eitaa logo
Khodam
26 دنبال‌کننده
407 عکس
635 ویدیو
29 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍 خطرناک‌تر از اِف ۳۵، اون سلاحیه که اوفش میکنه.. 😂😎 💪🏻🇮🇷
. 🎯 دیگر برای چه کار‌هایی باید اجازه بگیریم؟ برای دستشویی رفتن؟ — نطق کوبندۀ آرونداتی روی علیه جنگ آمریکا و اسرائیل ‌ 🔴 آرونداتی روی، نویسنده و کنشگر سرشناس هندی، از مهم‌ترین و جسورترین صدا‌های ادبی و سیاسی هند و جهان است؛ نویسنده‌ای تحسین‌شده که جوایز معتبر بسیاری، از جمله جایزۀ بوکر، را از آن خود کرده و در فهرست ۱۰۰ چهرۀ تأثیرگذار مجلۀ تایم نیز قرار گرفته است. او در پایان نشستی که در دهلی نو برای معرفی کتاب تازه‌اش برگزار شده بود، دربارۀ جنگ علیه ایران، امپریالیسم آمریکا و نقش دولت هند در این ماجرا سخن گفت. آنچه می‌خوانید متن آن سخنان است. ‌ 🔴 آرونداتی روی، زیتئو — می‌دانم که امروز اینجا جمع شده‌ایم تا دربارۀ کتاب «مامان ماری به سراغم می‌آید» حرف بزنیم. اما مگر می‌شود این روز را به پایان رساند و از آن شهر‌های زیبا، تهران، اصفهان و بیروت، که در آتش می‌سوزند، چیزی نگفت؟ با همان روحیۀ صراحت و بی‌پرواییِ مامان ماریِ خودم، می‌خواهم از این تریبون استفاده کنم تا چیزی درباره حملۀ بی‌دلیل و غیرقانونی ایالات متحده و اسرائیل به ایران بگویم. این حمله، البته، ادامۀ همان نسل‌کشی آمریکا و اسرائیل در غزه است. همان نسل‌کشان همیشگی‌اند با همان دفترچۀ راهنمای همیشگی. کشتن زنان و کودکان. بمباران بیمارستان‌ها. ویران کردن شهر‌ها با بمباران فرشی. و بعد هم بازی کردن نقش قربانی. ‌ 🔴 اما ایران غزه نیست. صحنۀ این جنگ جدید می‌تواند چنان گسترش پیدا کند که سراسر جهان را در بر بگیرد. ما بر آستانۀ فاجعۀ هسته‌ای و فروپاشی اقتصادی‌ایستاده‌ایم. همان کشوری که هیروشیما و ناگازاکی را بمباران کرد، ممکن است خود را برای بمباران یکی از کهن‌ترین تمدن‌های جهان آماده کرده باشد. فرصت‌های دیگری برای حرف زدن درباره این موضوع خواهد بود، پس بگذارید فعلاً روشن و صریح بگویم: من در کنار ایران‌ایستاده‌ام. بی‌هیچ ابهامی. هر رژیمی که نیازمند تغییر است، از جمله رژیم آمریکا، اسرائیل و خود ما، باید به دست مردم تغییر کند، نه به دست یک قدرت امپریالیستیِ فربه، دروغگو، متقلب، حریص، چپاولگرِ منابع و بمب‌افکن، و متحدانش که می‌کوشند با زورگویی همۀ جهان را به تسلیم وادارند. ‌ 🔴 ایران در برابر آن‌ها‌ایستاده است، اما هند سر به زیر انداخته و عقب کشیده است. من از این همه بزدلی و بی‌مایگیِ دولتمان شرمنده‌ام. روزگاری ما کشوری فقیر بودیم با مردمی بسیار فقیر، اما غرور داشتیم. کرامت داشتیم. امروز به کشوری ثروتمند بدل شده‌ایم با مردمی بسیار فقیر و بیکار که به‌جای غذای واقعی، خوراکشان نفرت و زهر و دروغ است. غرورمان را از دست داده‌ایم. کرامتمان را از دست داده‌ایم. شجاعتمان را از دست داده‌ایم. مگر در فیلم‌هایمان. ‌ 🔴 ما چه مردمی هستیم که دولت منتخبمان، وقتی آمریکا رؤسای دولت‌های دیگر را می‌رباید و ترور می‌کند، حتی نمی‌تواند در برابرش بایستد و آن را محکوم کند؟ آیا دوست داریم همین رفتار را با ما هم بکنند؟ اینکه نخست‌وزیر ما فقط چند روز پیش از حملۀ بنیامین نتانیاهو به ایران، به اسرائیل سفر کرده و او را در آغوش گرفته، چه معنایی دارد؟ اینکه دولت ما فقط چند روز پیش از آنکه دیوان عالی آمریکا تعرفه‌های ترامپ را غیرقانونی اعلام کند، یک توافق تجاری خفت‌بار با آمریکا امضا کرده که عملاً کشاورزان ما و صنعت نساجی ما را به حراج می‌گذارد، چه معنایی دارد؟ اینکه حالا به ما «اجازه» داده می‌شود از روسیه نفت بخریم، چه معنایی دارد؟ دیگر برای چه کار‌هایی باید اجازه بگیریم؟ برای دستشویی رفتن؟ برای یک روز مرخصی گرفتن؟ برای دیدن مادرانمان؟ ‌ 🔴 هر روز سیاستمداران آمریکایی، از جمله دونالد ترامپ، آشکارا ما را مسخره و تحقیر می‌کنند. و نخست‌وزیر ما همان خندۀ مشهور و پوچش را تحویل می‌دهد. و باز هم به بغل‌کردن ادامه می‌دهد. در اوج نسل‌کشی در غزه، دولت هند هزاران کارگر فقیر هندی را به اسرائیل فرستاد تا جای کارگران فلسطینیِ اخراج‌شده را پر کنند. امروز، در حالی که اسرائیلی‌ها به پناهگاه‌ها ‌می‌روند، گزارش می‌شود که آن کارگران هندی اجازه ندارند وارد همان پناهگاه‌ها شوند. این دیگر چه وضعی است؟ چه کسی ما را به این موقعیت تحقیرآمیز، شرم‌آور و نفرت‌انگیز در جهان کشانده است؟ ‌ 🔴 بعضی از شما یادتان هست که زمانی چطور آن اصطلاح اغراق‌آمیزِ کمونیستی، یعنی «سگ دست‌آموز امپریالیسم» را دست می‌انداختیم. اما حالا، به نظر من، این تعبیر دقیقاً برازندۀ ماست. مگر در فیلم‌های تباه و مسموم‌مان که قهرمانان سینمایی در آن‌ها با تبختر پیش می‌آیند، جنگ خیالی پشت جنگ خیالی را می‌برند، ابله‌اند و بیش از حد عضلانی. و با خشونت بیهوده‌شان و آن کله‌های پُر از گه‌شان، خون‌خواهیِ سیری‌ناپذیر ما را تغذیه می‌کنند.
#کشکول_نور ۲۸-۱۱-۴۰۴_1_1_1.mp3
زمان: حجم: 4M
صوت دیگری از اقای بیات که اینروزها در فضای رسانه ای توجه بسیاری از مخاطبان را بخود جلب کرده است https://eitaa.com/ghaemshahry/6365 خبر فوری جنگ
هدایت شده از خبر فوری سراسری
‌ ♨️ دستپخت شورای عالی انقلاب فرهنگی، خویشتن‌دار از آب درآمد. رییس دانشگاه تهران از وزیر علوم خواسته به نمایندگی از ۱۵ تا دانشگاه ایران، از نیروهای مسلح بخوان که پس از حمله رژیم صهیونیستی و امریکا به دانشگاه و مراکز علمی غیرنظامی، خویشتن‌ نگه دارند و پاسخ ندهند. البته از رئیسی که انگلستان درس خونده بیش ازین انتظاری نیست. ‌ گویا شورای انقلاب فرهنگی ما با انتخاب ایشون دقیقا دنبال انقلاب فرهنگی خاصی بودند؛ "فرهنگ خویشتن‌داری " خویشتن داری مقابل دشمنی که اساساً علم و مراکز علمی را برای توسعه سلاح و ادوات کشنده بکار میبرد. باور میکنید؟ ما که هنوز در شوک هستیم. تقاضای خویشتن‌داری کرده؟ در مقابل اسرائیل! ‌ فرزندان ما زیر دست این مدیران تربیت میشوند. عدم شناخت دشمن و باور به غرب تا مغز استخوان مراکز علمی ما نفوذ کرده‌ست. ‌ خواستم بیشتر در مورد این آقا و واکنش‌های پیشینش که عجیب و غریب‌ست بنویسم اما؛ "منم خویشتن داری کردم" ‌ نگران نباش جناب رئیس، دانشگاه منچستر در بانک اهدافمون نیست. ‌‌ 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
