eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 همچو علی(ع) پیروز و مظلوم بود 😭😭 شب قدری یادشون کنیم ، ان شاءالله ایشون هم یادمون کنن
اللّٰهُمَّ ٱلْعَن اَوَّلَ ظٰالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد. ای خدای روزهایی که مولای ما بر سر چاه فریاد می‌کشید، ای خدای روزهایی که خلافت از مولای ما غصب شد، ای خدای روزهایی که مولای ما بدون زهرایش(سلام الله علیها) با خاری در گلو زیست می‌کرد، ای خدای اشک‌های ریخته بر آستین اباعبدالله هنگامی که پدرش با فرقی خونین در بستر بود و او سر بر دیوار گذاشته بود، ای خدای پاک‌ترین مخلوقاتت، ای خدای پر زور ما، ظهور آقا جانمان را برسان، ما را در این نبرد بس ناجوانمردانه که پاکان عالم در تقابل با نجسان عالم قرار گرفته‌اند، یاری بفرما. ای خدای انگورها، سیب‌ها، انارها... ما را پاکیزه به محضرت بپذیر. ما حسرت تنفس‌های عمیق و طولانی در نجف داریم، ما را راهی دیار پاک پدری بفرما. ای مولای ما، ای صاحب و ولی حقیقی ما، یا صاحب الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف)، گذران زندگی ما را برای خودت قرار بده. ای خدای نگاه‌های دور حضرت ولی عصر (عج) به شیعیانش، اجازه بفرما رخ یار را زیارت کرده، چشم از دنیا ببندیم. در این روزهای سخت که دشمنان هلهله‌کشان بر سوگواری ما در فراق مولا الموحدین، حضرت علی (علیه السلام) و رهبر شهیدمان همچنان از دشمنی خود با حیدر کرار، سخن به گزافه‌گویی و تمسخر می‌گویند، ما را نصرت بفرما. تو همان خدایی هستی که مولای ما به او تمسک جست و در خیبر را چنان از جا کند گویی که هیچ‌گاه دری آن‌جا نبوده است. تو چنان مولا و امیری برای ما قرار دادی که بعد از 1400 سال همچنان دشمنان آن حضرت با پیروان او به جنگ می‌پردازند. پس ما جز از درگاه تو، نصرت و پیروزی را درخواست نخواهیم کرد، چرا که تو قدرتمند و عزتمند و حکیمی. 1404/12/20
هدایت شده از شهاب پارسا
یه حرف دلی باهاتون بزنم ما دیگه مردمی نیستیم که بهمون بگن برای درس گرفتن از فلان موضوع برید تاریخ بخونید؛ این مدت اونقدر تاریخ تکرار شده که به راحتی می‌تونیم نتیجه‌گیری کنید. آمریکا از ایران و نفتش نمی‌گذره. آمریکا با استقلال ما کنار نمیاد. آمریکا با مذاکره و قرارداد متوقف نمیشه. آمریکا بدعهده. آمریکا دقیقا وقتی که داره مذاکره می‌کنه میزنه زیر همه‌چی. تو همین شش هفت ماه همه‌ی اینارو دیدیم، با چشمای خودمون هم دیدیم و کسی تعریف نکرد. تنها زبانی که آمریکا میفهمه، زبان زور و مقاومته. تا وقتی که بیرون نشه از این منطقه، بعد از هر اتش بسی دوباره حمله می‌کنه. پس باید این‌بار برای همیشه تکلیفشو مشخص کنیم. این حرف حضرت‌آقا رو یادتون باشه؛ مقاومت هزینه داره ولی هزینه‌ی سازش از مقاومت به‌مراتب بیشتره. پشت رهبر عزیز و نیروهای نظامی رو خالی نکنید، هرشب میریم تو خیابون و بهشون قوت قلب میدیم که ما کنارشونیم. هرشب جدی‌تر از قبل. نفس‌های آخر شیطان بزرگه، نباید دوباره گول بخوریم. ما نمیتونیم هرچندماه یه‌بار داغدار عزیزانمون شیم.
؛ مردم خیابان رو رها نکنید؛ خواهش می‌کنم فراموش نکنیم در چه موقعیتی هستیم.. شب‌های قدر ایران و خودمان.. |امین الله|
پاشین بریزین توی خیابون‌ها، علی علی:).
