eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️ بخش آخر توئیت ترامپ،کنار صحبت امروز پزشکیان و احتمالاً آشکار شدن یک موضوع ✍ بخش پایانی حرف‌های ترامپ،‌ ناظر به تعهدی‌ست که پزشکیان امروز داده و اون اینکه حاضره تضمین بده برسر هسته‌ای! قرار بود برسر هسته‌ای حرفی زده نشه اما حالا داریم برمیگردیم به استقبال از گروسی و جاسوسان آژانس و دوباره روز از نو و روزی از نو! الگوهای رفتاری ما در مذاکرات بشدت شبیه الگوهای زمان ظریف شده. ‌ 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
‌ ♨️ بخش آخر توئیت ترامپ،کنار صحبت امروز پزشکیان و احتمالاً آشکار شدن یک موضوع ✍ بخش پایانی حرف‌ها
هسته ای از خطوط قرمز رهبریه و هرکی با هر بهونه ای بخواد سر هسته ای سازش کنه درحال مخالفت رهبریه!!!!
صداسیما جان منبع این صدا مشخص نبوده دقیقا ینی چی؟ 😄😄😄😄😄😄😄😄
اخبار مذاکرات را که منابع آگاه و موثق‌تان به رسانه‌های خارجی، از رویترز تا العربیه می‌دهند و ما نامحرمان باید با واسطه از آن‌ها بشنویم. خبر شهادت سبزپوشان جان‌به‌کفمان را چرا پنهان می‌کنید؟ ما در آسایش خفتگان، حق این را نداریم که بدانیم همین حالا بر آب‌های خلیج‌فارس، کدام تازه‌داماد و رعناجوان جانش را فدای ما کرده؟ کدام مادر داغ جوان دیده و کدام طفل یتیم شده. ما داغ‌های بزرگ دیده‌ایم و جان‌های عزیز داده‌ایم. حالا حق این را داریم که بدانیم چه کسانی خون خود را برای ما به دریا ریخته‌اند. خبرهای سیاسی‌تان را به رویترز بدهید. ما با خبر شهادت جوان‌هایمان شب را صبح خواهیم کرد و صبح را شب! «مهدی مولایی» @m_molaie110
هدایت شده از 4 me
باز خداروشکر خبرگزاری های ایتا هستن... شبکه خبر که منتظرِ ما بهش بگیم منبع انفجار چی بوده😂
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
طرف مقابل ما در همه‌چیز خُلف وعده میکند، در همه‌چیز دروغ میگوید وقت و بی‌وقت تهدید نظامی میکند؛ اگر
دیگه وقت ورژن صدبار یه چیز چون روز واضح رو توضیح دادن نیست، معلومه که درست میفرماییم بقرآن چقدر پرروان یه عده با این که میبینن تهش باز بار سوم حمله شده بهمون با این که اینقد ما خودمونو کشتیم و اهمیت ندادن و فقط کوبیدنمون باز راست راست میان تو این وضعیت که خیالاتشون نقش بر آب شده با ما بحث میکنن🤡 ولمون کن بابا اگه با منطق و عقل و صدددباررر تجربه و تاریخ نمیفهمی این مسئله ساده رو دیگه قرار نیست با چیز دیگه ای بفهمی.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
خیلی جالبه که یه عده تفرقه ایجاد شده رو میبینن، ولی عوض این که اون مسئولایی که نمیان صحبت کنن با مرد
بعضیا یه جوری حرف میزنن و رفتار میکنن، هرکی ندونه فک میکنه رهبر دستور سکوت و استغفرالله خفه شدن داده!!! انگار نه انگار که رهبر نه تنها نفرمودن ساکت باشید، بلکه مستقیما و واضح فرمودن که "مسلما فریادهای شما در میادین در نتیجه مذاکرات موثر است!!!!" این فرموده رهبری دقیقا ینی مردم سکوت نکنید!!! مردم جلوی کارای غلط افراد روی قدرت بایستید و مطالبه گر باشید!!! این ینی همین الان که اوضاع اینطوره و آمریکا برای بار سوم وسط مذاکره زده؛ باید بیای بگی آقا گل بگیرید در مذاکره رو و ما هیچ توافقی نمیخوایم چون طرف مقابل ما شیطان هست و هیچ تضمینی برای شیطان وجود نداره، تکرار میکنم هیچ تضمینی برای شیطان وجود نداره چرا نمیخواید بپذیرید اینو!!!!!!! بماند که رسانه ها و یه سریا پلاکاردا که همون فریادهای مردم باشن رو نشون نمیدن یا حتی میگن بیارش پایین که خب باید ببینی از کجا دارن خط میگیرن ولی چیزی که واضح و مهمه اینه که اتفاقا سکوت توعه هموطن که برخلاف حرف رهبریه نه مطالبه ها و فریادهای به حقت پس سکوت نکن! تو میادین فریاد بزنید با پلاکارد یا چیزای دیگه همین که مردم ببینن و بشنون فوق العاده‌س و بسیار موثر و تاثیرگذار، و برای بقیه هم تبیین کنید شرایطو تا جایی که میتونید؛ توروخدا جهاد تبیین رو خیلی خیلی خیلی جدی بگیرید این روزا خیلی واجبه.
هدایت شده از بیداری ملت
از طرف تمام ۹۰ میلیون ایرانی میگیم: غلط کردید چند هزار کیلومتر اومدید لشگر کشی کردید و جوان این مملکت که از امنیت خاک و ناموسش دفاع می‌کرده رو به شهادت رسوندید! اصلا غلط کردید که حتی یک تیر به سمت قایق سپاه شلیک کردید، گیریم کسی هم کشته نشده بود! ما از خون هر کسی کوتاه بیایم، از خون این چهار شهید آتش بس کوتاه نمیایم! ♻️ نشر بدید که جبهه انقلاب یکصدا بشه 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از محبین
تو گردنتونه تو این کانال هایی بمونید که خبر حمله امشب رو کار نکردند! اینا به هر نحوی نمیخوان که مذاکرات تعطیل بشه
. این جهالته یا خیانت؟ باز باید سکوت کنیم به بهانه وحدت؟ چرا جاده وحدت یک‌طرفه است. من یکی انتقاداتم از دولت رو خییییلی کم کردم بخاطر شرایطی که توش هستیم ولی این اصلاحاتی جماعت درست بشو نیستن انگار. تورم باشه وعده بازگشایی واتساپ جنگ باشه وعده رفع فیلتر اینستا اغتشاشات باشه وعده برگشت تلگرام ... خب بگین هیچی تو چنته نداریم جز این حرفها و وعده های پوچ و ضد امنیت ملی. بعدش هم که جنگ و اغتشاش شد همتون میرین یه گوشه میشینین و جگرگوشه های این ملت نجیب باید جونشونو کف دست بگیرن و از کشور و امنیتمون دفاع کنن. ✍ @saeedism