eitaa logo
Khodam
26 دنبال‌کننده
407 عکس
634 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
حتما دو دقیقه وقت بگذاریم و بخوانیم گرچه خیلی تلخ است اما گوییا دقیقا نقشه راه امروز است.... ✍.آخرین حربه علیه علیه السلام، شایعه صلح بود ... از جانب معاویه دو نفر راهی ساباطِ مدائن شدند، لشکر امام مجتبی که عزم نبرد با شام را داشت به دو نیم شده بود. نیمی از آن به فرماندهی به عنوان پیشقراول و پیش‌آهنگ راهی مرزهای شام شده بود؛ و گروهی دیگر کنار امام مجتبی در ساباط، قلب عراق مانده بودند. 🔸 و که سال‌ها در عراق حکمرانی کرده بودند و فضای آن را به خوبی می‌شناختند، از جانب امیر شام راهی عراق شدند تا آخرین سلاح ابلیس "شایعه‌ی دروغ" را بکار گیرند. در خیمه با امام مجتبی گفتگو کردند، امام، به صراحت صلح با معاویه را رد کرد و بر سر مواضع اصولیِ در مبارزه تا نابودی معاویه پافشاری فرمودند. 🔹اما آنان نیامده بودند که مذاکره کنند، آمده بودند دروغ سر دهند و شایعه بسازند؛ برخلاف آن‌چه در خفا گذشت، از خیمه که بیرون آمدند دست به دعا بلند کردند و برای سبط النبی به موجب پذیرش صلح دعا کردند. توئیت پشت توئیت زدند و تا اعلام نام مذاکره کننده، محل جلسه و شرایط و مفاد صلح، افشاگری دروغین خود را ادامه دادند... دروغ پشت دروغ ... 🔸خواص لشکر امام مجتبی دیر جنبیدند و پاسخی درخور ندادند، عده‌ای باور کردند، شایعه شد: "کار تمام شده"، ماندن ما در صحنه بی دلیل است، صلاح مملکت خویش خسروان دانند... نمی‌شد امام مجتبی را به دلایل امنیتی به راحتی بر منبر برد، شاید همه‌ی این‌ها زمینه‌ای برای ترور امام بود... کار سخت شد، عده‌ای باور کردند، تندروها دست به کار شدند، سجاده از زیر پای امام کشیدند و به خیمه امام حمله بردند ... امام برای آرام کردن شرایط از خیمه بیرون آمد، یک خارجی که بسیار محتمل است عامل شام بوده باشد، به سمت امام حمله‌ور شد تا کار را با خنجری زهر آلود تمام کند و تروری نافرجام رقم خورد... 🔸امام مجتبی برای مداوا و جلوگیری از ترور بعدی که بسیار محتمل بود به اختفاء در مدائن رفت. معاویه دست به انتشار زد، نامه‌های خائنینی که وعده سر امام را داده بودند پخش شد. در نتیجه حفاظت از امام سنگین‌تر و آقا غیر قابل دسترس تر شد ... 🔹شبهه بی‌پاسخ ماند و به مرزهای شام رسید، و به ابزاری بی‌بدیل برای ایجاد اختلاف و گسست در لشکریان حاضر در میدان تبدیل شد ... معاویه، با همین حربه، شکی عمیق به دل انداخت... " در ساباط کار را به صلح تمام کرده و تو را بی‌خبر گذاشته تا ابزار دست او برای کسب امتیاز بیشتر باشی، آن‌گاه بعد از صلح تو می‌مانی و پاسخگویی خون‌های ریخته شده "... 🔸امام زخمی و بستری در اختفاء بود... و نامه‌های عبیدالله از کوفه پاسخ نمی‌گرفت ... ابهامی بر ابهام افزوده شد... کار تمام شد... سردار میدان ، جنگ را رها کرد... و بیش از هشت هزار نفر با او دست از نبرد کشیدند... دیگر التماس‌های هم بی اثر افتاد... سلاح آخر معاویه کارگر افتاد... همه چیز تمام شد... توئیت‌های مغیره و معاویه ، میدان باخته را به پیروزی بزرگ مبدل کرد ... 🔹حالا آمده تا باز با توئیت‌هایش از پشت پرده‌ای نادیدنی خبر دهد، از مشارکت با و مذاکره با ، که دسترسی به دلایل تهدیدهای امنیتی به ایشان سخت هست ... معاویه این بار در نقاب ترامپ آمده ... مراقب باشید به توئیت‌ها نبازیم، بایستیم و دل فرماندهان‌مان را در میدان محکم کنیم... *ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند...*
18.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴🎧🎞 شاهکار هنری جدید از جولیا پطرس و ریم الوریمی؛ با زیرنویس فارسی (مرا نزد مجتبای بزرگوار ببرید تا بیعت کنم) ⚠️ خواننده زن است و عزیزان طبق فتوای مرجع خود عمل کنند. 🔻 جولیا پطرس این بار شعری از خانم ریم الوریمی، خبرنگار تونسی در مورد ایران را خوانده است که انعکاس گسترده‌ای در فضای مجازی داشته و عشق به ایران در دل‌های ملت‌های آزاده را با سرودی عاشقانه فریاد زده است. 🔻انشاءالله بعد از این جنگ، جایگاه ایران عزیزمان بین مردمان جهان ، تفاوت زیادی خواهد داشت و مسئولان ما باید در طراز یک ابرقدرت محبوب بین‌المللی فعالیت و کنشگری داشته باشند.
