eitaa logo
Khodam
26 دنبال‌کننده
407 عکس
634 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آنتی بیوتروریسم
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 به ابرقدرت جدید دنیا سلام کنید. ✍ ما با مذاکره به اینجا هیچ وقت نمی توانستیم برسیم ۴۷ سال غربگداها ما را فریب دادن که حتی آب خوردن ما بستگی به مذاکره با کدخدا دارد ولی با در دست گرفتن میدان توانستیم دشمنی که با ما وارد جنگ شده نه تنها تحریم های نفتی ما را لغو کند بلکه تحریم های نفتی ابرقدرتی مانند روسیه را هم لغو کند. 🍎آنتی بیوتروریسم @antibioterorism
هدایت شده از یمن الاسلام 🇾🇪
غرامت گرفتن از دشمن توهم نیست سابقه است ۵ تجربه واقعی از کشورهایی که بعد از جنگ غرامت گرفتند 🇾🇪یمن‌الاسلام🇾🇪 @AKHBARE_YAMAN AkhbareYaman.Com
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اعتراف جنجالی «ایهود باراک»، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در استودیوی کانال 13 اسرائیل: این‌قدر به ما دروغ نگویید؛ نه می‌توانیم تنگه هرمز را باز کنیم و نه قدرت هسته‌ای و موشکی ایرانی‌ها را نابود کنیم! 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
بعد از خلیج همیشه فارس رسیدیم به هرمز همیشه تنگ
هدایت شده از اعظم‌صفرپور | روانشناس‌ کودک
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 چرا ما عاشق پول و ماشین ‌می‌شویم، ولی عاشق خدا نه ؟ . - ♥️✨https://eitaa.com/joinchat/3855483716C325d7d2ec1
هدایت شده از حقایق پنهان
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 العالم : ‌ناو هواپیمابر جرالد فورد اینگونه سوخت. آمریکا ادعا می‌کند که آتش‌سوزی از رختشویخانه شروع شده است. ❗️ این چه نوع رختشویی است؟ کف یک کشتی ۳۳۷ متری را پوشانده بود، همه چیز در آتش است. ۲۰۰ ملوان زخمی شدند - آیا حتی یک نفر از آنها به فکرش نرسید که به عرشه بیاید؟ تیرغیب بهش خورده.. حالا از یمن و یا خود ایران. اما سوال مهمتر ... با چه سلاحی که هنوز ناشناخته است ؟؟ یک سلاح مرموز شاید سلاح مرموزی باشد که هنوز اخبارش درز پیدا کرده...... 🔻 کانال حقایق پنهان https://eitaa.com/haghayeghepenhan
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پدافند جدید و F 35 آمریکا😂😂 🌐 @akhbar_sarasariy
✍قرآن به ما خبر داد: زنی سالخورده و نازا باردار شد. دختری مجرد و پاکدامن (حضرت مریم علیه السلام) فرزندی به دنیا آورد. چاقو نبرید. آتش نسوزاند. ماهی.، بنده‌ای را بلعید ولی او را هضم نکرد. شتری از دل صخره بیرون آمد. ماه دو نیم شد. نوزادی سخن گفت. دریا شکافته شد. خداوند می‌خواهد به ما بگوید که او پروردگار ناممکن هاست! http://ble.ir/nedaassadi
حتما دو دقیقه وقت بگذاریم و بخوانیم گرچه خیلی تلخ است اما گوییا دقیقا نقشه راه امروز است.... ✍.آخرین حربه علیه علیه السلام، شایعه صلح بود ... از جانب معاویه دو نفر راهی ساباطِ مدائن شدند، لشکر امام مجتبی که عزم نبرد با شام را داشت به دو نیم شده بود. نیمی از آن به فرماندهی به عنوان پیشقراول و پیش‌آهنگ راهی مرزهای شام شده بود؛ و گروهی دیگر کنار امام مجتبی در ساباط، قلب عراق مانده بودند. 🔸 و که سال‌ها در عراق حکمرانی کرده بودند و فضای آن را به خوبی می‌شناختند، از جانب امیر شام راهی عراق شدند تا آخرین سلاح ابلیس "شایعه‌ی دروغ" را بکار گیرند. در خیمه با امام مجتبی گفتگو کردند، امام، به صراحت صلح با معاویه را رد کرد و بر سر مواضع اصولیِ در مبارزه تا نابودی معاویه پافشاری فرمودند. 