eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
انگیزشی ترین جمله ممکن رو امشب تو بزرگراه ورامین قرچک موقع پرچم چرخوندن شنیدم و حسابی انرژی گرفتم، ی
و باز این جمله تو ذهنم پلی شد، کلا ذره ای احساس خستگی کنم این جمله که میاد تو ذهنم انرژیم چندبرابر برمیگرده و میگم هرطور شده ادامه میدم: "آن‌وقتی که می‌توانید، مبارزه کنید، وقتی دیدید که دارید شکست می‌خورید باز هم مبارزه کنید تا برسید به آن لحظه‌ای که دیگر یقین می‌کنید که حتماً شکست خواهید خورد، باز هم مبارزه کنید. وقتی در آن لحظه‌ای که یقین دارید حتماً شکست می‌خورید باز به تلاش و کوشش و مبارزه خود ادامه دهید، آن‌وقت پیروزی و فتح نصیبتان خواهد شد" _امام شهید سید علی خامنه ای رحمت الله علیه
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
آنلاینش اینقدر داره بهم فشار میاره حساب کنید حضوریش چی بود برام🗿💔
قبلا فکر میکردم کلاس آنلاین بهتر از حضوریه، ولی صادقانه بخوام بگم نظرم الان عوض شده و به خاطر کیفیت پایین کلاس آنلاین(همه‌ش خوابم) به نظرم کلاس آفلاین بهتر از همه چیه👌🏻🗿
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
طوری نیست عزیزان آمریکا زمین سوخته رو زده احتمالا اونجا جزو خاکمون حساب نمیشه اصلا خوب شد زد حالا راحتتر میشه ساخت بساز که خوب میسازی🤣
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
دیدید میرن برای بچه های آینده‌شون چیز میز میگیرن؟ مثلا یه کتابی عروسکی چیزی میبینن خوششون میاد میخرن میگن برای بچه‌م در آینده؛ منم یادتونه خیلی این حرکتو دوست داشتم بزنم چون خیلی خوشگل موشگل بودن چیزای بچه ها، پس رفتم از فروشگاه جمکران دوتا کتاب رنگ آمیزی و یه مداد رنگی و یه تراش برای خودم خریدم🗿
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
دیدید میرن برای بچه های آینده‌شون چیز میز میگیرن؟ مثلا یه کتابی عروسکی چیزی میبینن خوششون میاد میخرن
داشتم اون روزی با گوشی حرف میزدم، بعد همزمان یه مداد رنگی رو میز بود برش داشتم همینطوری کشیدمش رو این کفی پارچه ای موس؛ بعد یه لحظه دیدم وای، چقد آرامش دهنده‌س لعنتی💔 و بعد دلم برای رنگ آمیزی تنگ شد، و بعد فکر کردم چرا کتاب رنگ آمیزی نمیگیرم رنگ کنم؟ برای تمدد اعصابمم تو این شرایط و الان که یه کم ضعیف شدم از نظر روانی و فکرم خیلی شلوغ پلوغه خیلی خوبه، من که نقاشی پقاشی بلد نیستم همین رنگ آمیزی رو بکنم.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
داشتم اون روزی با گوشی حرف میزدم، بعد همزمان یه مداد رنگی رو میز بود برش داشتم همینطوری کشیدمش رو ای
من کلا از بچگی نقاشیم خوب نبود سر همین هیچوقت با نقاشی کشیدن حال نمیکردم و ترجیح میدادم بهم رنگ آمیزی بدن، گویا هنوزم همینم🗿
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
من کلا از بچگی نقاشیم خوب نبود سر همین هیچوقت با نقاشی کشیدن حال نمیکردم و ترجیح میدادم بهم رنگ آمیز
خطاطی هم خوبه، خطاطی هم واقعا اعصابمو آروم میکنه. یادمه دوران راهنمایی تو اوج شر و شوری و هیجان و اینا، زنگای هنر که معلم سرمشق خط میداد و بچه ها همه داشتن تو سروکله هم میزدن و هیچکدوم نمینوشتن، من تو اون سرصدا و بلبشو گویی که شجریان درحال پخش باشه چنان در آرامش مینشستم مینوشتم و یَک آرامشی میداد اصن سید، انگار که وسط دعوا(رفتارهای به دور از انسان همکلاسی ها) هدفون گذاشته باشم باخ گوش بدم:)