بزودی خبر فوری، فوری ، " تهدید بمب هسته ای " از طرف ائتلاف مثلا جهانی - نوابغ سیاسی غرب به همراه نفوذی هایشان می خواهند یک فن بدل سیاسی را مطرح کنند؛ بسیار خطرناکتر و عجیب تر از آتش بس ناگهانی ابتدا می خواهند یک تهدید بزرگ دروغین ( مثل بمباران اتمی ) را به طور پیش نمایش اولیه تعریف کنند با قدرت رسانه هایشان جوری وانمود کنند که یک حمله قریب الوقوع آنچنانی در کمین است ( ایجاد هراس و خوف) بلافاصله بعد از شروع زمزمه های این ائتلاف و تهدید بزرگ، چندین کشور بعنوان واسطه تحت اینکه اگر ایران نپذیرد آنها نیز مجبور هستند وارد این کارزار با ایران شوند ادعا می کنند برای رفع این خطر پیشنهاد های خوبی داریم بلافاصله در ایران به موجب این عملیات سیاسی فوق الذکر و ادعای پیشنهادهای عالی برای ورود ایران جهت بررسی این پیشنهادات طیفهای مخالف و موافق ایجاد کنند. اینجاست که مجددا تیم نفوذی در داخل به انحاءمختلف وارد شده سعی می‌کند با دلایل و استدلال های خود هم افکار عمومی را متعادل کند و هم به حاکمیت بگویند فرصت خوبی برای نشستن بر میز مذاکره است با این ادعا که می خواهیم با این پیروزی که بدست آوردیم از دشمن امتیاز و غرامت بگیریم. مجددا رویه و مدل برجام که می‌گفتیم هسته ای حق مسلم ماست و عقب نشینی قهرمانانه و تحریم های مکرر و... هر بار به کشور تحمیل میشد اینبار می خواهند ابتدا شرط کنند تنگه هرمز باز شود کمیسیونی تعیین خسارت و غرامت تشکیل شود و مقصران جنگ معرفی شوند و در آخر بنویسند طرفین متعهد می‌شوند حقوق کشتیرانی آزاد در آبراه های بین المللی را رعایت کنند. یعنی چی؟ یعنی آنها اینطور نقشه کشیدند حالا که گیر کردند با ارائه پیشنهادات اغواگرانه بهانه ای برای نفوذی هایشان برای دخالت در تصمیم گیری فراهم کنند همزمان سطح خطر و تهدید را آنقدر به طور ناگهانی بالا ببرند تا تیم نفوذ موفق شود. تیم نفوذی می آید می گوید: خب وقفه در جنگ را برای مدت محدود بپذیریم و آمریکا و رژیم صهیونیستی را در سازمان ملل و شورای امنیت محکوم به پرداخت غرامت و خسارت کنیم تا به این ترتیب تمام دنیا این متجاوزان را بشناسند و بدانند ایران چه کشور قدرتمند و قانونمندی است.!!!! بدین ترتیب پای قدرتمند کشور را از روی گلوی اقتصاد آنها بردارند. تنگه هرمز برگردد به همان روال سابق و با همان قوانین بین المللی، تازه یک تعهد تازه امضا شده نیز از ایران بگیرند. ( با اینکه می‌دانیم هیچ تعهد و محکومیتی برای آنها قابل اجراء نیست) خب با نبوغ سیاسی شان دقیق محاسبه کردند در بدترین حالت این طرح چقدر زمان برایشان مهیا می کند تا هم آن تهدید بزرگ را که فعلا امکان عملیاتی کردن آن را ندارند را به سمت عملیاتی کردن ببرند و هم کشورک های عربی منطقه را شارژ روحی و مدیریت روانی کنند برای بدترین شکل انتقام گیری از ایران خاک و امکانات خودشان را در اختیار آنها بگذارند. باید بسیار بسیار آمادگی ذهنی داشته باشیم برای دفع