eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.5هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
دوستان آماده باشید تا در تجمعات خون خواهی رهبر شهیدمون و انتقاد از مفاد توافق احتمالی بعضی‌ها شعارهای نامناسب بدن (احتمالا به صورت برنامه ریزی شده) و بعدش رسانه های وفاقیون به صورت پر حجم روشون مانور بدن برای تخریب یک مطالبه درست که مهم‌ترینش رعایت شروط رهبر انقلاب هست. مراقب پلاکاردها و شعارها باشید که توشون توهین نباشه. ✍ @saeedism
ناامیدی ممنوع! عقب‌نشینی ممنوع! ترک خیابون ممنوع! ما نه قوم موسی هستیم و نه اهل کوفه! حاج قاسم گفت ما ملت امام حسینیم! ملت شهادتیم! ملت امام حسینی که حضرت آقا گفتن مبعوث شدن تا به قول رهبر شهید به قله برسن و کارو تموم کنن! این ملت از جنگ سخت و ترور و تحریم و فتنه تا فشار اقتصادی و جنگ نرم ، از آزمون‌های مختلفی سربلند بیرون اومدن! شاید این از آخرین امتحانات الهی قبل از ظهور باشه ان‌شاءالله.. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
عزیزان در تجمعات فقط مطالبه گری میکنیم، شعار مرگ بر این و آن فقط برای سگ زرد و یابو هست. مراقب باشید از این احساسات پاکتون و این غیرت مقدستون علیه مطالبات سوءاستفاده نشه.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
عزیزان در تجمعات فقط مطالبه گری میکنیم، شعار مرگ بر این و آن فقط برای سگ زرد و یابو هست. مراقب باشید
من که معتقدم کسی که میاد و این چیزارو میگه، خودش یه پروژه بگیریه که اجیر شده با شعارای ناجور؛ جلوی مطالبات به حق مارو بگیره و اینطور بشه که بگن دیدید چقدر اینا بدنننن چطور شعار میدننن میگن مرگ بر فلانیی مرگ بر بهمانیییی درحالی که اصن ما نه همچین شعارهایی دادیم و نه میدیم، حرفامونم واضحن ولی اونا میان این کارارو میکنن که بچسبونن به ما و خفه‌مون کنن. پس شما اولا خیلی بها ندید به این کارایی که سعی دارن تو مجازی و رسانه گنده‌شون کنن تا صدای ما خفه شه، نقدشونم حتی نکنید که بیشتر دیده نشن. و مطالبات به حق و پلاکارداتونو بردارید با خودتون ببرید خیابون و با همه وجود ده شرط رهبری رو مطالبه کنید و فریاد بزنید! تو دام بازی دشمنم نیوفتید که هدفش خفه کردن ماست با چسبوندن یه عده اجیر شده خودش به ما! تو خیابونم اگه دیدید یکی پلاکارد بدی دستشه، بدون دعوا که خط قرمز رهبری تو سخنرانی آخرشون بود، تذکر بدید بهشون و سعی کنید تبیین کنید که اگه اجیر شده نباشه و صرفا ناآگاه باشه بهش گفته باشید و تکلیفتونو انجام داده باشید:)
پیشنهادهای ظریف تو فارن افرز و تطبیق اون با متن فعلی !! وقتی ظریف این حرفها رو زد همه بهش حمله کردن ولی الان که درمورد چیزی بدتر از این داره توافق میشه برخی برادران محترم دارن ازش دفاع میکنن!! ✍ @saeedism