هدایت شده از خبر فوری سراسری
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ صبر کنید و نا امید نشوید
پیروزی به شما مژده داده شده است و رمز پیروزی استقامت است
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
♨️ صبر کنید و نا امید نشوید پیروزی به شما مژده داده شده است و رمز پیروزی استقامت است 📌 فوری سرا
"...ناامید نشید! همه چیز امیدبخشه برای ما! همه چیز نوید دهندهس!..."
هدایت شده از خبر فوری سراسری
✍این متن اصلی نیست
عناوین، زیرکانه انتخاب شده اما حقیقت این نیست.
جمهوری "اسلامی" ایران توافقی را با قاتلین رهبر عزیزتر از جان و فرماندهان و هموطنانمان امضا نخواهد کرد.
غلط میکند کسی بدون رعایت تمام شروط امام جامعه حرف از توافق بزند وخسارت محض" بر مردم تحمیل کند
نخواهد بخشید خدا افرادی که اعصاب و روان مردم را به بازی میگیرند
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
هدایت شده از خبر فوری سراسری
مردم انقلابی دلسرد نشوند و خیابان را رها نکنند
اینکه امام جامعه بعد از ۱۰۰ شب همچنان تاکید بر حضور مردم در خیابان دارند بی دلیل نیست.
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
هدایت شده از خبر فوری سراسری
دوستان، فعلا برای تحلیل متن توافق یه مقدار زوده.
چیزی که تا الان منتشر شده، متن رسمی و نهایی نیست و بیشتر در حد روایتها، گمانهزنیها و نسخههای غیررسمیه.
معمولا در چنین شرایطی قبل از انتشار متن نهایی، یک فرآیند ذائقهسنجی و حتی ذائقهسازی در فضای رسانهای و افکار عنونی شکل میگیره برای اقدامات بعدی.
.
یعنی بخشهایی از متن، یا روایتهایی از مفاد توافق، در فضای عمومی مطرح میشه تا واکنشها سنجیده بشه.
برای همین هر تحلیلی درباره جزئیات توافق در این مرحله، بیشتر تحلیل روایتهای منتشرشدهست تا تحلیل خود توافق.
به نظرم فعلا باید مطالبه کرد و منتظر انتشار متن رسمی و قطعی موند.
بعد از اینکه متن رسمی کامل منتشر شد، میشه درباره تعهدات، ضمانت اجرا، سازوکار حل اختلاف، نحوه راستیآزمایی و پیامدهای سیاسی، اقتصادی و امنیتی اون دقیقتر صحبت کرد.
در غیر این صورت ممکنه ساعتها درباره متنی بحث کنیم که اساسا در نسخه نهایی وجود نداشته باشه یا با چیزی که الان منتشر شده تفاوتهای جدی داشته باشه.
اما همینها که مطرح هست و بعید به نظر میرسه که درست باشه رو هیچ عقلی نمیپذیره و باید منتظر یک ائتلاف جهانی برای شروع جنگ دوباره باشیم چون
در صورت امضا، اجرایی نخواهد بود
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
🔴نبویان، نماینده مجلس: اینکه رسانهها میگن هر توافقی حتما با امضای رهبری هست یک شیطنت رسانهای است؛ با گفتن این موضوع میخوان تمام عواقب این توافق رو بر روی دوش رهبری بذارن
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
هدایت شده از اندیشکده راهبردی جهاد تبیین شیخ قمی | محسن مجتهدزاده
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نبویان، نماینده مجلس: آمریکا رو زدیم زمین، رو سینهاش نشستیم که کار رو تموم کنیم یهو رفتیم پای میز مذاکره، میخوایم توافقی بکنیم که اون بیاد بشینه رو سینه ما..
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
مطالبه کنید مطالبه کنید مطالبه کنید هرکاری تو خیابون میتونید بکنید
ساکت نشینید، پلاکارد دست بگیرید، تو خیابون باشید