دارید تو ناشناس غیبت میکنید رفقا و این کاری نیست ک ی مسلمون میکنه اوکی؟
قبلا گفتم الانم میگم، امام علی علیه السلام میفرمایند نبین کی میگه ببین چی میگه، من از هر پیامی خوشم بیاد فور میکنم و اهمیتی نداره برام ک چه کسی این حرفو زده، پیامی هم به نظرم غلط باشه باز فور میکنم و نظری که به نظرم درسته رو میگم، کاری هم به اشخاص ندارم:)
_متولد بهمن 83 ام
.
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/11209
عان داداش شرمنده اره حق میگی👌🏻😂😂
https://eitaa.com/messwak/19122
نه نه نباید با این قضیه شوخی کنید این درد داشت خیلی درد داشت:)💔
هدایت شده از انباری کتابخانه
چقدر مرگ غم انگیزی داشته خدایاااا🚬
اینقدر یه وقتایی مرگ ها، مرگ هایی سطحی هستن مثلا میگی به قتل رسیدن، اتش سوزی، چمیدونم یه جور دیگه که دلت نمیسوخت، اما اینجور قلبت رو حجم زیادی از اندوه میپوشونه... نه اینکه در اونصورت این اتفاق نمیوفتاد، نه ولی شدتش شاید کمتر و کنار اومدن باهاش قابل تحمل تر میبود شاید...
That's what I talk about