🔹اما آنان نیامده بودند که مذاکره کنند، آمده بودند دروغ سر دهند و شایعه بسازند؛ برخلاف آن‌چه در خفا گذشت، از خیمه که بیرون آمدند دست به دعا بلند کردند و برای سبط النبی به موجب پذیرش صلح دعا کردند. توئیت پشت توئیت زدند و تا اعلام نام مذاکره کننده، محل جلسه و شرایط و مفاد صلح، افشاگری دروغین خود را ادامه دادند... دروغ پشت دروغ ... 🔸خواص لشکر امام مجتبی دیر جنبیدند و پاسخی درخور ندادند، عده‌ای باور کردند، شایعه شد: "کار تمام شده"، ماندن ما در صحنه بی دلیل است، صلاح مملکت خویش خسروان دانند... نمی‌شد امام مجتبی را به دلایل امنیتی به راحتی بر منبر برد، شاید همه‌ی این‌ها زمینه‌ای برای ترور امام بود... کار سخت شد، عده‌ای باور کردند، تندروها دست به کار شدند، سجاده از زیر پای امام کشیدند و به خیمه امام حمله بردند ... امام برای آرام کردن شرایط از خیمه بیرون آمد، یک خارجی که بسیار محتمل است عامل شام بوده باشد، به سمت امام حمله‌ور شد تا کار را با خنجری زهر آلود تمام کند و تروری نافرجام رقم خورد... 🔸امام مجتبی برای مداوا و جلوگیری از ترور بعدی که بسیار محتمل بود به اختفاء در مدائن رفت. معاویه دست به انتشار زد، نامه‌های خائنینی که وعده سر امام را داده بودند پخش شد. در نتیجه حفاظت از امام سنگین‌تر و آقا غیر قابل دسترس تر شد ... 🔹شبهه بی‌پاسخ ماند و به مرزهای شام رسید، و به ابزاری بی‌بدیل برای ایجاد اختلاف و گسست در لشکریان حاضر در میدان تبدیل شد ... معاویه، با همین حربه، شکی عمیق به دل انداخت... " در ساباط کار را به صلح تمام کرده و تو را بی‌خبر گذاشته تا ابزار دست او برای کسب امتیاز بیشتر باشی، آن‌گاه بعد از صلح تو می‌مانی و پاسخگویی خون‌های ریخته شده "... 🔸امام زخمی و بستری در اختفاء بود... و نامه‌های عبیدالله از کوفه پاسخ نمی‌گرفت ... ابهامی بر ابهام افزوده شد... کار تمام شد... سردار میدان ، جنگ را رها کرد... و بیش از هشت هزار نفر با او دست از نبرد کشیدند... دیگر التماس‌های هم بی اثر افتاد... سلاح آخر معاویه کارگر افتاد... همه چیز تمام شد... توئیت‌های مغیره و معاویه ، میدان باخته را به پیروزی بزرگ مبدل کرد ... 🔹حالا آمده تا باز با توئیت‌هایش از پشت پرده‌ای نادیدنی خبر دهد، از مشارکت با و مذاکره با ، که دسترسی به دلایل تهدیدهای امنیتی به ایشان سخت هست ... معاویه این بار در نقاب ترامپ آمده ... مراقب باشید به توئیت‌ها نبازیم، بایستیم و دل فرماندهان‌مان را در میدان محکم کنیم... *ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند...*
18.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴🎧🎞 شاهکار هنری جدید از جولیا پطرس و ریم الوریمی؛ با زیرنویس فارسی (مرا نزد مجتبای بزرگوار ببرید تا بیعت کنم) ⚠️ خواننده زن است و عزیزان طبق فتوای مرجع خود عمل کنند. 🔻 جولیا پطرس این بار شعری از خانم ریم الوریمی، خبرنگار تونسی در مورد ایران را خوانده است که انعکاس گسترده‌ای در فضای مجازی داشته و عشق به ایران در دل‌های ملت‌های آزاده را با سرودی عاشقانه فریاد زده است. 🔻انشاءالله بعد از این جنگ، جایگاه ایران عزیزمان بین مردمان جهان ، تفاوت زیادی خواهد داشت و مسئولان ما باید در طراز یک ابرقدرت محبوب بین‌المللی فعالیت و کنشگری داشته باشند.
