ از خرمشهر و خیبرشکن تا قدر... و نکته جالب اینکه این حمله بلافاصله بعد از سخنرانی نخست‌وزیر دشمن صورت گرفت که در آن لاف می‌زد تمام توان موشکی ایران را نابود کرده است، اما ایران کاری کرد که شش میلیون آواره به پناهگاه‌ها پناه ببرند و خود او هم شخصاً به اتاقکی مستحکم در زیر زمین فرار کند. امروز برای اولین بار مردم ما در غزه عید را جشن می‌گیرند؛ آری، در چادرهایشان و با غذایی کمتر از قبل از جنگ، اما در امنیت از بمباران... آنها جشن می‌گیرند در حالی که تمام آنهایی که علیهشان توطئه کردند، وحشت‌زده‌اند. یکی در خانه مجللش در شهرهای ساخته‌شده بر ثروت نفت [اشاره به سران عرب حاشیه خلیج فارس] نشسته و می‌بیند که نفتش چگونه مایه عذابش شده و آمریکایی در سرزمین خودش ماتم‌زده سرش را به دیوار می‌کوبد. دیگری [اشاره به نخست‌وزیر اسرائیل] در اعماق پناهگاه‌ها مثل موش به در می‌رود هر وقت ایران اراده کند... به خدا قسم اگر کسی روزی به من می‌گفت که پتروشیمی‌های حیفا، برج‌های شیشه‌ای دبی و پایانه‌های نفتی ینبع عربستان همگی بمباران خواهند شد و غزه در امنیت خواهد بود، او را دیوانه خطاب می‌کردم. اگر ایران هیچ کار دیگری هم نمی‌کرد، همین برایش بس بود... امروز به مردم خود می‌گوییم عیدتان مبارک... بنشینید و تماشا کنید که چگونه سرنوشت‌ها دگرگون می‌شود و انتقام‌ها گرفته می‌شود. شما راه آزادی را با جان خود آغاز کردید و امروز ایران آن را کامل می‌کند. فقط کافی است انسانی با غیرت در برابر ظلم بایستد. شما چنین بودید و ایرانیان نیز چنین بودند، در میان امتی که از فرهنگ لغت فقط یک کلمه را معنا کرده است: خیانت. امروز عید شماست و امروز انتقام خداست. http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
✍توییت یک متخصص اهل امریکا: تخریب شبکه برق و گاز ایران تقریباً غیرممکن است. پنتاگون این را می‌داند. آنها به شما نمی‌گویند. 🔸ایران نه تنها زیرساخت‌های انرژی دارد، بلکه یکی از پیشرفته‌ترین و گسترده‌ترین شبکه‌های برق و گاز در کره زمین را نیز داراست. به این خوب فکر کنید. 🔹 خطوط فشار قوی ۴۰۰ کیلوولت و ۲۳۰ کیلوولت - که هر استان را در بر می‌گیرد 🔸 بیش از ۱۰ خط لوله سراسری گاز - هر کدام یک شریان ملی جداگانه 🔹 صدها پست برق - متصل به ۶ کشور همسایه 🔸 پارس جنوبی - بزرگترین میدان گازی روی زمین - که کل شبکه را تغذیه می‌کند 🔹 ایستگاه‌های کمپرسور در هر ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر - این سیستم خودکفا است 🔸 ایالات متحده نتوانست شبکه برق عراق را در ۲۰ سال اشغال به طور دائم نابود کند - شبکه ایران ۳ برابر پیشرفته‌تر است. 🔹 شبکه انتقال گاز ایران بزرگتر از شبکه کانادا است. 🔸 آنها با ترکیه، ترکمنستان، پاکستان، آذربایجان، ارمنستان و عراق ارتباطات بین‌المللی دارند - شما نمی‌توانید آنها را منزوی کنید. 🔹رسانه‌ها پرتاب موشک و "حملات دقیق" را به شما نشان می‌دهند. 🔸آنها به شما نشان نمی‌دهند که زیرساخت‌های ایران دقیقاً برای دوام آوردن در برابر این نوع جنگ ساخته شده‌اند. 🔹بنابراین اگر شبکه برق ایران قابل تخریب نیست - و شبکه گاز آنها خودکفا است - و به نیمی از آسیا متصل هستند... 🔸چرا پنتاگون به شما می‌گوید که می‌توانند "ایران را در ۷۲ ساعت فلج کنند"؟ چون دروغ می‌گویند. 🔹ایران عراق نیست. ایران لیبی نیست. ایران کشوری است که ۴۰ سال را صرف آماده شدن برای این سناریوی دقیق کرده است - و زیرساخت‌های آنها این را ثابت می‌کند. خطرناک‌ترین لحظه این جنگ، سقوط بمب‌ها نیست. زمانی است که واشنگتن متوجه می‌شود بمب‌ها کار نمی‌کنند. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
