eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از برگ زیتون🌿
❓یاران امام زمان چرا باید بجنگن و شهید بشن، وقتی میدونن ایشون ظهور کرده و پیروزی دیگه حتمیه؟ ❓خب وقتی پیروزی قطعی و تضمین‌شده‌ست، چرا جون بدیم؟ چرا نشینیم یه گوشه و از فردای پیروزی لذت ببریم؟ ✅پاسخ اینه خداوند ظهور رو به قومی می‌ده که از روی وظیفه تلاش می‌کنن، نه نتیجه! وظیفه‌شونه‌ اون لحظه تلاش کنن، پیروزی تضمین شده یا نشده باشه! قبلش خداوند، چنین قومی رو بوجود خواهد آورد! تلاش کنیم اون قوم ما باشیم. کسایی که تا آخرین لحظه فارغ از نتیجه، به وظیفه عمل‌ می‌کنن! @babooneh0
هدایت شده از برگ زیتون🌿
کسایی که تو تجمعات دیشب شعار بد دادن چند درصد بودن؟ 🔹تو رسانه‌ها چنددرصد جلوه داده شدن؟ 🔹اگر یه برانداز که تابحال تجمع نیومده، اخبار رو بخونه فکر میکنه چند درصد اونطورین؟ همیشه همینطور بوده 🤝 و همیشه جامعه انقلابی اینطوری مظلوم واقع شده و نسبت‌های ناروا بهش داده شده. تو ذهن مردم انقلابیون رو بد جلوه دادن و بعد میگن مردم شما رو نمیخوان❕ خیر، مردم اون موجود خیالی‌ای که شما از ما ساختین رو نمیخوان❕ @babooneh0
اینقدر که آمریکا راست میگه و اینقدر که اصلا همه چی ساده انگارانه نیست😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
اینقدر که آمریکا راست میگه و اینقدر که اصلا همه چی ساده انگارانه نیست😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
صداسیما وقتی آتش بس شده بود: ترامپ مجبور به پذیرفتن ده شرط ایران شده است😔😔😔😔
دقیقا یه شب قبل محرم... جالبه.
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
نکته جالب این توافق می دونی چیه؟ اینکه توافق فعلی، صرفا توافق پایان جنگه تازه شروع مذاکراتیه که قبل جنگ چهل روزه و جنگ دوازده روزه انجام می دادیم تازه می خواییم بشینیم سر هسته ای توافق کنیم البته اگر در توافق فعلی نداده باشیم بره...
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
صداسیما وقتی آتش بس شده بود: ترامپ مجبور به پذیرفتن ده شرط ایران شده است😔😔😔😔
ما میگفتیم امکان نداره، دوستان عزیز میگفتن نههه میگن پذیرفته دیگه ینی پذیرفته ما میگفتیم ترامپ گفته تازه میخوایم سر اینا بشینیم مذاکره کنیم میگفتن نههه بابا مذاکره فقط برای اینه که برن امضا کنن شرطای مارو بعد رفتن و مذاکره کردن و هیچی نشد، گفتیم دیدید گفتیم همه‌ش فریبه و عمرا امریکا نپذیرفته و نمیپذیره چون هنوز هزینه جنگ براش به حداکثر نرسیده؟ دیگه شروع کردن ماله کشی، که نههه حالا بدم نشد واسه ما ماهم نیاز داشتیم به آتش بس😔😔😔😔😔 اونم وقتی دست برتر رو ما تو جنگ داشتیم و آتش بس به نفع دشمن بود... الانم خیلی خوشحال نباشید، خام ترین و ساده لوحانه ترین خیال اینه که فکر کنیم دشمن ولمون کرده و واقعا تموم شده... به فرموده امام شهید، این جنگ جنگ وجودی‌ست!
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️ ️‌غریب‌آبادی، معاون وزیر خارجه: دشمنی که حمله کرده بود تا اهداف شومش را عملیاتی کند، در تمامی اهدافش متحمل شکست شد و جمهوری اسلامی ایران پیروزیهای بزرگی در جنگ کسب کرد 🔹 ‌در پیش‌نویس تفاهم، تمامی مواضع مهم خود را گنجانده‌ایم. 🔹پس از امضای رسمی، متن تفاهم‌نامه منتشر خواهد شد. قبل از امضا نیز از طریق رسانه‌های عمومی، ابعاد مختلف یادداشت تفاهم را تشریح خواهیم کرد و دستاوردها را خواهیم گفت. 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari