eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
داشتم اون روزی با گوشی حرف میزدم، بعد همزمان یه مداد رنگی رو میز بود برش داشتم همینطوری کشیدمش رو ای
من کلا از بچگی نقاشیم خوب نبود سر همین هیچوقت با نقاشی کشیدن حال نمیکردم و ترجیح میدادم بهم رنگ آمیزی بدن، گویا هنوزم همینم🗿
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
من کلا از بچگی نقاشیم خوب نبود سر همین هیچوقت با نقاشی کشیدن حال نمیکردم و ترجیح میدادم بهم رنگ آمیز
خطاطی هم خوبه، خطاطی هم واقعا اعصابمو آروم میکنه. یادمه دوران راهنمایی تو اوج شر و شوری و هیجان و اینا، زنگای هنر که معلم سرمشق خط میداد و بچه ها همه داشتن تو سروکله هم میزدن و هیچکدوم نمینوشتن، من تو اون سرصدا و بلبشو گویی که شجریان درحال پخش باشه چنان در آرامش مینشستم مینوشتم و یَک آرامشی میداد اصن سید، انگار که وسط دعوا(رفتارهای به دور از انسان همکلاسی ها) هدفون گذاشته باشم باخ گوش بدم:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
داداشم میگه نمیتونم تصور کنم ی زمانی رو اینا جا میشدیم🗿 #Fun #deardiary
امروز دوباره رفتم این آزمایشگاهه آزمایش دادم، همین صندلیا دقیقا بودن:) خواستم عکس بگیرم ازش یادم رفت💔 ولی عوضش از این عکس گرفتم، هنوز خیلی جاها آثار دوران کرونا هست و این نمیدونم چرا ولی یه حس عجیبی بهم میده، مث فیلمای آخرالزمانی زامبی طور.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
تصویری لو رفته از بنده و افسری که امروز رفتم پیشش آزمون شهری دادم🗿: #Fun #Meme
نمیدونم چرا هرکی از دور و بریا میشنوه من هنوز گواهینامه‌مو نگرفتم چنااان متعجب و خزان میشه انگار که یه سلطنت طلبی دیده باشه که منگل نباشه🗿(البته دیدن چنین چیزی محاله ولی گواهینامه نگرفتن بنده محال نیست و یه کم مثال مع الفارقه ولی خب🗿) سید خب پیش میاد مگه من تنها کسی ام که سر هجده سالگی نرفته گواهینامه بگیره🫤
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
نمیدونم چرا هرکی از دور و بریا میشنوه من هنوز گواهینامه‌مو نگرفتم چنااان متعجب و خزان میشه انگار که
و افسر خیلی ازم خوشش اومد گفت چون خیلی دوست دارم یه بار دیگه هم بیا پیشم آزمون بده منم تو رودروایسی و شرمنده از محبتش نتونستم بگم نه😔(رد شدم)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
و افسر خیلی ازم خوشش اومد گفت چون خیلی دوست دارم یه بار دیگه هم بیا پیشم آزمون بده منم تو رودروایسی
من با سمند دل ها میرونم خب، خیلی نرم و نورم و روونه بچه، ولی این ماشینش پراید بود که مشکلی نیست پرایدم اوکیه، ولی اخه چه پرایدی😭 بابا خب مسلمونا وقتی میخواید ازمون بگیرید ماشینتونو ببرید درست کنید ملت چن بار به خاطر ماشینتون رد شن💔
وای یه چیزی یادم اومد بچه ها🤣💔 اینقد تحت فشار بودم این مدت کلا یادم نبودش یهو با شنیدن اهنگه رو یه ادیتی یادم اومد🤣
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
وای یه چیزی یادم اومد بچه ها🤣💔 اینقد تحت فشار بودم این مدت کلا یادم نبودش یهو با شنیدن اهنگه رو یه ا
اقا تو خیرآبادِ ورامین همون شبای اول جنگ که خیلی اعصابا افتضاح و حالا بد بود داشتیم از تجمع برمیگشتیم، بعد من کلا اعصاب قبلو نداشتم و فوق العاده ناراحتم بودم به خاطر اتفاقات و شهادت رهبر و هموطنامون و اینا. خطر بیرون ریختن اشرار و براندازا و خلاصه اغتشاشم بود و میرفتیم تو خیابون با همه وجود شعار میدادیم و کار میکردیم که هیچکی جرأت هیچ غلطی نکنه و اوضاعی بود خلاصه. بعد یهو تو یه کوچه ای که بودم یه ماشینه رد شد، سیستم میستم داشت و تو اون وضعیت اهنگ New Americana هالزی رو گذاشته بود با صدای بلنددددد، اهنگی که در ستایش امریکا و ایناس. حاجی من اصن خون به مغرم نرسید، گفتم ینی چی این چه اهنگیه گذاشته الان که امریکا داره میزنه و میکشتممون، همینطوری فقط عربده میزدم مرگ بر آمریکاااا مرگ بر آمریکااا🤣💔 پرایدیه فقط میرفت و دور میشد🤣 ولی واقعا حرصمو درآورده بود حتی تو اون لحظه اینطور بودم که باور کن از قصد گذاشته مرتیکه، پشت ماشینشم یادمه یه چیزی نوشته بود که نظریه‌مو تایید میکرد و خلاصه فک نکنم یارو هیچوقت فکرشو میکرد که ایران جوری میشه که اگه اهنگ نیو امریکانا رو پخش کنه تو ماشینش یکی از جان و دل سرش داد بزنه که مرگ بر امریکا🗿😂💔