❇️ رژیم صهیونیستی چطور محل افراد را برای ترور پیدا می‌کند؟؟ چطور یک فرد پای لانچر شهید می‌شود و همان زمان خانه‌اش در روستا هم بمباران می‌شود و خانواده‌اش شهید می‌شوند؟ چطور دانشمند هسته‌ای به منزل پدر و مادرش در شهرستان‌ می‌روند و هدف قرار می‌گیرد ... ؟!! 🤔 🔻پس از مطالعه، این پیام را برای دیگران هم بفرستید! ✍️ یافتن مکان افراد به دو صورت انجام می‌شود: آنلاین و آفلاین 1️⃣ - در روش آنلاین مکان فرد از طریق تلفن همراه پیدا می‌شود. اگر گوشی هوشمند باشد که این کار به سادگی آب خوردن است، حتی پلیس فتا یا هکرهای معمولی هم میتواند موقعیت گوشی فرد را پیدا کند؛ چه برسد به مالک این تکنولوژی ... !! 🔻اما اگر گوشی افراد از اون گوشی‌های ساده و معمولی هم باشد، مکان یابی از طریق مثلث‌گیری بین دکل‌های مخابراتی انجام می‌شود؛ با توجه به این که گوشی از کدام دکل‌ها و به چه اندازه موج دریافت می‌کند، موقعیت آن در محل با دقت نسبتا زیادی تعیین می‌شود. در این حالت، چون گوشی سوژه مورد نظر ساده است و اینترنت و GPS ندارد، در حقیقت دکل‌ها محل او را لو می‌دهند‌. این مورد ممکن است حتی شامل سیم‌کارت‌های غیر قابل شنود و شبکه‌های داخلی‌ هم بشود. ❇️ نکته بسیار مهم: ❇️ ✍️ برای پیدا کردن مکان فرد مورد نظر، نیازی نیست حتماً خود اون سوژه گوشی همراه داشته باشد، بلکه هر فردی از طریق گوشی اطرافیانش هم به دو روش زیر قابل ردیابی است: 1️⃣ - افراد مرتبط از طریق تلفن: مثلا وقتی شماره‌ای به نام «فلانی دختر سردار فلانی» یا «بهمانی مسئول دفتر فلانی» یا ... در گوشی فرد دیگری در هرجای دنیا ذخیره شده است، برای هوش مصنوعی این به معنی ارتباط این دو نفر ثبت می‌شود ... !! 🤔 2️⃣ - فرد با جابجایی‌های مکانی یکسان: مثلا‌ مسئولی که یک راننده و دو محافظ دارد؛ چون گوشی این افراد همیشه در یک مکان لوکیشن می‌دهد و یا ساعاتی باهم حرکت می‌کنند، به عنوان همراه و هم مسیر ثبت می‌شوند. خب! در این صورت کافیست که شماره‌های مرتبط📲📱با یک سوژه ترور و یا گوشی‌های هم‌مکان و هم‌مسیر در نقطه‌ای جمع شوند؛ مثلا راننده و محافظ فلان مسئول یا خانواده و بستگان در یک نقطه حاضر شوند، این برای هوش مصنوعی به معنی حضور محتمل آن فرد در آن مکان است، حتی اگر خودش گوشی همراه نداشته باشد ... !! 😳 🔻حالا به این موارد، پهپادهای 🛩 شنود و جاسوسی دشمن (که تعداد زیادی از 130 پهپاد ساقط شده تاکنون از این نوع بوده) را اضافه کنید. هر سیگنال یا کلمه یا اینترنتی که از گوشی شما ساطع می‌شود، همانطور که به دکل BTS می‌رسد به این پهپادهای جاسوسی هم می‌رسد. یعنی اگر از جانب گوشی شما یا دکل امنیت برقرار باشد، باز هم پهپاد آن را پوشش می‌دهد ... !! ❇️ 2️⃣ - روش آفلاین: ❇️ ✍️ در این روش؛ محل‌های حضور گوشی هر فرد در تمام سال‌های اخیر برای سیستم نظامی آمریکا (که کل اینترنت دنیا را مدیریت می‌کند) ثبت شده و مشخص است. مثلا‌ یک سردار هر روز در منزل، محل کار و 3 نقطه دیگر که معمولا در آن جلسات و دیدارهایی دارد حاضر می‌شود. به این می‌گویند الگوی مکان‌های پرتکرار، وقتی هیچ ردی از گوشی فرد (سوژه مورد نظر) یا مرتبطین با او وجود نداشته باشد، ممکن است همین مکان‌ها در ساعاتی که حضور او محتمل است بمباران شوند. مثل اصابت‌های این جنگ اخیر رمضان به ساختمان‌های خالی که قبلا محل حضور افراد مهم بوده. ❇️ راهکار چیست: ❇️ ✍️ در آینده ان‌شاءالله راهکارهای فریب این سیستم نوشته خواهد شد، اما راهکار فوری و موثر در دو چیز خلاصه می‌شود: 👇👇👇👇👇 1️⃣ - به هیچ وجه در محل حضور فرد، هیچ نوع گوشی موبایل (معمولی یا هوشمند) وجود نداشته باشد، چه گوشی خود سوژه اصلی و چه گوشی اطرافیان و همراهان و همکاران او. 2️⃣ - سوژه به هیچ وجه نباید در نقاطی که از پیش ثبت شده‌ است حضور پیدا کند، بله او باید و در محل غیر تکراری کار‌هایش را انجام بدهد. ❇️ نکته مهم اول: ❇️ عوض کردن گوشی هیچ کمکی به این مسأله نمی‌کند چون با قابلیت تشخیص چهره و صدا (همانطور که گوشی شما قفل را برای چهره شما باز می‌کند) مشخص می‌شود که این گوشی جدید فلانی است ... ‼️ ❇️ نکته مهم دوم: ❇️ عوض کردن سیم کارت هم هیچ اثری در این مسأله ندارد، چون با همراهی لوکیشن افراد مرتبط، دخیره شدن در مخاطبین گوشی دیگران، تشخیص تن صدا در هوش مصنوعی گوشی و ... به سرعت لو می‌رود ... ‼️ ❇️ نکته مهم سوم: ❇️ خطوط داخلی و امن ممکن است قابل شنود نباشند، اما ممکن است از نظر فنی قابل ردیابی مکانی باشند، ‌پیدا کردن جای افراد برای ترور فعلاً برای دشمن مهم‌تر از شنود است. 🔴 کانال موکب الشهدا (باقرشهر) @mokebalshohada
🔴برق ۹۴ درصد گران میشود! ‼️ما تنگۀ هرمز را بستیم تا بتوانیم با گران کردن نفت و انرژی به دشمن فشار اقتصادی وارد کنیم، بعد شرکتهای نیروگاهی خودمان خیلی راحت اعلام کرده‌اند که از اول اردیبهشت برق را ۹۴٪ گران میکنند! ‼️این گرانسازی‌ها در شرایط جنگی قطعا خیانت است. فردا همین گرانی‌ها را بهانه میکنند برای تعارف کردن جام زهر دیگری به رهبر انقلاب ✍حسن عباسی 👈به تاریخ مصوبه وزیر نیرو دقت کنید: ۲۷ اسفند ۱۴۰۴ ، آیا این به قصد افزایش فشار بر مردم نیست!؟ ❌ ⛔️ 💪🚍 💪 📣 💪 😡 🇮🇷 😡 😡 👌 💪 🇮🇷 👌 💪 با ما در همراه باشید👇 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قرص ژلوفن الهی که تا حالا شاید کسی اطلاع نداشت ✅ برای آرامش بقیه هم بفرست
هدایت شده از خبر فوری سراسری
‌ ♨️ هشدار عالم بحرینی به رژیم آل‌خلیفه ناوگان پنجم آمریکا را اخراج کنید | ما در کنار ایران ایستاده‌ایم و خونخواهی امام‌خامنه‌ای را تکلیف شرعی می‌دانیم حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ «عبدالله الدقاق» روحانی مبارز بحرینی: 🔹به‌خواست خداوند، پیروزی کامل از آنِ جمهوری اسلامی و شکست ذلت‌بار نصیب آمریکا و اسرائیل خواهد شد. 