eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/sirius_Staircase/420 درس خوندن هدف نیست، یادگیری هدفه درس خوندن وسیلس
https://eitaa.com/sirius_Staircase/423 خب دیگه، پیغمبر که نفرمودن ز گهواره تا گور دانش بجوی چون درس خوندن هدفه که، این فرمودشون ارزش والای علمو ثابت میکنه علم چجوری به دست میاد؟ با درس خوندن و پروسه یادگیری پس درس خوندن هدف نیست، وسلیس
در هرصورت هرکی ی هدفی داره از درس خوندنش یا به قول شما میخواد دکتر مهندس شه یا میخواد مدرک بگیره یاهم صرفا میخواد بار علمیش بره بالا و دانا شه
https://eitaa.com/sirius_Staircase/424 این ی بحث کاملا جداس، بازم درس خوندن هدف نمیشه:) و خب برای مدرک خوندنم ی هدفه به هرحال، نمیگم خوبه یا بده ولی ی هدفه:) به هرحال به خاطر سیستم آموزشی و مدرک محور بودن جامعه این مشکل به وجود اومده متاسفانه
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
کتاب جدید خریدم بعد هزارسال:) #book
ی لحظه حس کردم جای رمان روسی دارم سناریوی فیلم ایرانی میخونم🗿💔مگه زن و شوهرا تو ی اتاق نمیخوابن؟🗿
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
کتاب جدید خریدم بعد هزارسال:) #book
ی فکت جالب درمورد تولستوی و آنا کارنینا: تولستوی(نویسنده کتاب) بعد از این کتاب دیگه رمان ننوشت، کلا رمان نوشتنو گذاشت کنار. بعد چندین سال وقتی دیگه پیر شده بود، ی بار ی کتابیو برمیداره از وسطش شروع میکنه خوندن؛ و خیلی از کتابه خوشش میاد و خلاصه که کفش میبره، بعد میاد جلد کتابو ببینه بفهمه این چ کتابیه کدوم فقیدی نوشتتش میبینه نوشته آنا کارنینا اثر لئو تولستوی! خیلی جالب بود خدایی، همین فکت یکی از محرکایی بود که منو به خوندن این کتاب ترغیب کرد:/
I'm the problem, it's me✋🏻🚶
I pay if you just know me...:)
ی ادیت کشنده ای از شرلوک دیدم که وحشتناک ترغیب و در آخر مصممم کرد که حتما برم ریواچش کنم:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ی ادیت کشنده ای از شرلوک دیدم که وحشتناک ترغیب و در آخر مصممم کرد که حتما برم ریواچش کنم:) #VisualB
البته قبلا دیدا بودمش، همون موقع که داشتم شرلوکو میدیدم ولی از تو گوشیم پاکش کرده بودم الان بعد از ی مدت طولانی تو کامپیوتر دیدمش:/ و خدایی شرلوک زیباترین سریالیه که ساخته شده🚶