eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
ما که از جنگ لذت نمیبریم، ولی شما حسابی از دوباره و صدباره گول خوردن و از یه سوراخ صدبار گزیده شدن و چرخه جنگ آتش بس مذاکره و باز جنگ خیلی لذت میبرید، برید کیف کنید الان:)
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
سه ماه دهن ما رو دانلود کردن که به اخبار ترامپ توجه نکنید تمام رسانه های مملکت دارن به نقل از ترامپ خبر توافق رو کار می کنن
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
از این به بعد اخبار مورد نیازم رو از شبکه های پاکستانی دنبال می کنم چون صدا و سیما که منبعش پاکستان و ترامپ پدرسگ شده
محاصره دریایی نتیجه آتش بس بود، اگه الان یکی از امتیازایی که گرفتیم رفع محاصره دریایی باشه؛ دیگه تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...😄💔
هدایت شده از خبر فوری سراسری
‌ ✍گاهی سکوت، بهترین تحلیل‌ست. خداقوت جناب قالیباف، خداقوت جناب عراقچی، مبارک باشد. اما اجازه بدهید نامها را درست انتخاب کنیم. توافق، زمانی توافق‌ست که دو طرف به تعهدات خود پایبند باشند. توافق، زمانی توافق‌ست که طرف مقابل سابقه‌ای از بدعهدی نداشته باشد. توافق، زمانی توافق‌ست که نتیجه آن را در زندگی مردم ببینیم، نه در تیتر رسانه‌ها. امروز ایران و آمریکا در روز تولد ترامپ ملعون، توافق را اعلام کردند. عده‌ای جشن می‌گیرند، عده‌ای نگرانند و عده‌ای هم سکوت کرده‌اند. ما از آن دسته‌ایم که حافظه تاریخی خود را از دست نداده‌ایم. برجام را دیده ایم. امضای روسای جمهور آمریکا را دیده‌ایم. خروج یک‌جانبه از توافق را دیده‌ایم. تحریم‌های بیشتر پس از مذاکره را دیده‌ایم. و هزینه‌هایی که مردم پرداخت کردند را هم دیده‌ایم. برای همین نه هیجان‌زده می‌شویم و نه عصبانی. نه خیابان را رها میکنیم و نه وحدت ملی را قربانی اختلافات سیاسی میکنیم. ما مردم، وحدت را حفظ می‌کنیم. خیابان را حفظ می‌کنیم. کشور را حفظ میکنیم. و منتظر میمانیم. زمان، بی‌رحم‌ترین داور سیاست‌ست. نه با تبلیغات فریب می‌خورد و نه با عملیات رسانه‌ای. صبور باشید! مشخص خواهد شد این توافق، گشایش واقعی برای مردم بوده یا فقط گشایش در روایت‌سازی سیاسی. گاهی سکوت بهترین تحلیل‌ست، چون بعضی توافق ها را نباید با کلمات قضاوت کرد، باید منتظر ماند تا با نتایجشان قضاوت شوند. 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️دکتر مرندی عضو تیم‌مذاکره کنندگان: 🔹۱) حماقت نتانیاهو بن‌بستِ مذاکرات را شکست. برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها، تا پیش از حمله جنایتکارانه او هیچ متن نهایی‌ای وجود نداشت. این حمله بود که ترامپ را وادار کرد خواسته‌های ایران، به‌ویژه در مورد لبنان، را بپذیرد. 🔹۲) حماقت نتانیاهو نتیجه معکوس داد. این یک عقب‌نشینی تاریخی از سوی «امپراتوری شر» است. هرگونه نقض توافق با پاسخی سخت و قاطع از سوی ایران و محور مقاومت مواجه خواهد شد ✍اجازه بدید طور دیگری ببینیم. ترامپ گوشی را برمی‌دارد، به بی‌بی می‌گوید توافق امروز، درست در روز تولد من اعلام خواهد شد، تو هم آخرین حمله را به بیروت انجام بده. چند ساعت بعد، حمله انجام میشود. بلافاصله توافق اعلام میشود و جهان انتظار دارد ایران و مقاومت سکوت کنند، چون حالا دیگر توافق آماده شده و روی میزست. مشکل اینجاست که بعضیها توافق را پایان جنگ میبینند، در حالی که آمریکایی‌ها آن را ابزاری برای مدیریت جنگ میدانند. از نگاه دشمن توافق زمانی ارزش دارد که اولا بتواند دست مقاومت را ببندند و همزمان هزینه اقدامات رژیم صهیونیستی را هم کاهش دهند. (مثل الان که زد و پاسخ نگرفت) به هر حال زمان، بهترین قاضی این ماجرا خواهد بود. ما عجله‌ای برای قضاوت نداریم. می‌نشینیم و تماشا میکنیم. اما نه با هیجان ذوق‌زدگان همراه میشویم و نه با ناامیدی بدبینان. زمان نشان خواهد داد آیا این توافق، توافق‌ست یا یک توقف برای بازآرایی میدان و نبردی دیگر 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
♨️دکتر مرندی عضو تیم‌مذاکره کنندگان: 🔹۱) حماقت نتانیاهو بن‌بستِ مذاکرات را شکست. برخلاف برخی گمانه‌
"مشکل اینجاست که بعضیها توافق را پایان جنگ میبینند، در حالی که آمریکایی‌ها آن را ابزاری برای مدیریت جنگ میدانند."
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴اینکه حالا تبریک میگن به بنده چه تبریکی؟! ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