Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
واقعا شاید سنگین ترین حرف عراقچی تو این مصاحبه تلوزیونیش برام همین بود که گفت وقتی امضا کردیم میایم مفاد توافقو منتشر میکنیم!!!!!
ببخشید؟؟؟؟؟!!!!!
مگه این یه چیز شخصی و مربوط به شماست که برید انجامش بدید تمومش کنید بعد حالا صلاح بدونید بیاید با ما درمیون بذارید بگید اره تصمیم ما این شد اینم نتیجه؟؟؟؟؟؟؟؟
شماها مسئولید، باید پاسخگو باشید، شماها نماینده مردمید؛ مردم!!!!! تا ملتی نباشه، تا مردمی نباشن؛ اصن مسئول معنا میده؟؟؟
اصل کشور مردمن، بعد شما بری برای کشور تصمیم بگیری و ببری و بدوزی بعد بیای بکنی تن ملت؟؟؟؟ نه آقا نشد!!!!
وایمیستیم جلوتون!!!!!
#ThinkTime
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
به قول اون شعره:
منم اینجا کف میدون اونقدر میجنگم به اسمم شه یه خیابون...
هرچی بیشتر فشار بیارید بیشتر میایم تو خیابون، اگه شما دستورات رهبری براتون مهم نیست و به راحتی ده شرطشو میذارید زیرپا اونم ده شرطی که حداقلی بودن، ما اما مثل شما دستور اماممونو نمیذاریم زمین و تا زمانی که نگه خیابونارو ول نمیکنیم و مطالبه هامون رو قطع نمیکنیم!
ولتون نمیکنیم، امام ما تنها نیست هرکاری دوست داشتید بکنید! جلوتون وایمیستیم حتی اگه برفرض محااال موفق نشدیم تهش که میشیم، سرمون بلنده پیش خودمون، پیش آیندگان، مهمتر از همه پیش خدا!
دست از سر غرب اگه برنمیداریم، از سر غربزده های داخلی هم برنمیداریم! با تمام توانمون جلوتون وایمیستیم چون میدونیم دشمن داخلی به مراتب بدتر دشمن خارجیه، حالا میخواد دشمنیش واقعا از سر عناد باشه یا از سر نفهمی وحشتناک زیاد...
#ThinkTime
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️ سفیر ایران در مکزیک: ایران و آمریکا دوستان خوبی خواهند بود، اگر آمریکا منافع اسرائیل را نادیده بگیرد.
🔹سفیر ایران تأکید کرد که علیرغم جنگ و مشکلاتی مانند عدم صدور ویزا برای برخی اعضای کادر فنی تیم، ایران تیمش را به آمریکا فرستاده تا پیام صلح بدهد. او گفت: «حضور ما در آمریکا در زمان جنگ، سیگنالی است که ما طرفدار صلح هستیم.»
🔹پسندیده خطاب به دونالد ترامپ گفت: «اگر آمریکا چشم خود را بر منافع اسرائیل ببندد، ایران و آمریکا میتوانند دوستان خیلی خوبی باشند.»
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
♨️ سفیر ایران در مکزیک: ایران و آمریکا دوستان خوبی خواهند بود، اگر آمریکا منافع اسرائیل را نادیده
آمریکا و اسرائیل جدان و وااا مگه میشه ما با قاتل امام و مردممون نتونیم دوستای خوبی باشیم؟؟ 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
زمان پذیرش آتش بس هم بعضی رفقا میگفتن که چاره ای نداریم برای اینکه زمان بخریم و برخی آسیبهای نظامی رو ترمیم کنیم ولی مدتی بعد مشاور مرادشون اعلام کرد بهتر بود مذاکره رو همزمان با ادامه جنگ انجام میدادیم و آتش بس نمیشد!!
الان هم میگن توافق کنیم تا کالاهای اساسی رو وارد کنیم یا کمی پول به دست بیاریم!!
یعنی واقعا فکر کردین ترامپ اینا رو نمیدونه و میذاره شما فریبش بدین؟!
ضمنا، مگه نمیگین رهبر انقلاب از همه چی اطلاع دارن و همه چی با ایشون هماهنگه ؟ میشه بگین تایید رهبری درمورد آتش بس رو گرفتین یا بدون اجازه ایشون آتش بس کردین؟
شماها و مراد سیاسیتون بهتر از رهبر انقلاب ضربات به بخشهای نظامی و اقتصادی رو میدونین یا دلسوزتر از ایشون هستین؟!