بزودی خبر فوری، فوری ، " تهدید بمب هسته ای " از طرف ائتلاف مثلا جهانی - نوابغ سیاسی غرب به همراه نفوذی هایشان می خواهند یک فن بدل سیاسی را مطرح کنند؛ بسیار خطرناکتر و عجیب تر از آتش بس ناگهانی ابتدا می خواهند یک تهدید بزرگ دروغین ( مثل بمباران اتمی ) را به طور پیش نمایش اولیه تعریف کنند با قدرت رسانه هایشان جوری وانمود کنند که یک حمله قریب الوقوع آنچنانی در کمین است ( ایجاد هراس و خوف) بلافاصله بعد از شروع زمزمه های این ائتلاف و تهدید بزرگ، چندین کشور بعنوان واسطه تحت اینکه اگر ایران نپذیرد آنها نیز مجبور هستند وارد این کارزار با ایران شوند ادعا می کنند برای رفع این خطر پیشنهاد های خوبی داریم بلافاصله در ایران به موجب این عملیات سیاسی فوق الذکر و ادعای پیشنهادهای عالی برای ورود ایران جهت بررسی این پیشنهادات طیفهای مخالف و موافق ایجاد کنند. اینجاست که مجددا تیم نفوذی در داخل به انحاءمختلف وارد شده سعی می‌کند با دلایل و استدلال های خود هم افکار عمومی را متعادل کند و هم به حاکمیت بگویند فرصت خوبی برای نشستن بر میز مذاکره است با این ادعا که می خواهیم با این پیروزی که بدست آوردیم از دشمن امتیاز و غرامت بگیریم. مجددا رویه و مدل برجام که می‌گفتیم هسته ای حق مسلم ماست و عقب نشینی قهرمانانه و تحریم های مکرر و... هر بار به کشور تحمیل میشد اینبار می خواهند ابتدا شرط کنند تنگه هرمز باز شود کمیسیونی تعیین خسارت و غرامت تشکیل شود و مقصران جنگ معرفی شوند و در آخر بنویسند طرفین متعهد می‌شوند حقوق کشتیرانی آزاد در آبراه های بین المللی را رعایت کنند. یعنی چی؟ یعنی آنها اینطور نقشه کشیدند حالا که گیر کردند با ارائه پیشنهادات اغواگرانه بهانه ای برای نفوذی هایشان برای دخالت در تصمیم گیری فراهم کنند همزمان سطح خطر و تهدید را آنقدر به طور ناگهانی بالا ببرند تا تیم نفوذ موفق شود. تیم نفوذی می آید می گوید: خب وقفه در جنگ را برای مدت محدود بپذیریم و آمریکا و رژیم صهیونیستی را در سازمان ملل و شورای امنیت محکوم به پرداخت غرامت و خسارت کنیم تا به این ترتیب تمام دنیا این متجاوزان را بشناسند و بدانند ایران چه کشور قدرتمند و قانونمندی است.!!!! بدین ترتیب پای قدرتمند کشور را از روی گلوی اقتصاد آنها بردارند. تنگه هرمز برگردد به همان روال سابق و با همان قوانین بین المللی، تازه یک تعهد تازه امضا شده نیز از ایران بگیرند. ( با اینکه می‌دانیم هیچ تعهد و محکومیتی برای آنها قابل اجراء نیست) خب با نبوغ سیاسی شان دقیق محاسبه کردند در بدترین حالت این طرح چقدر زمان برایشان مهیا می کند تا هم آن تهدید بزرگ را که فعلا امکان عملیاتی کردن آن را ندارند را به سمت عملیاتی کردن ببرند و هم کشورک های عربی منطقه را شارژ روحی و مدیریت روانی کنند برای بدترین شکل انتقام گیری از ایران خاک و امکانات خودشان را در اختیار آنها بگذارند. باید بسیار بسیار آمادگی ذهنی داشته باشیم برای دفع این فریب شیطانی، خیلی محکم باشیم چرا که؛ این یعنی پای خودمان را از روی