بهنامخالـقچــشمــٰانـش .
.
تا نشستم بکشم حسرت چشمانش را؛
خون به رگهای من و مغز و مدادم نرسید .
.
اینجا؟ تراوشات ذهنی یک دیوانه .. !
مینویسم تا او بخواند .
این پیامو فور کنید .
عضو چنل های زیر باشید!
( محبان ، مجنون ، غریبطوس ، مسکنروح ، مشوش ، رفیق )
لینک و شات رو برام بفرست تا تو سه کلمه چنلتو توصیف کنم🤡💘'•'
درود بر شما هوای خانه چه دلگیر میشود گاهی از این زمانه دلم سیر میشود گاهی ..؟..گاهی.....زندگی ای زندگی خسته ام خسته ام ......دلگیرم ........کاش کنار گوشم بود یه گوش شنوا همین......
.
.
درود بر شما..
گوش شنوا هستم...