دشمن اگر اجازه میده چند صباحی آتش بس داشته باشین برای اینه که مردم در میدان خسته بشن (که شماها هم با برخوردهای جناحی در میادین بهشون کمک میکنین) و همزمان با طولانی شدن این پروسه، فشارهای اقتصادی بیشتر اثر کنه.
یک کارگر شاید بتونه دو سه ماه بدون کار سر کنه ولی وقتی این زمان به هشت نه ماه برسه دیگه طاقتش طاق میشه و اعتراض میکنه. دشمن میخواد در فواصل زمانی مختلف جنگهای متعدد ایجاد کنه و کشور رو در این شرایط حفظ کنه .
باید با ادامه جنگ و استفاده از تمامی ظرفیتهای جبهه مقاومت دشمن رو پشیمان میکردیم که با آتش بس اجازه دادیم دشمن نفسی تازه کنه.
ضمنا، درمود برخی افرادی که پروژه پخش میکنین و میگین دروغ تحلیل میکنن، زمان برجام هم همین حرفها رو میزدین و ده سال طول کشید تا همه فهمیدن فقط همونا راست میگفتن و به درستی دلواپس بودن.
✍ #سعیدیسم
@saeedism
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
🔴 حجت الاسلام نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
تمام مطالب، بیانیهها و روشنگریهای حقیر، پس از گفتگو و انذارهای حضوری و نامهنگاریها و بعد از ناامیدی از اصلاح متن توافق توسط مسئولان مربوطه صورت گرفته است.
تاکید میکنم حاضر به گفتگو با دستاندرکارانی که متن فعلی توافق را بسیار مطلوب و پیروزی ملت ایران میدانند!، میباشم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
محمودی نماینده مردم در مجلس
متن #توافق احتمالی در رسانه ها منتشر شده است.
همان متنی که ما نمایندگان، برای روشن شدن ابعادش، ۱۱ سوال از آقایان #ذوالقدر و #قالیباف پرسیده و منتظر جوابیم.
حالا ۱۰ شرط اولیه و خطوط قرمز رهبری یکطرف و ۱۴ بند توافق فاجعه بار یکطرف!
آیا مردم اجازه عبور از امر رهبرشان را می دهند؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
محمودی نماینده مردم در مجلس متن #توافق احتمالی در رسانه ها منتشر شده است. همان متنی که ما نمایند
این حتی از برجامم بدتره چون لعنتی ما تو جنگیم💔
هدایت شده از برگ زیتون🌿
درمورد اپستین در کشور دیگه کسی حرف نمیزنه، به طرز عجیبی!
اما من هنوز صورت تو جلوی چشممه دختر قشنگم. این لبخند معصومانه جلوی چشممه که فکر میکردی دستاتو بستن تا بازی کنین؛
اما لحظاتی بعد توسط ترامپ و یارانش بهت تجا..و.ز شد و در..یده شدی و خو..رده شدی....
معصومِ کوچیک، از اون دنیا داری نگاه میکنی، باور کن فراموشت نکردیم و با قاتلینت دوست نشدیم...
چطور با صورتت که جلوی چشممه به شب سوم محرم برم؟ دعا کن برامون قربانی کوچولوی بیگناه...
هدایت شده از برگ زیتون🌿
♨️از نزدیکان شهید رییسی و مدیرمسئول رجانیوز: دنبال تحمیل ننگی مثل برجام و فاجعهای شبیه کاپیتولاسیون هستند!
✍بعد از اون توییتِ عضو دفتر سعید جلیلی مبنی بر تحمیل توافق به رهبری، این دومین هشداره❕
فقط «احتمال» بدید این اتفاق داره میفته! چیز کمیه؟
🔅اگر به شما بگیم یه نفر قراره شما رو بکشه، بیتفاوت میمونید یا میگید احتیاط شرط عقله؟
🔅آیا عدم تحمیل به رهبر عزیزمون از جونمون مهمتره؟
🚩خیابان مردم! در خیابان فریاد بزنید!
@babooneh0