این فریب شیطانی، خیلی محکم باشیم چرا که؛ این یعنی پای خودمان را از روی گلوی اینها کمی شل کنیم تا مثل مار به دورمان بپیچند و آمادگی پیدا کنند برای بلعیدن ما همین الان تیم سیاستمداران و استراتژیست هایشان در حال کار بر روی این طرح هستند. چکار کنیم؟! استراتژی ما چگونه باشد؟! اولا. تنگه هرمز باز نمی‌شود تا پایان عقب نشینی و کناره گیری آمریکا از این جنگ و خروج از منطقه. بدون استثناء حتی رفت و آمد کشتی های چین و احتمالا روسیه نیز بسیار محدود و محتاطانه چون احتمال واسطه گری نفت و... توسط شرکت های خصوصی شان وجود دارد. هیچ گونه مذاکره ای در میان نباشد و هرگونه تماس برای معامله بعد خروج آمریکا باشد. پس از خروج آمریکا ما به ازای رفع تحریم ها میزان خروج نفت و... از دو تنگه هرمز و باب المندب را ما تعیین میکنیم. پس مذاکره نداریم، معامله هم کاملا همزمان و مقتدرانه باشد تکلیف کشورهایی همانند کویت بحرین قطر امارات عربستان را بعد از پاکسازی خاکشان از جواسیس و نیروهای خارجی و پایگاه هایشان و پس گرفتن هر گونه ادعا بر علیه جمهوری اسلامی اعلام می کنیم فعلا هرگونه ادعا، حرف یا همراهی با دشمن همچنان اعلان جنگ محسوب می‌شود پخش کنید تا علاوه بر مسئولین همه مردم هم با این خطر نیرنگ های شیطانی دشمن آشنایی لازم را داشته باشند تا بتوانند از تصمیمات رهبری تبعیت و پشتیبانی کنند. اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 🇮🇷کانال تخصصی، آموزش نظامی @amozeshnezami313
صحبت‌های مهم حامد کاشانی در میدان ونک؛ خود حضرت فرماندهی می‌کنند 🔺 حواسمان باشد ما سرباز جهادیم و تحت ولایتیم. پس مهم است که منسجم حرکت کنیم و بدانیم که الان وقت انتقاد نیست. 🔺 اگرچه که خوشحال می‌شویم از زدن f۳۵ یا پیروزی‌های دیگر اما یادمان باشد، توی این میدان اگر ضعف داشتیم باید تضرع داشته باشیم به درگاه خدا و اگر پیروزی تضرع بیشتر. 🔺حتی اگر امکانات دشمن را داشتیم باز باید باورمان این باشد که اینها قارقارکی بیش نیستند در مقابل قدرت خدا. 🔺توی این‌جنگ اگر همه‌‌ی ما شهید بشویم باز ما پیروزیم چرا که یک‌تنه مقابل زورگویان عالم و این جنگ جهانی ایستادیم. 🔺سلاح اصلی ما بکاء و تضرع است. این را خیلی جدی بگیریم. موسی بن جعفر علیه السلام که در عبادت عجیب بودند و سجده‌های چندین ساعته داشتند و نمازهای طولانی باز در گریه‌های بعد نماز وترشون به زاری به خدا می گفتند: خدایا خوابم زیاده و عبادتم کم. 🔺خدا میخواهد ما را به حقایق دینی برساند. بحران برای انسان های ضعیف است. چرا که ما خدا داریم و خدا بحران ندارد چون غنی است. 🔺در پیام‌ رهبری ابتدا و انتهای پیام تضرع به امام عصر عجل الله بود که این خیلی نکته‌ی مهمی است. پرده‌ها اگر کنار برود می‌بینیم که فرمانده‌ی این جنگ خود حضرت ولی عصر عجل الله است. 🔺ما ۲۵ شب امدیم توی میدان و تا حکم جدید نیاید ۲۵ هزار شب دیگر هم میایم. مهم حضور ماست این آمدن‌ها را تفریح نبینید. 🔺این میدان‌ها مقدس شده‌اند درست مثل فکه و شلمچه به قدوم‌ مجاهدین. پس با نیت جهاد بیایید و با امید پیروزی. 🇮🇷 https://eitaa.com/ahlghalaam
هدایت شده از محرمانه
21.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با پول یک باک بنزین تو امریکا تو ایران اونم تو شرایط جنگی، چیا میشه خرید؟ 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
❌️استفاده از اجنه در جنگ توسط رژیم صهیونیستی ! توصیه به مردم و نظامی ها 🔻ابتدا بگویم استفاده از جن در جنگ ها چیزی است که یهودیان سابقه دیرینه ای در استفاده از آنها دارند خدا در سوره بقره میفرماید: ( مَا تَتْلُواْ الشَّيَاطِينُ...الشَّيْاطِينَ كَفَرُواْ يُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ ) خدا ازواژه (تَتْلُواْ = تلاوت )و(يُعَلِّمُونَ=تعلیم) استفاده میکند نه از کلمه القاء ! تلاوت و خصوصا "تعلیم" فقط بامادی شدن شیاطین ممکن است پس اینکه از اجنه استفاده می‌کنند شکی در آن نیست ... آنها قطعا از اجنه در مقابله با پدافند ما استفاده می‌کنند که گاهی ممکن است اگر شرایط و سپر معنوی را فعال نکنیم تاثیراتی بگذارد از جمله ندیدن موشک ها و جنگنده ها توسط اپراتور در رهگیری آنان...! یا عدم عملکرد به موقع نفرات در مقابله و انهدام ...! 🔺️ببینید ساحرانی‌ که با موسی درگیر بودند قرآن میفرماید( یُخَیَّلُ إِلَیْهِ مِنْ سِحْرِهِمْ أَنَّها تَسْعى) چشمان مردم را سحر میکردند که طناب و چوب را مار ببینند ! یعنی اولین چیزی که با جادوی خودشان گرفتند، دید موسی و دید فرعون بود یعنی "رُبایش دید" انجام دادن...و امروز هم دارند از این ربایش دید در پدافند ما هم استفاده می‌کنند ! 🔻اجنه می‌توانند در دل شما ترس بیندازند ترس از صداها ، ترس از دیدن تخریب ها، ترس های کاذب ، بزرگ دیدن تخریب های کوچک، ناامیدی شدید یا می‌توانند استرس را به حد خیلی زیادی بالا ببرند... ◀️ لازم است مردم و نظامیان عزیز نکاتی را رعایت کنند تا سپر معنوی ایجاد شود و از ورود این موجودات جلوگیری شود. 🔸️سعی کنید مدام وضو داشته باشید 🔸️خواندن مداوم معوذتین (سوره ناس و فلق) + توحید + کافرون 🔸️خواندن آیت الکرسی ۳ بار 🔸️بردن نام خدا و امیرالمومنین (ترس شدید اجنه از نام حضرت ) 🔸️در خیابان‌ها ، خانه و محل کار صدای اذان را بلند پخش کنید 🔸️ خواندن قرآن با صدای بلند در خیابان‌ها خانه و محل کار 🔸️در خانه و محیط کار دود کنید 🔸️از سرکه و گلاب استفاده کنید چه در خوردن و چه در اسپری کردن آن در محیط 🔸️به نظامیان انگشتر حدید برسانید 🔸️به هیچ عنوان "عود" دود نکنید چون غذای اجنه است 🔸️نگذارید لباستان و بدنتان نجس بماند 🔸️نظامیان غذاهایی که می‌خورید پوشش و درب آن را بگذارید چون موجودات از آنها استفاده می‌کنند و این باعث برخی انفعالات در شما می‌شود. ❌️این را به گوش همه برسانید ما در یک جنگ مادی و ماورایی هستیم .و خداوند بر همه چیز داناتر و تواناتر است.
* موج ۷۸ سپاه با رمز (یا دلیل المتحیرین) برادران هوافضا از اسامی ائمه علیهم السلام فارغ شدن و رو به دعای جوشن کبیر آوردن فقط به اسراییل بگم این دعا ۱۰۰۰ تا اسم داره. فعلا ترامپ برای آتش بس باید صبر کنه تا جوشن کبیر برادرا تموم بشه😉😁
12.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ا༻⃘⃕࿇﷽༻⃘⃕❀ا 🎥 گزارش ویژه استرلینگ سرهنگ آمریکایی از حرارت بالای کوه‌های قم/ با دوبله فارسی 💥خیلی جالبه حتما گوش کنید و نشر بدهید
خبرنگار آمریکایی: مذاکرات آمریکا با ایران همیشه فیک بوده است، ولی حالا ایران دیگر حاضر نیست در مذاکرات فیک شرکت کند 🔹️تمام مذاکرات ایالات متحده با ایران همیشه فیک بوده، به این معنا که «مذاکره‌کنندگان» آمریکایی هرگز با حسن نیت مذاکره نمی‌کردند.تنها تفاوت این است که اکنون، ایران از شرکت در مذاکرات فیک خودداری می‌کند. 🔹️حالا ترامپ مجبور شده مقامات ایرانی خیالی اختراع کند که به گفته خود او با تمام خواسته‌های آمریکا موافق هستند. این سطح از حماقت فراتر از حد انتظار است. 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
هدایت شده از محرمانه
نماینده پیشین پارلمان اروپا: ترامپ یک دستکاری کننده بازار یک تثبیت کننده قیمت و یک تاجر داخلی است. او با هیچ کس در حال مذاکره نیست. وقتی بازارها باز می شوند جنگ تمام می شود. وقتی بسته می شوند او طبق معمول زنان و کودکان را قتل عام میکند. او یک کلاهبردار است. یک جنایتکار کانال‌حرفه‌ای‌ها👇 🆔 @secret_file
🔺 یک خطر شناختی مهم ‌ مراقب باشیم : ‌ ترامپ با فرماندهانش ممکن است هم زمان چند استراتژی را گام به گام پیش می برند و برای فریب بعضا چنین تبلیغ کرده اند که هیچ نقشه و برنامه ای ندارند . ‌ بیشتر استعفاها ، حرفها ، دعوای زرگری سناتورهای آمریکا علیه هم در معادله منافع حزبی است و عدم درک ریشه آنها بعضاً موجب فریب برای اجرای نقشه های شان می گردد . ‌ 🔥فریب بخش اصلی جنگ است . ‌ مفهوم «فریب» (Deception) یکی از ارکان اصلی و بنیادین در فلسفه نظامی سان تزو است. در کتاب هنر جنگ، او تأکید می‌کند که پیروزی با کمترین هزینه ، نیازمند دستکاری ذهن دشمن و پنهان کردن مقاصد واقعی است. ‌ در ادامه، چند جمله و اصل کلیدی از این کتاب در مورد فریب آورده شده است: ‌ ۱) قانون طلایی سان تزو: «اساس تمام جنگ‌ها بر پایه فریب استوار است.» (All warfare is based on deception) ‌ ۲) تظاهر به تضاد: «بنابراین ، زمانی که توانا هستیم ، باید خود را ناتوان نشان دهیم ؛ وقتی فعال هستیم ، باید خود را بی‌تحرک جلوه دهیم.» ‌ ۳) فریب در فاصله: «وقتی به دشمن نزدیک هستیم، باید او را متقاعد کنیم که دوریم؛ و وقتی دور هستیم، باید او را به این باور برسانیم که نزدیک هستیم.» ‌ ۴) استفاده از طعمه و هرج‌ و‌ مرج: «طعمه‌ای برای فریب دشمن قرار بده؛ تظاهر به بی‌نظمی و آشفتگی کن و سپس او را در هم بشکن.» ‌ ۵) اصل غافلگیری: «در جایی به دشمن حمله کن که آماده نیست و از جایی ظاهر شو که انتظارش را ندارد.» ‌ ۶) بازی با روان دشمن: «اگر دشمنت خشمگین و تندخو است، او را تحریک کن. خود را ضعیف نشان بده تا او مغرور شود.» ‌ خلاصه دیدگاه سان تزو در مورد فریب: ‌ از نگاه سان تزو، هدف از فریب دادن دشمن ، صرفاً دروغگویی نیست ، بلکه ایجاد خطای محاسباتی در ذهن فرماندهان حریف است تا نیروهای خود را در زمان و مکان اشتباه مستقر کنند. این کار باعث می‌شود تا بدون نیاز به نبردهای فرسایشی و خونین، بتوان ارتش دشمن را شکست داد. ‌ ✏️این پیام مهم برای آگاهی و شناخت نسبت به فریب های دشمن بسیار حیاتی است ، لطفا آن را پخش کنید تا همه هشیار باشیم.
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوب گوش کنید. جهان توحش یکطرف کشورهای نوکر صفت در طرف دیگر از میان این همه کشور فقط یک نفر چنین گفت