eitaa logo
Khodam
26 دنبال‌کننده
407 عکس
635 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبر فوری قائمشهر
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بغضو غرور ...... ŸŸ مکالمه‌ای که بعد چهل سال، دوباره تکرار شد راستش رفتم تیتر بزارم برای این ویدیو نتونستم ......✊🎥 امپراطوری ایران ❤️ https://eitaa.com/ghaemshahry/6158 خبر فوری جنگ
24.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📛 پسربچه عراقی که دوچرخه‌اش را به‌عنوان تنها دارایی خود برای کمک به ایران هدیه کرد 🔹او در ادامه با چشمانی اشکبار می‌گوید: جان‌های ما فدای شما در جمهوری اسلامی ایران. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ 📌به کانال بپیوندید : https://eitaa.com/lavasanatnews ble.ir/join/YTZkYzZmND
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🅰️ رد پای ظریف در نشست آستانه و تثبیت جولانی! 📌مگه حاج قاسم تروریست‌ها رو در سوریه ریشه‌کن نکرده بود؟ چطور شد که تونستن یهو برگردن و کل سوریه رو بگیرن؟! 📌پاسخ در کتاب خاطرات شهید امیرعبداللهیان ! 😡 آثار ضرباتی که جواد ظریف به ایران زد، حالا حالاها جبران نمی‌شود! 🤯 اگر اعصاب لازم را دارید، این فیلم را ببینید ⚠️عصبانیت شهید سلیمانی از ظریف، به علت اخراج امیرعبداللهیان از وزارت خارجه... 📆۲۰ فروردین ۱۴۰۴ | دکتر مهدی خانعلی‌زاده، پژوهشگر روابط بین‌الملل در مصاحبه با برنامه اینترنتی بزنگاه: ظریف، برای مقدمات اجلاس آستانه، امیرعبداللهیان را از معاونت وزارت خارجه، اخراج کرد که باعث عصبانیت شهید سلیمانی از ظریف، شد؛ این‌ها را آقای امیرعبداللهیان در کتاب خاطراتش نوشته است؛ با باقی گذاشتن ادلب برای ترکیه، ایران، بازی برده در سوریه را باخت..👆
20.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 شناخت نابغه تشیع... عجب نعمت بزرگی هم عصر بودن با چنین نابغه ی تاریخ تشیع بودن خوشا به سعادت آنهایی که از یاران و اعوان این دردانه ی عالم هستند 🌺
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید اسماعیل محمدوند از شهدای ارتش در جنگ چند روز قبل از شهادت خوابی عجیب دیدند که از زبان خود شهید بشنویم این فیلم دو روز قبل از شهادت ضبط شده https://eitaa.com/ghaemshahry
هدایت شده از خبر فوری قائمشهر
*📸 روز ملی جمهوری اسلامی ایران مبارک باد* https://eitaa.com/ghaemshahry/6266
هدایت شده از خبر فوری قائمشهر
🌹تولدت مبارک عزیزم ممنون که سربلندمون کردی تولد هزار سالگیت ایشالا...✌️ تا پای جان؛برای ایران🇮🇷 ایران،ایران،ایران✌️ https://eitaa.com/ghaemshahry/6265
هدایت شده از خبر فوری قائمشهر
🔺مجری برنامه اتاق جنگ در آمریکا: اسرائیل باید نابود شود. نابود شود، همانطور که نازی‌ها نابود شدند. رهبرانشان محکوم و اعدام شوند. ایدئولوژی‌شان از ریشه درآورده و ریشه‌کن شود. با بی‌رحمی به جایی رسیده‌اند که دیگر هرگز نمی‌توان آن را تصور کرد. آن را بسوزانید و زمین را نمک‌پاشی کنید(تا نجاست از بین برود) https://eitaa.com/ghaemshahry/6265
روز جمهوری اسلامی بر همه دلدادگان جبهه حق مبارک... در بهار آزادی و در آستانه پیروزی حای شهدا، امام الشهدا و امام شهید خالیست
♦️قابی ماندگار از رهبر شهید انقلاب اسلامی رضوان‌الله‌علیه 🔹 انتشار به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران @taghaviniaa
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍 خطرناک‌تر از اِف ۳۵، اون سلاحیه که اوفش میکنه.. 😂😎 💪🏻🇮🇷
. 🎯 دیگر برای چه کار‌هایی باید اجازه بگیریم؟ برای دستشویی رفتن؟ — نطق کوبندۀ آرونداتی روی علیه جنگ آمریکا و اسرائیل ‌ 🔴 آرونداتی روی، نویسنده و کنشگر سرشناس هندی، از مهم‌ترین و جسورترین صدا‌های ادبی و سیاسی هند و جهان است؛ نویسنده‌ای تحسین‌شده که جوایز معتبر بسیاری، از جمله جایزۀ بوکر، را از آن خود کرده و در فهرست ۱۰۰ چهرۀ تأثیرگذار مجلۀ تایم نیز قرار گرفته است. او در پایان نشستی که در دهلی نو برای معرفی کتاب تازه‌اش برگزار شده بود، دربارۀ جنگ علیه ایران، امپریالیسم آمریکا و نقش دولت هند در این ماجرا سخن گفت. آنچه می‌خوانید متن آن سخنان است. ‌ 🔴 آرونداتی روی، زیتئو — می‌دانم که امروز اینجا جمع شده‌ایم تا دربارۀ کتاب «مامان ماری به سراغم می‌آید» حرف بزنیم. اما مگر می‌شود این روز را به پایان رساند و از آن شهر‌های زیبا، تهران، اصفهان و بیروت، که در آتش می‌سوزند، چیزی نگفت؟ با همان روحیۀ صراحت و بی‌پرواییِ مامان ماریِ خودم، می‌خواهم از این تریبون استفاده کنم تا چیزی درباره حملۀ بی‌دلیل و غیرقانونی ایالات متحده و اسرائیل به ایران بگویم. این حمله، البته، ادامۀ همان نسل‌کشی آمریکا و اسرائیل در غزه است. همان نسل‌کشان همیشگی‌اند با همان دفترچۀ راهنمای همیشگی. کشتن زنان و کودکان. بمباران بیمارستان‌ها. ویران کردن شهر‌ها با بمباران فرشی. و بعد هم بازی کردن نقش قربانی. ‌ 🔴 اما ایران غزه نیست. صحنۀ این جنگ جدید می‌تواند چنان گسترش پیدا کند که سراسر جهان را در بر بگیرد. ما بر آستانۀ فاجعۀ هسته‌ای و فروپاشی اقتصادی‌ایستاده‌ایم. همان کشوری که هیروشیما و ناگازاکی را بمباران کرد، ممکن است خود را برای بمباران یکی از کهن‌ترین تمدن‌های جهان آماده کرده باشد. فرصت‌های دیگری برای حرف زدن درباره این موضوع خواهد بود، پس بگذارید فعلاً روشن و صریح بگویم: من در کنار ایران‌ایستاده‌ام. بی‌هیچ ابهامی. هر رژیمی که نیازمند تغییر است، از جمله رژیم آمریکا، اسرائیل و خود ما، باید به دست مردم تغییر کند، نه به دست یک قدرت امپریالیستیِ فربه، دروغگو، متقلب، حریص، چپاولگرِ منابع و بمب‌افکن، و متحدانش که می‌کوشند با زورگویی همۀ جهان را به تسلیم وادارند. ‌ 🔴 ایران در برابر آن‌ها‌ایستاده است، اما هند سر به زیر انداخته و عقب کشیده است. من از این همه بزدلی و بی‌مایگیِ دولتمان شرمنده‌ام. روزگاری ما کشوری فقیر بودیم با مردمی بسیار فقیر، اما غرور داشتیم. کرامت داشتیم. امروز به کشوری ثروتمند بدل شده‌ایم با مردمی بسیار فقیر و بیکار که به‌جای غذای واقعی، خوراکشان نفرت و زهر و دروغ است. غرورمان را از دست داده‌ایم. کرامتمان را از دست داده‌ایم. شجاعتمان را از دست داده‌ایم. مگر در فیلم‌هایمان. ‌ 🔴 ما چه مردمی هستیم که دولت منتخبمان، وقتی آمریکا رؤسای دولت‌های دیگر را می‌رباید و ترور می‌کند، حتی نمی‌تواند در برابرش بایستد و آن را محکوم کند؟ آیا دوست داریم همین رفتار را با ما هم بکنند؟ اینکه نخست‌وزیر ما فقط چند روز پیش از حملۀ بنیامین نتانیاهو به ایران، به اسرائیل سفر کرده و او را در آغوش گرفته، چه معنایی دارد؟ اینکه دولت ما فقط چند روز پیش از آنکه دیوان عالی آمریکا تعرفه‌های ترامپ را غیرقانونی اعلام کند، یک توافق تجاری خفت‌بار با آمریکا امضا کرده که عملاً کشاورزان ما و صنعت نساجی ما را به حراج می‌گذارد، چه معنایی دارد؟ اینکه حالا به ما «اجازه» داده می‌شود از روسیه نفت بخریم، چه معنایی دارد؟ دیگر برای چه کار‌هایی باید اجازه بگیریم؟ برای دستشویی رفتن؟ برای یک روز مرخصی گرفتن؟ برای دیدن مادرانمان؟ ‌ 🔴 هر روز سیاستمداران آمریکایی، از جمله دونالد ترامپ، آشکارا ما را مسخره و تحقیر می‌کنند. و نخست‌وزیر ما همان خندۀ مشهور و پوچش را تحویل می‌دهد. و باز هم به بغل‌کردن ادامه می‌دهد. در اوج نسل‌کشی در غزه، دولت هند هزاران کارگر فقیر هندی را به اسرائیل فرستاد تا جای کارگران فلسطینیِ اخراج‌شده را پر کنند. امروز، در حالی که اسرائیلی‌ها به پناهگاه‌ها ‌می‌روند، گزارش می‌شود که آن کارگران هندی اجازه ندارند وارد همان پناهگاه‌ها شوند. این دیگر چه وضعی است؟ چه کسی ما را به این موقعیت تحقیرآمیز، شرم‌آور و نفرت‌انگیز در جهان کشانده است؟ ‌ 🔴 بعضی از شما یادتان هست که زمانی چطور آن اصطلاح اغراق‌آمیزِ کمونیستی، یعنی «سگ دست‌آموز امپریالیسم» را دست می‌انداختیم. اما حالا، به نظر من، این تعبیر دقیقاً برازندۀ ماست. مگر در فیلم‌های تباه و مسموم‌مان که قهرمانان سینمایی در آن‌ها با تبختر پیش می‌آیند، جنگ خیالی پشت جنگ خیالی را می‌برند، ابله‌اند و بیش از حد عضلانی. و با خشونت بیهوده‌شان و آن کله‌های پُر از گه‌شان، خون‌خواهیِ سیری‌ناپذیر ما را تغذیه می‌کنند.