لطفا، لطفا، لطفا توی خیابون‌ها بمونین.
سرلشکر صفوی: تأثیر حضور شبانه و مقتدرانه مردم بیش از موشک‌ها و پهپادها است.
🔴منبع آگاه: رویای تسلط بر خیابان‌ها توسط متجاوزان ناکام خواهد ماند 🔹یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تحولات امنیتی اخیر در پایتخت اظهار داشت: تسلط بر خیابان در دستورکار مستقیم متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی قرار گرفته است، اما این بار با محاسباتی غلط روبرو شده‌اند. وی با تحلیل شرایط کنونی تصریح کرد: پنج عامل مهم، شرایط و زمینه‌های امکان «شورش از درون» را برای سرویس‌های ضدایرانی و معاندین به شدت سخت‌تر ساخته است. این مقام آگاه در تشریح این عوامل گفت: ۱. حضور گسترده بسیج در گستره ملی و محلات ۲. عبور جمهوری اسلامی از مرحله سخت انتخاب و تثبیت رهبری ۳. فرسایشی شدن جنگ برای متجاوزان در میدان ۴. آسیب دیدن عقبه خارجی تجزیه‌طلب‌ها در سطح پیرامونی ۵. افزایش شکاف عمیق در جبهه معاندین وی تأکید کرد: دشمن با وجود تلاش مذبوحانه برای ضربه زدن به ایست‌های بازرسی مردمی، امروز بیش از هر زمان دیگری در دستیابی به اهداف خود ناکام مانده و صحنه امنیت کشور همچنان در اختیار نیروهای مخلص و مردمی است. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
سرلشکر صفوی: تأثیر حضور شبانه و مقتدرانه مردم بیش از موشک‌ها و پهپادها است.
هروقت خسته شدی یا گفتی خب دیگه بسه من شرکت کردم و الان دیگه خیلی حساس نیست و شبا نیازی نیست حتما برم تو خیابون، یادت باشه که دشمن دقیقاا منتظر همینه تا ما یه لحظه خسته شیم یا فکر کنیم تموم شده و نیاز نیست و میدونو خالی کنیم تا بریزه و از خلوتی سواستفاده کنه و جنگ و درگیری داخلی درست کنه! پس اصلی ترین وظیفه‌مون که بودن تو میدونه رو تو این شبا انجام بدیم و یادت باشه هرشب بیشتر خاریم تو چشم دشمن که چرا پس اینا خسته نمیشن؟ و دشمن فرسوده و خسته میشه، هرشب بلند و تر و محکم تر و پرقدرت تر فریاد بزن. حمله های موشکی و پهپادی و دفع حملات دشمن با نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتیمون و حفظ کردن خیابونا و شهرا و محله هامون از شر حملات و خرابکاریای نیروهای داخلی دشمن با ما:)
خبر مهم: این موضوع در حال حاضر انتقال سامانه پدافندی تاد توسط آمریکاییها از کره جنوبی به غرب آسیا در چین خبر بسیار بزرگی است چرا که نصب این تجهیزات در سال ۲۰۱۷ اعتراضات و جنجالهای عظیمی به پا کرده بود سفر گردشگران چینی به کره جنوبی متوقف شد گروه لوته (Lotte Group) عملاً در چین به تعطیلی کشانده شد (تقریباً تمامی ۱۱۲ شعبه فروشگاه های لوته مارت در چین به بهانه مشکلات ایمنی آتش سوزی بسته شدند هیوندای و کیا مجبور شدند کارخانه هایشان را تعطیل کنند کی پاپ موسیقی پاپ کره ای از رسانه های چین حذف شد و مواردی از این دست. و حالا آمریکا خیلی راحت دارد آن را بر می چیند تا به خاورمیانه بفرستد. بنابراین به معنای واقعی کلمه کره جنوبی برای داشتن این تجهیزات ده ها میلیارد دلار خسارت اقتصادی را به جان خرید و لطمه عظیمی به روابط خود با همسایه و بزرگترین شریک تجاری اش وارد کرد... فقط برای اینکه آمریکا هر زمان که به نفعش بود آن را پس بگیرد. درس عبرت این ماجرا کاملاً روشن است نیازی به توضیح ندارد.» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism