هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
نکته جالب این توافق می دونی چیه؟
اینکه توافق فعلی، صرفا توافق پایان جنگه
تازه شروع مذاکراتیه که قبل جنگ چهل روزه و جنگ دوازده روزه انجام می دادیم
تازه می خواییم بشینیم سر هسته ای توافق کنیم
البته اگر در توافق فعلی نداده باشیم بره...
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
صداسیما وقتی آتش بس شده بود: ترامپ مجبور به پذیرفتن ده شرط ایران شده است😔😔😔😔
ما میگفتیم امکان نداره، دوستان عزیز میگفتن نههه میگن پذیرفته دیگه ینی پذیرفته
ما میگفتیم ترامپ گفته تازه میخوایم سر اینا بشینیم مذاکره کنیم
میگفتن نههه بابا مذاکره فقط برای اینه که برن امضا کنن شرطای مارو
بعد رفتن و مذاکره کردن و هیچی نشد، گفتیم دیدید گفتیم همهش فریبه و عمرا امریکا نپذیرفته و نمیپذیره چون هنوز هزینه جنگ براش به حداکثر نرسیده؟
دیگه شروع کردن ماله کشی، که نههه حالا بدم نشد واسه ما ماهم نیاز داشتیم به آتش بس😔😔😔😔😔
اونم وقتی دست برتر رو ما تو جنگ داشتیم و آتش بس به نفع دشمن بود...
الانم خیلی خوشحال نباشید، خام ترین و ساده لوحانه ترین خیال اینه که فکر کنیم دشمن ولمون کرده و واقعا تموم شده...
به فرموده امام شهید، این جنگ جنگ وجودیست!
#ThinkTime
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️ ️غریبآبادی، معاون وزیر خارجه: دشمنی که حمله کرده بود تا اهداف شومش را عملیاتی کند، در تمامی اهدافش متحمل شکست شد و جمهوری اسلامی ایران پیروزیهای بزرگی در جنگ کسب کرد
🔹 در پیشنویس تفاهم، تمامی مواضع مهم خود را گنجاندهایم.
🔹پس از امضای رسمی، متن تفاهمنامه منتشر خواهد شد. قبل از امضا نیز از طریق رسانههای عمومی، ابعاد مختلف یادداشت تفاهم را تشریح خواهیم کرد و دستاوردها را خواهیم گفت.
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
♨️ ️غریبآبادی، معاون وزیر خارجه: دشمنی که حمله کرده بود تا اهداف شومش را عملیاتی کند، در تمامی اهد
دیگه بعد امضای رسمی به درد عمهتون میخوره با احترام.
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
سه ماه
دهن ما رو دانلود کردن که به اخبار ترامپ توجه نکنید
تمام رسانه های مملکت دارن به نقل از ترامپ خبر توافق رو کار می کنن
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
از این به بعد اخبار مورد نیازم رو از شبکه های پاکستانی دنبال می کنم
چون صدا و سیما که منبعش پاکستان و ترامپ پدرسگ شده
هدایت شده از بینهایت
محاصره دریایی نتیجه آتش بس بود، اگه الان یکی از امتیازایی که گرفتیم رفع محاصره دریایی باشه؛ دیگه تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...😄💔
هدایت شده از خبر فوری سراسری
✍گاهی سکوت، بهترین تحلیلست.
خداقوت جناب قالیباف، خداقوت جناب عراقچی، مبارک باشد.
اما اجازه بدهید نامها را درست انتخاب کنیم.
توافق، زمانی توافقست که دو طرف به تعهدات خود پایبند باشند.
توافق، زمانی توافقست که طرف مقابل سابقهای از بدعهدی نداشته باشد.
توافق، زمانی توافقست که نتیجه آن را در زندگی مردم ببینیم، نه در تیتر رسانهها.
امروز ایران و آمریکا در روز تولد ترامپ ملعون، توافق را اعلام کردند.
عدهای جشن میگیرند، عدهای نگرانند و عدهای هم سکوت کردهاند.
ما از آن دستهایم که حافظه تاریخی خود را از دست ندادهایم.
برجام را دیده ایم.
امضای روسای جمهور آمریکا را دیدهایم.
خروج یکجانبه از توافق را دیدهایم.
تحریمهای بیشتر پس از مذاکره را دیدهایم.
و هزینههایی که مردم پرداخت کردند را هم دیدهایم.
برای همین نه هیجانزده میشویم و نه عصبانی. نه خیابان را رها میکنیم و نه وحدت ملی را قربانی اختلافات سیاسی میکنیم.
ما مردم، وحدت را حفظ میکنیم.
خیابان را حفظ میکنیم.
کشور را حفظ میکنیم.
و منتظر میمانیم.
زمان، بیرحمترین داور سیاستست.
نه با تبلیغات فریب میخورد و نه با عملیات رسانهای.
صبور باشید!
مشخص خواهد شد این توافق، گشایش واقعی برای مردم بوده یا فقط گشایش در روایتسازی سیاسی.
گاهی سکوت بهترین تحلیلست، چون بعضی توافق ها را نباید با کلمات قضاوت کرد، باید منتظر ماند تا با نتایجشان قضاوت شوند.
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari