هدایت شده از انباری کتابخانه
چقدر مرگ غم انگیزی داشته خدایاااا🚬
اینقدر یه وقتایی مرگ ها، مرگ هایی سطحی هستن مثلا میگی به قتل رسیدن، اتش سوزی، چمیدونم یه جور دیگه که دلت نمیسوخت، اما اینجور قلبت رو حجم زیادی از اندوه میپوشونه... نه اینکه در اونصورت این اتفاق نمیوفتاد، نه ولی شدتش شاید کمتر و کنار اومدن باهاش قابل تحمل تر میبود شاید...
That's what I talk about
https://eitaa.com/paradiseparadox/5445
این کاربر ردیت حرف قشنگی زد، گفت اون ی شو ساخت تا مردمو باهاش بخندونه. مرگش همیشه غم انگیز خواهد بود، اما بذارید زندگیش باعث خوشحالیتون شه:)
زیرشم کاربرای دیگه نوشتن که حق با توعه و نیاز داشتیم همچین حرفیو و این که دوباره میبینیمش:)
#VisualBook
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
:)
You drew stars, around my scars, but now I'm bleeding...:)
وقتی افسرده بودم فرندز منو نجات داد از افسردگی ولی الان خودش باعث شد همه وجودم آبی شه:)
#VisualBook
هدایت شده از پارادوکس
چندلر میگفت : I'm ganna die alone
و آخرشم تو زندگی واقعی تنها مرد 🙂💔🤌🏻