eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بیداری ملت
از طرف تمام ۹۰ میلیون ایرانی میگیم: غلط کردید چند هزار کیلومتر اومدید لشگر کشی کردید و جوان این مملکت که از امنیت خاک و ناموسش دفاع می‌کرده رو به شهادت رسوندید! اصلا غلط کردید که حتی یک تیر به سمت قایق سپاه شلیک کردید، گیریم کسی هم کشته نشده بود! ما از خون هر کسی کوتاه بیایم، از خون این چهار شهید آتش بس کوتاه نمیایم! ♻️ نشر بدید که جبهه انقلاب یکصدا بشه 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از محبین
تو گردنتونه تو این کانال هایی بمونید که خبر حمله امشب رو کار نکردند! اینا به هر نحوی نمیخوان که مذاکرات تعطیل بشه
. این جهالته یا خیانت؟ باز باید سکوت کنیم به بهانه وحدت؟ چرا جاده وحدت یک‌طرفه است. من یکی انتقاداتم از دولت رو خییییلی کم کردم بخاطر شرایطی که توش هستیم ولی این اصلاحاتی جماعت درست بشو نیستن انگار. تورم باشه وعده بازگشایی واتساپ جنگ باشه وعده رفع فیلتر اینستا اغتشاشات باشه وعده برگشت تلگرام ... خب بگین هیچی تو چنته نداریم جز این حرفها و وعده های پوچ و ضد امنیت ملی. بعدش هم که جنگ و اغتشاش شد همتون میرین یه گوشه میشینین و جگرگوشه های این ملت نجیب باید جونشونو کف دست بگیرن و از کشور و امنیتمون دفاع کنن. ✍ @saeedism
هدایت شده از منشآت
اگر توافقی که کردید قابل دفاعه، پس چرا پنهانش کردید؟ چرا حرفی از مفادش نمی‌زنید؟ چرا به همه ارگان‌ها فشار میارید که به اسم وحدت و انسجام مانع انتقاد از توافق‌تان بشوند؟ ✍ | سید محمدامین طاهری 🆔 @monshaat75
روز عرفه ای التماس دعای خیلی زیاد دوستان...
هدایت شده از حکم جهاد/یالثارات الخامنه‌ای🚩
🔻دستاورد مذاکرات تا این لحظه
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
مجدد ماله ها برافراشته شد... باشه هرچی می گید درست... کل حرفاتون نگفته درست نام چهارشهید دو شب پیش رو عمومی اعلام کنید و بگید چرا همون موقع نگفتید البته از کسی که خون ریخته شده رهبر شهید رو یاد آوری نمی کنه و انگار نه انگار رهبری شهید شده انتظار آوردن اسم چهار شهید صیاد یا پاسدار یا ارتشی رو دارید؟ از چی می ترسید که بیان نمی کنید؟