گلوی اینها کمی شل کنیم تا مثل مار به دورمان بپیچند و آمادگی پیدا کنند برای بلعیدن ما همین الان تیم سیاستمداران و استراتژیست هایشان در حال کار بر روی این طرح هستند. چکار کنیم؟! استراتژی ما چگونه باشد؟! اولا. تنگه هرمز باز نمی‌شود تا پایان عقب نشینی و کناره گیری آمریکا از این جنگ و خروج از منطقه. بدون استثناء حتی رفت و آمد کشتی های چین و احتمالا روسیه نیز بسیار محدود و محتاطانه چون احتمال واسطه گری نفت و... توسط شرکت های خصوصی شان وجود دارد. هیچ گونه مذاکره ای در میان نباشد و هرگونه تماس برای معامله بعد خروج آمریکا باشد. پس از خروج آمریکا ما به ازای رفع تحریم ها میزان خروج نفت و... از دو تنگه هرمز و باب المندب را ما تعیین میکنیم. پس مذاکره نداریم، معامله هم کاملا همزمان و مقتدرانه باشد تکلیف کشورهایی همانند کویت بحرین قطر امارات عربستان را بعد از پاکسازی خاکشان از جواسیس و نیروهای خارجی و پایگاه هایشان و پس گرفتن هر گونه ادعا بر علیه جمهوری اسلامی اعلام می کنیم فعلا هرگونه ادعا، حرف یا همراهی با دشمن همچنان اعلان جنگ محسوب می‌شود پخش کنید تا علاوه بر مسئولین همه مردم هم با این خطر نیرنگ های شیطانی دشمن آشنایی لازم را داشته باشند تا بتوانند از تصمیمات رهبری تبعیت و پشتیبانی کنند. اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 🇮🇷کانال تخصصی، آموزش نظامی @amozeshnezami313
صحبت‌های مهم حامد کاشانی در میدان ونک؛ خود حضرت فرماندهی می‌کنند 🔺 حواسمان باشد ما سرباز جهادیم و تحت ولایتیم. پس مهم است که منسجم حرکت کنیم و بدانیم که الان وقت انتقاد نیست. 🔺 اگرچه که خوشحال می‌شویم از زدن f۳۵ یا پیروزی‌های دیگر اما یادمان باشد، توی این میدان اگر ضعف داشتیم باید تضرع داشته باشیم به درگاه خدا و اگر پیروزی تضرع بیشتر. 🔺حتی اگر امکانات دشمن را داشتیم باز باید باورمان این باشد که اینها قارقارکی بیش نیستند در مقابل قدرت خدا. 🔺توی این‌جنگ اگر همه‌‌ی ما شهید بشویم باز ما پیروزیم چرا که یک‌تنه مقابل زورگویان عالم و این جنگ جهانی ایستادیم. 🔺سلاح اصلی ما بکاء و تضرع است. این را خیلی جدی بگیریم. موسی بن جعفر علیه السلام که در عبادت عجیب بودند و سجده‌های چندین ساعته داشتند و نمازهای طولانی باز در گریه‌های بعد نماز وترشون به زاری به خدا می گفتند: خدایا خوابم زیاده و عبادتم کم. 🔺خدا میخواهد ما را به حقایق دینی برساند. بحران برای انسان های ضعیف است. چرا که ما خدا داریم و خدا بحران ندارد چون غنی است. 🔺در پیام‌ رهبری ابتدا و انتهای پیام تضرع به امام عصر عجل الله بود که این خیلی نکته‌ی مهمی است. پرده‌ها اگر کنار برود می‌بینیم که فرمانده‌ی این جنگ خود حضرت ولی عصر عجل الله است. 🔺ما ۲۵ شب امدیم توی میدان و تا حکم جدید نیاید ۲۵ هزار شب دیگر هم میایم. مهم حضور ماست این آمدن‌ها را تفریح نبینید. 🔺این میدان‌ها مقدس شده‌اند درست مثل فکه و شلمچه به قدوم‌ مجاهدین. پس با نیت جهاد بیایید و با امید پیروزی. 🇮🇷 https://eitaa.com/ahlghalaam