به چت جی پی تی اسکرین شات دادم از چنل و پرامپت دادم که منو طبق این بکش، و اینو کشید برام:)
#aesthetic
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
Where is the video🗿 #Fun
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داداشم بوشهر بوده اینو فرستاده برام🗿😂:
#Fun
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
داداشم بوشهر بوده اینو فرستاده برام🗿😂: #Fun
البته آهنگشو وقت نکرد بذاره پس من اضافه کردم براش😂
هدایت شده از برگ زیتون🌿
دیروز پیام اومد که تیم مذاکرهکننده به اعتراض در تهدیدات ترامپ، مکان رو ترک کردن. اهمیتی ندادم، چرا؟ چون بنظرم نفس مذاکره با امریکا اشتباهه! حالا تو در حین یک کار اشتباه بزرگ یه کار خوب کوچیک انجام بدی، اهمیتی نداره!
برای من مثل این میمونه که بعد خوردن غذای حرام، الحمدلله بگی! جای تحسین نداره!
حالا ونس اومده میگه این خبر رسانهای شد اما در واقع اونا تا ۱ نصفهشب داشتن مذاکره میکردن با ما و ترک نکردن :)
طرف اجازه نمیده حتی در رسانه برای لحظاتی احساس عزت کنی ولو به غلط، بعد فکر میکنیم میشه باهاش بست:)
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخ به پزشکیان که گفته بود نتانیاهو و سلطنت طلبا مخالف توافق نامه هستن ...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
هدایت شده از خبر فوری سراسری
✍بعضی دوستان میگویند "چه فایده داشت که آمدیم در خیابان...؟"
فایدهاش را همین خبرها نشان میدهد.
در جنگهای ترکیبی، یکی از کارهای دشمن سرمایه گذاری روی آشوب داخلی، ناامیدی مردم و فعال شدن شبکههای نفوذ و براندازست.
حضور گسترده شما مردم در خیابان مهمترین محاسبات آمریکا و رژیم صهیونیستی را به هم زد.
وقتی میلیونها نفر در دفاع از ایران و انقلاب به میدان آمدند، جریانهای آشوبگر و تجزیهطلب که قرار بود پیادهنظام دشمن باشند، منزوی شدند.
وقتی مردم به فرمان رهبرشان، با حضور مجاهدانه در خیابان پشت کشورشان ایستادند، مزدوران و وطنفروشان جرئت عرضاندام پیدا نکردند و دستگاههای امنیتی هم با پشتوانه مردمی راحتتر شبکههای نفوذ را شناسایی و متلاشی میکنند.
این تعدادی که در ایلام دستگیر شدند، تنها یک خبر از صدها تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)ست که اگر دشمن احساس میکرد بدنه اجتماعی ایران از کشور خود فاصله گرفته، قطعا تعداد این عناصر بیشتر میشد وفرصت بیشتری برای سازماندهی آشوب و ناامنی پیدا میکردند.
امنیت حاصل پیوند مردم و حاکمیت در برابر دشمنست.
ملت وقتی در خیابان باشد، نفوذیها تنها میمانند.
وطنفروش وقتی احساس کند ملت بیدارست، ترجیحش بر فرارست.
و دشمن وقتی ببیند مردم پشت ایران ایستادهاند، محاسباتش فرو خواهد ریخت.
گاهی یک حضور چند ساعته در خیابان، جلوی سالها ناامنی و ویرانی را میگیرد.
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
✍بعضی دوستان میگویند "چه فایده داشت که آمدیم در خیابان...؟" فایدهاش را همین خبرها نشان میدهد. در
اگه خیابونو ول میکردیم، ده بار تا الان باخته بودیم شاید
چرا؟
چون دشمن همیشه بزرگترین سرمایه گذاریش رو داخل و نیروهای داخلیشه، و با فعال کردن اونا و اغتشاش و آشوب و فتنه داخلی درکنار حملات موشکی خودش، میخواست کل نظام رو ساقط کنه که یه کشور جنگ زده پرتفرقه پرآشوب بدون حاکمیت مرکزی و خلاصه شلم شوربا رو جلوی خودش داشته باشه و به راحتی تصاحبمون کنه تموم شه بره...
پس تو خیابون بودن ما کم از تو میدون بودن نداشته و نداره، تا جایی که حتی یکی از مردان مقتدر داخل میدان میگه حاضرم تمام مجاهدتامو بدم با یه شب تو خیابون بودن...
هدایت شده از محبین
علی اکبر بود ..
بیست و چند ساله بود ..
جوان بود ..
" اِرباً اِربا " که شد ،
علی ، اصغر شد ..
گویی ، ششماهه شد ..
کوچک شد .. ..
همچو نرمههای شیشهای که شکسته شده ..
امشب روضه اقا علی اکبر(ع)
راس ساعت ۰۰:۰۰ در کانال محبین
#فور_واجب
@ir_mohebin
هدایت شده از محبین
تکه تکه میپسندی ساغرم را، ای به چشم
کشته میخواهی ببینی اکبرم را، ای به چشم