eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
به حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام با تمام توانایی ها و قدرتی که داشتن تونستن تحمیل کنن یا خیر؟ بله تونستن. و درباره تاریخی بودن نبودنی که فرمودید، باید عرض کنم تو تشبیه ما چیزی داریم به اسم وجه شبه، ینی دوچیز عینا یکی نیستن لزوما؛ بلکه از وجوهی شباهت دارند، مگه میشه دوتا واقعه عینا و دقیقا یکی باشن؟ از لحاظ فلسفی این همانی در دو عین خارجی ممکن نیست، چون حداقل عنصر زمان متفاوته. و با این منطق شما، هیچوقت نمیتونیم از تاریخ درس بگیریم چون هیچوقت دقیقا اون اتفاق نمیوفته!!! شباهت چیزا به هم به خاطر وجه شبهشونه. و این که واقعا شما هنوز در این حد نمیخواید از سیره درس بگیرید، خیلی ناراحت کننده‌س حقیقتش. و درمورد اعتماد، دوست عزیز اساسا نمیشه وقتی میدونی و مطمئنی یه چیز غلطه اعتماد کنی:/ به چی اعتماد کردن؟ به مسیری که به غلط بودنش اطمینان دارن؟! باز اگه یه عده تو همفکرای ما رفتن بین اذن و اجازه فرق درآوردن که من نه فوروارد کردم نه اصن چیزی گفتم؛ شما از چیزی حرف میزنید که اساسا اصن نبوده تو بیانیه، اعتماد! اتفاقا وقتی رهبر فرمودن حالا ما_که تبیین کردن منظورشون ما مردم مبعوث شده و خود بزرگوارشون هست_ منتظر تحقق شروط میشینیم، ینی اتفاقا نظارت دارن میکنن و میکنیم و این از اعتماد نمیاد. علت این که رهبر اجازه دادن هم برخلاف رضایت و نظرشون، چون تو کل شعام فقط آقای جلیلی به تنهایی رایشون با رای رهبری بود و باقی همه رای موافق به تفاهم نامه دادن! رهبر دیکتاتور نیست که وقتی همه آراء اینطور شده، نظر فردی خودش رو اعمال کنه. این مسئولینن که نباید اینقد روسیاه باشن با این ولایتمدار نبودن.
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه بارم موقعی که کشور درگیر یه آشوب وحشتناک بود ، یه نماینده مجلس اومد خطاب به جمهوری اسلامی گفت زدید دختر مردم رو کشتید! نه برنامه قطع شد ، نه خبر احتمال دستگیری اون نماینده منتشر شد ، نه رئیس شبکه خبر استعفاء داد و نه هیچ چیز دیگه... فقط روی آتش اغتشاشات بنزین پاشیده شد! اول اسمش هم مسعود پزشکیان بود! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
یه بارم موقعی که کشور درگیر یه آشوب وحشتناک بود ، یه نماینده مجلس اومد خطاب به جمهوری اسلامی گفت زدی
تازه ایشون دروغ نگفته، حرف رهبر رو اومده گفته برای مردم. بحث الان درست یا غلط بودن کار ایشون نیستا، بحث اینه که ببینید چطور پرادعا ترین ها در آزادی بیان که مارو همیشه متهم به آزادی ندادن میکردن چطور رسوا شدن و دارن چیکار میکنن درحالی که خودشون چنین سبقه ای دارن و کسی کاری باهاشون نداشته چون اینا اساسا همه زور و فشارشون رو میزنن که یه وقت کسی برای کاراشون بازخواستشون نکنه و از اونور اگه کسی برخلاف اینا کاری کرد یا حرفی زد پدرشو بیارن جلوی چشمش😄💔 ولی دیگه تاریخ انقضاشون داره تموم میشه، اصلاحات رو به زواله اونم با سرعت بالا.
هدایت شده از بی‌نهایت
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«ما منتظرِ نهیِ مستقیم نمی‌موندیم؛ اگه احتمال می‌دادیم "ولی" قلباً راضی نیستن، انجامش نمی‌دادیم!»  📽: یک‌واحد "ولایت‌پذیریِ حقیقی" با تدریس سید مقاومت؛ شهید نصرالله ♾ @binahayat_ir
به چت جی پی تی اسکرین شات دادم از چنل و پرامپت دادم که منو طبق این بکش، و اینو کشید برام:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
داداشم بوشهر بوده اینو فرستاده برام🗿😂: #Fun
البته آهنگشو وقت نکرد بذاره پس من اضافه کردم براش😂
⭕️‌صرفاً جهت تأمّل 🔻حمایت قاطع خاتمی، روحانی، ظریف و جهانگیری از توافق با آمریکا
هدایت شده از برگ زیتون🌿
دیروز پیام اومد که تیم مذاکره‌کننده به اعتراض در تهدیدات ترامپ، مکان رو ترک کردن. اهمیتی ندادم، چرا؟ چون بنظرم نفس مذاکره با امریکا اشتباهه! حالا تو در حین یک کار اشتباه بزرگ یه کار خوب کوچیک انجام بدی، اهمیتی نداره! برای من مثل این میمونه که بعد خوردن غذای حرام، الحمدلله بگی! جای تحسین نداره! حالا ونس اومده میگه این خبر رسانه‌ای شد اما در واقع اونا تا ۱ نصفه‌شب داشتن مذاکره می‌کردن با ما و ترک نکردن :) طرف اجازه نمیده حتی در رسانه برای لحظاتی احساس عزت کنی ولو به غلط، بعد فکر میکنیم میشه باهاش بست:)