هر‌ سحر ، چهارده شاخه گل صلوات به نیت چهارده معصوم ( علیهم السلام ) هدیه به روح مطهر یک شهید. 🌷🌷🌷🌷هدیه را تقدیم می کنیم به روح مطهر و منور شهید والامقام حاج حمید میرزایی (ره)🌷🌷🌷🌷 🇮🇷
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌الله اکبر ازین‌ پیش بینی ۱۱ سال پیش رهبر و امام شهیدمان ‌ 👈تحریم دنیا توسط ایران ‌ 🪖) ای خداااااا ، اون زمان که آقامون این روزهارو میدید و میگفت آینده ما دنیارو تحریم میکنیم غربگراها به حرف آقامون میخندیدن. ‌ . ‌ 👊نابودی اسرائیل قطعیست👊 🌷 اَلْلَّٰھُمـَّـ ؏َـجِّڸْ لِوَلیِّٖــღــڪَ اَلْفَــــࢪَجْ 🌷 ‌ کانال کمیل ☫ @chanel_komeil
🌺🕋🌺🕋🌺🕋 بسمه تعالی 🌴🌴🌴🌴🌴 بحمدالله محضر مبارک یکی از اولیای الهی رسیدیم ابراز نگرانی از اوضاع شد 🌺🕋 فرمودند : دعای مؤمنین در شب قدر امسال، مبنی بر تعجیل در فرج با عنایت حضرت زهرای مرضیه (صلوات الله علیها ) از طرف پروردگار عالم پذیرفته شده است تعجیل در فرج سرعت خواهد گرفت شما خواستید و عنایت شده است صبر و توکل تان را افزایش دهید تقوا پیشه کنید با اهل بیت (علیهم السلام) مانوس و متوسل باشید به زودی زود، فتنه های بزرگی در جهان ایجاد خواهد شد این فتنه ها ،همگی خیر مؤمنین و زوال و سقوط ،بی خدایان و مکاران خواهد بود امسال یقینا سال عجیبی خواهد بود سالی که تا کنون مثل آن نیامده است 🌺🕋 ایشان فرمود: این کشور و این مملکت ،مملکت امام زمان علیه السلام است رهبرش مورد تایید است از ایشان حمایت کنید ،محکم 🌺🕋 شما فرج خواستید ،پس منتظر گرد و خاک شدید قبل از فرج باشید 🌺ظهور بسیار نزدیک است🌺 @Zohorbesyarnazdikast 🌴اللهم عجل لولیک الفرج🌴
کالبدشکافی «سقوط بازدارندگی»؛ چرا ایران به مسلخ جنگ کشیده شد؟ تحلیل عمیق نشریه معتبر فارن‌افرز (Foreign Affairs) در مارس ۲۰۲۶، پرده از اشتباهات محاسباتی هولناکی برمی‌دارد که منجر به فروپاشی لایه‌های حفاظتی ایران و آغاز جنگ شد. این مقاله با عنوان «شکست مبهوت‌کننده بازدارندگی ایران»، استدلال می‌کند که بازدارندگی مانند دوچرخه‌سواری است؛ اگر رکاب نزنید، سقوط می‌کنید. ایران در سه سال اخیر ایستاد و اکنون زمین خورده است. ۱. تله شفافیت؛ برجام چگونه مختصات حملات را لو داد؟ طبق تحلیل «نیکول گراجوسکی» و «آنکیت پاندا»، برخلاف ادعای سازندگانش، آغاز فرآیند بود. عریانی اطلاعات: پذیرش بازرسی‌های بی‌سابقه، دقیق‌ترین بانک اطلاعاتی شامل تعداد سانتریفیوژها در هر تالار، میزان دقیق غنی‌سازی و مختصات دقیق تأسیسات زیرزمینی را در اختیار قرار داد. خسارت محض ۲۰۱۸: خروج ترامپ ثابت کرد ایران اطلاعات حیاتی خود را «پیش‌فروش» کرده است. شفافیتی که قرار بود اعتماد بسازد، به «نقشه راه» پنتاگون برای حملات دقیق سال ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ تبدیل شد. ۲. برزخ هسته‌ای؛ هزینه «آستانه‌نشینی» بدون بمب بزرگترین خطای راهبردی، توقف در وضعیت «کشور آستانه» بود. ایران به اندازه‌ای به بمب نزدیک شد که دشمن را به تحریک کند، اما نه آنقدر نزدیک که لبه (مانند مدل کره شمالی) ایجاد شود. اشتباه در مخفی‌کاری: تهران به جای سیاست «ابهام» (مانند اسرائیل) یا «سرعت مخفیانه» (مانند کره شمالی)، پیشرفت‌های خود را جار زد. این «دیپلماسی جارزنی» باعث شد دشمن با اطمینان از اینکه هنوز سلاحی در کار نیست، با خیال راحت ماشه را بچکاند. ۳. نمایش زودهنگام قدرت موشکی؛ تمرین رایگان برای دشمن استفاده از در آوریل و اکتبر ۲۰۲۴، یک خطای تاکتیکی بود. ایران با پرتاب‌های گسترده، به جای بازدارندگی، فرصت «تمرین زنده» به پدافند دشمن داد. جنگ ۱۲ روزه: در ژوئن ۲۰۲۵، اسرائیل با تکیه بر داده‌های جمع‌آوری شده از پرتاب‌های قبلی، موفق شد نیمی از پرتابگرهای ایران را منهدم و ده‌ها فرمانده ارشد سپاه را ترور کند. درس‌های تلخ برای آینده این گزارش ثابت می‌کند که «ارائه اطلاعات» به دشمن در میز مذاکره، مستقیماً به «مختصات موشک» در میدان نبرد تبدیل می‌شود. شهادت مقامات عالی‌رتبه و ، نتیجه مستقیم مسیری است که در آن «شفافیت برای دشمن» جایگزین «اقتدار درونی» شد. دشمن امروز از ایرانِ بدون بمب نمی‌ترسد؛ او از ایرانی می‌ترسید که «مجهول» بود. برجام، ایران را برای دشمن «معلوم» و «آسیب‌پذیر» کرد. نگذارید در هیاهوی جنگ، نقش این «خسارت محض» گم شود. foreignaffairs.com/iran/stunning-failure-iranian-deterrence# @Hasanabbasi_ir
هدایت شده از محرمانه
یک دقیقه تأمل بفرمایید فقط... تیر ۱۴۰۴ فرزند شهید زاهدی در خصوص این نکته را بیان کرد حالا امروز چه نتیجه‌ای می‌گیرید ⁉️ مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود.... افتاد؟؟ 🤌 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
هدایت شده از اخبار ویژه
🔷روایت هسته‌ای؛ از تولید برق تا پاسخ به جنگ بسیاری می‌پرسند ماجرای غنی‌سازی اورانیوم در ایران چیست؟ این درصدهایی که می‌شنویم به چه دردی می‌خورد؟ و به طور خلاصه اینکه آیا ارزش آن را داشت که بخاطر آن درگیر جنگ شدیم؟ ⚡️ برای روشنایی و تولید برق (۳.۶۷٪) برنامه هسته‌ای ما از دهه ۱۳۳۰ برای مصارف صلح‌آمیز و صنعتی آغاز شد. سوخت نیروگاه‌های برق هسته‌ای مثل بوشهر به اورانیوم با غنای پایین (۳ تا ۵ درصد) نیاز دارد. در توافق برجام (۲۰۱۵) سطح مجاز غنی‌سازی ۳.۶۷٪ تعیین شد که برای راکتورهای برق کاملاً مناسب است و با غنی‌سازی مورد نیاز ساخت بمب هسته‌ای (۹۰٪) فاصله زیادی دارد. 💊 برای درمان بیماران (۲۰٪ تا ۶۰٪) ما برای تولید رادیوداروها (داروهای هسته‌ای) و استفاده در راکتور تحقیقاتی تهران، به اورانیوم ۲۰٪ نیاز داشتیم. این سطح از غنی‌سازی برای مصارف پزشکی و تحقیقاتی کاربرد دارد و در بهمن ۱۳۹۰ موفق به تولید آن شدیم. پس از آن نیز برای دستیابی به برخی رادیوداروهای حیاتی به اورانیوم ۶۰٪ نیازمند بودیم که به آن هم در فروردین ۱۴۰۰ و سه سال بعد از پاره کردن برجام و عدم تأمین نیاز ما از طریق کشورهای دارای آن دست یافتیم که البته هنوز با غنای ۹۰ درصد مورد نیاز سلاح هسته‌ای فاصله دارد. ☢️ برنامه هسته‌ای ما از سال ۱۳۸۱ با جاسوسی منافقین وطن فروش از تأسیسات نطنز و اراک برای رژیم صهیونی و میدان داری نظام سلطه برای نابودی آن روبرو شد. شهریور ۱۳۸۲ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با فشار آمریکا شروع به اولتیماتوم دادن به ما کرد و از ۱۳۸۵ هم شورای امنیت با قطعنامه‌هایی خواستار توقف غنی‌سازی و اعمال تحریم‌ها شد. این‌ها در حالی بود که ما برای راستی‌آزمایی هر کاری که گفتند کردیم، آذر ۱۳۸۲ پروتکل الحاقی را برای اجرای داوطلبانه آن امضا کردیم، با بازرسی‌های آژانس همکاری کردیم که یک رکورد تاریخی ثبت شد، میزان بازرسی‌های انجام شده از ما در این مدت بیش از میزان کل بازدیدهای آژانس از تمامی کشورهای جهان در طول عمر این سازمان هست. تیر ۱۳۹۴ با امضای برجام، محدودیت‌های هسته‌ای را در ازای لغو تحریم‌ها پذیرفتیم ولی باز نظام سلطه پایبند این معاهده نبود چرا که مشکل هسته‌ای نبود، مشکل اراده آمریکا برای تسلط بر هارتلند، تسلط بر ایران ما و منابع آن به ویژه نفت بود. ⛔️ چه شد که جنگ شد؟ آمریکا برای تسلط بر ما که در هارتلند، یعنی قلب زمین هستیم از هر ابزاری استفاده کرده، الان هم به بهانه رفع خطر هسته‌ای ما علیه رژیم صهیونی در قالب جنگ ترکیبی در سه مرحله در ۲۳ خرداد، ۱۸ دی و ۹ اسفند ۱۴۰۴ به اشکال مختلف به ما حمله کرد. حمله نظامی گزینه روی میز تمام رئیس‌جمهورهای گذشته آمریکا بوده ولی به دلیل دریافت مشاوره‌هایی مبنی بر تبعات سنگین و مهلک جنگ در هارتلند برای آمریکا، که با مرگ قلب، دنیا نابود خواهد شد، درگیر آن نمی‌شدند ولی یک شیطان نامتعادل به نام ترامپ با عدم درک این مفهوم وارد این باتلاق شد. 📊 افکار عمومی چه می‌گویند؟ جالب اینجاست که در نظرسنجی‌های اخیر، تنها درصد ناچیزی از مردم، برنامه هسته‌ای ایران را علت اصلی درگیری‌ها و جنگ‌ها می‌دانند. بر اساس نظرسنجی مؤسسه گمان، اکثریت مردم ایران معتقدند هدف اصلی آمریکا و رژیم صهیونی از تحریم‌ها و جنگ‌، موضوع هسته‌ای نیست، بلکه براندازی نظام و تکه‌تکه کردن ایران ما است. 🔍 نکته مهم: فناوری هسته‌ای ما بومی است و دانشمندان ما با وجود همه فشارها و ترورها، چرخه سوخت را تکمیل کرده‌اند. فاصله ۶۰ تا ۹۰ درصد، یک انتخاب سیاسی است؛ به این معنا که اگر ما دنبال سلاح هسته‌ای بودیم، مواد اولیه و فناوری آن را در اختیار داشتیم و راحت آن را می‌ساختیم ولی همانطور که رافائل گروسی، مدیرکل آژانس نیز تأیید کرده، شواهدی مبنی بر انحراف برنامه هسته‌ای ما به سمت نظامی‌گری وجود ندارد و اساساً ما به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیستیم. اما آنچه که نظام سلطه به دنبال آن است، تسلط بر ما و تسلط بر هارتلند است چرا که کشوری که بر قلب جهان مسلط باشد ابرقدرت جهانی است. برای اثبات این ادعا تنها به این بسنده می‌کنم که تنها با بستن تنگه هرمز و اعمال اراده ما بر جهان قیمت تحویل فوری نفت ۶۰ دلاری به بیش از ۲۰۰ دلار رسید. تسلط بر این منطقه یعنی ابرقدرتی، ما به یاری خداوند سبحان، با پیروزی در جنگ رمضان، خروج آمریکا از منطقه و پرنمودن خلاء قدرت، قطعاً با پیمان‌های امنیتی منطقه‌ای با محوریت خودمان، بر هارتلند مسلط شده و بدون نیاز به مذاکره، تحریم‌ها را مرتفع کرده و شاهد دوران شکوفایی اقتصادی در سطح بسیار مطلوبی خواهیم بود. ان شاالله ✍️ دکتر رضا صید و اخبار جنگ در کانال 👇 https://eitaa.com/joinchat/4073259207Ce587f9582c