🔹از حاکمان منامه می‌خواهیم به توافقنامه خود با واشنگتن پایان داده و پایگاه پنجم آمریکا را از بحرین اخراج کنند. دیر یا زود روزی فرامی‌رسد که شاهد خروج همه نیروهای بیگانه از خلیج‌فارس و کل منطقه باشیم. 🔹بحرین مِلک اهالی آن است و رژیم آل‌خلیفه حق ندارد بدون اجازه مردم، با نیروهای متجاوز آمریکایی در حمله به ایران همکاری کند. 🔹ترور بی‌سابقه ولی‌امر مسلمین جهان آیت‌الله‌العظمی سیدعلی حسینی خامنه‌ای (قدس سره) توسط غده سرطانی اسرائیل با حمایت آمریکا، مصداق تروریسم دولتی و جنایت جنگی است. بنابراین خونخواهی این شهید مظلوم و سایر شهدا را تکلیف خود می‌دانیم. 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😭😭😭ماهنوز گریه هامونو نکردیم 😭یکم از مهربانی های آقای شهیدمون ببینید 😭آااااه که چقدردلتنگتیم مولاجان ❤️برای شادی روح بلندش صلوات
رمز گشایی از تویتت ظریف : ۱. کشیدن تصویر ایران روی کاشی های طلایی و استفاده از ۸ گل زرد که مفهوم کاشی های حرم و گنبد امام هشتم امام رضا هست ۲. نشان دادن سرخ عکس گلی که نشانه شهادت هست .. ۳. جناب فوکویاما میگه شیعه همچون پرنده ای هست که در اوج پرواز میکند، و یک بال آن سرخ و یک بال آن سبز که نشانه شهادت طلبی هست و سپری دارند که ولایت هست ... حال با زدن ولایت فقیه این پرنده شیعه زخمی نشون میده که وقت مناسب برای زدن ایران هست .. ۴. استفاده‌ از کبوتر مخصوص حرم امام رضا و زخمی بودن ، که خبر از حمله به مشهد و جنگ دینی هست ۵. استفاده‌ از ۴ گل زرد در قسمت سیستان و جنوب ، که نشانه یک فتنه در انجا و احتمالا ترورمولوی عبدالحمید و ایجاد آشوب در قسمت سیستان بلوچستان ۶.وجود دو گل زرد در قسمت کردستان و آذربایجان و تبریز که باز نشانه فتنه داخلی در منطقه هست . ۷.شاخه های گل ها بیشتر شبیه فِلش هستند که از سیستان و جنوب و سمت تنگه هرمز ایجاد میشود فتنه و بعد به. سمت مشهد و تهران و کردستان و تبریز می‌رود این فتنه ... ۸.اگر به داخل گل های زرد نگاه کنی بیشتر شبیه چشم هست ، چشمی که هوشیار و اماده برای گرفتن دستور هست ... اینها یه نگاه سرسری بود ، و بی شک عزیزان متخصص در رنگ شناسی و هنر و عزیزان اعداد شناس و تعداد برگ ها و پر های کبوتر و تعداد کاشی ها می‌توانند رمز های بیشتری را پیدا کنند ... و در آخر اینها همه تحلیل هستند و امکان دارد اشتباه باشد ... اگه به این مدل تحلیل ها علاقه داری وارد کانال رسانه انقلابی شو @resaneye_enghelabi
هدایت شده از خبر فوری قائمشهر
💠🇮🇷✊✊🇮🇷💠 ✅سردار سید مجید موسوی فوق تخصص غدد سرطانی 🚀🚀🚀🚀🚀🚀 https://eitaa.com/ghaemshahry
سلام علیکم خیلی نگران یک حرکت هماهنگ بین ترامپ و رسانه ها برای غافلگیری ما هستم جزایر شاید پادگانهای خالی نزدیک برخی شهرها نقاط ضربه پذیر شهرهای مرزی عملیات هلی برن هماهنگی با ضدانقلاب و تروریستهای داخلی و خارجی در نقاط مرزی ضربه زدن و رفتن تصرف موقت برخی شهرها تلفات و تخریب بالا گرچه دوام نداره ولی خسارات سنگین و رعب و وحشت شدید و همزمان بمباران وسیع زیرساختهای آب...برق...گاز...مترو...وزارتخانه ها و... طی این دو سه شب خصوص امشب و فردا شب