eitaa logo
Khodam
26 دنبال‌کننده
407 عکس
634 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از اخبار ویژه
🔷روایت هسته‌ای؛ از تولید برق تا پاسخ به جنگ بسیاری می‌پرسند ماجرای غنی‌سازی اورانیوم در ایران چیست؟ این درصدهایی که می‌شنویم به چه دردی می‌خورد؟ و به طور خلاصه اینکه آیا ارزش آن را داشت که بخاطر آن درگیر جنگ شدیم؟ ⚡️ برای روشنایی و تولید برق (۳.۶۷٪) برنامه هسته‌ای ما از دهه ۱۳۳۰ برای مصارف صلح‌آمیز و صنعتی آغاز شد. سوخت نیروگاه‌های برق هسته‌ای مثل بوشهر به اورانیوم با غنای پایین (۳ تا ۵ درصد) نیاز دارد. در توافق برجام (۲۰۱۵) سطح مجاز غنی‌سازی ۳.۶۷٪ تعیین شد که برای راکتورهای برق کاملاً مناسب است و با غنی‌سازی مورد نیاز ساخت بمب هسته‌ای (۹۰٪) فاصله زیادی دارد. 💊 برای درمان بیماران (۲۰٪ تا ۶۰٪) ما برای تولید رادیوداروها (داروهای هسته‌ای) و استفاده در راکتور تحقیقاتی تهران، به اورانیوم ۲۰٪ نیاز داشتیم. این سطح از غنی‌سازی برای مصارف پزشکی و تحقیقاتی کاربرد دارد و در بهمن ۱۳۹۰ موفق به تولید آن شدیم. پس از آن نیز برای دستیابی به برخی رادیوداروهای حیاتی به اورانیوم ۶۰٪ نیازمند بودیم که به آن هم در فروردین ۱۴۰۰ و سه سال بعد از پاره کردن برجام و عدم تأمین نیاز ما از طریق کشورهای دارای آن دست یافتیم که البته هنوز با غنای ۹۰ درصد مورد نیاز سلاح هسته‌ای فاصله دارد. ☢️ برنامه هسته‌ای ما از سال ۱۳۸۱ با جاسوسی منافقین وطن فروش از تأسیسات نطنز و اراک برای رژیم صهیونی و میدان داری نظام سلطه برای نابودی آن روبرو شد. شهریور ۱۳۸۲ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با فشار آمریکا شروع به اولتیماتوم دادن به ما کرد و از ۱۳۸۵ هم شورای امنیت با قطعنامه‌هایی خواستار توقف غنی‌سازی و اعمال تحریم‌ها شد. این‌ها در حالی بود که ما برای راستی‌آزمایی هر کاری که گفتند کردیم، آذر ۱۳۸۲ پروتکل الحاقی را برای اجرای داوطلبانه آن امضا کردیم، با بازرسی‌های آژانس همکاری کردیم که یک رکورد تاریخی ثبت شد، میزان بازرسی‌های انجام شده از ما در این مدت بیش از میزان کل بازدیدهای آژانس از تمامی کشورهای جهان در طول عمر این سازمان هست. تیر ۱۳۹۴ با امضای برجام، محدودیت‌های هسته‌ای را در ازای لغو تحریم‌ها پذیرفتیم ولی باز نظام سلطه پایبند این معاهده نبود چرا که مشکل هسته‌ای نبود، مشکل اراده آمریکا برای تسلط بر هارتلند، تسلط بر ایران ما و منابع آن به ویژه نفت بود. ⛔️ چه شد که جنگ شد؟ آمریکا برای تسلط بر ما که در هارتلند، یعنی قلب زمین هستیم از هر ابزاری استفاده کرده، الان هم به بهانه رفع خطر هسته‌ای ما علیه رژیم صهیونی در قالب جنگ ترکیبی در سه مرحله در ۲۳ خرداد، ۱۸ دی و ۹ اسفند ۱۴۰۴ به اشکال مختلف به ما حمله کرد. حمله نظامی گزینه روی میز تمام رئیس‌جمهورهای گذشته آمریکا بوده ولی به دلیل دریافت مشاوره‌هایی مبنی بر تبعات سنگین و مهلک جنگ در هارتلند برای آمریکا، که با مرگ قلب، دنیا نابود خواهد شد، درگیر آن نمی‌شدند ولی یک شیطان نامتعادل به نام ترامپ با عدم درک این مفهوم وارد این باتلاق شد. 📊 افکار عمومی چه می‌گویند؟ جالب اینجاست که در نظرسنجی‌های اخیر، تنها درصد ناچیزی از مردم، برنامه هسته‌ای ایران را علت اصلی درگیری‌ها و جنگ‌ها می‌دانند. بر اساس نظرسنجی مؤسسه گمان، اکثریت مردم ایران معتقدند هدف اصلی آمریکا و رژیم صهیونی از تحریم‌ها و جنگ‌، موضوع هسته‌ای نیست، بلکه براندازی نظام و تکه‌تکه کردن ایران ما است. 🔍 نکته مهم: فناوری هسته‌ای ما بومی است و دانشمندان ما با وجود همه فشارها و ترورها، چرخه سوخت را تکمیل کرده‌اند. فاصله ۶۰ تا ۹۰ درصد، یک انتخاب سیاسی است؛ به این معنا که اگر ما دنبال سلاح هسته‌ای بودیم، مواد اولیه و فناوری آن را در اختیار داشتیم و راحت آن را می‌ساختیم ولی همانطور که رافائل گروسی، مدیرکل آژانس نیز تأیید کرده، شواهدی مبنی بر انحراف برنامه هسته‌ای ما به سمت نظامی‌گری وجود ندارد و اساساً ما به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیستیم. اما آنچه که نظام سلطه به دنبال آن است، تسلط بر ما و تسلط بر هارتلند است چرا که کشوری که بر قلب جهان مسلط باشد ابرقدرت جهانی است. برای اثبات این ادعا تنها به این بسنده می‌کنم که تنها با بستن تنگه هرمز و اعمال اراده ما بر جهان قیمت تحویل فوری نفت ۶۰ دلاری به بیش از ۲۰۰ دلار رسید. تسلط بر این منطقه یعنی ابرقدرتی، ما به یاری خداوند سبحان، با پیروزی در جنگ رمضان، خروج آمریکا از منطقه و پرنمودن خلاء قدرت، قطعاً با پیمان‌های امنیتی منطقه‌ای با محوریت خودمان، بر هارتلند مسلط شده و بدون نیاز به مذاکره، تحریم‌ها را مرتفع کرده و شاهد دوران شکوفایی اقتصادی در سطح بسیار مطلوبی خواهیم بود. ان شاالله ✍️ دکتر رضا صید و اخبار جنگ در کانال 👇 https://eitaa.com/joinchat/4073259207Ce587f9582c
♦️گفت و گوی امنیتی علی لاریجانی با حضرت آقا یک روز قبل از شهادت افشای مطالب بسیار مهم درباره چگونگی شهادت قائد امت چرا علی لاریجانی دبیر شورای عالی امنیت ملی تدابیر لازم برای حفاظت از رهبر معظم انقلاب را تدبیر نکرد؟! لاریجانی یک روز پیش از شهادتش، درگفتگو با یک مقام روزنامه ایران گفته است: چند ساعت پیش از حمله آمریکا و اسرائیل به ایران، علی لاریجانی برای دیدار با رهبرمعظم به دفتر رفت. لاریجانی برای توضیح از طرح حمله و ترور نزد «قائد شهید» آمده بود؛ او جزئیات این طرح را از منابع مختلف به دست آورده بود و پرونده‌ای نیز همراه داشت تا بتواند به سؤالات احتمالی پاسخ دهد. اوگفته بود «این بار نه یک فشار معمولی است و نه یک پیام عادی، بلکه خبر یک تصمیم است! دشمن تصمیم گرفته شما را به هر قیمت به شهادت برساند، حتی اگر لازم باشد تمام آسمان را با آتش موشک‌ها بسوزاند.» رهبرمعظم با جدیت به سخنان او گوش می‌داند. لاریجانی ادامه داد که ما برای شما مکانی امن فراهم کرده‌ایم، جایی که از دید دشمن پنهان خواهید بود، جایی که نه بمب‌ها به آسانی می‌رسند و نه هواپیماهای جنگی می‌توانند آن را هدف قرار دهند. لاریجانی با لحنی ملتمسانه گفت: «این یک مخفیگاه نیست، بلکه محل اقامت موقتی است تا طوفان بگذرد و شما از دیدها دور بمانید.» سپس سکوت کرد. حضرت آقا با لبخندی مهربانانه به او نگریست و برخاست. لاریجانی گوید: احساس کردم که تاریخ نیز همراه او برخاسته است. رهبر با آرامش پرسید: «وقتی نزد من می‌آمدید، انتظار چه پاسخی داشتید؟» لاریجانی با تردید گفت: «می‌ترسیدم که شما رد کنید، اما بدانید! امروز ملّت به شما نیاز دارد؛ ما نمی‌توانیم این جنگ را بدون فرمانده خود بجنگیم.» ایشان فرمودند: «از نظر امور حکومتی و امنیتی، سخن شما درست است، اما بیایید از زاویه‌ای دیگر نگاه کنیم.» سپس پرسیدند: «اگر من خودم پنهان شوم، چگونه از سربازانم بخواهم در برابر مرگ بایستند؟ چگونه به مردم بگویم نترسند؟ اگر من میدان را ترک کنم، چگونه دیگران را به پایداری دعوت کنم؟» لاریجانی گفت: باتوجه به وضعیت احساس کردم دری از کربلا در سینه رهبر گشوده شده!. حضرت آقا یادآور شدند: که سپاه حضرت سیدالشهدا به ظاهر بسیار کوچک بود و می‌دانستند که در برابر آن دشمن پیروزی جنگی میسر نیست، اما به جای پنهان شدن، به میدان آمدند. لاریجانی دوباره گفت: « تاریخ تنها همان یک واقعه کربلا نیست! در تاریخ ما امام دیگری (امام مهدی) نیز هست که غیبت او نشان می‌دهد گاه پنهان شدن حکمت است، نه ترس.» رهبر آهی کشید و گفت: «تفاوت اینجاست که وقتی امام مهدی غایب شدند، پشت سرشان قومی آماده جنگ نبود. من چگونه غایب شوم در حالی که ملت من آماده جهاد است!؟ چگونه پنهان شوم وقتی ارتشم در برابر آتش دشمن مقتدرانه ایستاده است؟ اگر رهبری پشتوانه نداشته باشد، غیبتش حکمت است؛ اما اگر ملت پشت سر او باشد و او برای نجات جانش پنهان شود، این پرسشی سنگین بر وجدان تاریخ خواهد بود.» لاریجانی گوید: خاموش شدم و پاسخی نداشتم. ساعتی نگذشت که شد آنچه شد!!! سبحان الله
این رو ببینید نمیدونم مستنده یا خیر لکن از قرائن صحت ...😭😭😭
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خطر خطر خطر اخطار اخطار اخطار. هشدار هشدار هشدار⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔❌❌❌♨️♨️♨️♨️❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫💯💯💯سیاهترین و خطرناکترین کاری که برای ما دارند رقم میزنند. حتما. حتما. حتما ببینید. و نشر دهید انسان دوستان
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مناجات خاص و بیدار کردن مردم محله برای سحری در اندونزی.... خدایا شکرت که ما توی اندونزی زندگی نمی کنیم😂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​‌​​
52.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👏اتوبوس رایگان کربلا برای مجاهدان کف خیابان 💢همسر شهید روح الله گیاهدوست آرانی از شهدای جنگ ١٢ روزه، از خوابی عجیب میگوید... آهای کربلایی ها بسم الله
شبکه افق اعلام کرد: خاخام های یهودی برای جبران شکست های خود به سحر متوسل شده اند و بر علیه مردم و نظامیان ایران سحر گرفته اند که فیلم هایی از آن هم منتشر شده، به توصیه بزرگان از امشب ذکر نادعلی صغیر به نیت بطلان سحر یهود و نابودی دشمن و پیروزی ایران اسلامی به تعداد صد بار در روز خوانده شود. *متن دعا:* *«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ* * نَادِ عَلِیًّا مَظْهَرَالْعَجائِبِ تَجِدْهُ عَوْنًا لَکَ فِی النَّوائِبِ کُلَّ هَمٍّ وَ غَمٍّ سَیَنْجَلِی، بِعَظَمَتِکَ یا اَللهُ بِنُبُوَّتِکَ یا مُحَمَّدُ بِوِلایَتِکَ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ* *ترجمه:* *به نام خداوند بخشنده و مهربان بخوان علی را که مظهر عجائب است، او را در مشکلات یاور می‌یابی، امید دارم تمام هم و غمهایم به زودی برطرف شود.* *قسم به بزرگیت ای خدا، قسم به نبوتت ای محمد (ص) و قسم به ولایتت ای علی و ای علی و ای علی»* این ذکر خیلی واجب است و سِحر یهود را باطل می کند مسامحه نکنید و حتما با توجه بخوانید. برای نابودی صهیونیسم لطفا نشر دهید.
هدایت شده از محرمانه
🔴توییت جالب یک آمریکایی : کره شمالی در واقع کلاهک‌های هسته‌ای و موشک‌های بالستیک قاره‌پیما دارد که قادر به رسیدن به ایالات متحده هستند 🔹پس چرا ایران تهدیدی بزرگتر از کره شمالی است؟ 🔹چون این جنگ مربوط به سلاح‌های هسته‌ای یا امنیت مردم آمریکا نیست. این جنگ در مورد خدمت به اسرائیل در تصرف سرزمین‌های خاورمیانه است. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
14.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍خیلی مهم وویژه: پته ای که ۵ ماه قبل روی آب افتاد و دستگاهای امنیتی و قضایی از کنار آن براحتی گذشتند.❗️❗️ عضو شوید Eitaa.Com/khakriz01
توییت پربازخورد صفحه‌ی سایبنسد سرز: «وزیر دفاع روسیه: بله، چیزی که ما می‌گوییم درست است: ایران نظام موشکی تهاجمی‌ای دارد که مثل آن را امریکا ندارد. موشک‌های پیشرفته‌ای هستند که تا به حالا استفاده نشده‌اند. ایران ذخیره‌ی موشکی‌ای دارد که قادر است نه فقط اسرائیل بلکه تمام خاورمیانه را نابود کند. ما به آمریکا و اسراییل می‌گوییم که فورا جنگ را تمام کرده و شکست عملیات نظامی‌شان علیه ایران را اعلان کنند. در غیر این‌صورت زیان‌ها و صدمات غافلگیرانه خواهد بود. تمام.» و اخبار جنگ در کانال 👇 https://eitaa.com/joinchat/4073259207Ce587f9582c
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ خلاصه کاری که آمریکا با ایران کرد 😂 با صدای همراه باشید...🇮🇷 👇 ✅ eitaa.com/sedaye_mahallat
هدایت شده از صابرین نیــوز
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ اسکات ریتر از خجالت لیندسی گراهام درآمد! 📍مرتیکه شکم گنده تو از جنگ چه میدانی که پیشنهاد اشغال جزیره خارگ را می‌دهی؟! برو درباره فاجعه عملیات "کوه تانگ" در کامبوج کمی مطالعه کن، جزیره خارگ هم دقیقاً همین بساط لعنتی خواهد بود؛ چون داریم مستقیم به سمت دروازه‌های جهنم می‌رویم... ـــــــــــــــــــــــ نیوز اخبار فوری جنگ 👇 🆘https://eitaa.com/joinchat/3446145028C5debdd19a3