eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
وقتی مستقیم رهبر فرموده که این آقایون به حرف ولی امرشون گوش نکردن و پشت ولایت فقیه نرفتن و به زور کا
منظور از هماهنگ بودن اینه که نظر آقا چیز دیگریه ولی اینا نظر خودشون رو اعمال میکنن، ینی نظرشون با رضایت و نظر آقا هماهنگ نیست. منظور ما همیشه همین بوده. خودتون جواب رو میدونستید طبق پیامتون! و اتفاقا ما انتظار داریم وقتی مردم اینقدر ولایی هستن و درخواست تبعیت از رهبری رو دارن، ایناهم به اصول دموکراسی(به قول خودشون) پایبند باشن و پیرو رهبری باشن! ناراحتی ما اینه که چرا در این حد ولایتمدار نیستید؟ چرا پیرو نائب امام زمان نیستید؟! چرا به حرف ولی فقیه گوش نمیدید؟ اتفاقا ما الان ناراحتیمون رو به خاطر این داریم ابراز میکنیم که چرا در این حد ایده آل نیستیم؟ و اتفاقا ما معتقدیم که با فشار و مطالبه شدید میتونیم به این حد از ایده آلی در سطح مسئولین برسیم! و من به شخصه ناامید نمیشم و نمیگم دیگه این ولایتمداری هم خیلی دیگه... آره. من ولایتمدارم و پشت امامم رو خالی نمیکنم، جلوی هر مسئولی هم که بخواد ولایتمدار نباشه و برخلاف امامم کار کشورمو پیش ببره محکم می ایستم، پشت اماممو تو این شرایط خالی کنم دیگه کی میخوام ولایتمداریم رو نشون بدم؟
کسایی که همیشه ادعای آزادی بیان و آزادی عقاید و این چیزا داشتن حالا دارن روی واقعی خودشونو نشون میدن و مشخص شده برای همه که منظورشون از آزادی بیان فقط آزادی بیان خودشونه وگرنه طرف مقابلشون رو حتی وقتی برحقه(که غالب مواقع هست) به صلابه میکشن و تا میتونن همه رو به شیوه دیکتاتوری خفه میکنن😄
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
کسایی که همیشه ادعای آزادی بیان و آزادی عقاید و این چیزا داشتن حالا دارن روی واقعی خودشونو نشون میدن
میدونید، این که در این زمینه پرادعا ترین بودن همیشه و مارو به خاطر پایبند بودن به اصول ضد آزادی میدونستن چیزیه که خیلی مهمه😄 چون اینا اونایی بودن که به محض روی کار اومدن دولتشون، رفتن کلی زندانی سیاسی که تو 401 کلی کشورو به آشوب کشیدنو آزاد کردن که باز بیان و حرفای بیخود و ضدکشور و نظام بزنن، و کلی از این زندانیای سیاسی ای که تو فتنه ضدنظام 401 نقش داشتن رو برداشتن کردن مدیر و مسئول اینجا و اونجای جمهوری اسلامی😄 وقتی یه مشت داعشجو تو دانشگاهای کشور پرچم نحس سطلیارو گرفته بودن بالا اونم دقیقا بعد از این که با فراخوان سس خرسی چنان آشوبی قبلش تو کشور به پا شد و بیشتر از سه هزار تا آدم تو کودتای دی کشته شدن، اومدن گفتن نه حالا دانشجوها میتونن بیان امتحاناشونو بدن، نه اصن دوطرف رو ما از دانشگاه تعلیق میکنیم هم لگدپرونای سطلی بی تمدن رو بکنیم بیرون هم بچه های مخلص انقلابی بسیجو وقتی گفتیم فساد جامعه رو گرفته جلوی این وضع اسفناک پوششو بگیرید، بازی روانی راه انداختن که اینام دخترای حاج قاسمن وای کاری به اینا نداشته باشید الان اولویت کشور این(فرهنگ و خانواده و اساس جامعه منظورشون بود!) نیست! بعد حالا، که لو رفته خودشون همه این تایمی که میگفتن همه چی با رهبر هماهنگه مثل چی درحال دروغ گفتن و قایم شدن پشت رهبری بودن؛ و نه براساس حرف ولی فقیه کار انجام میدادن و نه طبق اصول، هرکی داره رسواشون میکنه یا جلوشون درمیادو دارن خفه میکنن! این دقیقا چیزیه که بهش میگن استاندارد دوگانه و همه میدونن چقدر افتضاحه!
به حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام با تمام توانایی ها و قدرتی که داشتن تونستن تحمیل کنن یا خیر؟ بله تونستن. و درباره تاریخی بودن نبودنی که فرمودید، باید عرض کنم تو تشبیه ما چیزی داریم به اسم وجه شبه، ینی دوچیز عینا یکی نیستن لزوما؛ بلکه از وجوهی شباهت دارند، مگه میشه دوتا واقعه عینا و دقیقا یکی باشن؟ از لحاظ فلسفی این همانی در دو عین خارجی ممکن نیست، چون حداقل عنصر زمان متفاوته. و با این منطق شما، هیچوقت نمیتونیم از تاریخ درس بگیریم چون هیچوقت دقیقا اون اتفاق نمیوفته!!! شباهت چیزا به هم به خاطر وجه شبهشونه. و این که واقعا شما هنوز در این حد نمیخواید از سیره درس بگیرید، خیلی ناراحت کننده‌س حقیقتش. و درمورد اعتماد، دوست عزیز اساسا نمیشه وقتی میدونی و مطمئنی یه چیز غلطه اعتماد کنی:/ به چی اعتماد کردن؟ به مسیری که به غلط بودنش اطمینان دارن؟! باز اگه یه عده تو همفکرای ما رفتن بین اذن و اجازه فرق درآوردن که من نه فوروارد کردم نه اصن چیزی گفتم؛ شما از چیزی حرف میزنید که اساسا اصن نبوده تو بیانیه، اعتماد! اتفاقا وقتی رهبر فرمودن حالا ما_که تبیین کردن منظورشون ما مردم مبعوث شده و خود بزرگوارشون هست_ منتظر تحقق شروط میشینیم، ینی اتفاقا نظارت دارن میکنن و میکنیم و این از اعتماد نمیاد. علت این که رهبر اجازه دادن هم برخلاف رضایت و نظرشون، چون تو کل شعام فقط آقای جلیلی به تنهایی رایشون با رای رهبری بود و باقی همه رای موافق به تفاهم نامه دادن! رهبر دیکتاتور نیست که وقتی همه آراء اینطور شده، نظر فردی خودش رو اعمال کنه. این مسئولینن که نباید اینقد روسیاه باشن با این ولایتمدار نبودن.
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه بارم موقعی که کشور درگیر یه آشوب وحشتناک بود ، یه نماینده مجلس اومد خطاب به جمهوری اسلامی گفت زدید دختر مردم رو کشتید! نه برنامه قطع شد ، نه خبر احتمال دستگیری اون نماینده منتشر شد ، نه رئیس شبکه خبر استعفاء داد و نه هیچ چیز دیگه... فقط روی آتش اغتشاشات بنزین پاشیده شد! اول اسمش هم مسعود پزشکیان بود! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
یه بارم موقعی که کشور درگیر یه آشوب وحشتناک بود ، یه نماینده مجلس اومد خطاب به جمهوری اسلامی گفت زدی
تازه ایشون دروغ نگفته، حرف رهبر رو اومده گفته برای مردم. بحث الان درست یا غلط بودن کار ایشون نیستا، بحث اینه که ببینید چطور پرادعا ترین ها در آزادی بیان که مارو همیشه متهم به آزادی ندادن میکردن چطور رسوا شدن و دارن چیکار میکنن درحالی که خودشون چنین سبقه ای دارن و کسی کاری باهاشون نداشته چون اینا اساسا همه زور و فشارشون رو میزنن که یه وقت کسی برای کاراشون بازخواستشون نکنه و از اونور اگه کسی برخلاف اینا کاری کرد یا حرفی زد پدرشو بیارن جلوی چشمش😄💔 ولی دیگه تاریخ انقضاشون داره تموم میشه، اصلاحات رو به زواله اونم با سرعت بالا.
هدایت شده از بی‌نهایت
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«ما منتظرِ نهیِ مستقیم نمی‌موندیم؛ اگه احتمال می‌دادیم "ولی" قلباً راضی نیستن، انجامش نمی‌دادیم!»  📽: یک‌واحد "ولایت‌پذیریِ حقیقی" با تدریس سید مقاومت؛ شهید نصرالله ♾ @binahayat_ir
به چت جی پی تی اسکرین شات دادم از چنل و پرامپت دادم که منو طبق این بکش، و اینو کشید برام:)